Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeslaagd weekend’ helaas toen de 2cb inkickte ik in slaap viel

geslaagd weekend’ helaas toen de 2cb inkickte ik in slaap viel

49 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Doe nou gewoon eens je best om wat meer aandacht en energie in je reports te steken. Het wemelt van de spelfouten, je gebruikt steeds nieuwe alinea's en je tekst is onsamenhangend en vaag en je bent ontzettend onverantwoord bezig geweest. Ik wil niet zeggen dat ik verhalen schrijf als Shakespeare maar ik probeer er tenminste wel één geheel van te maken. Hier hebben we niks aan.

Oh, en 50 mg 2cb is veel. Heel veel.
Klik om te vergroten...

ik heb aardig wat aandacht in mijn verhaal gedaan, ik ben nooit goed in nederlands geweest en weet niks van alinea's of hoe je uberhaupt een tekst opbouwt, ik weet dat het onverantwoord was, het is niet dat ik het elke 1-2 maand doet, ik deel graag mijn verhaal hier 'omdat ik het niet tegen elke vriend kan zeggen of fijn vind aan te vertellen, als je het in de eerste paar zinnen al niet tof vond kon je beter ergens anders op klikken inplaats nog erop te reageren ook

(en nog dyslexsies!) dat is waarschijnlijk ook verkeerd gespeld

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
21 jaar
70kg
1,81
jammer genoeg alleen maar was alsnog tof!


het was de bedoeling om met een vriend te wauzen’ hij kon eindstand niet, dus vroeg iemand anders me mee met zijn vriend’ maar die mag ik niet echt dus niet gegaan.
alsnog wouw ik best graag weer ff hard gaan, met wat hasj ballonnen en xtc, laaste x 3-4 maandjes geleden.

toch maar alleen gaan doen, ouders zijn een weekendje weg en met het idee’ als ik op de comedown als een gek aan t hallucuneren ben 50mg 2cb te gebruiken.

9:00 ik neem het eerste kwartje en begin rustig aan muziek te luisteren benede, lachgas tank besteld en wachte daarop

10:00 ik voelde nog niks en de tank duurde maar lang toch maar verder beetje muziek luisteren en blowen. nog een kwartje genomen.

11:00 ik voelde nog steeds niks heel appart meestal kickt het binnen een kwartier tot half uur zeker wel in bij mij.

11:30 eindelijk is die ingekickt en hij sloeg me gelijk omver door het 2de kwartje’ geen spijt van gehad ik doe me oortjes in en ga gewoon genieten van de muziek en de tijd die ik heb.

12:00 hier nam ik nog een halfje ‘ mijn idee was om op 2,5 te zitten om eindstand te gaan hallucineren.

12:25 de tank kwam eindelijk aan dus kon ik nog eens een ballonnentje erbij nemen:)

tussendoor nog met mijn vriendin appen, ze vond het eerst niet leuk maar nadat ik allemaal complimentjes ging geven en veelste lief was vond ze t helemaal top ‘ haha.

01:00 nog eens een halfje erbij genomen

02:00 ik begin al aardig wazig te worden maar hallucuneren nog niet echt tijd voor nog een halfje!

‘ ik weet het zo hoog doseren is niet goed ik ben zeker bewust met wat ik doe en doe het niet met regelmaat’

03:00 ik zit dus al op 2 en heb me laaste halfje genomen, de hallucinaties waren al aaridg op gang aan het komen.

ik zag iemand de trap oplopen ‘ maar er is niemand thuis’ boven mijn trap keek ook steeds iemand me aan dus deed een staarwedstrijd ‘ ik won’

beetje benede dwalen zie ik iemand in me tuin staan te pisse ‘ ik eerst kijken wat gebeurd hier nou maar toen verdween die weer. ff later weer een ander persoon! die bleef me ook heel naar aankijken en daarna keek die weg en weer naar mij ik naar buite stormen en toen was die weer weg.

ik had ook het idee dat me vriendin op me bank lag ik zag der half slapen, en ik maar tege der praten dat ik ging slapen en of zei al sliep en kreeg maar geen reactie.
3:30 me piek van het hallucineren is aangebroken ik zie alles wat er niet hoort te zijn.
vrachwachens in me straat eentje die naar me raam reed ook allerlij rare dingen ook hele engen maar machtig om te zien! ik heb op dit moment 50mg 2cb naar binnen gewerkt

helaas viel ik in slaap om 4 uur vlak voordat se 2cb begon te werken, na 3 uurtjes werd ik wakker, en was ik nog compleet onder de 2cb alles ging heen en weer en kleuren ook nog bizar, nog ff dutje. gedaan toen was alles voorbij.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb een keer gelezen dat 2c-B op een gegeven moment boven 50 mg ook gewoon mega slecht voor je lichaam is. Ik zou deze dosis ook gewoon nooit nemen. Als je echt goed wil trippen neem dat iets als een normale dosis LSD of Paddo's, veel meer headspace absoluut maar deze drug zo hoog blijven opvoeren gaat je echt geen goed doen.

Ik heb zelf een keer hoge dosis LSD genomen en heb nog nooit zo hard gehalucineerd dat ik mensen/ personen zag verschijnen. Klinkt gevaarlijk, advies is om hiermee op te passen
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
witte270 zei:
Heb een keer gelezen dat 2c-B op een gegeven moment boven 50 mg ook gewoon mega slecht voor je lichaam is. Ik zou deze dosis ook gewoon nooit nemen. Als je echt goed wil trippen neem dat iets als een normale dosis LSD of Paddo's, veel meer headspace absoluut maar deze drug zo hoog blijven opvoeren gaat je echt geen goed doen.

Ik heb zelf een keer hoge dosis LSD genomen en heb nog nooit zo hard gehalucineerd dat ik mensen/ personen zag verschijnen. Klinkt gevaarlijk, advies is om hiermee op te passen
Klik om te vergroten...
dan zal lsd wel wat zijn. voor mij, ik ben verders onderdrugs heel nuchter in me gedachte nog en wat niet kan en wel kan ik ben bewust van dat ik in een andere wereld kom
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Trip reports met zeer onverantwoord gebruik worsen hier helaas niet erg gewaardeerd.
Sta er niet van vesteld als de feedback niet te positief is op je report
Klik om te vergroten...
dat doet er mij ook niet toe’ jammer dat het minder gewaardeerd wordt, snap ik ook wel ‘negitieve feetback blijft feedback waar ik mischien iets van leer.
ik ben wel bewust met wat ik doe en hoe ik het gebruik lees ook veel reports en combinatie gebruik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
mitchieee zei:
dat doet er mij ook niet toe’ jammer dat het minder gewaardeerd wordt, snap ik ook wel ‘negitieve feetback blijft feedback waar ik mischien iets van leer.
ik ben wel bewust met wat ik doe en hoe ik het gebruik lees ook veel reports en combinatie gebruik.
Klik om te vergroten...

Het blijkt niet erg uit je report dat je bewust en verantwoord bezig bent met wat je doet. ‘Zo hard mogelijk naar de t*ring gaan’ levert je uiteindelijk echt niet de beste ervaringen op. Zoveel 2C-B nemen na XTC is niet verstandig. Waarschijnlijk ging het licht gewoon uit omdat je je lichaam en geest uitgeput hebt.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mitchieee zei:
dat doet er mij ook niet toe’ jammer dat het minder gewaardeerd wordt, snap ik ook wel ‘negitieve feetback blijft feedback waar ik mischien iets van leer.
ik ben wel bewust met wat ik doe en hoe ik het gebruik lees ook veel reports en combinatie gebruik.
Klik om te vergroten...

Zie het als leermoment, probeer je lichaam niet to het uiterste te duwen. Straks is het te laat en gebeurt er iets ergs.gelukkog ben je is er nu niets aan de hand. LSD is overigens wel een ander level hoor wat betreft nuchterheid in je hoofd, het voelt echt alsof je tript in een andere wereld. Leuk maar zeker niet voor iedereen. Tip is om ook te kijken naar toxiteit van bepaalde stoffen in bepaalde doseringen.

Hoop dat je er wat aan hebt volgende keer. En volgende keer doe je gewoon wel verantwoord neem ik aan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals voorspeld
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja, over zulk bewust zelfdestructief gedrag valt weinig te zeggen verder. Ik hoop dat de TS zich een beetje gaat inlezen wat betreft doseringen maar heb eerlijk gezegd weinig hoop. Dus dan laat ik het hier maar bij.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natural selection
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#11
1x 2-cb gedaan maar de dosis was zodanig laag dat ik niks merkte.

Een lage dosis ligt tussen de 5-15mg en een 'trip-dosis' tussen de 15-35mg volgens Google. Hoeveel zou ik moeten nemen als ik gewoon in de club wat leuke visuele effectjes wil hebben, maar geen volledige vrachtwagens wil hallucineren lol?

En hoeveel dosis bevat de gemiddelde 2-cb pil? Volgens Google gemiddeld 10mg? Dus dan zou ik er anderhalf moeten pakken ofzo?

En valt dit goed te combineren met wat coke?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
witte270 zei:
Zie het als leermoment, probeer je lichaam niet to het uiterste te duwen. Straks is het te laat en gebeurt er iets ergs.gelukkog ben je is er nu niets aan de hand. LSD is overigens wel een ander level hoor wat betreft nuchterheid in je hoofd, het voelt echt alsof je tript in een andere wereld. Leuk maar zeker niet voor iedereen. Tip is om ook te kijken naar toxiteit van bepaalde stoffen in bepaalde doseringen.

Hoop dat je er wat aan hebt volgende keer. En volgende keer doe je gewoon wel verantwoord neem ik aan.
Klik om te vergroten...
ik zal het meenemen ja, maar veel mensen op festivals slikken aardig door ‘ en de combinatie xtc en daarna 2cb kan wel ‘ en verders na 100mg is het pas gevaarlijk voor je hersenen hoe ik gelezen heb
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
15-+mg
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
heyol zei:
1x 2-cb gedaan maar de dosis was zodanig laag dat ik niks merkte.

Een lage dosis ligt tussen de 5-15mg en een 'trip-dosis' tussen de 15-35mg volgens Google. Hoeveel zou ik moeten nemen als ik gewoon in de club wat leuke visuele effectjes wil hebben, maar geen volledige vrachtwagens wil hallucineren lol?

En hoeveel dosis bevat de gemiddelde 2-cb pil? Volgens Google gemiddeld 10mg? Dus dan zou ik er anderhalf moeten pakken ofzo?

En valt dit goed te combineren met wat coke?
Klik om te vergroten...
20-25 mg als dat bevalt naar de 30 :)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
witte270 zei:
Zie het als leermoment, probeer je lichaam niet to het uiterste te duwen. Straks is het te laat en gebeurt er iets ergs.gelukkog ben je is er nu niets aan de hand. LSD is overigens wel een ander level hoor wat betreft nuchterheid in je hoofd, het voelt echt alsof je tript in een andere wereld. Leuk maar zeker niet voor iedereen. Tip is om ook te kijken naar toxiteit van bepaalde stoffen in bepaalde doseringen.

Hoop dat je er wat aan hebt volgende keer. En volgende keer doe je gewoon wel verantwoord neem ik aan.
Klik om te vergroten...
wat voor dosis lsd zou je aanraden’ 50 mg 2cb vind ik persoonlijk ook nog licht 15mg truffels vond ik ook nog vrij soepel
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
mitchieee zei:
20-25 mg als dat bevalt naar de 30 :)
Klik om te vergroten...
20-25mg is toch Al best wel een sterke dosis voor op een heel drum Festival.
15-20mg zou beter zijn voor dat doel en toch zeer merkbaar.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mitchieee zei:
wat voor dosis lsd zou je aanraden’ 50 mg 2cb vind ik persoonlijk ook nog licht 15mg truffels vond ik ook nog vrij soepel
Klik om te vergroten...

Ik zou sowieso nooit LSD nemen na xtc, je zit dan in een dip en hebt een enorm waardeloze trip. Ik zou voor de eerste keer 100 microgram aanraden en eventueel 150 microgram waarbij laatst genoemde hoog is. Als je dit nog nooit geprobeerd hebt is het handig laag te beginnen en daarna altijd omhoog te gaan.

Bijnemen met LSD heeft geen zin want je hebt vrij snel tolerantie opgebouwd
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het lijkt me eerder dat, je pillen niet zo sterk zijn als dat 50mg licht is.
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#19
mitchieee zei:
wat voor dosis lsd zou je aanraden’ 50 mg 2cb vind ik persoonlijk ook nog licht 15mg truffels vond ik ook nog vrij soepel
Klik om te vergroten...
Logisch dat dit een lichte dosis voelt als je kwartjes blijft poppen. Beter ineenkeer een dosis nemen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgensmij had hij het daar over de mdma.
En verders werkt bijpakken met 2cb gewoon goed.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."