Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeftig fout gegaan op coke, jullie gedachtes?

Heftig fout gegaan op coke, jullie gedachtes?

67 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
KarigeKater zei:
Vaag.... misschien versneden met keta? Gebeurd dat überhaupt?
Klik om te vergroten...
Kleine kans hoor. En anders moet je echt even opzoek naar een ander adresje
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Kleine kans hoor. En anders moet je echt even opzoek naar een ander adresje
Klik om te vergroten...
Had geen adresjes meer aangezien ik zo lang niet meer gebruikt had. Kende dit adresje ook niet verder. Is weer mooi de laatste keer geweest.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vermoed eerder dat de combinatie Drank met Cocaïne niet getolereerd werd door je lichaam. Hoogstwaarschijnlijk nog een vieze variant ook van cocaïne die flink versneden is. Heb dit soort gevallen veel gehoord van oud collega’s en oude vrienden.
Hele kleine kans dat dit met ket is versneden, versnijden gebeurt eerder lokaal verdovende middelen omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en goedkoop is. Symptomen klinken ook een beetje naar dat je Cocaine versneden was met levamisol
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Vermoed eerder dat de combinatie Drank met Cocaïne niet getolereerd werd door je lichaam. Hoogstwaarschijnlijk nog een vieze variant ook van cocaïne die flink versneden is. Heb dit soort gevallen veel gehoord van oud collega’s en oude vrienden.
Hele kleine kans dat dit met ket is versneden, versnijden gebeurt eerder lokaal verdovende middelen omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en goedkoop is. Symptomen klinken ook een beetje naar dat je Cocaine versneden was met levamisol
Klik om te vergroten...
Ja het blijft gissen.. Ik kan er ergens moeilijk met m'n hoofd bij dat ik van 3 puntjes coke zo fout ga terwijl ik 3 jaar geleden zo een gram naar binnen snoof met een grote hoeveelheid alcohol...

Misschien is m'n lichaam toch heel blij met die afgelopen rustige jaartjes haha.

Was hoe dan ook een hele rare situatie. Heb verder ook nog nooit keta aangeraakt in mijn leven dus ik gooi zomaar wat er uit.

Bedankt voor je reactie
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Keta met drank ga je je raar voelen + alles snel draaie en meestal kotsen dan. Misschien 0 disso tolarantie + alcohol
Klik om te vergroten...

Keta en alcohol vormen inderdaad een verschrikkelijke combinatie, althans zo heb ik het beleefd, zonder tolerantie. Alles draaide als een gek en ik werd kotsmisselijk en hartstikke duizelig. Gevalletje eens maar nooit weer.

@KarigeKater, ik moet zeggen dat ik bij het lezen van je verhaal ook aan ketamine dacht op basis van de verschijnselen. Maar de kans is wellicht groter dat het gewoon de combo coke + alcohol was die toevallig slecht viel bij je op dat moment. Aangezien je het restant niet meer hebt zal je het helaas niet meer zeker gaan weten, het blijft speculatie. Als er nog een keer zoiets zou gebeuren zou ik zeker naar het testcentrum gaan! Ketamine heeft bij mijn weten trouwens inderdaad amper tot geen merkbare geur.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
KarigeKater zei:
Ja het blijft gissen.. Ik kan er ergens moeilijk met m'n hoofd bij dat ik van 3 puntjes coke zo fout ga terwijl ik 3 jaar geleden zo een gram naar binnen snoof met een grote hoeveelheid alcohol...

Misschien is m'n lichaam toch heel blij met die afgelopen rustige jaartjes haha.

Was hoe dan ook een hele rare situatie. Heb verder ook nog nooit keta aangeraakt in mijn leven dus ik gooi zomaar wat er uit.

Bedankt voor je reactie
Klik om te vergroten...

Dat zegt natuurlijk helemaal niks. Ben zelf ook flink gebruiker geweest en deed ook aan de combinaties. De ene keer viel alles prima met Bacardi of Whisky, en de andere keer viel het ook dat ik misselijk werd en draaierigheid kreeg. Zo hevig als jouw nooit meegemaakt, maar het is soms ook maar hoe je Cocaïne en drank valt, kan zomaar zijn dat als je op een andere dag dit had gedaan er niks aan de hand was geweest.

er is niks irritanter en vervelender dan giswerk inderdaad.
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Keta en alcohol vormen inderdaad een verschrikkelijke combinatie, althans zo heb ik het beleefd, zonder tolerantie. Alles draaide als een gek en ik werd kotsmisselijk en hartstikke duizelig. Gevalletje eens maar nooit weer.

@KarigeKater, ik moet zeggen dat ik bij het lezen van je verhaal ook aan ketamine dacht op basis van de verschijnselen. Maar de kans is wellicht groter dat het gewoon de combo coke + alcohol was die toevallig slecht viel bij je op dat moment. Aangezien je het restant niet meer hebt zal je het helaas niet meer zeker gaan weten, het blijft speculatie. Als er nog een keer zoiets zou gebeuren zou ik zeker naar het testcentrum gaan! Ketamine heeft bij mijn weten trouwens inderdaad amper tot geen merkbare geur.
Klik om te vergroten...


Ik ben ook bang dat we er nooit achter zullen komen, maar wou toch even de reactie van de "kenners" lezen.

Bedankt voor je reactie. Fijn forum dit :thumbsup:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zonder testen blijft het speculeren natuurlijk.

Kan je wel meegeven dat er een paar weken geleden hier iemand blijven crashen is die goed aan de wijn zat , daarna aan de coke icm wijn , dan 2 trokjes van men joint heeft gedaan (Wat ik haar ten sterkste heb afgeraden ! Maar ze wou absoluut..)
Die heeft ook ook de zetel moeten slapen met de emmer bij haar.

Coke versneden met keta, lijkt me een beetje raar omdat de prijs van goede keta en goede coke , hier waar ik woon namelijk niet zo heel ver uit elkaar liggen..
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Zonder testen blijft het speculeren natuurlijk.

Kan je wel meegeven dat er een paar weken geleden hier iemand blijven crashen is die goed aan de wijn zat , daarna aan de coke icm wijn , dan 2 trokjes van men joint heeft gedaan (Wat ik haar ten sterkste heb afgeraden ! Maar ze wou absoluut..)
Die heeft ook ook de zetel moeten slapen met de emmer bij haar.

Coke versneden met keta, lijkt me een beetje raar omdat de prijs van goede keta en goede coke , hier waar ik woon namelijk niet zo heel ver uit elkaar liggen..
Klik om te vergroten...
Vond ik persoonlijk ook altijd een hele nare combi... Coke met wiet/hasj
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
KarigeKater zei:
Vond ik persoonlijk ook altijd een hele nare combi... Coke met wiet/hasj
Klik om te vergroten...
Ik ook ja! Bleh, niks aan.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
KarigeKater zei:
Vond ik persoonlijk ook altijd een hele nare combi... Coke met wiet/hasj
Klik om te vergroten...
Ja ik combineert ook geen stims met thc.
Maar vrienden van me (niet deze ik kwestie) beginnen niet aan stims zonder hun blowtje.
Mij kun je er zeker niet met verleiden.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Ja ik combineert ook geen stims met thc.
Maar vrienden van me (niet deze ik kwestie) beginnen niet aan stims zonder hun blowtje.
Mij kun je er zeker niet met verleiden.
Klik om te vergroten...
In de staart van de roes is het anders zalig!
Voor mij is dat meestal ook bedtijd, zalig om stoned en tegelijk heel helder te gaan slapen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
geflipt zei:
In de staart van de roes is het anders zalig!
Voor mij is dat meestal ook bedtijd, zalig om stoned en tegelijk heel helder te gaan slapen.
Klik om te vergroten...
Bah , nee heb er nooit iets van moeten weten.
Ieder zen ding eh :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
geflipt zei:
In de staart van de roes is het anders zalig!
Voor mij is dat meestal ook bedtijd, zalig om stoned en tegelijk heel helder te gaan slapen.
Klik om te vergroten...

Vind ik ook, het allerlaatste deel van de staart. Het spierontspannende is dan relaxt. Ik word normaal heel sloom van cannabis en door de nog enigszins aanwezige stim-achtergond kan ik dan langer van het effect genieten (waar ik normaal heel snel inkak). Dat is best leuk, want omdat ik weinig tolerantie heb voor cannabis kan het flink trippy worden als ik een beetje goed doorhijs, en dan is dat heldere wel een pre.

Maar kan ook wel begrijpen dat mensen het niks vinden.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Vind ik ook, het allerlaatste deel van de staart. Het spierontspannende is dan relaxt. Ik word normaal heel sloom van cannabis en door de nog enigszins aanwezige stim-achtergond kan ik dan langer van het effect genieten (waar ik normaal heel snel inkak). Dat is best leuk, want omdat ik weinig tolerantie heb voor cannabis kan het flink trippy worden als ik een beetje goed doorhijs, en dan is dat heldere wel een pre.
Klik om te vergroten...
Exact hetzelfde hier. En dan liefst nog een uurtje wakker liggen en een beetje spacen en reflecteren (of lijstjes maken) in het donker. Zalig!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey @inner_search , ik wil wel meelachen!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
geflipt zei:
Hey @inner_search , ik wil wel meelachen!
Klik om te vergroten...
Ik lach omdat gij het een hemelse combo vind en ik 1tje van de duivel 😈😂
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben het met jullie eens, totdat er benzo's of andere alcohol/GABA-drugs bij komen kijken.

In dat geval = upper + downer + cannabis = god.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
John Trap zei:
Ik ben het met jullie eens, totdat er benzo's of andere alcohol/GABA-drugs bij komen kijken.

In dat geval = upper + downer + cannabis = god.
Klik om te vergroten...
Zeker , dat kan ik niet ontkennen.
Als ik vroeger een nacht skipte was het standaard op dag 2 laatste lijn om 14:00 , benzo om 8 erin flikkeren en jointe knalle.

Maar om echt in de piek of comedown van speed te blowen zonder benzo kan ik alleen maar omschrijven als duivels.

Neem geen voorbeeld aan ons , het doet je lichaam en geest niet ten goede :wink:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Zeker , dat kan ik niet ontkennen.
Als ik vroeger een nacht skipte was het standaard op dag 2 laatste lijn om 14:00 , benzo om 8 erin flikkeren en jointe knalle.

Maar om echt in de piek of comedown van speed te blowen zonder benzo kan ik alleen maar omschrijven als duivels.

Neem geen voorbeeld aan ons , het doet je lichaam en geest niet ten goede :wink:
Klik om te vergroten...
Bad mofo's we are.

Ik rook overigens graag vol in die piek van de upper!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."