#1
Kleine kans hoor. En anders moet je echt even opzoek naar een ander adresjeVaag.... misschien versneden met keta? Gebeurd dat überhaupt?
Kleine kans hoor. En anders moet je echt even opzoek naar een ander adresjeVaag.... misschien versneden met keta? Gebeurd dat überhaupt?
Had geen adresjes meer aangezien ik zo lang niet meer gebruikt had. Kende dit adresje ook niet verder. Is weer mooi de laatste keer geweest.Kleine kans hoor. En anders moet je echt even opzoek naar een ander adresje
Ja het blijft gissen.. Ik kan er ergens moeilijk met m'n hoofd bij dat ik van 3 puntjes coke zo fout ga terwijl ik 3 jaar geleden zo een gram naar binnen snoof met een grote hoeveelheid alcohol...Vermoed eerder dat de combinatie Drank met Cocaïne niet getolereerd werd door je lichaam. Hoogstwaarschijnlijk nog een vieze variant ook van cocaïne die flink versneden is. Heb dit soort gevallen veel gehoord van oud collega’s en oude vrienden.
Hele kleine kans dat dit met ket is versneden, versnijden gebeurt eerder lokaal verdovende middelen omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en goedkoop is. Symptomen klinken ook een beetje naar dat je Cocaine versneden was met levamisol
Keta met drank ga je je raar voelen + alles snel draaie en meestal kotsen dan. Misschien 0 disso tolarantie + alcohol
Ja het blijft gissen.. Ik kan er ergens moeilijk met m'n hoofd bij dat ik van 3 puntjes coke zo fout ga terwijl ik 3 jaar geleden zo een gram naar binnen snoof met een grote hoeveelheid alcohol...
Misschien is m'n lichaam toch heel blij met die afgelopen rustige jaartjes haha.
Was hoe dan ook een hele rare situatie. Heb verder ook nog nooit keta aangeraakt in mijn leven dus ik gooi zomaar wat er uit.
Bedankt voor je reactie
Keta en alcohol vormen inderdaad een verschrikkelijke combinatie, althans zo heb ik het beleefd, zonder tolerantie. Alles draaide als een gek en ik werd kotsmisselijk en hartstikke duizelig. Gevalletje eens maar nooit weer.
@KarigeKater, ik moet zeggen dat ik bij het lezen van je verhaal ook aan ketamine dacht op basis van de verschijnselen. Maar de kans is wellicht groter dat het gewoon de combo coke + alcohol was die toevallig slecht viel bij je op dat moment. Aangezien je het restant niet meer hebt zal je het helaas niet meer zeker gaan weten, het blijft speculatie. Als er nog een keer zoiets zou gebeuren zou ik zeker naar het testcentrum gaan! Ketamine heeft bij mijn weten trouwens inderdaad amper tot geen merkbare geur.
Vond ik persoonlijk ook altijd een hele nare combi... Coke met wiet/hasjZonder testen blijft het speculeren natuurlijk.
Kan je wel meegeven dat er een paar weken geleden hier iemand blijven crashen is die goed aan de wijn zat , daarna aan de coke icm wijn , dan 2 trokjes van men joint heeft gedaan (Wat ik haar ten sterkste heb afgeraden ! Maar ze wou absoluut..)
Die heeft ook ook de zetel moeten slapen met de emmer bij haar.
Coke versneden met keta, lijkt me een beetje raar omdat de prijs van goede keta en goede coke , hier waar ik woon namelijk niet zo heel ver uit elkaar liggen..
Ik ook ja! Bleh, niks aan.Vond ik persoonlijk ook altijd een hele nare combi... Coke met wiet/hasj
Ja ik combineert ook geen stims met thc.Vond ik persoonlijk ook altijd een hele nare combi... Coke met wiet/hasj
In de staart van de roes is het anders zalig!Ja ik combineert ook geen stims met thc.
Maar vrienden van me (niet deze ik kwestie) beginnen niet aan stims zonder hun blowtje.
Mij kun je er zeker niet met verleiden.
Bah , nee heb er nooit iets van moeten weten.In de staart van de roes is het anders zalig!
Voor mij is dat meestal ook bedtijd, zalig om stoned en tegelijk heel helder te gaan slapen.
In de staart van de roes is het anders zalig!
Voor mij is dat meestal ook bedtijd, zalig om stoned en tegelijk heel helder te gaan slapen.
Exact hetzelfde hier. En dan liefst nog een uurtje wakker liggen en een beetje spacen en reflecteren (of lijstjes maken) in het donker. Zalig!Vind ik ook, het allerlaatste deel van de staart. Het spierontspannende is dan relaxt. Ik word normaal heel sloom van cannabis en door de nog enigszins aanwezige stim-achtergond kan ik dan langer van het effect genieten (waar ik normaal heel snel inkak). Dat is best leuk, want omdat ik weinig tolerantie heb voor cannabis kan het flink trippy worden als ik een beetje goed doorhijs, en dan is dat heldere wel een pre.
Ik lach omdat gij het een hemelse combo vind en ik 1tje van de duivel 😈😂Hey @inner_search , ik wil wel meelachen!
Zeker , dat kan ik niet ontkennen.Ik ben het met jullie eens, totdat er benzo's of andere alcohol/GABA-drugs bij komen kijken.
In dat geval = upper + downer + cannabis = god.
Bad mofo's we are.Zeker , dat kan ik niet ontkennen.
Als ik vroeger een nacht skipte was het standaard op dag 2 laatste lijn om 14:00 , benzo om 8 erin flikkeren en jointe knalle.
Maar om echt in de piek of comedown van speed te blowen zonder benzo kan ik alleen maar omschrijven als duivels.
Neem geen voorbeeld aan ons , het doet je lichaam en geest niet ten goede![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."