Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCome join me in my first experience with Crystal Meth

Come join me in my first experience with Crystal Meth

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ik snap inderdaad dat verslaving zo werkt, maar je hoeft niet per se verslaafd te zijn om te voelen dat "dat gevoel" nooit meer bereikbaar is, ookal functioneer je perfect zonder. Ik heb die indruk vooral van Youtube video's van mensen die het gerookt hebben. Niet van "geruchten" die dan inderdaad van zo'n campagne komen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja je kan het sowieso beter niet roken of injecteren. Dat zijn echt veel risicovollere manieren van gebruiken. Maar ik vraag me wel af hoeveel mensen er meth roken en dan gaan video's maken over hoe het hun leven is gaan beheersen.

In bovenstaand artikel van VICE wordt verwezen naar de gebruikscijfers in de VS. 12 miljoen Amerikanen hebben het wel eens geprobeerd. Of ze de meth dan slikten of snoven of rookten staat er niet bij. Maar dat er slechts 380.000 mensen zijn die zich bij de verslavingszorg hebben gemeld met een probleem suggereert wel dat een groot deel van de gebruikers het bij enkele keren gebruik met relatief weinig problemen weet te houden, zoals bij de meeste andere drugs ook het gevoel is.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat dat betreft zijn sigaretten de meest verslavende drug: 70 procent van de mensen die een sigaret probeert wordt een dagelijkse roker.

https://www.rtlnieuws.nl/gezondheid...-sigaret-leidt-vaak-tot-dagelijkse-verslaving
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ja je kan het sowieso beter niet roken of injecteren. Dat zijn echt veel risicovollere manieren van gebruiken. Maar ik vraag me wel af hoeveel mensen er meth roken en dan gaan video's maken over hoe het hun leven is gaan beheersen.

In bovenstaand artikel van VICE wordt verwezen naar de gebruikscijfers in de VS. 12 miljoen Amerikanen hebben het wel eens geprobeerd. Of ze de meth dan slikten of snoven of rookten staat er niet bij. Maar dat er slechts 380.000 mensen zijn die zich bij de verslavingszorg hebben gemeld met een probleem suggereert wel dat een groot deel van de gebruikers het bij enkele keren gebruik met relatief weinig problemen weet te houden, zoals bij de meeste andere drugs ook het gevoel is.
Klik om te vergroten...
Die cijfers vielen mij ook op inderdaad in het artikel, zeker omdat er dus altijd zo'n horror gedachte aan meth vast zit.

Kan natuurlijk ook zijn van mensen die niet bij de verslavingszorg aankomen ivm zorg systeem in Amerika. Maar of dat de overige 11.6 miljoen is lijkt me erg sterk.

Ben zelf niet echt verslavingsgevoelig maar ga ook m'n vingers niet branden aan dit soort dingen denk ik
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Wat dat betreft zijn sigaretten de meest verslavende drug: 70 procent van de mensen die een sigaret probeert wordt een dagelijkse roker.

https://www.rtlnieuws.nl/gezondheid...-sigaret-leidt-vaak-tot-dagelijkse-verslaving
Klik om te vergroten...
Haha dat geloof ik zeker, vooral onder invloed kan roken echt zo'n tick wordenπŸ™ˆ
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Klik om te vergroten...
"The USA does not have a drug problem, we have a prohibition and capitalism problem"

Zo mee eens!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
"The USA does not have a drug problem, we have a prohibition and capitalism problem"

Zo mee eens!
Klik om te vergroten...
Nouja, er zijn wel drugsproblemen, maar die worden grotendeels veroorzaakt door de criminalisering en de kapitalistische 'vrije markt'.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Nouja, er zijn wel drugsproblemen, maar die worden grotendeels veroorzaakt door de criminalisering en de kapitalistische 'vrije markt'.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk zijn er wel drugsgerelateerde problemen. Maar ik denk wel dat het goed is om de drugsgerelateerde problemen te zien als een gezondheidsprobleem in plaats van een crimineel probleem. Zoals ze bijvoorbeeld in Portugal succesvol doen. Verder denk ik dat je bij drugsgerelateerde problematiek wat verder moet kijken dan je neus lang is. Het heeft weinig zin om je enkel op het effect van bepaalde stoffen te richten en deze te demoniseren. Het is veel nuttiger een wat meer holistisch perspectief te gebruiken en ook rekening te houden met sociaal economische aspecten zoals bijvoorbeeld eenzaamheid, armoede en maatschappelijke stigmatisering.

Maar goed volgens mij zijn we het op hoofdlijnen wel eens...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ervaren gebruiker in wat precies?
Je topic titel is namelijk redelijk tegenovergesteld aan uw bericht.

Welkom btw.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dag lieve lezers,

Zoals jullie misschien wel zien ben ik nieuw op DF.
Natuurlijk volg ik alle forums al enige tijd en wil jullie ook niet voorbij laten gaan dat ik een ervaren gebruiker ben.


*Laten we zo beginnen om het mezelf even goed te praten.
Het is corona tijd, geen verplichtingen en je verveelt je kapot.
Mijn man kon een x aan super steady ice komen, sindsdien ligt het in de vriezer te verstoffen.
Sinds dat bij ons in die vriezer ligt is het "een keer proberen, ik ben toch wel erg benieuwd. Jij niet? " vaker gevallen.
En ja, voor ons omdat we enorm zijn afgekoeld met ons gebruik zijn we er al die tijd super benieuwd naar geweest.
Dus, om een lang verhaal kort te maken.
Gisteravond was de avond, the moment you've all waited for.
Natuurlijk heb ik voor het consumeren van uitgebreid het internet af gesearched naar effecten, side effecten etc.
Mijn man had het in bommetjes gedaan.
Ik begon met 10mg om het even met mijn maag te checken, "alles oke maag?" "Yup, alles oke!".
En door, volgende bommetje was aangevuld tot 40 mg ongeveer.
Voordat de madness begon kan ik me nog herinneren dat ik me nog even wilde douchen.
Voordat ik daar geen zin meer in zou hebben, ik begon al goed te transpireren dus dat was enorm fijn.
Tijdens het douchen voelde ik fijne warme tintelingen over mijn hoofd heen gaan.
Dat gevoel heeft zeker nog 5/6 uur aangehouden.
Ik was er van overtuigd dat mijn man het had gecombineerd met mdma om mij de risico's te besparen, maar dit was niet het geval.
Enorm fijn mdma gevoel kreeg ik ervan, zin om dingen te ondernemen en lekker met mijn man te kletsen.
Lekker warm in bed kruipen (terwijl ik het al zo heet had) gezellig serietje op de achtergrond.
Iedere x wanneer ik langs een spiegel liep schrok ik weer van mijn verschijning.
Ik stond echt strak joh.
Alles nog steeds positief.
Mijn man ging ook lekker.
We hadden een lachgas tankje gekocht voor erbij, zelfs de lachgas was enorm intens.
Ondertussen vliegt het zweet me echt overal.. dan weer warm en dan weer koud.
Het viel me op dat mijn voeten echt niet warm te krijgen waren.
De tijd vloog voorbij, het ging zo enorm snel.
We raakte maar niet uitgepraat en waren nog zo ondernemend.

Aan het eind van de rit nam ik nog een paar lijntjes coke om me nog even bij het gevoel te houden.
En pas toen het 09:00 uur in de ochtend was besloot ik er een baclofen bij te gooien om me een beetje rustig te houden.
Ondertussen begon ik geluiden te horen die er niet waren en oprecht.. ik hoor het nogsteeds. Ik ga onder de grond jongens xD
Maandelijks lucht alarm, ik ben bij de indianen geweest en gefeest en op de kermis.
(dit zijn de geluiden die ik hoor).
Ik voelde me op een gegeven moment echt even depri.
Niet te spreken over mijn man, die zag nog gekkere shit als mij.
Wat gaat er een oorlog gaande in mijn maag zeg, brrrr.
Enorm misselijk en koppijn van het strak trekken van mn kaken.
Mijn hoofd vind maar geen rust, elke houding is krampachtig en doet pijn door het nog steeds strak trekken van mn lichaam.
Onwijs honger maar het gaat er voor geen goud naar binnen op dit moment.


Wat een unieke ervaring, blij om het eens te mogen ervaren ondanks de horror verhalen
Cravings heb ik absoluut niet, het is even een tijdje goed zo.
Lichaam en geest herstellen na deze enorme klapper.
Achteraf ben ik blij dat ik de mdma kant heb ervaren van crystal meth ipv de speedy kant waar ik zo bang voor was.

Ik raad iedereen aan om jezelf goed in te lezen voordat je hier aan begint (maar dat weten jullie zelf ook wel)
Zelf niet loopt met depressies of verslaving.

Guys, thanks for reading.
Stay healthy!
Alles met mate πŸ˜‰πŸ™πŸ»
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welkom!

is dit nou een cliffhanger :tearsofjoy:

Crystal! elke woensdag om 17:00
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Welkom!
Ga je nu een report doen over Crystal Meth of?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er is een topic om jezelf voor te stellen...
Mss moet deze verhuizen naar daar??

Welkom!
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Ervaren gebruiker in wat precies?
Je topic titel is namelijk redelijk tegenovergesteld aan uw bericht.

Welkom btw.
Klik om te vergroten...
Bedankt!
Hij kwam inderdaad tegendraads over.
Ervaren gebruiker ben ik omdat ik (in mijn ogen) bijna alle gekke dingen wel heb geprobeerd.
Risico's ervaren en door de jaren heen nu weet wat ze doet :)
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#16
geflipt zei:
Er is een topic om jezelf voor te stellen...
Mss moet deze verhuizen naar daar??

Welkom!
Klik om te vergroten...
Bedankt, ik was nog niet helemaal klaar hihi.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#17
SuperSilverHaze zei:
Welkom!
Ga je nu een report doen over Crystal Meth of?
Klik om te vergroten...
Yes! Hij is af😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."