#1
Leeftijd: 17
Geslacht: Man
Gewicht: 65kg
Dosering: 40mg
Voorbereiding: Het was vrijdagavond dus had ik een groot deel van mijn tijd maar weggegooid aan chatten, posten op fora en onzin kijken op het internet. Normaal gezien slaap ik om 22:00 om de vroeg uit het nest te stappen alleen was in de ochtend of overdag stimulanten doen maar niks door de bittere comedown die ik wou vermijden.
0:00 - Ik open het zakje en wordt begroet door een grote witte synthetische brok en wat stof. Had 1g gekocht maar tot mijn verbazing gaf de weegschaal 2g aan. Neem 45mg en doe het in een flessendop. Daarna 1mL water maar tot mijn verbazing lost deze rotzooi totaal niet op. Ik plak het zakje gelijk driedubbel dicht met isolatietape aangezien heel wat mensen hier cravings van blijken te krijgen.
0:10 - Daar komt het, een energiek gevoel, ik lig op bed en voel mezelf heel licht. Aan de andere kant ben ik wel een beetje paranoide alleen neemt de euforie gelukkig over. Het gevoel dat je je hart op je borst en pols kon voelen kloppen was ook wel fijn.
1:30 - Ik zit in mijn bed een boek te lezen (stimulanten maken alles wat je doet geweldig natuurlijk) totdat het goed gevoel helemaal is verdwenen. Hierop volgt een heel vreemd gevoel dat je waarschijnlijk wel kent van de speed. Het lijkt wel alsof je oogleden vastgelijmd zijn aan je wenkbrauwen want je kan geen oog dichtdoen, ondanks dat de plezier ervan af is, alleen duurde het bij speed toch wel echt minimaal 6 tot 10 uur voor je deze fase bereikte.
3:15 - Verveel me daarna te pletter, aangezien ik geen zin heb om morgen te herrijzen uit de dood door slaapgebrek, besluit ik de nacht in te halen. Eerst met een documentaire, maar dit maakt mij alleen nog meer gefrustreerd dus besluit maar naar bed te gaan.
8:00 - Terug wakker, ben tot mijn verbazing toch best snel in slaap gevallen, mijn mond had echt een heel vieze smaak en ik heb knallende koppijn. Na een uurtje ben ik gelukkig wel weer de oude.
Besluit: Als je jouw leven haat en je wilt er een schepje bovenop doen dan is dit de ideale drug. Komt volgens mij ook omdat er voornamelijk norepinephrine vrijkomt in je hersenen van dit spul. Snap niet waarom je deze rommel zou willen herdoseren als je toch weet dat het maar zo kort blijft werken. De werking kan ook beperkt zijn geweest doordat ik last heb van buikloop dus zal het nog een tweede kans geven volgende maand.
Geslacht: Man
Gewicht: 65kg
Dosering: 40mg
Voorbereiding: Het was vrijdagavond dus had ik een groot deel van mijn tijd maar weggegooid aan chatten, posten op fora en onzin kijken op het internet. Normaal gezien slaap ik om 22:00 om de vroeg uit het nest te stappen alleen was in de ochtend of overdag stimulanten doen maar niks door de bittere comedown die ik wou vermijden.
0:00 - Ik open het zakje en wordt begroet door een grote witte synthetische brok en wat stof. Had 1g gekocht maar tot mijn verbazing gaf de weegschaal 2g aan. Neem 45mg en doe het in een flessendop. Daarna 1mL water maar tot mijn verbazing lost deze rotzooi totaal niet op. Ik plak het zakje gelijk driedubbel dicht met isolatietape aangezien heel wat mensen hier cravings van blijken te krijgen.
0:10 - Daar komt het, een energiek gevoel, ik lig op bed en voel mezelf heel licht. Aan de andere kant ben ik wel een beetje paranoide alleen neemt de euforie gelukkig over. Het gevoel dat je je hart op je borst en pols kon voelen kloppen was ook wel fijn.
1:30 - Ik zit in mijn bed een boek te lezen (stimulanten maken alles wat je doet geweldig natuurlijk) totdat het goed gevoel helemaal is verdwenen. Hierop volgt een heel vreemd gevoel dat je waarschijnlijk wel kent van de speed. Het lijkt wel alsof je oogleden vastgelijmd zijn aan je wenkbrauwen want je kan geen oog dichtdoen, ondanks dat de plezier ervan af is, alleen duurde het bij speed toch wel echt minimaal 6 tot 10 uur voor je deze fase bereikte.
3:15 - Verveel me daarna te pletter, aangezien ik geen zin heb om morgen te herrijzen uit de dood door slaapgebrek, besluit ik de nacht in te halen. Eerst met een documentaire, maar dit maakt mij alleen nog meer gefrustreerd dus besluit maar naar bed te gaan.
8:00 - Terug wakker, ben tot mijn verbazing toch best snel in slaap gevallen, mijn mond had echt een heel vieze smaak en ik heb knallende koppijn. Na een uurtje ben ik gelukkig wel weer de oude.
Besluit: Als je jouw leven haat en je wilt er een schepje bovenop doen dan is dit de ideale drug. Komt volgens mij ook omdat er voornamelijk norepinephrine vrijkomt in je hersenen van dit spul. Snap niet waarom je deze rommel zou willen herdoseren als je toch weet dat het maar zo kort blijft werken. De werking kan ook beperkt zijn geweest doordat ik last heb van buikloop dus zal het nog een tweede kans geven volgende maand.



