Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN-Ethylhexedrone (hexen): kat in een zak gekocht

N-Ethylhexedrone (hexen): kat in een zak gekocht

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Leeftijd: 17
Geslacht: Man
Gewicht: 65kg
Dosering: 40mg

Voorbereiding: Het was vrijdagavond dus had ik een groot deel van mijn tijd maar weggegooid aan chatten, posten op fora en onzin kijken op het internet. Normaal gezien slaap ik om 22:00 om de vroeg uit het nest te stappen alleen was in de ochtend of overdag stimulanten doen maar niks door de bittere comedown die ik wou vermijden.

0:00 - Ik open het zakje en wordt begroet door een grote witte synthetische brok en wat stof. Had 1g gekocht maar tot mijn verbazing gaf de weegschaal 2g aan. Neem 45mg en doe het in een flessendop. Daarna 1mL water maar tot mijn verbazing lost deze rotzooi totaal niet op. Ik plak het zakje gelijk driedubbel dicht met isolatietape aangezien heel wat mensen hier cravings van blijken te krijgen.

0:10 - Daar komt het, een energiek gevoel, ik lig op bed en voel mezelf heel licht. Aan de andere kant ben ik wel een beetje paranoide alleen neemt de euforie gelukkig over. Het gevoel dat je je hart op je borst en pols kon voelen kloppen was ook wel fijn.

1:30 - Ik zit in mijn bed een boek te lezen (stimulanten maken alles wat je doet geweldig natuurlijk) totdat het goed gevoel helemaal is verdwenen. Hierop volgt een heel vreemd gevoel dat je waarschijnlijk wel kent van de speed. Het lijkt wel alsof je oogleden vastgelijmd zijn aan je wenkbrauwen want je kan geen oog dichtdoen, ondanks dat de plezier ervan af is, alleen duurde het bij speed toch wel echt minimaal 6 tot 10 uur voor je deze fase bereikte.

3:15 - Verveel me daarna te pletter, aangezien ik geen zin heb om morgen te herrijzen uit de dood door slaapgebrek, besluit ik de nacht in te halen. Eerst met een documentaire, maar dit maakt mij alleen nog meer gefrustreerd dus besluit maar naar bed te gaan.

8:00 - Terug wakker, ben tot mijn verbazing toch best snel in slaap gevallen, mijn mond had echt een heel vieze smaak en ik heb knallende koppijn. Na een uurtje ben ik gelukkig wel weer de oude.

Besluit: Als je jouw leven haat en je wilt er een schepje bovenop doen dan is dit de ideale drug. Komt volgens mij ook omdat er voornamelijk norepinephrine vrijkomt in je hersenen van dit spul. Snap niet waarom je deze rommel zou willen herdoseren als je toch weet dat het maar zo kort blijft werken. De werking kan ook beperkt zijn geweest doordat ik last heb van buikloop dus zal het nog een tweede kans geven volgende maand.
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wahahahaha mooie conclusie (en accountnaam!)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahahaha, wat een einde 😂
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#4
KetaKech zei:
Wahahahaha mooie conclusie (en accountnaam!)
Klik om te vergroten...
Ja zal het wel ooit nog aanpassen naar iets beters lol
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#5
ketakoekjes zei:
Ja zal het wel ooit nog aanpassen naar iets beters lol
Klik om te vergroten...
Er was geen sarcasme in mijn bericht
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is het niet raar dat je van een koude kermis thuiskwam. Ik had nog nooit gehoord van Hexen, maar het schijnt een nogal heftig aangepaste cathinone te zijn. Volgens mij is hoe meer je aanpast aan een molecuul hoe meer je er ook mee verneukt. En laten we eerlijk wezen. Cathinones zijn een soort action-variant van amfetamines. Gesubstitueerde amfetamines hebben het altijd veel beter gedaan dan gesubstitueerde cathinones. Het was altijd óf een slap amfetamine effect óf het gaf teveel bijwerkingen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
blijf weg bij hexen dat is echt naar naar spul en er gaan ook heel vaak foute/neppe batches van rond.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Het was altijd óf een slap amfetamine effect óf het gaf teveel bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
Er gaat al jarenlang amfetamine vol met versnijdingsmiddelen rond dus het zal mij niet verbazen dat mensen dan aan cathinones gaan beginnen ...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
cat-hinones in the bag Screenshot 2020-12-06 at 11.10.10.png
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
'Ello everybody!.. My name Hinones!

1607249575911.png
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
1607251708188.png
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
1607251958179.png

edit: My name is Earl...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
bye everybody!

ff rondje joggen!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
cat-hinones in the bag Bekijk bijlage 12764
Klik om te vergroten...
Beste comment 2020??? Jongens??
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb ooit is 2 gram hexen gratis gekregen, heb die zooi na het eerste lijntje weggeflikkerd voelde me enkel opgefokt en kreeg het benauwd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thanks voor je tripreport. Dit is inderdaad precies wat ik van Hexen heb begrepen. Nooit echt gesnapt waarom mensen er toch steeds aan beginnen.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
cat-hinones in the bag Bekijk bijlage 12764
Klik om te vergroten...
Godsamme. Ik had die grap in mijn hoofd toen ik dit report was aan het typen maar wou niet flauw doen. Hahaha ... past ook bij mijn profielfoto niet?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ketakoekjes zei:
Godsamme. Ik had die grap in mijn hoofd toen ik dit report was aan het typen maar wou niet flauw doen. Hahaha ... past ook bij mijn profielfoto niet?
Klik om te vergroten...

ohww, dus eigenlijk is je forumnaam 'kattekoekjes' ? 😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."