Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN-Ethylhexedrone (hexen): kat in een zak gekocht

N-Ethylhexedrone (hexen): kat in een zak gekocht

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vroeger had ik zo'n tik om alles maar te willen proberen onder het mom van why not. Tijden geleden eens NEP van iemand gekregen wat al een niet al te goede indruk heeft achtergelaten dus deze laat ik maar links liggen. Het gaat toch niks toevoegen aan m'n drug ervaringen, behalve dat ik weer +1 op m'n gebruikte substances kan zetten.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat ik dit nou net gekocht hebben. For science dan maar!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Volgens mij is het niet raar dat je van een koude kermis thuiskwam. Ik had nog nooit gehoord van Hexen, maar het schijnt een nogal heftig aangepaste cathinone te zijn. Volgens mij is hoe meer je aanpast aan een molecuul hoe meer je er ook mee verneukt. En laten we eerlijk wezen. Cathinones zijn een soort action-variant van amfetamines. Gesubstitueerde amfetamines hebben het altijd veel beter gedaan dan gesubstitueerde cathinones. Het was altijd óf een slap amfetamine effect óf het gaf teveel bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
a-pvp en 4-mmc zijn daar ook deel van.
Heb persoonlijk ook geen surplus van bijwerkingen bij a-PiHP en 3-mmc
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
a-pvp en 4-mmc zijn daar ook deel van.
Heb persoonlijk ook geen surplus van bijwerkingen bij a-PiHP en 3-mmc
Klik om te vergroten...

hoe bedoel je?
geen overschot aan bijwerkingen ..naast de bedoelde effecten..
welk van die drugs vind je dus positiever?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
hoe bedoel je?
geen overschot aan bijwerkingen ..naast de bedoelde effecten..
welk van die drugs vind je dus positiever?
Klik om te vergroten...
a-PiHP vind ik persoonlijk de beste stim die ik ooit gebruikt heb. Veeeeeel beter dan coke en speed. Best high ever. Ik heb zelf geen echte cravings om bij te doseren of elke dag te gebruiken. Ook geen irritante bodyload en kan best slapen en eten. Dit is MIJN ervaring, dit kan voor iedereen anders zijn en afhangen van je batch.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
ohww, dus eigenlijk is je forumnaam 'kattekoekjes' ? 😘
Klik om te vergroten...
Ge-weldig idee. Ga het nu aanpassen. Hoop wel dat @acht.zes weer snel terugkomt naar hier want straks herkent hij mij niet meer. Vroeger bracht hij echt 5 uur per dag door hier met mij. Weet iemand misschien waar hij is?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketakoekjes zei:
Ge-weldig idee. Ga het nu aanpassen. Hoop wel dat @acht.zes weer snel terugkomt naar hier want straks herkent hij mij niet meer. Vroeger bracht hij echt 5 uur per dag door hier met mij. Weet iemand misschien waar hij is?
Klik om te vergroten...
Hij heeft een permanente ban.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
Hij heeft een permanente ban.
Klik om te vergroten...
Ouch, iemand die hem nog weet te bereiken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."