#1
Lieve lezer.
vanwege privacyredenen noem ik mezelf even N !
Aangenaam, ik ben een jonge meid van (bijna) 21 jaar oud en ik ben geboren en getogen in het mooie brabant.
Al op jonge leeftijd kwam ik in aanraking met verschillende drugs en middelen.
Mijn eerste jointje en Xtc-pil waren op mijn 14/15de jaar jong.
Achteraf veel te jong natuurlijk maar door de jaren heen heb ik wel enorm veel gezien en ervaring opgedaan.
Drugs kent enorm veel kanten en wendingen en als je er goed mee omgaat is het een toevoeging aan je leven.
Ongeveer een jaartje geleden nam ik voor de eerste keer in mijn leven Changa,
Door een badtrip vroeger op de xtc ben ik altijd enorm huiverig en angstig geweest over het proberen van nieuwe drugs of psychidelica.
Zelf ben ik ook van mening dat iemand niet zomaar ergens aan moet beginnen.
zorg dat je in een veilige vertrouwde omgeving bent met mensen die weten hoe te handelen als het niet zo lekker valt.
Maar goed Changa, de sfeer was top en door de overdreven geweldige verhalen van een kennis was ik enorm nieuwschierig.
Daar zat ik dan op de bank in de woonkamer (niet het beste uitzicht , ik raad de bossen aan) met het pijpje klaargemaakt aan mijn mond.
Langzaam inademen werd mij verteld, zo lang mogelijk blijven inademen en dan zo lang als je kan inhouden.
Ik kan je vertellen dat dit best lastig is omdat de Changa enorm sterk is en best zeer kan doen aan je keel.
Enorm gespannen maar vol goede moet hou ik de rook in. Het lukt me niet meer om de rook vast te houden en ik blaas het langzaam uit.
samen met de rook die ik uitblaas opent er samen met de rook een Changa wereld.
Rustig bouwde het op en Metteen kon ik aangeven aan de groep dat het echt TOP was.
Ik kan mijn eerste keer changa omschrijven als een ervaring met de voor mij perfecte wereld.
de trip:
mijn omgeving was niet heel bijzonder zou je zeggen.
maar door dat de ruimte licht en niet heel groot was pakte de changa top uit.
Ik weet nog dat ik enorm bang was om realiteit te verliezen.
Maar totaal gerust gesteld was de kamer de kamer nog en mijn vrienden mijn vrienden.
de wereld was Ultra 1000K HD en dan nog perfecter.
Ik werd omvangen door een fijn gevoel en keek mijn ogen uit.
ik had nog nooit zon mooie kast en muur gezien en jeetje wat waren mijn vrienden knap geworden hahaha.
Ergens in de achtergrond van de trip kon ik ook wel een soortement van hele lichte 2cb visuals omschrijven.
heel zachte vormen en intensiteit van kleuren.
langzaam na ongeveer 15 minuten begon alles af te nemen.
Wat was de wereld saai ineens toen alles weer "normaal" werd.
ik heb mijn kennis wel 100 keer bedankt voor de ervaring
en in de roes van de trip belde ik mijn moeder op (omg) om mijn bijzondere ervaring te delen.
Een ruime tijd later heb ik zelf changa gehaald.
deze keer ging ik samen met mijn beste vriendin naar het bos.
eerst zaten we boven op een berg met enorm ruim uitzicht, top ! alleen beide van mening dat het beter uitpakt in een wat geslotere ruimte.
dus diep in het bos een mooi beschermd door bomen boomstammetje uitgezocht.
we hadden allebei een pijpje gekocht om het samen tegelijk te kunnen doen.
top was het weer. de plantjes leken net duizende wietblaadjes en de connectie was goed te voelen.
een met de natuur en weer die flow van een perfecte wereld.
voor iedereen die angstig is voor bijvoorbeeld DMT raad ik het aan om eerst changa te proberen.
maar kijk uit ook changa kent pieken en dalen.
greeetz N
vanwege privacyredenen noem ik mezelf even N !
Aangenaam, ik ben een jonge meid van (bijna) 21 jaar oud en ik ben geboren en getogen in het mooie brabant.
Al op jonge leeftijd kwam ik in aanraking met verschillende drugs en middelen.
Mijn eerste jointje en Xtc-pil waren op mijn 14/15de jaar jong.
Achteraf veel te jong natuurlijk maar door de jaren heen heb ik wel enorm veel gezien en ervaring opgedaan.
Drugs kent enorm veel kanten en wendingen en als je er goed mee omgaat is het een toevoeging aan je leven.
Ongeveer een jaartje geleden nam ik voor de eerste keer in mijn leven Changa,
Door een badtrip vroeger op de xtc ben ik altijd enorm huiverig en angstig geweest over het proberen van nieuwe drugs of psychidelica.
Zelf ben ik ook van mening dat iemand niet zomaar ergens aan moet beginnen.
zorg dat je in een veilige vertrouwde omgeving bent met mensen die weten hoe te handelen als het niet zo lekker valt.
Maar goed Changa, de sfeer was top en door de overdreven geweldige verhalen van een kennis was ik enorm nieuwschierig.
Daar zat ik dan op de bank in de woonkamer (niet het beste uitzicht , ik raad de bossen aan) met het pijpje klaargemaakt aan mijn mond.
Langzaam inademen werd mij verteld, zo lang mogelijk blijven inademen en dan zo lang als je kan inhouden.
Ik kan je vertellen dat dit best lastig is omdat de Changa enorm sterk is en best zeer kan doen aan je keel.
Enorm gespannen maar vol goede moet hou ik de rook in. Het lukt me niet meer om de rook vast te houden en ik blaas het langzaam uit.
samen met de rook die ik uitblaas opent er samen met de rook een Changa wereld.
Rustig bouwde het op en Metteen kon ik aangeven aan de groep dat het echt TOP was.
Ik kan mijn eerste keer changa omschrijven als een ervaring met de voor mij perfecte wereld.
de trip:
mijn omgeving was niet heel bijzonder zou je zeggen.
maar door dat de ruimte licht en niet heel groot was pakte de changa top uit.
Ik weet nog dat ik enorm bang was om realiteit te verliezen.
Maar totaal gerust gesteld was de kamer de kamer nog en mijn vrienden mijn vrienden.
de wereld was Ultra 1000K HD en dan nog perfecter.
Ik werd omvangen door een fijn gevoel en keek mijn ogen uit.
ik had nog nooit zon mooie kast en muur gezien en jeetje wat waren mijn vrienden knap geworden hahaha.
Ergens in de achtergrond van de trip kon ik ook wel een soortement van hele lichte 2cb visuals omschrijven.
heel zachte vormen en intensiteit van kleuren.
langzaam na ongeveer 15 minuten begon alles af te nemen.
Wat was de wereld saai ineens toen alles weer "normaal" werd.
ik heb mijn kennis wel 100 keer bedankt voor de ervaring
en in de roes van de trip belde ik mijn moeder op (omg) om mijn bijzondere ervaring te delen.
Een ruime tijd later heb ik zelf changa gehaald.
deze keer ging ik samen met mijn beste vriendin naar het bos.
eerst zaten we boven op een berg met enorm ruim uitzicht, top ! alleen beide van mening dat het beter uitpakt in een wat geslotere ruimte.
dus diep in het bos een mooi beschermd door bomen boomstammetje uitgezocht.
we hadden allebei een pijpje gekocht om het samen tegelijk te kunnen doen.
top was het weer. de plantjes leken net duizende wietblaadjes en de connectie was goed te voelen.
een met de natuur en weer die flow van een perfecte wereld.
voor iedereen die angstig is voor bijvoorbeeld DMT raad ik het aan om eerst changa te proberen.
maar kijk uit ook changa kent pieken en dalen.
greeetz N