Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Astronaut zei: Have no fear the acid is here LSD is persoonlijk fijner dan paddo's. Ik hou ook erg van paddo's, dokter :P je bent al een paddoman, dus voor lsd zou je niets hoeven vrezen. Met paddo ben je de passagier, met lsd de bestuurder. Je kunt de trip makkelijker besturen is mijn ervaring dus no worries dude . Verder ontopic - Ik heb ook nog nooit changa gehad, kan het sinds kort bemachtigen dus dat ga ik gauw maar eens proberen. Zover ik weet kan je het in een blowtje roken maar geen idee hoeveel je er dan in moet doen, samen met wiet en tabak en/of pure changa. Elders vind ik ook niet echt duidelijkheid hierover op internet. Welke changa expert gaat voor opheldering zorgen ? :P iemand? Greetzz Klik om te vergroten... Nieuwkomer hier , evening, Ik had verleden week voor de 3e maal changa en rookte het in een glazen dry-pipe. De hoeveelheid kan je perfect afmeten in de Jack-Pods die je makkelijk online bestelt. Deze pods kunnen 0,25g wiet bevatten dus ideaal om je goddelijke changa af te meten voor een warme, aangename , wonderlijke ervaring. In een joint had ik het nog niet geprobeerd ; de dry-pipe was wel heavy qua inslag en smaak (die blijft echt lang hangen) maar je kan het nog iets zachter met de bijhorende pjjp van de pods. Is korter en iets meer gefilterd...soit, met 0.25 maak je een mooi reisje."
"Ik blow dagelijks. De vraag rijst soms ook wel eens , moet dat dagelijks? In normale omstandigheden draai ik zeer veel uren waardoor het blowen meestal maar later op de avond start en het minder impact heeft op verder verloop van de dag. Impact klinkt wel zwaar maar het bepaalt inderdaad een andere weg. Omgang met anderen doe ik nog steeds en graag, deels door mijn job. Maar dat dagelijks intens gevoel, dat rustig worden maar tegelijkertijd ook inventief , creatief of gewoon eens lekker stoned worden... Het werkt verslavend but for me it's ok, had 20jr terug veel meer miserie met andere heavy shit. Het beetje dagelijkse wiet wil ik mezelf nog wel gunnen. Ik functioneer perfect en probeer gezin en zaak te runnen. Anyhow , feel free to (ab) use nature's gold"
"Mindless zei: Ik dacht bij de eerste keer, oh dit is dus changa. En toen was de tweede keer eigenlijk totaal anders. Alsof het me die eerste keer heel voorzichtig kennis liet maken met die wereld en de tweede keer echt probeerde me dieper erin te trekken. Ik heb echt het idee dat ik nog maar het topje van de ijsberg heb gezien, waardoor ik denk ik ook wat huiverig ben om het vaak te doen. Klik om te vergroten... Ik herkende hetzelfde maar het maakt mij uiterst benieuwd . Maar hoe ik de laatste (3) changa sessie beleefde gaf mij meer vertrouwen. Nu kan ik bijna niet wachten op een nieuwe sessie; misschien wel eens buiten. En daar gaat het wel om; een juiste setting en chillin'. Voor de laatste sessie verhuisden we het interieur en rookten we wat wiet . En dan... ik deed er meer dan twee uur over om de eerste van 2 inhalen via de dry bong te roken maar dan... wauw. Heel eventjes. had ik een shoot van "wtf is goin' on?? -een soort onbehagen- en dan moet je even kunnen checken bij je kompaan en de goeie setting. Maar ik ga ervan uit dat het topje van de ijsberg niet van de eerste 5x een top wordt... soooo, changa time Nooit gedacht dat ik dit nog zou meemaken"
"Mindless zei: Het is echt heel bijzonder hè! Waarom duurde het meer dan 2 uur voordat je tripte? Ik had bij beide keren eerst ook een beetje een onbehagen. Maar dat duurt maar erg kort en dan zit ik gewoon lekker in de trip. Maar bij dit spul heb ik heel erg het gevoel dat ik er helemaal klaar voor moet zijn en helemaal geen twijfels moet hebben. Ik ben ook heel erg benieuwd naar een volgende trip, maar ik wacht op het juiste moment. Klik om te vergroten... Het duurde geen 2 uren voor ik tripte hoor. Nee, ik had het over de voorbereiding naar het goeie moment. We ontspanden ons, verhuisden het interieur en rookten wat. Een jointje vooraf kan , naar mijn ervaring, absoluut geen kwaad. Ik dacht na over wat goeie muziek, de juiste verlichting en ik warmde de ruimte voldoende op. Na meer dan 2uur was het moment dan daar om dat wonderkruid binnen te laten komen. Het was heftiger dan de eerste twee keren. De ruimte werd nu een kleurenspektakel, voorzien van machtige vormen en een onbeschrijfelijke warme gloed; het licht veranderde constant van warm geel naar rood. Een grote houten poort werd een dansende rij kleurpotloden; mijn motorfiets ,die voor de houten poort staat, kreeg een speciale tint en begon op hoogte te wiegen, ongelooflijk. Hangende touwen kregen leven in zich en walsten tegen de houten wand en kregen vrouwelijke, lieve gezichten. Enkel de gasvuurtjes kregen een vreemd effect maar dat duurde maar kort, geef het vertrouwen en it turns into something extraordinary. Zoals je verwoordt moet je er helemaal klaar voor zijn. Kies een moment uit en ontspan je vooraf samen met die persoon waar je wil mee gaan trippen. Zorg dat de omgeving vertrouwd is (bij de eerste beurten) en leg wat muziek op waar je vrolijk van wordt (maar vooral rustig). Ik koos die avond voor een playlist rond Buena Vista Social club; zuiders , zonnig en warm... een aanradertje hoor. Gezien ik ondertussen al veel over changa ben beginnen lezen maakt mijn primaire angst plaats voor nieuwsgierigheid naar die extra dimensies. Maar ik dien wel mijn ego opzij te zetten, wat enkel lukt na oefenen denk ik. Daarmee, ik vermoed eerstdaags wel weer eens wat changa uit te gaan proberen"