#1
oh, nou ja.. toch verboden idd.
*modknip: geen links naar websites van bedrijven aub*
*modknip: geen links naar websites van bedrijven aub*
"Op dit moment zijn er geen Ceremonies gepland in Nederland."kweet niet of ik dat mag posten hier?.. lijkt me wel.
gewoon gegoogled.
Ayahuasca - House of Oneness
Momenteel organiseren wij geen Ayahuasca Ceremonies meer in Nederland. Sinds oktober 2019 is de regelgeving rondom Ayahuasca veranderd. Wel doen wij Choco Bliss Ceremonies en focussen we ons op Microdosing. Misschien is Choco Bliss interessant voor je? Ayahuasca Chocolaatjes Choco Bliss draagt...www.mariajohanna.com
Ja je moet nu echt de connecties hebben om het nog hier te doen...Wil het ook graag een keer doen. Naja wellicht buitenland dan maar🤔. Stomme is dat ik het serieus aan het kijken was toen her verboden werd.
Je kan het altijd nog zelf makenJa je moet nu echt de connecties hebben om het nog hier te doen...
Maar als je de grens over gaat dan is het niet meer illigaal
Alles in huis hier 😂👌🏻Je kan het altijd nog zelf maken![]()
Nee... links naar websites van bedrijven zijn niet toegestaan hier. Je kunt die zaken wel via PB uitwisselen als je dat wenst.kweet niet of ik dat mag posten hier?
shitt... In zo'n staat nog even lekker een shot nemen. Lijkt me heel vreemd, alleen die handeling al.Hij zei ook dat wanneer je eerst changa inhaleert maar nog net bewust blijft van hier, en dan een shot dmt er achteraan, dat je dan het allerdiepst gaat.
Dus jouw 2e trip was ook heel anders? Ik ervoer dat ook. Maakt me benieuwd of een 3e trip weer anders zal zijn. Wie weet durf ik het binnenkort ook weer aan.
Ik dacht bij de eerste keer, oh dit is dus changa. En toen was de tweede keer eigenlijk totaal anders. Alsof het me die eerste keer heel voorzichtig kennis liet maken met die wereld en de tweede keer echt probeerde me dieper erin te trekken. Ik heb echt het idee dat ik nog maar het topje van de ijsberg heb gezien, waardoor ik denk ik ook wat huiverig ben om het vaak te doen.De 2e keer Changa was zeker anders. Het gevoel dat ik echt even los was van alles. Ik denk ook dat het heeft geholpen dat ik nu rustig kon gaan liggen ipv snel naar binnen en op de bank neer ploffen.
Had je beide keren de zelfde mix? En ook kwa sterkte? Mijn eerste mix was niet zo heel sterk. De 2e keer had ik de zelfde mix gebruikt die ik nog over had, maar dan het dubbele en zonder tabak erbij... De eerste keer vond ik veel weg hebben van een psilocybine trip maar dan met een DMT boddyload. De 2e keer was echt iets anders. Ik had echt het gevoel dat ik een was geworden met alles. En dan die wind sensatie erbij dat zachte briesje. Het voelde heel apart. Toen ik in de afterglow zat had ik ook gevoel van geluk over me heen. Ik lees het vaak in trip reports dat mensen na een trip zich heel dankbaar en gelukkig voelen. Maar zelf nooit echt zo ervaren. Maar ik moet zeggen zelfs na een paar dagen heb ik dat gevoel nog steeds af en toe. 😊Ik dacht bij de eerste keer, oh dit is dus changa. En toen was de tweede keer eigenlijk totaal anders
Dat gevoel heb ik ook! En dat heb ik al helemaal met DMT puur. Maar ik voel aan alles dat ik er een keer goed voor ga. Maar eerst blijf ik toch nog maar even bij Changa 😊Ik heb echt het idee dat ik nog maar het topje van de ijsberg heb gezien, waardoor ik denk ik ook wat huiverig ben om het vaak te doen.
Het was van exact dezelfde changa joint.Had je beide keren de zelfde mix? En ook kwa sterkte? Mijn eerste mix was niet zo heel sterk. De 2e keer had ik de zelfde mix gebruikt die ik nog over had, maar dan het dubbele en zonder tabak erbij... De eerste keer vond ik veel weg hebben van een psilocybine trip maar dan met een DMT boddyload. De 2e keer was echt iets anders. Ik had echt het gevoel dat ik een was geworden met alles. En dan die wind sensatie erbij dat zachte briesje. Het voelde heel apart. Toen ik in de afterglow zat had ik ook gevoel van geluk over me heen. Ik lees het vaak in trip reports dat mensen na een trip zich heel dankbaar en gelukkig voelen. Maar zelf nooit echt zo ervaren. Maar ik moet zeggen zelfs na een paar dagen heb ik dat gevoel nog steeds af en toe. 😊
Mooi dat changa er is, om ietsje rustiger kennis te maken met DMT.Dat gevoel heb ik ook! En dat heb ik al helemaal met DMT puur. Maar ik voel aan alles dat ik er een keer goed voor ga. Maar eerst blijf ik toch nog maar even bij Changa 😊
Bij mij was het verschil in sterkte dat de trip anders maakte. En dat ik er deze keer zeer ontspannen bij lag zat ook wel geholpen hebben.Het was van exact dezelfde changa joint.![]()
Dat is heel goed mogelijk. Er zit nog een stof in paddo’s genaamd Psilocine. Ik geloof dat de scheikundigen naam van Psilocine 4-HO-DMT is. En Psilocine draagt ook mee aan de trip.Ik kon wel duidelijk merken dat DMT nauw gerelateerd is aan psilocybine, door de hele vibe en het type visuals. Al had het toch ook weer heel erg iets eigens, iets unieks. Maar ja, dit is dus gebaseerd op maar 2 changa ervaringen.
Dat alien sfeertje had ik wel met DMT puur. Ik denk ook dat mijn Changa mix nog zeer mild is. Maar die is nu op. En nu ga ik het recept van @Space 🕉 gebruiken 😊De tweede keer was ik vooral verbaasd, omdat de ervaring zo intens en alien was
Erg mooi 😊Mijn eerste keer tijdens de daadwerkelijke piek zelf, is wellicht 1 van de meest gelukzalige ervaringen die ik ooit heb ervaren. Dat was helemaal niet heftig, maar gewoon pure onschuld ervaren. Alsof ik een baby was die niks meer wist, maar gewoon in pure contentheid met alles leefde. Nog niet van de tree of knowledge had gegeten en dus niet in dualiteit leefde. Eigenlijk is dat ook wat ik zoek in de psychedelische ervaring, niet zozeer entiteiten en out of this world alien ervaringen. Maar die puurheid, die complete sereniteit.
Psilocine is 4-HO-DMT ja. Psilocybine is de hoofd werkzame stof in truffels en paddo's en dat wordt in het lichaam omgezet in psilocine. Psilocine zelf is ook al in kleinere hoeveelheid aanwezig in truffels/paddo's zelf, maar is een stuk minder stabiel dan psilocybine geloof ik. Maar het is psilocine die uiteindelijk het psychedelische effect geeft.Dat is heel goed mogelijk. Er zit nog een stof in paddo’s genaamd Psilocine. Ik geloof dat de scheikundigen naam van Psilocine 4-HO-DMT is. En Psilocine draagt ook mee aan de trip.
Hee wat toevallig, mijn changa was ook met dat recept gemaakt.Dat alien sfeertje had ik wel met DMT puur. Ik denk ook dat mijn Changa mix nog zeer mild is. Maar die is nu op. En nu ga ik het recept van @Space 🕉 gebruiken 😊
Juistem!! 3 hijsen is waarschijnlijk al iets intenser dan je 2e ervaring. 😜En nu ga ik het recept van @Space 🕉 gebruiken 😊
Ik blijf erbij, gouden mix!Hee wat toevallig, mijn changa was ook met dat recept gemaakt.Sterk spul was dat ook.
![]()
Het was vrij neutraal mijn waarneming op dat moment. Ik vind het lastig om het gevoel in worden te omschrijven. Maar ga het proberen. Het was een vredig gevoel op dat moment. Ik was het allemaal aan het observeren wat ik voelde en zag. Op dat moment had ik totaal geen besef meer dat ik Changa had gerookt. Pas na dat ik weer was geland, had ik besef van het alles wat ik had gezien en voelde. Op dat moment zweef je daar gewoon alsof dat gewoon zo hoort. Geen gedachten alleen maar het gevoel alsof ik de wind was die tussen de driehoekjes door zweefde..Hoe voelde je je eigenlijk toen je daar zat en er driehoeken op je afkwamen / je ertussen zweefde? Neutraal waarnemend? Nieuwsgierig wat er ging gebeuren? Op je hoede? besefte je nog dat je changa nam of dacht je daar even niet aan?
Draai je de mix altijd in een joint zonder tabak? En hoe veel doe je er dan in van je mix?Juistem!! 3 hijsen is waarschijnlijk al iets intenser dan je 2e ervaring. 😜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."