Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb in de Efteling

2cb in de Efteling

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
teknotripLid
01-01-2024, 00:00
#1
lieve lezer !
thx voor de interesse in mijn post, voor prive redenen noem ik geen namen.

Zondag 26 juli 2020.
Door de corona tijd hadden ik en mijn beste vrienden al enorm lang geen uitstapje gemaakt.
Met zijn 4tjes vol goede moet onderweg naar de efteling.
Ik zelf kijk altijd uit met tripmiddelen dus belloofde de rest hun trip sitter te zijn.
In het weer bericht hadden we gezien dat het enorm slecht weer zou worden maar dit zou de pret niet bederven
Door de maatregelen moesten we in groepjes van 2 om verschillende tijden het park in.
ik en R. kwamen pas om 3 uur naar binnen. De andere 2 hadden op dat moment al hun eerste pil gepakt.

Ik en R kwamen het park in. Samen al enorme Lol gehad in de auto en in de perfecte stemming.
het weer was een beetje winderig maar verder niet zoals het weer voorspeld had.
rond 4 uur stonden we in de rij van de baron. mijn vrienden gingen alledrie helemaal stuk door de 2cb die goed werkte.
hun lach was zeer aanstekelijk en door de goede vibe begon ik te twijfelen.
tripmiddelen neem je alleen als je je hier 100 procent goed bij voelt en ik gaf dan ook aan nog even te wachten.
na de geweldige rush die de achtbaan van de baron mee geeft liepen we rustig naaar de piranha.
de rij was enorm lang echt enorm lang ! Ik bedacht mijn eerste keus en gooide de 2cb pil uiteindelijk toch maar achterover.

de pil begon snel te werken ik denk zo tegen de tijd dat we de piranha in konden was dat hij insloeg.
ik heb nog nooit zo intents de piranha meegemaakt. lachen gieren brullen.
ik en S moesten al naar het toilet maar door de hoeveeheid water en het huilen van het lachen begonnen we te twijfelen.
je kent het misschien wel. het idee dat je in je broek hebt geplast of dat je dit al aan het doen bent als je 2cb op hebt.
dus zodra we de piranha uit kwamen vol goede moet naar de wc.

ik stapte met R samen een wc hokje binnen. alleen in een kleine ruimte als je pittig hard gaat is niet prettig.
ik denk dat we totaal misschien wel een half uur op het hokje hebben gezeten, niet kunnen stoppen met lachen en ons schamen er eruit te komen.
wat dus bleek was dat er door corona maatregelen maar 1 familie de wc op ging.
jeetje wat een blunder en ergens ook wel enorm onbeschoft maar goed grappig was het op het moment zelf wel.

steeds harder trippend met prachtige visuals en intense kleuren en lachkicks liepen we naar de droomvlucht.
maar waar is die ? doordat we zo hard gingen werd een duidelijk plan praktisch onmogelijk.
onderweg kwamen we de symbolica tegen.
wat een prachtig gebouw met 2cb op de efteling zal zonder nu nooit mee zo voelen als ooit te voren,

het eerste stukje was best spannend. door de donkere kleuren, gekke gangen en apart mompelende mensen was je al snel bang in een badflwow te komen.
maar doordat we elkaar bezig hielden was dit totaal niet nodig. wat een prachtig ingerichte atractie en nog 100 keer zo mooi als de droomvlucht.
ook waren we alle van mening dat de symbolica de eer van de droomvlucht heeft overgenomen. de rij van de simbolica was enorm lang.
en bij droomvlucht konden we er direct in. ook vonden wij de droomvlucht enorm donker en het stuk met de enge poppetjes was ook wel heel erg eng.
verder kan ik de vogelrok echt aanraden heel erg gaaf.

Ook het weer was in our favor, heel de dag vol de zon en een perfect warme temperatuur.
alles leek in harmonie en de efteling maakte zoveel meer indruk.
sterke visuals maakte overal een prachtig uitzicht. en de vloer was intents om over heen te lopen.
tijdens ons bezoek hebben we wel enorm vaak gezeten. even uitrusten even roken..

als afsluiter pakte wij nog de nieuwe 4d film fabula wat eerst de panda droom was.
we hadden net nog met zijn alle een puntje ket gepakt dus deze film was ook echt tof.

maar als conclusie zou ik aangeven 2cb in een veilige thuis omgeving te doen.
achteraf heb ik mijzelf best slecht gevoeld doordat wij drugs gebruikt hebben in een omgeving met kinderen.
ook hebben we best veel opmerkingen gehad van mensen in de rij etc.
aan de andere kant zou ik het ook wel aanraden aangezien het met de juiste mensen een geweldige ervaring is.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, leuk report hoor! Jullie zijn zeker niet de enige die gaan trippen in de Efteling!


teknotrip zei:
ook hebben we best veel opmerkingen gehad van mensen in de rij etc.
Klik om te vergroten...
Wat zeiden die mensen dan? 😂
t
teknotripLid
01-01-2024, 00:00
#3
HAHAHA nou onder andere vroeg n klein kindje om een stukje suikerspin, en even later kwam moeder heel serieus vragen of we er echt niets in hadden gedaan.. heeel awkward !! Of mensen vroegen of we om hen aan t lachen waren ja dat moet je nou juist niet vragen dan moet je nog harder lachen hahaha
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
teknotrip zei:
even later kwam moeder heel serieus vragen of we er echt niets in hadden gedaan..
Klik om te vergroten...

.. wtf. Alsof volwassen heldere mensen een kind drugs gaan geven in een suikerspin. 😕
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk reportje! Ik ga volgende week het ook proberen, maar je moet vooraf reserveren?
Anyway dank voor het delen was erg leuk om te lezen :)
t
teknotripLid
01-01-2024, 00:00
#6
25tolife zei:
Leuk reportje! Ik ga volgende week het ook proberen, maar je moet vooraf reserveren?
Anyway dank voor het delen was erg leuk om te lezen :)
Klik om te vergroten...

Reserveren inderdaad met tijdvakken. Enorm veel plezier geniet er van en vooral enorm veel lach plezier. Laat even weten hoe je het hebt ervaren hoor !
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben een grooooot fan van de Efteling van kinds af aan. ^^ <3 Op een lichte dosis psychedelica erheen gaan lijkt me best tof, maar ik ben veel te bang om dan bekenden tegen te komen (heb niet zo ver van de Efteling gewoond als student) en reacties van mensen die het doorhebben... Terecht komen in een wachtrij waar je dan hijgend met je benauwde mondkapjes en mega doppen staat te zweten en plakken - zie ik zo voor me, lol - lijkt me ook niet fijn. Ik ben van nature helemaal niet paranoia maar met drugs gebruiken in het openbaar ben ik toch bang dat nuchtere mensen het zien en er wat van vinden, en dat dat dan je vibe verpest... in een kinderpretpark lijkt me dat effect dan misschien nog wat heftiger. :wink:

Symbolica en Droomvlucht zijn wel pareltjes. Dat moet magisch zijn met een randje van tripeffectjes eroverheen. Of Carnaval Festival! <3 Maar dat is misschien net te hysterisch qua muziek en happiness overload, al die prikkels. xD

Áls ik zoiets ooit zou doen in iets als de Efteling, ga ik denk ik voor slechts een microdosis LSD. Maakt alles net wat leuker en bijzonderder en niemand merkt het aan je.

Leuk reportje!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Had die m
teknotrip zei:
HAHAHA nou onder andere vroeg n klein kindje om een stukje suikerspin, en even later kwam moeder heel serieus vragen of we er echt niets in hadden gedaan.. heeel awkward !! Of mensen vroegen of we om hen aan t lachen waren ja dat moet je nou juist niet vragen dan moet je nog harder lachen hahaha
Klik om te vergroten...
Had die moeder dan door dat jullie wat op hadden? Ik denk dat iemand die een noob is op drugsgebied hoogstens denkt dat jullie stoned waren? 😂

Als ik vroeger thuis kwam van het uitgaan vroeg m'n moeder wel eens 'heb je geblowd ofzo?' haha, toen was ik nog onschuldig!
t
teknotripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Ik ben een grooooot fan van de Efteling van kinds af aan. ^^ <3 Op een lichte dosis psychedelica erheen gaan lijkt me best tof, maar ik ben veel te bang om dan bekenden tegen te komen (heb niet zo ver van de Efteling gewoond als student) en reacties van mensen die het doorhebben... Terecht komen in een wachtrij waar je dan hijgend met je benauwde mondkapjes en mega doppen staat te zweten en plakken - zie ik zo voor me, lol - lijkt me ook niet fijn. Ik ben van nature helemaal niet paranoia maar met drugs gebruiken in het openbaar ben ik toch bang dat nuchtere mensen het zien en er wat van vinden, en dat dat dan je vibe verpest... in een kinderpretpark lijkt me dat effect dan misschien nog wat heftiger. :wink:

Symbolica en Droomvlucht zijn wel pareltjes. Dat moet magisch zijn met een randje van tripeffectjes eroverheen. Of Carnaval Festival! <3 Maar dat is misschien net te hysterisch qua muziek en happiness overload, al die prikkels. xD

Áls ik zoiets ooit zou doen in iets als de Efteling, ga ik denk ik voor slechts een microdosis LSD. Maakt alles net wat leuker en bijzonderder en niemand merkt het aan je.

Leuk reportje!
Klik om te vergroten...
t
teknotripLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zeg gewoon doen maar ik ben daar heel makkelijk in ! Mondkapjes hoeven niet in de efteling en ik zou zeker geen warme dag uitkiezen dat is toch een stuk vermoeiender. Ik heb ook al een keer xtc in de efteling gedaan en keta in phantasia land ook allebei top dagjes geweest. Als je toch bang bent om mensen tegen te komen kies dan voor een park wat verder weg is !

De droomvlucht en symbolica waren inderdaad wel de pareltjes van de dag maar achtbanen zijn ook wel een intense ervaring. Vooral de vogelrok ! En de piranha raad ik niet aan aangezien het zo intents veel natter lijkt als normaal en je zo veel moet lachen dat je niet meer doorhad of je nou wel of niet in je broek geplast had 😂😂

Doe t vooral met mensen die totaal in je vibe zijn ! Zelf ben ik wel heel erg benieuwd waarom je voor lsd zou kiezen. Ik zelf heb nog nooit lsd geprobeerd omdat iets me tegen houd een bepaalde angst !

Thnx voor je leuke reactie
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Ik ben een grooooot fan van de Efteling van kinds af aan. ^^ <3 Op een lichte dosis psychedelica erheen gaan lijkt me best tof, maar ik ben veel te bang om dan bekenden tegen te komen (heb niet zo ver van de Efteling gewoond als student) en reacties van mensen die het doorhebben... Terecht komen in een wachtrij waar je dan hijgend met je benauwde mondkapjes en mega doppen staat te zweten en plakken - zie ik zo voor me, lol - lijkt me ook niet fijn. Ik ben van nature helemaal niet paranoia maar met drugs gebruiken in het openbaar ben ik toch bang dat nuchtere mensen het zien en er wat van vinden, en dat dat dan je vibe verpest... in een kinderpretpark lijkt me dat effect dan misschien nog wat heftiger. :wink:

Symbolica en Droomvlucht zijn wel pareltjes. Dat moet magisch zijn met een randje van tripeffectjes eroverheen. Of Carnaval Festival! <3 Maar dat is misschien net te hysterisch qua muziek en happiness overload, al die prikkels. xD

Áls ik zoiets ooit zou doen in iets als de Efteling, ga ik denk ik voor slechts een microdosis LSD. Maakt alles net wat leuker en bijzonderder en niemand merkt het aan je.

Leuk reportje!
Klik om te vergroten...
Geen gekke gedachten gang hoor! Tevens lopen daar kinderen rond ik vind dat dus geen geschikte plek om drugs te gebruiken. Sta je op wc te snuiven komt moeders zoontje ff helpen dat het allemaal niet lukt en hoor je dat gesnats. Vind drugs gebruiken op een kind vriendelijke plek het zelfde als een jointje op steken met een kleine erlangs.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hou van drugs algemeen, maar liever in besloten kring.
2cb in de Efteling, klinkt leuk, maar niks voor mij 😄
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Geen gekke gedachten gang hoor! Tevens lopen daar kinderen rond ik vind dat dus geen geschikte plek om drugs te gebruiken. Sta je op wc te snuiven komt moeders zoontje ff helpen dat het allemaal niet lukt en hoor je dat gesnats. Vind drugs gebruiken op een kind vriendelijke plek het zelfde als een jointje op steken met een kleine erlangs.
Klik om te vergroten...

Dit dus. Maar de meeste gebruikers hebben nog geen kinderen en begrijpen dit niet...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Degene, die de Efteling bedacht heeft, moet wel een ervaren tripper geweest zijn.....
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een goed idee voor een meeting, met z'n allen naar de Efteling op 2CB. Wanneer zijn die meetings zelfs? Als dat virusgedoe voorbij is wil ik er wel eens bij zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op zich mss een leuk idee.
Maar Legio doet toch helaas niet mee....
k
kevinweetikveelLid
01-01-2024, 00:00
#17
ketakoekjes zei:
Wat een goed idee voor een meeting, met z'n allen naar de Efteling op 2CB. Wanneer zijn die meetings zelfs? Als dat virusgedoe voorbij is wil ik er wel eens bij zijn.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat als er teveel zijn misschien voor problemen kan zorgen, Maar zou wel leuk zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trippen in de Efteling is top. Woon er dichtbij en vaak gedaan!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik doe mee hoor!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdloos zei:
Hahahaha echt ?! Lmao dat zal wel dikke pret zijn lol
Klik om te vergroten...
Was op het nieuws sbs6

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."