#1
Ach, het ligt helemaal aan de persoon. Als straks alle bomen en planten weer gaan bloeien, zit ik weer met die rot hooikoorts opgescheept. En in tegenstelling tot je aversie tegen feestdagen, kun je dat niet afleren...Nou nog even het oud en nieuw ongeschonden doorkomen, en dan hebben we het weer gehad.
Als straks alle bomen en planten weer uit gaan lopen, dat is de mooiste tijd van het jaar!
Deze tijd sucks maar dat heeft iedereen wel door en ik ben beslist niet de enige...
En toch vind ik de lente ook de mooiste tijd van het jaar.