Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen kerstmis vieren met 2fdck.

Alleen kerstmis vieren met 2fdck.

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Nou nog even het oud en nieuw ongeschonden doorkomen, en dan hebben we het weer gehad.
Als straks alle bomen en planten weer uit gaan lopen, dat is de mooiste tijd van het jaar!
Deze tijd sucks maar dat heeft iedereen wel door en ik ben beslist niet de enige...
Klik om te vergroten...
Ach, het ligt helemaal aan de persoon. Als straks alle bomen en planten weer gaan bloeien, zit ik weer met die rot hooikoorts opgescheept. En in tegenstelling tot je aversie tegen feestdagen, kun je dat niet afleren...

En toch vind ik de lente ook de mooiste tijd van het jaar. :laughing:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lente is de tijd van vernieuwing, nietwaar.
Alles nieuw, jong, fris, mooi groen... De mooiste tijd van het jaar!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Lente is de tijd van vernieuwing, nietwaar.
Klik om te vergroten...
Yes.

Elk seizoen heeft wel wat. Alleen die Nederlandse zomers vind ik tegenwoordig verschrikkelijk...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mee eens.
Wij zijn niet gewend aan die temperatuur die rechtstreeks uit de Sahara woestijn naar ons land toe reist. Nee.
Ik heb er lang genoeg gezeten om een duidelijk verschil tussen de 45 graden daar, ( woestijn) als bij ons te kunnen beoordelen.
Daar is het zeer warm, maar de lucht is droog.
Hier is de luchtvochtigheid veeeeel hoger en dan kun je weinig werk verzetten...kijk maar eens naar India en Pakistan.
Daar is het en heet, en een zeer hoge luchtvochtigheid.
En dan duurt een karwei 2 tot 3 x zo lang, als bij ons.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Mindless
Heb je nooit promethazine tegen hooikoorts geprobeerd?
En je slaapt er zeer goed op!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Respect dat je dit zo plaatst.
het is mooi om te zien wat voor gebaren er worden gemaakt door bijv. @joetsie .

Hou je taai nog even!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, nog een paar klotige dagen, dan hebben we het allemaal weer gehad.
Vroegah liet ik me vollopen. Nu niet meer. Nu op tijd mijn nest in met een tripje trapje tropje
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ach, het ligt helemaal aan de persoon. Als straks alle bomen en planten weer gaan bloeien, zit ik weer met die rot hooikoorts opgescheept. En in tegenstelling tot je aversie tegen feestdagen, kun je dat niet afleren...

En toch vind ik de lente ook de mooiste tijd van het jaar. :laughing:
Klik om te vergroten...
Geef je genen niet de schuld, ik heb ook van kinds af aan hooikoorts tot een paar jaar geleden, mijn oorzaak; elke dag yogurt/kwark als ontbijt, altijd bergen kaas/vleeswaren op brood en élke avond vlees bij mn avondeten; dit stimuleert schadelijke bacteriën in de darmen welke stoffen in je bloedbaan lekken waardoor je onstekingswaardes stijgen en immuunsysteem op hol slaat. Vanaf 7.40 stukje gelinkt aan hooikoorts.

Mn kinderen hebben een paar knaagdieren die elke dag hooi moeten hebben, de pollen vliegen in het rond, maar ik reageer er nog zelden op.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
0t0lerance zei:
Geef je genen niet de schuld, ik heb ook van kinds af aan hooikoorts tot een paar jaar geleden, mijn oorzaak; elke dag yogurt/kwark als ontbijt, altijd bergen kaas/vleeswaren op brood en élke avond vlees bij mn avondeten; dit stimuleert schadelijke bacteriën in de darmen welke stoffen in je bloedbaan lekken waardoor je onstekingswaardes stijgen en immuunsysteem op hol slaat. Vanaf 7.40 stukje gelinkt aan hooikoorts.

Mn kinderen hebben een paar knaagdieren die elke dag hooi moeten hebben, de pollen vliegen in het rond, maar ik reageer er nog zelden op.
Klik om te vergroten...
Ja, er is nog steeds ruimte voor verbetering in mijn voeding...

Bedankt voor de tip! Ik moet hier echt nog meer werk van maken...
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Ja, er is nog steeds ruimte voor verbetering in mijn voeding...

Bedankt voor de tip! Ik moet hier echt nog meer werk van maken...
Klik om te vergroten...
Het is verdomd moeilijk, 30 jaar aan eetgewoontes pas je niet even aan. Maar inmiddels ben ik een paar jaar bezig met een voornamelijk plantaardige levensstijl (koekjes, cakejes en dingetjes door de kinderen gemaakt sla ik natuurlijk niet af). Google 'Forks over Knives' en kijk die documentaire, verder moet je er zelf maar een mening over vormen, maar dan weet je in ieder geval van het bestaan van whole-foods plant-based af, en als je hooikoorts je plezier verziekt in het voorjaar/zomer is dat wellicht een reden om daar eens naar te spieken
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
0t0lerance zei:
Het is verdomd moeilijk, 30 jaar aan eetgewoontes pas je niet even aan. Maar inmiddels ben ik een paar jaar bezig met een voornamelijk plantaardige levensstijl (koekjes, cakejes en dingetjes door de kinderen gemaakt sla ik natuurlijk niet af). Google 'Forks over Knives' en kijk die documentaire, verder moet je er zelf maar een mening over vormen, maar dan weet je in ieder geval van het bestaan van whole-foods plant-based af, en als je hooikoorts je plezier verziekt in het voorjaar/zomer is dat wellicht een reden om daar eens naar te spieken
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb meestal periodes dat ik echt goed bezig ben en dan zwak ik weer af door een keer ongezond eten te kopen en dat wordt daarna dan steeds meer... :flushed:

Alleen plant-based is wel echt heel saai vind ik... Maar daarentegen... Gezondheid is weer het allerbelangrijkste.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind de lente ook heerlijk.Maar niet de zomer ,veel te heet!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Warmte icm hoge luchtvochtigheid is niet fijn.
De ventilator business maakt flinke winst! Al 3 jaar denk ik zo.
Zoals ik eerder al zei, in de woestijn is het overdag zeer warm.
En als je ziet wat voor kleding de bedouinen daar dragen, dan vraag je jezelf af, hoe ze dit weten te handelen.
Nou, dat kunnen ze heel goed.
Omdat de lucht gortdroog is.
Als je in Indonesië aankomt, dan "valt" de zompige benauwde hitte als de trap van een net nog niet galopperende muilezel bovenop je.
Daar is het zeer warm, en de luchtvochtigheid erg, erg hoog.
( 95% )
Daar wil je gewoon niet zijn!
In die omstandigheden kan je gewoon niet werken en functioneren.
Komt nog bij, dat er allemaal rare beestjes en parasieten leven, deze moet je echt geen kans geven om je te snatsen....dus nooit door een plasje water heen lopen als dit op je weg op de route ligt.
Levensgevaarlijk!
Daar kun je de meest smerige lintwormen aan overhouden!
Ook niet zomaar water drinken uit de kraan, of ergens zomaar gaan zwemmen.
Echt bloed link!

Anyway, er komt verdomd goede en lekkere cannabis vandaan. ( kashmir en schimmel kashmir en deze smaken ook nog eens heel erg lekker ook!
Als je dan hier weer die smerige wietsmaak hebt, nou. Dan wist ik wel wat ik liever heb gehad...ik blow al jaaaaren niet meer inmiddels...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."