#1
En op deze dagen is het zover.
Kerstmis vieren in je dooie uppie, alleen niet zoals wijlen Andre vanuit de bak...
Toch een vreemde gewaarwording.
Eerste kerstdag, eerder kerstavond, geheel alleen.
Ik heb hier in de nabijheid geen vrienden meer, met wie ik deze dagen feestelijk kan doorbrengen.
Dus heb ik O-DSMT ( om mijn humeur overeind te houden) en wat 2fdck geregeld.
Om half 5 vanmiddag ingenomen en een kwartier lang fantastische visuals mogen bekijken van transformers achtig aard, in een groen met rode achtergrond.
Prachtig allemaal, en geen enkele nare bijwerking van ondervonden!
Zeer goede kwaliteit, dus!
Helaas mag ik niet zeggen waar deze vandaan komt, en ook geen prijs noemen....maar zo zijn de regels nou eenmaal.
Nu kijk ik tv met een colaatje, en over twee weken herhaal ik met deze 2fdck de visuals nog een keer...
Gode zij dank is deze k ttijd dan weer voorbij!
Deze dagen zijn ieder jaar weer een emotionele ramp.
Omdat exact 40 jaar terug mijn leven is ingestort, en ik besloot om naar Frankrijk af te reizen om daar in het Vreemdelingen legioen te gaan dienen omdat het voor mij geen flikker meer uitmaakte wat er verder of daardoor met mij gebeuren zou.
Ja. Zo dacht ik toen, en dat doe ik ieder jaar met Kerstmis opnieuw een beetje.
Afijn, dit hoofdstuk is passé.
Vrolijk kerstfeest allen!
Kerstmis vieren in je dooie uppie, alleen niet zoals wijlen Andre vanuit de bak...
Toch een vreemde gewaarwording.
Eerste kerstdag, eerder kerstavond, geheel alleen.
Ik heb hier in de nabijheid geen vrienden meer, met wie ik deze dagen feestelijk kan doorbrengen.
Dus heb ik O-DSMT ( om mijn humeur overeind te houden) en wat 2fdck geregeld.
Om half 5 vanmiddag ingenomen en een kwartier lang fantastische visuals mogen bekijken van transformers achtig aard, in een groen met rode achtergrond.
Prachtig allemaal, en geen enkele nare bijwerking van ondervonden!
Zeer goede kwaliteit, dus!
Helaas mag ik niet zeggen waar deze vandaan komt, en ook geen prijs noemen....maar zo zijn de regels nou eenmaal.
Nu kijk ik tv met een colaatje, en over twee weken herhaal ik met deze 2fdck de visuals nog een keer...
Gode zij dank is deze k ttijd dan weer voorbij!
Deze dagen zijn ieder jaar weer een emotionele ramp.
Omdat exact 40 jaar terug mijn leven is ingestort, en ik besloot om naar Frankrijk af te reizen om daar in het Vreemdelingen legioen te gaan dienen omdat het voor mij geen flikker meer uitmaakte wat er verder of daardoor met mij gebeuren zou.
Ja. Zo dacht ik toen, en dat doe ik ieder jaar met Kerstmis opnieuw een beetje.
Afijn, dit hoofdstuk is passé.
Vrolijk kerstfeest allen!