Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen kerstmis vieren met 2fdck.

Alleen kerstmis vieren met 2fdck.

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
En op deze dagen is het zover.
Kerstmis vieren in je dooie uppie, alleen niet zoals wijlen Andre vanuit de bak...
Toch een vreemde gewaarwording.
Eerste kerstdag, eerder kerstavond, geheel alleen.
Ik heb hier in de nabijheid geen vrienden meer, met wie ik deze dagen feestelijk kan doorbrengen.
Dus heb ik O-DSMT ( om mijn humeur overeind te houden) en wat 2fdck geregeld.
Om half 5 vanmiddag ingenomen en een kwartier lang fantastische visuals mogen bekijken van transformers achtig aard, in een groen met rode achtergrond.
Prachtig allemaal, en geen enkele nare bijwerking van ondervonden!
Zeer goede kwaliteit, dus!
Helaas mag ik niet zeggen waar deze vandaan komt, en ook geen prijs noemen....maar zo zijn de regels nou eenmaal.
Nu kijk ik tv met een colaatje, en over twee weken herhaal ik met deze 2fdck de visuals nog een keer...
Gode zij dank is deze k ttijd dan weer voorbij!
Deze dagen zijn ieder jaar weer een emotionele ramp.
Omdat exact 40 jaar terug mijn leven is ingestort, en ik besloot om naar Frankrijk af te reizen om daar in het Vreemdelingen legioen te gaan dienen omdat het voor mij geen flikker meer uitmaakte wat er verder of daardoor met mij gebeuren zou.
Ja. Zo dacht ik toen, en dat doe ik ieder jaar met Kerstmis opnieuw een beetje.
Afijn, dit hoofdstuk is passé.
Vrolijk kerstfeest allen!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
En op deze dagen is het zover.
Kerstmis vieren in je dooie uppie, alleen niet zoals wijlen Andre vanuit de bak...
Toch een vreemde gewaarwording.
Eerste kerstdag, eerder kerstavond, geheel alleen.
Ik heb hier in de nabijheid geen vrienden meer, met wie ik deze dagen feestelijk kan doorbrengen.
Dus heb ik O-DSMT ( om mijn humeur overeind te houden) en wat 2fdck geregeld.
Om half 5 vanmiddag ingenomen en een kwartier lang fantastische visuals mogen bekijken van transformers achtig aard, in een groen met rode achtergrond.
Prachtig allemaal, en geen enkele nare bijwerking van ondervonden!
Zeer goede kwaliteit, dus!
Helaas mag ik niet zeggen waar deze vandaan komt, en ook geen prijs noemen....maar zo zijn de regels nou eenmaal.
Nu kijk ik tv met een colaatje, en over twee weken herhaal ik met deze 2fdck de visuals nog een keer...
Gode zij dank is deze k ttijd dan weer voorbij!
Deze dagen zijn ieder jaar weer een emotionele ramp.
Omdat exact 40 jaar terug mijn leven is ingestort, en ik besloot om naar Frankrijk af te reizen om daar in het Vreemdelingen legioen te gaan dienen omdat het voor mij geen flikker meer uitmaakte wat er verder of daardoor met mij gebeuren zou.
Ja. Zo dacht ik toen, en dat doe ik ieder jaar met Kerstmis opnieuw een beetje.
Afijn, dit hoofdstuk is passé.
Vrolijk kerstfeest allen!
Klik om te vergroten...
Leuk om te horen dat je een goeie trip hebt. Geniet er nog volop van en een gelukkige kerstfeest aan jou ook!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thnx man!!
Ik kom er beslist weer doorheen!
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hopte hopte hopte hopteeeeeeee! Fijne kerst!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Om in het vreemdelingenlegioen te kunnen dienen moet je behoorlijk sterk zijn.... denk dat je veel hebt bereikt voor je zelf daarmee of niet ?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Zandman
Legio Patria Nostra? Je schrijven lijkt wel anders dan normaal. Gewoon iets wat me opvalt hoor... Minder uitroeptekens en zo. :tonguewink:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Absoluut. Maar niet alleen sterk zijn, maar ook gezamenlijk een missie met succes kunnen volbrengen.
Veel dingen doe je namelijk samen in/met een groep collega's of anderen.
En je moet echt diep en ver moeten kunnen gaan.
Omdat je lijf aangeeft dat je te moe bent om verder te kunnen gaan, maar je kunt dan nog wel degelijk een heel stuk verder ...
Ook in je eentje moet je kunnen presteren.
Ik denk zelf, dat je een bepaald type persoon moet zijn om hier te kunnen werken.
Er zijn ongeveer 150 nationaliteiten in het legioen te vinden, en allemaal hebben ze enkele eigenschappen gemeen.
Taai zijn. Niet te groot en zeker niet te zwaar zijn en....nooooit op willen geven.
@ 3 mmc tje wel leuk om zo'n analyse te kunnen lezen, en jazeker je wordt er positiever van...
Hoe heb je deze analyse kunnen maken, vraag ik me af...
Maar ik ben geen superman hoor!
Ik beschik alleen over enkele manieren van kunnen functioneren, een instelling hebben, waar de meesten onder ons mensen er allang de brui aan zouden hebben gegeven.
Meer niet eigenlijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
@Zandman
Legio Patria Nostra? Je schrijven lijkt wel anders dan normaal. Gewoon iets wat me opvalt hoor... Minder uitroeptekens en zo. :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Toch is het zo. Waarde confrere
Dit is nu de Zandman, en was Legio Patria Nostra.
Ik moet zeggen dat ik de naam Legio liever gebruik, maar diverse omstandigheden hebben ervoor gezorgd, dat ik naar een andere, maar zeer zekere passende inhoud verwijzende persoonlijke naam heb moeten zoeken parbleux!
C'est ca!
Ach, de schrijfwijze kan even iets anders lijken, maar juist een teveel aan leestekens maakt dat de tekst gewoonweg niet zo overkomt, als dat mijn wens of wil is...vandaar.
Ik zal daar zeer zeker op gaan letten.
Overdaad schaadt. Nietwaar.
Jazeker...absoluut. zonder twijfel.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Absoluut. Maar niet alleen sterk zijn, maar ook gezamenlijk een missie met succes kunnen volbrengen.
Veel dingen doe je namelijk samen in/met een groep collega's of anderen.
En je moet echt diep en ver moeten kunnen gaan.
Omdat je lijf aangeeft dat je te moe bent om verder te kunnen gaan, maar je kunt dan nog wel degelijk een heel stuk verder ...
Ook in je eentje moet je kunnen presteren.
Ik denk zelf, dat je een bepaald type persoon moet zijn om hier te kunnen werken.
Er zijn ongeveer 150 nationaliteiten in het legioen te vinden, en allemaal hebben ze enkele eigenschappen gemeen.
Taai zijn. Niet te groot en zeker niet te zwaar zijn en....nooooit op willen geven.
@ 3 mmc tje wel leuk om zo'n analyse te kunnen lezen, en jazeker je wordt er positiever van...
Hoe heb je deze analyse kunnen maken, vraag ik me af...
Maar ik ben geen superman hoor!
Ik beschik alleen over enkele manieren van kunnen functioneren, een instelling hebben, waar de meesten onder ons mensen er allang de brui aan zouden hebben gegeven.
Meer niet eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Je naam is veranderd,maar herken jou gelijk.En weet dat jij een heel sterk karakter hebt!Jij komt er weer doorheen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een groot gedeelte van mijn leven bestaat uit het ( moeten) beleven van extreme ervaringen.
Typisch....ik kan er inmiddels wel mee leven.
Het typische is met name dat ik er niet om vraag tegenwoordig, integendeel, maar het blijft op mijn pad komen..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou nog even het oud en nieuw ongeschonden doorkomen, en dan hebben we het weer gehad.
Als straks alle bomen en planten weer uit gaan lopen, dat is de mooiste tijd van het jaar!
Deze tijd sucks maar dat heeft iedereen wel door en ik ben beslist niet de enige...
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kom bij ons met oud en nieuw
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is aardig om te mogen horen!
Maar ik ga jullie avond niet verpesten door mijn aanwezigheid waarbij ik weet, dat ik beslist niet de gezelligste persoon ben....dat kan ik niet maken!
Maar iig, mijn hartelijke dank voor de uitnodiging. Jazeker!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Dat is aardig om te mogen horen!
Maar ik ga jullie avond niet verpesten door mijn aanwezigheid waarbij ik weet, dat ik beslist niet de gezelligste persoon ben....dat kan ik niet maken!
Maar iig, mijn hartelijke dank voor de uitnodiging. Jazeker!
Klik om te vergroten...
als je je bedenkt hoor ik het wel.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Thnx man!!
Ik kom er beslist weer doorheen!
Klik om te vergroten...
Dat lukt je zeker wel.
Zo, zeg ik tegen me vader van je heb goed gehandeld ook al wist je niet alles.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Nou nog even het oud en nieuw ongeschonden doorkomen, en dan hebben we het weer gehad.
Als straks alle bomen en planten weer uit gaan lopen, dat is de mooiste tijd van het jaar!
Deze tijd sucks maar dat heeft iedereen wel door en ik ben beslist niet de enige...
Klik om te vergroten...
Heb je al oud en nieuw (drugs)plannen om toch knallend het nieuwe jaar in te gaan?
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zandman, wellicht een troost; hier is het ook niet allemaal koek en ei. Geniet ervan!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb iig een batch 2fdck liggen.
Daarvan ga ik lekker een tripje trapje maken!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach ja. Het is niet allemaal en overal rozengeur en maneschijn nietwaar.
Sommige mensen hebben mazzel
Andere wat minder.
Zo gaat het zoals het gaat!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Nou nog even het oud en nieuw ongeschonden doorkomen, en dan hebben we het weer gehad.
Als straks alle bomen en planten weer uit gaan lopen, dat is de mooiste tijd van het jaar!
Deze tijd sucks maar dat heeft iedereen wel door en ik ben beslist niet de enige...
Klik om te vergroten...
Ach, het ligt helemaal aan de persoon. Als straks alle bomen en planten weer gaan bloeien, zit ik weer met die rot hooikoorts opgescheept. En in tegenstelling tot je aversie tegen feestdagen, kun je dat niet afleren...

En toch vind ik de lente ook de mooiste tijd van het jaar. :laughing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."