#1
Ik heb het inderdaad onderschat. Vooral de “hippie” kant zoals ik het eerst noemde. Ik houd het de volgende keer weer bij truffels, halve dosis dan. Ik wil nu ook leren om mezelf echt los te laten ![:)]()
Jazeker dat is goed mogelijk. Maar het is hierin cruciaal om je over te geven aan de ervaring en juist niet in de stress te schieten. Je hebt inderdaad ook geen controle, maar het is makkelijk om je daartegen te verzetten om proberen controle te krijgen (dat lukt nooit en werkt juist averechts).Wat ik mij afvraag is of ik op een gegeven moment op het heftigste moment in de richting ging van een ego death. Want het voelde alsof ik in een andere dimensie zat en totaal geen controle meer had.
Inderdaad een lagere dosering nemen en ik zou me ook goed inlezen als ik jou was. Bijvoorbeeld veel tripreports lezen, dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten!Erna heb ik nog veel gelezen over wat truffels met je hersenen doen en ik vind het erg interessant over wat er nog meer is dan onze realiteit. Ondanks dat ik op het moment zelf dacht dit doe ik noooooit meer, ben ik toch blij dat ik dit heb mee gemaakt en neig ik toch naar een volgende trip over een tijd met een minder hogere dosis uiteraard. Ik wil graag nog intenser kunnen genieten en mezelf leren loslaten, want wat ik zag en heb meegemaakt vond ik fantastisch. Ook al was het doodseng op een gegeven moment!
Ik ben gelukkig niet het ziekenhuis naar binnen gegaan hehe.. Ik had me van te voren ingelezen over deze drugs, maar ik verwachtte niet dat ik ook echt dat ging mee maken. Want ervoor voelde ik niks van weed/hash en nauwelijks iets van de XTC. Ik stond er eigenlijk vrij nuchter in en dacht alleen wat kleuren te zien. Het uit je lichaam treden etc wist ik niet of ik dat moest geloven, vond het maar een hippieachtig iets. Maar ik ben overtuigd nuMooi geschreven report. Jammer dat je er toch een slechte ervaring mee had, al had dit natuurlijk makkelijk voorkomen kunnen worden, maar dat weet je zelf denk ik ook wel. Zo'n sterke ervaring is toch vrij normaal met 22 gram van zulke truffels en ook de controle verliezen is een standaard iets bij dit middel. Het is aan de ene kant wel erg jammer dat ongeïnformeerde mensen deze middelen op deze manier gebruiken, want dit is weer een verhaal erbij van 'in het ziekenhuis belandt door truffels'. Je ouders zullen ook wel denken, wat ís dat voor rommel? Terwijl het helemaal geen rommel is, maar er simpelweg niet voldoende voorbereiding gedaan in de zin van inlezen. Het imago van dit prachtige middel wordt door zulke voorvallen geschaad en dat heeft misschien zelfs wel invloed op de toekomstige legaliteit ervan. Paddo's zijn immers ook al verboden. Dit zou erg jammer zijn, vooral voor de mensen die er verstandig mee omgaan.
Maar goed, dit was een eerste keer en een foutje kan gebeuren. Je lijkt er in ieder geval van geleerd te hebben.
Jazeker dat is goed mogelijk. Maar het is hierin cruciaal om je over te geven aan de ervaring en juist niet in de stress te schieten. Je hebt inderdaad ook geen controle, maar het is makkelijk om je daartegen te verzetten om proberen controle te krijgen (dat lukt nooit en werkt juist averechts).
Inderdaad een lagere dosering nemen en ik zou me ook goed inlezen als ik jou was. Bijvoorbeeld veel tripreports lezen, dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten!
Ik ben niet echt het type wat nu alles gaat uit proberen. Heb hiervoor nog nooit drugs gebruikt hehe. Het was de bedoeling om 1x eens “hard” te gaan. Net zoals ik eens wil gaan skydiven. Maar nu ik dit heb mee gemaakt wil ik meer zien van deze andere dimensie. Het is ook een goede les voor mij.. leren loslatenHeftig tripje voor de 1ste keer. Dosis inderdaad te hoog dat weet je zelf nu ook wel. 2cb is een leuke kennismaker en behoud je controle. LSD is ook leuk om kennis te maken op lage dosis. Truffels zeker ook maar dat is meestal iets chaotischer.
Ik ben niet echt het type wat nu alles gaat uit proberen. Heb hiervoor nog nooit drugs gebruikt hehe. Het was de bedoeling om 1x eens “hard” te gaan. Net zoals ik eens wil gaan skydiven.
Maar nu ik dit heb mee gemaakt wil ik meer zien van deze andere dimensie. Het is ook een goede les voor mij.. leren loslaten.
Pfoe je nam ook wel meteen een 3 dubbele dosisIk heb het inderdaad onderschat. Vooral de “hippie” kant zoals ik het eerst noemde. Ik houd het de volgende keer weer bij truffels, halve dosis dan. Ik wil nu ook leren om mezelf echt los te laten![]()
Ja dat wil ik ook doen de volgende keer!Heftig hoor, 22 g verse truffels als kennismaking met psychedelica! Ik zou aanraden om de helft te nemen en in het bos te gaan wandelen. Buiten trippen is zó veel leuker dan binnen!
Haha ja dat ik er niet aan dood kan gaan heb ik nu ook ondervonden.. ook al dacht ik op het moment zelf van wel 🙈 Daarom kan het de volgende keer alleen maar beter gaan denk ik!Goed dat je er niet bang voor geworden bent. Misschien goed te bedenken dat truffels geen drugs is en je er niet dood aan kan gaan.
Wat ook geweldig is, is foto's kijken. Ze komen helemaal tot leven. Daarnaast is muziek ook echt super tof of visuele filmpjes.Haha ja dat ik er niet aan dood kan gaan heb ik nu ook ondervonden.. ook al dacht ik op het moment zelf van wel 🙈 Daarom kan het de volgende keer alleen maar beter gaan denk ik!
Maar ik ben nu echt gefascineerd wat het met je doet.. als ik dit deel met anderen voel ik me al een hippie 😁 Het klinkt ook heel vaag (soms ongeloofwaardig?) allemaal, zou ik zelf ook vinden van te voren. Ik vertel ook trots dat ze het ook maar eens moeten doen hehe. Het is toch echt bijzonder allemaal.
Buiten rondlopen in het bos weet ik niet of ik dat durf. Stel ik krijg een badtrip of mijn realiteit is weer weg.. zit ik daar ergens als een wappie erbij haha. Maar ik woon opzich wel goed aan de bosrand 😁Wat ook geweldig is, is foto's kijken. Ze komen helemaal tot leven. Daarnaast is muziek ook echt super tof of visuele filmpjes.
Ook aan te raden (hoe raar het ook klinkt) is sex. Je lijkt overal prikkels en aanrakingen te voelen.
Buiten lopen in de zon is ook heel fijn. Alles lijkt wel een cartoon wereld.
Buiten rondlopen in het bos weet ik niet of ik dat durf. Stel ik krijg een badtrip of mijn realiteit is weer weg.. zit ik daar ergens als een wappie erbij haha. Maar ik woon opzich wel goed aan de bosrand 😁
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."