#1
Enige keren dat ik last heb gehad van paranoïde gevoelens is in de comedown van heel veel speed of 3-mmc. Maar kon het altijd nog wel relativeren.
Dit heb ik gehoord van mijn vriend. Het schijnt vaker voor te komen dat mensen zich, nadat ze bijkomen van de lachgastrip, niet veel herinneren ervan, maar wel met het gevoel blijven zitten dat ze iets belangrijks gezien/meegemaakt hebben. Ergens bijna een antwoord op hebben.lijkt het elke keer of ik steeds meer te weten kom over de trip, elke keer iets verder.
Ik heb het sindsdien niet meer gedaan. Hoewel ik wel nieuwsgierig ben, ben ik ook huiverig. Ik heb niet het idee dat ik iets aan deze trips heb. Op psychedelica maak je natuurlijk ook vaak realiteit ontwrichtende dingen mee, maar deze drug voelt voor mij niet oprecht. Het echt duistere randje heeft er voor mij enkel aangezeten tijdens 2-cb, daarvoor voelde het eerder mysterieus.Bij het tweede ballonnetje specifiek had ik echt het idee iets door te hebben. Ik denk dat het er op neer kwam dat je altijd door verschillende tijd-frames springt, die eigenlijk allemaal al vast staan. Je kiest alleen een route die bepaalt hoe je door deze frames reist. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik al die tijd-frames was, en dus ook alle ladingen mee kreeg die in al die potentiële routes zitten.
inderdaad, het lijkt alsof je het al eerder hebt gezien wat mensen doen, en dan denk je in je hoofd ook van hoe kan dit. Ik dacht echt dat iedereen me gewoon in de maling aan het nemen was terwijl ik vooraf de ballon al wist wat er ging gebeuren. Maar ervaar je dit ook als je niet aan andere drugs zit, want sinds ik de combinatie met xtc heb gedaan ervaar ik dit elke keer als ik alleen lachgas doe
Wat wordt dan duidelijker?Ja, klassieke n2o trip, geweldig. Als je ze met psychedelica combineert wordt het nog duidelijker.
De trip! Heb precies hetzelfde gehad. Eerst was lachgas gewoon grappig. Na het combineren met vrijwel elke soort drugs werd het echt een trip.Wat wordt dan duidelijker?
Misschien ligt het aan de vroege morgen, maar ik mis even de clue denk ikDe trip! Heb precies hetzelfde gehad. Eerst was lachgas gewoon grappig. Na het combineren met vrijwel elke soort drugs werd het echt een trip.
Toen ik het voor het eerst deed had ik nog nooit andere drugs gebruikt, muv wiet.Misschien ligt het aan de vroege morgen, maar ik mis even de clue denk ik. Hoe bedoel je de "trip" wordt duidelijker? Het is zonder psychedelica toch ook vrij duidelijk dat je aan het trippen bent?
Of bedoel je in de zin van dat het steeds onduidelijker wordt of de realiteit is zoals je in eerste instantie altijd gedacht had.
Tuurlijk, met psychedelica op tripte ik veel harder op lachgas, maar zelfs zonder heb ik er vrij intense ervaringen op gehad.
Ah op die manier, duidelijk. Was eigenlijk vergeten dat ik het al eens eerder tijdens een trip had gebruikt, was wel een hele milde trip, maar goed, sindsdien is het altijd wel een stuk heftiger geweest.Toen ik het voor het eerst deed had ik nog nooit andere drugs gebruikt, muv wiet.
Toen vond ik het allemaal meh ervaringen, boeide me ook niet echt.
Totdat ik voor de 3e xtc deed op een technofissa back in the days (2012 volgens mij) en daar een ballon deed terwijl ik leip was. Het was net alsof er toen een portal werd open gezet naar een nieuwe tripwereld want holy shit, wat was dat intens zeg!
Sindsdien met vrijwel alles gecombineerd en de lachgas ervaring is nooit meer geweest zoals het de eerste paar keer was zonder harddrugs.
Om de de ts terug te komen, jullie nooit een ervaring hierop gehad waarbij er lichte paranoia opkwam? Of zelfs in zulke mate waarbij je je vrienden verdenkt/denkt dat je je leven niet in eigen hand hebt?
Tuurlijk heb je geen complete controle over je leven en zijn er altijd invloeden van buitenaf. Ik bedoelde eerder bijvoorbeeld dat het gevoel je bekruipt dat er al besloten is hoe je sterft, dat er hogere machten zijn die een spelletje met jouw leven spelen. Dit is wel het gevoel dat ik toen kreeg, hoewel dat natuurlijk vrij onrealistisch klinkt en ik op het moment zelf ook wel wist dat dat niet waar was.Met lachgas niet heel veel ervaring mee, een paar keer een ballonnetje gedaan maar vind er weinig aan. Heb nog steeds een zooitje capsules liggen die niet opkomen. Met paranoia heb ik dan wel redelijk wat ervaring tot de hoogte dat ikdacht dat mn eigen vrienden me gekidnapt hadden. (Lsd+weed) Zoiozo raak ik er vaak wel van overtuigd dat ik mn leven niet in eigen hand heb en dat vrienden invloed hebben op mn leven en no shit sherlock, dat is ook gewoon zo. Wanneer heb je je leven nou wel in eigen hand? Er is altijd invloed van buitenaf denk ik.
Ik snapte wel wat je bedoelde hoorIk bedoelde eerder bijvoorbeeld dat het gevoel je bekruipt dat er al besloten is hoe je sterft, dat er hogere machten zijn die een spelletje met jouw leven spelen.
Zulke dingen klinken vaak wel onrealistisch is de oren maar mij niet meer hoor, ondertussen sta ik bijna nergens gek meer van te kijken.Dit is wel het gevoel dat ik toen kreeg, hoewel dat natuurlijk vrij onrealistisch klinkt en ik op het moment zelf ook wel wist dat dat niet waar was.
Dat "ze" het over jou hebben. En dat je eigenlijk in een andere dimensie zit en de wezens opeens bewust van je worden en over/tegen je gaan praten.Wat wordt dan duidelijker?
Tuurlijk heb je geen complete controle over je leven en zijn er altijd invloeden van buitenaf. Ik bedoelde eerder bijvoorbeeld dat het gevoel je bekruipt dat er al besloten is hoe je sterft, dat er hogere machten zijn die een spelletje met jouw leven spelen. Dit is wel het gevoel dat ik toen kreeg, hoewel dat natuurlijk vrij onrealistisch klinkt en ik op het moment zelf ook wel wist dat dat niet waar was.
Mhmm zo heb ik er nog niet over nagedacht, maar vind het een erg interessante en misschien ook wel waarschijnlijke theorie. Ik heb zelf vaak het idee dat die tijdlijn inderdaad vast staat, maar dat er eventueel wel oneindig veel tijdlijnen zijn. Vond toevallig net een reddit-post van iemand die een vergelijkbare, maar heftigere ervaring had en deze een stuk beter heeft weten te onthouden. Is blijkbaar een Nederlander, misschien zit hij wel op dit forum.Ik heb dikwijls zulke gedachten als ik trip (gewoon op psychedelica, heb nog niet getript op lachgas maar zal het misschien ooit wel eens doen in combinatie met MDMA). Ik heb dan vermoedens dat "dit leven" een soort film is die afgespeeld word, en die ik mogelijks zelf voor mijn bewustzijn gemaakt heb om mij bezig te houden. In verband met het al besloten zijn hoe je sterft: ken je het begrip "determinisme"? Dat is de theorie die stelt dat, gezien alles natuurwetten volgt, dat het theoretisch uitrekenbaar is hoe de toekomst zal verlopen (natuurlijk niet door ons zelf gezien wij IN het universum zitten). Maar een ingebeelde buitenstaander aan dit universum die de toestand van alle deeltjes kent waaruit het universum is opgebouwd, en alle natuurwetten kent, zou kunnen berekenen hoe de toekomst verloopt. Vrije wil is daarbij een illusie, want onze hersenen zijn ook gewoon materie die natuurwetten volgt. Het is eigenlijk een theorie die ik zelf ook denk dat zo is.
heb ik ook wel is gehad’ lachgas doet soms ook heel gek met je’ moet uiteindelijk wel over gaanMijn naam is nick 20 jaar.
Ik heb 1x lachgas gebruikt in combinatie met Mdma, hiervoor altijd lachgas gedaan nergens last van gehad. Tijden de ballon met mdma leek het alsof ik uit mijn lichaam ging, ik raakte in paniek en wou frisse lucht. Een vriend vroeg of het goed met mij ging, wanneer ik heb ongeveer 6x achter elkaar zag vragen of het goed ging. Het leek een soort bad trip waar ik voor altijd in zou vast zitten. Later heb ik nooit meer in combinatie met mdma lachgas gedaan. Wel heb ik meerdere keren hetzelfde ervaren door alleen lachgas, nu elke keer wanneer ik lachgas doe kom ik in die trip, en lijkt het elke keer of ik steeds meer te weten kom over de trip, elke keer iets verder. Laatste keer dat ik lachgas had gedaan dacht ik dat al mijn vrienden in het complot tegen mij aan het spannen waren en dat het hele leven een soort grap was, ik kreeg waanbeelden en zag ze dingen zeggen die ze helemaal niet zeiden. Is dit triggeren van een psychose, herkennen mensen bepaalde punten in de lachgas trip die ik heb ervaren? Ik blijf er in iedergeval van af tegenwoordig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."