Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas trip hallucineren

Lachgas trip hallucineren

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Interessant! Zelf nog nooit lachgas met iets anders gecombineerd, dus was vaak gwn na 2min uitgewerkt. Als ik nu onder XTC ben en even zo een ballonnetje doe. Zit je dan heel die avond in de trip of werkt het zoals normaal ook uit na een paar minuten en kan je daarna weer gewoon verderfeesten?

Iets om in de club te doen/op een voordrink? Gewoon als 'tussendoortje'?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
heyol zei:
Interessant! Zelf nog nooit lachgas met iets anders gecombineerd, dus was vaak gwn na 2min uitgewerkt. Als ik nu onder XTC ben en even zo een ballonnetje doe. Zit je dan heel die avond in de trip of werkt het zoals normaal ook uit na een paar minuten en kan je daarna weer gewoon verderfeesten?

Iets om in de club te doen/op een voordrink? Gewoon als 'tussendoortje'?
Klik om te vergroten...
Het effect is een stuk heviger en leuker vind ik. Duurt hoogstens een paar minuten en officieel ben je de komende 2 uur daarna nog onder invloed maar je merkt het dan niet meer.
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Alakazam zei:
Hey, herkenbaar verhaal. In het begin had ik ook nooit last van lachgas trips, waren altijd indrukwekkend op een vrij simpele maar toch intrigerende manier.

Recent heb ik echter een keer op de comedown van een 2-CB trip twee ballonnetjes gedaan, en ervaarde precies wat jij zegt. Hiervoor had ik ook altijd het idee alsof een verhaal van die trip zich ontplooide, maar die keer was anders.

Het lijkt net alsof ik ongeacht met wie ik trip, en op welke plek in me in de ruimte bevind, mijn brein en lichaam een zelfde patroon volgen. Iedereen in de ruimte doet iets vergelijkbaars met wat ik al eerder mee had gemaakt. Die keer echter voelde het ook alsof mijn medetrippers iets wisten wat ik of niet wist, of niet uit mezelf kreeg.

Bij het tweede ballonnetje specifiek had ik echt het idee iets door te hebben. Ik denk dat het er op neer kwam dat je altijd door verschillende tijd-frames springt, die eigenlijk allemaal al vast staan. Je kiest alleen een route die bepaalt hoe je door deze frames reist. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik al die tijd-frames was, en dus ook alle ladingen mee kreeg die in al die potentiële routes zitten.

Denk dat het uiteindelijk niet veel meer is dan een soort snelle reset van je brein, waardoor je brein de realiteit moet herconstrueren. Het zou best kunnen dat dit bij iedereen op een vergelijkbare manier gaat, waardoor iedereen dezelfde ervaring heeft op dit middel. Waardoor het lijkt alsof je steeds iets dieper in het verhaal komt vraag ik me ook af. Ik ervaar het in ieder geval toch vaak wel als angstaanjagend.
Klik om te vergroten...
Ik had precies t zelfde. echt alles wat je zegt had ik ook. Bij mij was t alleen door lachgas en pas op de helft van de tank
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is een ballonnetje doen ?
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hija de la luna 1 zei:
Wat is een ballonnetje doen ?
Klik om te vergroten...
Lachgas inhaleer je door een ballon. Deze wordt eerst gevuld door middel van bijvoorbeeld een slagroomspuit, waar een patroon in past. Ik inhaleer dan meestal in en uit de ballon en neem tussendoor een paar keer pauze om mijn hersenen niet te lang van zuurstof te ontnemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."