Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Ik zal eerst even mijn situatie even uitleggen. Ik was op een housewarming van een vriendin van mij. Hele avond waren wat aan het gebruiken ( XTC/sos) en was reuze gezellig. Ik had al een paar keer eerder keta gebruikt en elke keer als ik het op had voelde ik me totaal anders. De ene keer energiek en de andere keer alsof ik van spaghetti ben. We waren nog met z’n 4en en hadden we wel zin in wat keta. Alleen 2 haakten af en had ik een grote bek dat ik voor 1 persoon de nakjes zou nemen. Dat bleek dus even iets te enthousiast en waren de gevolgen van dien. Toen ik de nakjes nam voelde ik de keta al binnen een minuut, dat had ik nog nooit meegemaakt en was eerst wel blij. Op een gegeven moment voelde ik de aarde helemaal onder mij weg vallen, alsof je in een bodemloze put valt. Ik had een paar keer aangegeven dat het niet zo goed ging op den duur maar dat hadden ze niet helemaal door, omdat ik niet duidelijk was naar mn vrienden. Op een gegeven moment begon ik te braken en dacht dat ik keihard moest kotsen en toen zagen m’n vrienden dat het mis ging. Gelukkig hebben ze me heel goed verzorgd. Wat ik nou precies voelde: Ik voelde het al een tijdje aan komen en bleef ook verder rustig. Ik had echt behoefte aan frisse lucht want ik had het idee dat ik ala minuut K.O. Kon gaan. Ik was ook enorm misselijk. Ik weet nog dat ik met mijn gedachte gewoon echt bij was maar lichamelijk kon ik helemaal niks. Ook kreeg ik pijn in mn lever, ik voelde gewoon dat die hard aan het werk was om te gifstoffen te verwijderen uit mijn lichaam. Na een uurtje was het ergste wel over en kon ik rustig mijzelf naar bed bewegen (ik zat steeds op een soort barkruk). Een vriendin heeft alles gefilmd want we wilde terug kijken hoe we nou deden als we Keta op hadden. Uiteindelijk heb ik natuurlijk de beelden bekeken en was best geschrokken van mezelf dat het ook echt zo vreselijk verkeerd kan gaan. tipje: Gebruik gewoon niet te veel en hou het gedoseerd groetjes mij"
"straatpiraat zei: Dit kan liggen aan een verschil in de variant keta. Was het suiker achtig of kleine kristal/pinnetjes? Wat je ervaarde is wat er gebeurd als je aardig richting een k-hole gaat. Zelf vind ik een k-hole erg prettig, maar het is wel heel intens. Keta verstoort de communicatie van je hersenen met je lichaam en je zintuiglijke waarneming. In kleine doseringen werkt het vaak ietsje stimulerend, maar zodra je meer neemt krijg je een soort dronken gevoel en als je nog meer pakt begint je lichaam zich als het ware te scheiden van je geest. Dit is, zelfs voor mij (iemand die al tientallen keren heeft ge k-holed), erg intens en niet altijd even prettig. Vanwege het draaierige gevoel is misselijkheid niet gek en vaak schiet je ook een beetje in de paniek waardoor het allemaal net even wat erger wordt. Zelf heb ik ook meerdere keren over moeten geven van ketamine. Dit is als ik min of meer net geen k-hole haal. Ik moet er in een keer in lanceren, zodra ik vrij ben heb ik een zeer content, rustig gevoel. Als ik net niet genoeg neem voor een k-hole is mijn reflex om te vechten tegen het gevoel met dat kleine beetje houvast aan de realiteit die er dan nog is. Mijn tips: Als je keta snuift, neem kleine bescheiden puntjes en wacht altijd even af. Als je eenmaal comfortabel bent met het gevoel kan je wat verder gaan. Mocht dit je echt bevallen, dan zou ik pas gaan verdiepen in een k-hole. Keta is niet voor iedereen en de setting heeft een grote invloed op het effect. Zorg daarom altijd dat je met een groep vrienden bent die je volledig kan vertrouwen en in een veilige omgeving waar je niet bijv. kunt vallen en je wel op je gemak bent. Klik om te vergroten..."
"straatpiraat zei: Dit kan liggen aan een verschil in de variant keta. Was het suiker achtig of kleine kristal/pinnetjes? Wat je ervaarde is wat er gebeurd als je aardig richting een k-hole gaat. Zelf vind ik een k-hole erg prettig, maar het is wel heel intens. Keta verstoort de communicatie van je hersenen met je lichaam en je zintuiglijke waarneming. In kleine doseringen werkt het vaak ietsje stimulerend, maar zodra je meer neemt krijg je een soort dronken gevoel en als je nog meer pakt begint je lichaam zich als het ware te scheiden van je geest. Dit is, zelfs voor mij (iemand die al tientallen keren heeft ge k-holed), erg intens en niet altijd even prettig. Vanwege het draaierige gevoel is misselijkheid niet gek en vaak schiet je ook een beetje in de paniek waardoor het allemaal net even wat erger wordt. Zelf heb ik ook meerdere keren over moeten geven van ketamine. Dit is als ik min of meer net geen k-hole haal. Ik moet er in een keer in lanceren, zodra ik vrij ben heb ik een zeer content, rustig gevoel. Als ik net niet genoeg neem voor een k-hole is mijn reflex om te vechten tegen het gevoel met dat kleine beetje houvast aan de realiteit die er dan nog is. Mijn tips: Als je keta snuift, neem kleine bescheiden puntjes en wacht altijd even af. Als je eenmaal comfortabel bent met het gevoel kan je wat verder gaan. Mocht dit je echt bevallen, dan zou ik pas gaan verdiepen in een k-hole. Keta is niet voor iedereen en de setting heeft een grote invloed op het effect. Zorg daarom altijd dat je met een groep vrienden bent die je volledig kan vertrouwen en in een veilige omgeving waar je niet bijv. kunt vallen en je wel op je gemak bent. Klik om te vergroten... Het waren kristallen"