#1
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen