Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste maal pep/speed

Eerste maal pep/speed

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Dat red je wel hopelijk 😜
Klik om te vergroten...
Normaal wel... had het zo berekend... tegen dan zijn de kinderen thuis en ik neem op dat vlak geen risico’s :)
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik écht veel snuif en doorhaal), dan zie je het wel. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Bij mij t zelfde , geen grote ogen direct. Wel opgejaagd, maar mijn speed was dan ook niet zuiver 😅🤫
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snowflakeje zei:
Het is zuivere 73% amfe.... twijfel wel of ik nog klein puntje te drogen zou leggen of niet
Klik om te vergroten...
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🤣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🤣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
Klik om te vergroten...
Nop geen verplichtingen... lang leve het ouder zijn en terug naar school gaan 😊
En stel dat ik morgen wel buiten moe
Om een of andere reden,
Bel ik mn ma wel op met een of ander excuus om niet te moeten rijden 😂 (neem clonazepam voor rugpijn, perfecte excuus)
(Edit: gebruik dat wel meer als excuus: vooral als ik geen zin heb om alleen naar de winkel te gaan)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🤣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
Klik om te vergroten...
De eerste keer is wauw, maar mooie liedjes duren niet lang.
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
De eerste keer is wauw, maar mooie liedjes duren niet lang.
Klik om te vergroten...
Waw zou ik het niet noemen,
Heb al waw’er gehad 😊 maar had totaaaaaaal niet verwacht dat ik er chill van zou worden... klaarwakker aan het leren, heb wel goed geslapen vorige nachten
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snowflakeje zei:
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen
Klik om te vergroten...
Water water water.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snowflakeje zei:
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen
Klik om te vergroten...
Gewoon nu stoppen en uitzitten.
Wandelen eten drinken (thee).
En dan rustdag hele dag , alles mag nix moet.
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Water water water.
Klik om te vergroten...
Is aquarius ook goed?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Hahaha, ik krijg sowieso tintels en kriebels als ik speed gebruik. Vooral op m’n hoofd en nek. Ga je doorhalen of wil je nog wel iets van slaap meepakken?
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar, ik noem dit altijd 'hoofdkippenvelletjes'.

Grappig, zo'n reportje over pep. :)
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Heel herkenbaar, ik noem dit altijd 'hoofdkippenvelletjes'.

Grappig, zo'n reportje over pep. :)
Klik om te vergroten...
Ik momenteel warm-koud-warm-koud en doe nogtans niets 😂
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
De eerste keer is wauw, maar mooie liedjes duren niet lang.
Klik om te vergroten...
Daarom dat ik wil dat er geniet van de eerste keer.
Want die komt nooit meer :).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snowflakeje zei:
Is aquarius ook goed?
Klik om te vergroten...

Jazeker (de hypotheker) (fucking irritant, ik kan dus nooit 'jazeker' zeggen zonder 'de hypotheker' er achteraan te horen).
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Die mis ik wel. Voelt lekker 🤪

Over je hele lichaam?
Klik om te vergroten...
Jup maar voornamelijk bovenlichaam
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Daarom dat ik wil dat er geniet van de eerste keer.
Want die komt nooit meer :).
Klik om te vergroten...
Goh, de volgende keer dat het misschien nog eens kan is binnen paar
Maand... tijd genoeg tussen niet?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Heel herkenbaar, ik noem dit altijd 'hoofdkippenvelletjes'.

Grappig, zo'n reportje over pep. :)
Klik om te vergroten...
Die mis ik wel. Voelt lekker 🤪
Snowflakeje zei:
Ik momenteel warm-koud-warm-koud en doe nogtans niets 😂
Klik om te vergroten...
Over je hele lichaam?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snowflakeje zei:
Ik momenteel warm-koud-warm-koud en doe nogtans niets 😂
Klik om te vergroten...
Standaard !
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snowflakeje zei:
Ik momenteel warm-koud-warm-koud en doe nogtans niets 😂
Klik om te vergroten...

Ook herkenbaar, dat vind ik zelf minder van speed. In de come up heb ik het vaak warm en in de come down krijg ik het meestal wat koud (vaatvernauwing) met soms ook van die opvliegers/hot flushes. Ik zit dan ook vaak met vest uit/vest aan/raam open/raam dicht, etc.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snowflakeje zei:
Goh, de volgende keer dat het misschien nog eens kan is binnen paar
Maand... tijd genoeg tussen niet?
Klik om te vergroten...
Heb een pauze van 3 maanden genomen en toen was het wel terug lekker voor een dag. Maar de eerste keer was wow. Vijf dagen wakker gebleven. Wat vind je er dan minder aan? Magnesium kan helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."