Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste maal pep/speed

Eerste maal pep/speed

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Ik vind hem meevallen. Relatief. Het is uiteraard de wat minder leuke fase van de uitwerking, zoals bij iedere stimulant, maar je krijgt zeker niet zo’n crash als bijvoorbeeld met MDMA. Je voelt je een paar uur fysiek ietsje minder, that’s it (voor mij dan), niks vreselijks. De kater de volgende dag(en) vind ik ook goed te doen. Het is vooral vermoeidheid en je bent niet productief en concentratie/focus is lastig, maar zolang je niet te veel van jezelf verwacht is er niet veel aan de hand.
Klik om te vergroten...
Ok thx! Van mdma/xtc valt het reuze mee bij mij.. enkel na 3dagen wa down of Wenen om niets, maar denk dan altijd, dat is Vh weekend. Het gaat over....
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snowflakeje zei:
20.30. ik ga een bad nemen. Lekker heet. Het stromende water op mijn been voelt zalig. Ik geniet.. voel me niet hyper Ofzo integendeel... rustig, opvallend: kan me enorm op 1 iets focussen (heb 35min naar het stromende water op mijn been liggen kijken πŸ‘€)

21.30 nog steeds in bad... lijntje bijnemen... zelfde effect of bij het tweede lijntje... maar nu slaat mijn hart rond de 66-70... ok πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ Ook goed voor mij. Begin wel wat hitsig te worden πŸ˜‹πŸ€€ vrouw + bad is nog altijd 1+1=2... meiden, jullie snappen me wel πŸ™ˆ uit gewoonte even een popper erbij... amai deze sloeg in... zalig!!!! πŸ˜‡πŸ˜…

22.30 nog steeds in bad... laatste lijntje genomen... bad terug met warm water bijvullen... (nog een geluk dat dit de eerste keer is dat ik zolang in bad lig...)
Klik om te vergroten...
Pas wel op met de combinatie van speed, poppers en een warm bad. Dat kan misschien op onverwachte wijze leiden tot dodelijke bijwerkingen.

Het voornaamste risico van oppeppende drugs zoals amfetamine is oververhitting. Je lichaam komt in een (over)actieve stand te staan door de speed, waardoor er veel energie wordt verbrandt en er dus ook veel warmte vrijkomt. In die zin is het dus niet handig om in bad te gaan. Je lichaam kan de warmte dan niet kwijt. Dat hoef je niet altijd te merken. Het gebeurt wel eens dat mensen overlijden als ze (langdurig) warm douchen of in bad gaan na een feestje waarbij ze stimulerende middelen hebben gebruikt.

De combinatie tussen poppers en speed is ook risicovol. Speed verhoogt de bloeddruk en de hartslag, terwijl poppers (heel snel) de vaten verwijden. Om de bloeddruk te blijven handhaven in bloedvaten die ineens veel wijder worden moet het hart keihard werken. Dat lukt niet altijd. Daardoor kan je bewusteloos raken (vanwege ineens wegvallende bloeddruk) of zelfs een hartstilstand krijgen (omdat je hart de zware belasting niet kan bijhouden).

Als je bewusteloos raakt terwijl je in bad ligt dan is het heel makkelijk om te verdrinken. Opnieuw een risicofactor dus.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Pas wel op met de combinatie van speed, poppers en een warm bad. Dat kan misschien op onverwachte wijze leiden tot dodelijke bijwerkingen.

Het voornaamste risico van oppeppende drugs zoals amfetamine is oververhitting. Je lichaam komt in een (over)actieve stand te staan door de speed, waardoor er veel energie wordt verbrandt en er dus ook veel warmte vrijkomt. In die zin is het dus niet handig om in bad te gaan. Je lichaam kan de warmte dan niet kwijt. Dat hoef je niet altijd te merken. Het gebeurt wel eens dat mensen overlijden als ze (langdurig) warm douchen of in bad gaan na een feestje waarbij ze stimulerende middelen hebben gebruikt.

De combinatie tussen poppers en speed is ook risicovol. Speed verhoogt de bloeddruk en de hartslag, terwijl poppers (heel snel) de vaten verwijden. Om de bloeddruk te blijven handhaven in bloedvaten die ineens veel wijder worden moet het hart keihard werken. Dat lukt niet altijd. Daardoor kan je bewusteloos raken (vanwege ineens wegvallende bloeddruk) of zelfs een hartstilstand krijgen (omdat je hart de zware belasting niet kan bijhouden).

Als je bewusteloos raakt terwijl je in bad ligt dan is het heel makkelijk om te verdrinken. Opnieuw een risicofactor dus.
Klik om te vergroten...
Altijd gezellig met die @Neo-Shulginist πŸ₯³πŸ˜‰

nee sorry je hebt ongetwijfeld weer een punt πŸ‘
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fyrckant zei:
nee sorry je hebt ongetwijfeld weer een punt πŸ‘
Klik om te vergroten...
Herstel:

PAK EEN PUNT. HET IS TIJD OM TE SNUIVEN, SNUIVEN, VEN, VEN, VEN, VEN, V-V-V-VEN. PAK EEN PUNT. PAK EEN PUNT. PAK EEN PUNT, OP DE PLEE.

T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is toegekomen... 3grammetjes verse pep...
netjes weggeborgen... tot het begon te dagen..... zou ik het toch niet eens proberen....
mij er eerst op voorbereiden , naar de winkel, voldoende eten ingeslaan voor enkele dagen, zo blijft wagen mooi staan (dont drink/drugs and drive e πŸ˜‹)
De avond valt, ik heb 0,35g klaargelegd( en afgewogen!) in 4lijntjes...
Eerst boterham eten met wat eiwitrijk beleg en sla enzo... You know...

18.30 1e lijntje: op het oog het kleinste. (Hoewel ik op het ook gelijk probeerde maar hey, zijn op zich kleine hoeveelheden)

19u... ik voel niets speciaals, lig rustig tv te kijken.... raar had gelezen dat het na 15min (nasaal..) toch zou moeten beginnen werken... ik bekijk het nog even..

19.30.. nog steeds niets... 2e lijntje dan maar. Na maximum 10min voel ik het... benen wat onrustig, mijn kaken gloeien en ja, pols van 120.... ik ga rustig buiten eentje roken in de tuin.
vind het best prettig gevoel.

20.30. ik ga een bad nemen. Lekker heet. Het stromende water op mijn been voelt zalig. Ik geniet.. voel me niet hyper Ofzo integendeel... rustig, opvallend: kan me enorm op 1 iets focussen (heb 35min naar het stromende water op mijn been liggen kijken πŸ‘€)

21.30 nog steeds in bad... lijntje bijnemen... zelfde effect of bij het tweede lijntje... maar nu slaat mijn hart rond de 66-70... ok πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ Ook goed voor mij. Begin wel wat hitsig te worden πŸ˜‹πŸ€€ vrouw + bad is nog altijd 1+1=2... meiden, jullie snappen me wel πŸ™ˆ uit gewoonte even een popper erbij... amai deze sloeg in... zalig!!!! πŸ˜‡πŸ˜…

22.30 nog steeds in bad... laatste lijntje genomen... bad terug met warm water bijvullen... (nog een geluk dat dit de eerste keer is dat ik zolang in bad lig...)

even word ik overweldigd... alsof ik xtc zou genomen hebben en een wave ff te wordt... maar als snel lukt het me dit om te slaan met muziek...

23.45 oh help,
Ik lig nog steeds in bad... het voelt zo goed... slapen zal nog niet voor dadelijk zijn.... gelukkig vorige nacht een heel goede nachtrust gehad.
het zal leren worden na mijn bad. Benieuwd hoe dat me bevallen zal. Maar zoals ik momenteel kan focussen 🀞🏻🀞🏻🀞🏻

Wat ik vreemd vind:
- ik voel me chill en totaal niet opgejaagd
- ogen/pupillen bleven/blijven normaal: EDIT keek om 5u id spiegel... πŸ‘€πŸ‘€πŸ€«
- wel snelle switch tussen warm en koud hebben

zo dit was het denk ik... hoe de nacht verder verloopt post ik dan wel in de comments 😊
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik Γ©cht veel snuif en doorhaal), dan zie je het wel. Geniet ervan!
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik Γ©cht veel snuif en doorhaal) dan zie je het wel. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd of ik ga kunnen blokken 😏 of nog beter,
Uit bad geraak πŸ˜ŽπŸ˜‚
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vriend stuurde enkele liedjes door, voel nu zalige tintelingen over hele lichaam 😍
Still in bath tho 🀣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snowflakeje zei:
- ik voel me chill en totaal niet opgejaagd
- ogen/pupillen bleven/blijven normaal
Klik om te vergroten...
Dan Zou ik wel durven zeggen dat je speed lekker zuiver of dexamfitamine is.

Althans met gewassen of zuivere 73% pure amfetamine of dexamfetamine ,voel je je ook helemaal niet opgejaagd.
Bij jou doseringen wel te verstaa
Enjon !
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snowflakeje zei:
Vriend stuurde enkele liedjes door, voel nu zalige tintelingen over hele lichaam 😍
Still in bath tho 🀣
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik krijg sowieso tintels en kriebels als ik speed gebruik. Vooral op m’n hoofd en nek. Ga je doorhalen of wil je nog wel iets van slaap meepakken?
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Hahaha, ik krijg sowieso tintels en kriebels als ik speed gebruik. Vooral op m’n hoofd en nek. Ga je doorhalen of wil je nog wel iets van slaap meepakken?
Klik om te vergroten...
Geen idee, zie wel hoe ik me voel... zolang tegen zaterdag alles uit mn speeksel is ist goe 😁
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Dan Zou ik wel durven zeggen dat je speed lekker zuiver of dexamfitamine is.

Althans met gewassen of zuivere 73% pure amfetamine of dexamfetamine ,voel je je ook helemaal niet opgejaagd.
Bij jou doseringen wel te verstaa
Enjon !
Klik om te vergroten...
Het is zuivere 73% amfe.... twijfel wel of ik nog klein puntje te drogen zou leggen of niet
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snowflakeje zei:
Geen idee, zie wel hoe ik me voel... zolang tegen zaterdag alles uit mn speeksel is ist goe 😁
Klik om te vergroten...
Dat red je wel hopelijk 😜
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Dat red je wel hopelijk 😜
Klik om te vergroten...
Normaal wel... had het zo berekend... tegen dan zijn de kinderen thuis en ik neem op dat vlak geen risico’s :)
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik Γ©cht veel snuif en doorhaal), dan zie je het wel. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Bij mij t zelfde , geen grote ogen direct. Wel opgejaagd, maar mijn speed was dan ook niet zuiver πŸ˜…πŸ€«
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snowflakeje zei:
Het is zuivere 73% amfe.... twijfel wel of ik nog klein puntje te drogen zou leggen of niet
Klik om te vergroten...
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🀣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🀣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
Klik om te vergroten...
Nop geen verplichtingen... lang leve het ouder zijn en terug naar school gaan 😊
En stel dat ik morgen wel buiten moe
Om een of andere reden,
Bel ik mn ma wel op met een of ander excuus om niet te moeten rijden πŸ˜‚ (neem clonazepam voor rugpijn, perfecte excuus)
(Edit: gebruik dat wel meer als excuus: vooral als ik geen zin heb om alleen naar de winkel te gaan)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🀣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
Klik om te vergroten...
De eerste keer is wauw, maar mooie liedjes duren niet lang.
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
De eerste keer is wauw, maar mooie liedjes duren niet lang.
Klik om te vergroten...
Waw zou ik het niet noemen,
Heb al waw’er gehad 😊 maar had totaaaaaaal niet verwacht dat ik er chill van zou worden... klaarwakker aan het leren, heb wel goed geslapen vorige nachten
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."