#1
Die combinatie had ik wel genomen, het effect kan bij ieder anders zijn. Ik expliciteer dat wat ik gedaan heb niet te proberen!
Deze snap ik niet helemaal, als je 25 clonazolam pellets in 1x slikt? Dat je dan bijna 2 dagen slaapt?Het volgende constateerde ik (misschien niet het meest positieve), maar na 25 x 0,5mg clonazolam slaap je bijna 2 dagen en daarna gewoon weer functioneel. Gevaarlijk en verslavend zal het zeer zeker zijn!
Was ook niet echt heel recreatief bedoeld. Wilde de RC benzo's proberen omdat ik met iedere vorm van drugs ben gestopt en nu zelfs al 4 weken met wiet. Wilde gewoon een keertje goed slapen, nou dat is me gelukt.Maar 1 mg is ook wel een hele hoge dosering. Ik vond zelf 0.5 mg clonazolam al behoorlijk sederend, ik werd totaal ongepland de volgende dag pas om twaalf uur ās middags wakker. :ā) Terwijl ik vermoedelijk wel ietwat benzotolerantie heb (gebruik regelmatig een keer etizolam). Ik moet zeggen dat ik benzoās niet echt recreatief gebruik, vooral functioneel, maar het is voor mij wel duidelijk dat etizolam een stuk recreatiever is dan clonazolam. Het effect van clonazolam vind ik vergeleken met etizolam killer, leger, klinischer (?). Ik vind verder dat clonazolam wel doet waar het voor is: je word suf en gaat slapen. Maar ik kan me dus voorstellen dat het tegenvalt als je het vooral neemt om een prettig gevoel te krijgen.
Ik merk de clonazolam gedurende de volgende dag niet echt meer, of het moet onbewust zijn. Als je nog zo suf was de volgende dag dan heb je gewoon teveel gehad lijkt me.
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Neem eens 0.25....Was ook niet echt heel recreatief bedoeld. Wilde de RC benzo's proberen omdat ik met iedere vorm van drugs ben gestopt en nu zelfs al 4 weken met wiet. Wilde gewoon een keertje goed slapen, nou dat is me gelukt.
Idd vind ik etizolam een stuk fijner als gevoel.
āProberen niet weer in slaap te vallenā neem je benzoās voor de fun? š 1 mg is al kneiters veel met Clonazolam. Ik zou zeggen probeer eens 0.25. Denk dat je mening dan nog wel wat kan veranderen. Mits je het gebruikt voor slaap doeleinden.Beste forumleden,
Graag zou ik een trip report schrijven over Clonazolam. Ben er niet heel veel tegengekomen en wilde er om die reden dan een uit mijzelf schrijven.
Eerst iets over mijzelf: jongeman van 25 jaar.
Ervaringen: Coke, basecoke, xtc, 2ce & 2cb, Crystal Meth, oxycodon, Speed, wiet, ketamine en 3MMC.
Verder niet heel veel ervaring met benzo's, oxazepam sporadisch (max 8 tabletten en een paar keer diazepam.
Omgeving en stemming: voel me goed, ben van plan Clonazolam in pilvorm te slikken welke 0,5mg zou zijn. Heb ze niet laten testen. Verder is mijn vriendin bij me die nuchter is. Lekker een filmdagje houden op de bank.
T00:00: inname eerste tablet.
T00:30: eerste effecten komen op. Merk dat ik was wazig wordt en mijn motoriek achteruit gaat. Verder een leuke roes. Klein beetje euforie.
T00:45: begin het nu echt te voelen. Wazig en beetje vermoeid.
T1:30: ben spontaan in slaap gevallen op de bank.
T2:30: mijn vriendin maakt me wakker. Voel niet heel veel meer van de clonazolam en heb besloten er toch nog 1 bij te nemen. Totale dosis nu dus 1mg. Nu proberen niet weer in slaap te vallen.
En dan te beseffen dat ik 8 tot 10mg per dag gebruikte niet voor slaap doeleindenāProberen niet weer in slaap te vallenā neem je benzoās voor de fun? š 1 mg is al kneiters veel met Clonazolam. Ik zou zeggen probeer eens 0.25. Denk dat je mening dan nog wel wat kan veranderen. Mits je het gebruikt voor slaap doeleinden.
Oei, hoe lang heb je erover gedaan om af te bouwen?En dan te beseffen dat ik 8 tot 10mg per dag gebruikte niet voor slaap doeleindenBenzodiazepine addiction suxxx
Lang maar was op diazepam uiteindelijk overgestapt en gebruikte ook heroine en andere opiaten, heb uiteindelijk alles in een kliniek afgebouwt ondanks dat toch echt strontziek geweestOei, hoe lang heb je erover gedaan om af te bouwen?
Dat is niets niks... Lukt het om van alles af te blijven nu?Lang maar was op diazepam uiteindelijk overgestapt en gebruikte ook heroine en andere opiaten, heb uiteindelijk alles in een kliniek afgebouwt ondanks dat toch echt strontziek geweest
slik je die nog die dia?Ik neem altijd 0.5 en heb nog nooit de dosis hoeven te verhogen. Ben met wakker worden hierop ook niet suf, maar slaap wel als een blok. Ook heb ik wel tolerantie door Etizolam/Diazepam/Oxa.
Op het moment dat ik meer moet gaan nemen, mag ik mezelf toch even achter de oren gaan krabben en mezelf afvragen waar ik mee bezig ben...
Ik gebruik het echt alleen om te kunnen slapen. Zie het niet voor me om een avondje te āchillenā met een benzo. Is totaal niet waar ze voor bedoeld zijn überhaupt. Maar ieder zijn ding.
Enige wat ik nog gebruik is kratom. Ga niet liegen ik open dagelijks nog een website waar je rc's kunt bestellen het is allemaal niet makkelijkDat is niets niks... Lukt het om van alles af te blijven nu?
Enorm goed bezig jij!Enige wat ik nog gebruik is kratom. Ga niet liegen ik open dagelijks nog een website waar je rc's kunt bestellen het is allemaal niet makkelijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."