#1
Gister genomen om een nachtje door te halen. Maxi-dots van 0,50 mg. Nou ik kwam makkelijk in slaap maar na 5 uurtjes weer wakker en lijkt net of ik heroïne heb gebruikt wtf. Ik ben high af. Maar geen 12 uur ko geweest, wat wel de bedoeling kon zijn. Wel heb ik weer een hele vette trip gehad gister, waarvan ik binnenkort nog een tripreport zal schrijven. Het was een ego-death en het was gelukzalig. Binnenkort meer hierover.
Nu koffie🤩❤️
Nu koffie🤩❤️