Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClonazolam | heel versuffend maar wel leuk

Clonazolam | heel versuffend maar wel leuk

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister genomen om een nachtje door te halen. Maxi-dots van 0,50 mg. Nou ik kwam makkelijk in slaap maar na 5 uurtjes weer wakker en lijkt net of ik heroïne heb gebruikt wtf. Ik ben high af. Maar geen 12 uur ko geweest, wat wel de bedoeling kon zijn. Wel heb ik weer een hele vette trip gehad gister, waarvan ik binnenkort nog een tripreport zal schrijven. Het was een ego-death en het was gelukzalig. Binnenkort meer hierover.
Nu koffie🤩❤️
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mrloverdj zei:
Nee zeker niet makkelijk,
Dus je gebruikt nu benzo's maar dan via RC'S bestellen,en dan dagelijks?
Of bedoelde je dat niet?
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoel dat ik er iedere dag nog naar loop te staren op die website, maar bestel ze niet✌🏻
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
GeEFmEDiEShIzzLe zei:
Gister genomen om een nachtje door te halen. Maxi-dots van 0,50 mg. Nou ik kwam makkelijk in slaap maar na 5 uurtjes weer wakker en lijkt net of ik heroïne heb gebruikt wtf. Ik ben high af. Maar geen 12 uur ko geweest, wat wel de bedoeling kon zijn. Wel heb ik weer een hele vette trip gehad gister, waarvan ik binnenkort nog een tripreport zal schrijven. Het was een ego-death en het was gelukzalig. Binnenkort meer hierover.
Nu koffie🤩❤️
Klik om te vergroten...
Heb je een trip gehad op clona?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Heb je een trip gehad op clona?
Klik om te vergroten...
Nee, er lag plotseling ineens wat 1p onder mijn tong+2f dck, en toen was het allemaal ondersteboven🤩🤣
N
Naamloos1#Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het volgende constateerde ik (misschien niet het meest positieve), maar na 25 x 0,5mg clonazolam slaap je bijna 2 dagen en daarna gewoon weer functioneel. Gevaarlijk en verslavend zal het zeer zeker zijn!
N
Naamloos1#Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Die combinatie had ik wel genomen, het effect kan bij ieder anders zijn. Ik expliciteer dat wat ik gedaan heb niet te proberen!
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moet erbij vertellen dat ik er de volgende dag toch nog last van heb gehad! Had moeite met mijn evenwicht en mijn spraak was ook heel vaag. Mijn vriendin wees me erop (dag na inname) dat ik nog steeds heel vaag sprak alsof ik onder invloed was van alcohol en kon moeilijk lopen. Een beetje alsof je stomdronken was terwijl ik in mijn gedachtegang wel nuchter was. Heb ze eerder gebruikt na een dagje uppers om te kunnen slapen maar dit is niet mijn soort ding.

Ik heb er nog 48 over en aangezien ik verder geen drugs meer gebruik ga ik ze weggooien (wss aan een kennis weggeven die ze wel erg prettig vind).

De etizolam daarin tegen vind ik een stuk fijner.
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste forumleden,

Graag zou ik een trip report schrijven over Clonazolam. Ben er niet heel veel tegengekomen en wilde er om die reden dan een uit mijzelf schrijven.

Eerst iets over mijzelf: jongeman van 25 jaar.
Ervaringen: Coke, basecoke, xtc, 2ce & 2cb, Crystal Meth, oxycodon, Speed, wiet, ketamine en 3MMC.

Verder niet heel veel ervaring met benzo's, oxazepam sporadisch (max 8 tabletten en een paar keer diazepam.

Omgeving en stemming: voel me goed, ben van plan Clonazolam in pilvorm te slikken welke 0,5mg zou zijn. Heb ze niet laten testen. Verder is mijn vriendin bij me die nuchter is. Lekker een filmdagje houden op de bank.

T00:00: inname eerste tablet.
T00:30: eerste effecten komen op. Merk dat ik was wazig wordt en mijn motoriek achteruit gaat. Verder een leuke roes. Klein beetje euforie.
T00:45: begin het nu echt te voelen. Wazig en beetje vermoeid.
T1:30: ben spontaan in slaap gevallen op de bank.
T2:30: mijn vriendin maakt me wakker. Voel niet heel veel meer van de clonazolam en heb besloten er toch nog 1 bij te nemen. Totale dosis nu dus 1mg. Nu proberen niet weer in slaap te vallen.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dan is clonazolam de beste
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar 1 mg is ook wel een hele hoge dosering. Ik vond zelf 0.5 mg clonazolam al behoorlijk sederend, ik werd totaal ongepland de volgende dag pas om twaalf uur ‘s middags wakker. :’) Terwijl ik vermoedelijk wel ietwat benzotolerantie heb (gebruik regelmatig een keer etizolam). Ik moet zeggen dat ik benzo’s niet echt recreatief gebruik, vooral functioneel, maar het is voor mij wel duidelijk dat etizolam een stuk recreatiever is dan clonazolam. Het effect van clonazolam vind ik vergeleken met etizolam killer, leger, klinischer (?). Ik vind verder dat clonazolam wel doet waar het voor is: je word suf en gaat slapen. Maar ik kan me dus voorstellen dat het tegenvalt als je het vooral neemt om een prettig gevoel te krijgen.

Ik merk de clonazolam gedurende de volgende dag niet echt meer, of het moet onbewust zijn. Als je nog zo suf was de volgende dag dan heb je gewoon teveel gehad lijkt me.

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."