Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClonazolam | heel versuffend maar wel leuk

Clonazolam | heel versuffend maar wel leuk

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja kan me voorstellen dat het best een trigger is als je het gewoon online kan bestellen
Goed dat je de verleiding kan weerstaan !
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet erbij vertellen dat ik er de volgende dag toch nog last van heb gehad! Had moeite met mijn evenwicht en mijn spraak was ook heel vaag. Mijn vriendin wees me erop (dag na inname) dat ik nog steeds heel vaag sprak alsof ik onder invloed was van alcohol en kon moeilijk lopen. Een beetje alsof je stomdronken was terwijl ik in mijn gedachtegang wel nuchter was. Heb ze eerder gebruikt na een dagje uppers om te kunnen slapen maar dit is niet mijn soort ding.

Ik heb er nog 48 over en aangezien ik verder geen drugs meer gebruik ga ik ze weggooien (wss aan een kennis weggeven die ze wel erg prettig vind).

De etizolam daarin tegen vind ik een stuk fijner.
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste forumleden,

Graag zou ik een trip report schrijven over Clonazolam. Ben er niet heel veel tegengekomen en wilde er om die reden dan een uit mijzelf schrijven.

Eerst iets over mijzelf: jongeman van 25 jaar.
Ervaringen: Coke, basecoke, xtc, 2ce & 2cb, Crystal Meth, oxycodon, Speed, wiet, ketamine en 3MMC.

Verder niet heel veel ervaring met benzo's, oxazepam sporadisch (max 8 tabletten en een paar keer diazepam.

Omgeving en stemming: voel me goed, ben van plan Clonazolam in pilvorm te slikken welke 0,5mg zou zijn. Heb ze niet laten testen. Verder is mijn vriendin bij me die nuchter is. Lekker een filmdagje houden op de bank.

T00:00: inname eerste tablet.
T00:30: eerste effecten komen op. Merk dat ik was wazig wordt en mijn motoriek achteruit gaat. Verder een leuke roes. Klein beetje euforie.
T00:45: begin het nu echt te voelen. Wazig en beetje vermoeid.
T1:30: ben spontaan in slaap gevallen op de bank.
T2:30: mijn vriendin maakt me wakker. Voel niet heel veel meer van de clonazolam en heb besloten er toch nog 1 bij te nemen. Totale dosis nu dus 1mg. Nu proberen niet weer in slaap te vallen.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dan is clonazolam de beste
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar 1 mg is ook wel een hele hoge dosering. Ik vond zelf 0.5 mg clonazolam al behoorlijk sederend, ik werd totaal ongepland de volgende dag pas om twaalf uur ‘s middags wakker. :’) Terwijl ik vermoedelijk wel ietwat benzotolerantie heb (gebruik regelmatig een keer etizolam). Ik moet zeggen dat ik benzo’s niet echt recreatief gebruik, vooral functioneel, maar het is voor mij wel duidelijk dat etizolam een stuk recreatiever is dan clonazolam. Het effect van clonazolam vind ik vergeleken met etizolam killer, leger, klinischer (?). Ik vind verder dat clonazolam wel doet waar het voor is: je word suf en gaat slapen. Maar ik kan me dus voorstellen dat het tegenvalt als je het vooral neemt om een prettig gevoel te krijgen.

Ik merk de clonazolam gedurende de volgende dag niet echt meer, of het moet onbewust zijn. Als je nog zo suf was de volgende dag dan heb je gewoon teveel gehad lijkt me.

Bedankt voor het delen van je ervaring!
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Maar 1 mg is ook wel een hele hoge dosering. Ik vond zelf 0.5 mg clonazolam al behoorlijk sederend, ik werd totaal ongepland de volgende dag pas om twaalf uur ‘s middags wakker. :’) Terwijl ik vermoedelijk wel ietwat benzotolerantie heb (gebruik regelmatig een keer etizolam). Ik moet zeggen dat ik benzo’s niet echt recreatief gebruik, vooral functioneel, maar het is voor mij wel duidelijk dat etizolam een stuk recreatiever is dan clonazolam. Het effect van clonazolam vind ik vergeleken met etizolam killer, leger, klinischer (?). Ik vind verder dat clonazolam wel doet waar het voor is: je word suf en gaat slapen. Maar ik kan me dus voorstellen dat het tegenvalt als je het vooral neemt om een prettig gevoel te krijgen.

Ik merk de clonazolam gedurende de volgende dag niet echt meer, of het moet onbewust zijn. Als je nog zo suf was de volgende dag dan heb je gewoon teveel gehad lijkt me.

Bedankt voor het delen van je ervaring!
Klik om te vergroten...
Was ook niet echt heel recreatief bedoeld. Wilde de RC benzo's proberen omdat ik met iedere vorm van drugs ben gestopt en nu zelfs al 4 weken met wiet. Wilde gewoon een keertje goed slapen, nou dat is me gelukt.

Idd vind ik etizolam een stuk fijner als gevoel.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
jan020 zei:
Was ook niet echt heel recreatief bedoeld. Wilde de RC benzo's proberen omdat ik met iedere vorm van drugs ben gestopt en nu zelfs al 4 weken met wiet. Wilde gewoon een keertje goed slapen, nou dat is me gelukt.

Idd vind ik etizolam een stuk fijner als gevoel.
Klik om te vergroten...
Neem eens 0.25....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik neem altijd 0.5 en heb nog nooit de dosis hoeven te verhogen. Ben met wakker worden hierop ook niet suf, maar slaap wel als een blok. Ook heb ik wel tolerantie door Etizolam/Diazepam/Oxa.

Op het moment dat ik meer moet gaan nemen, mag ik mezelf toch even achter de oren gaan krabben en mezelf afvragen waar ik mee bezig ben...

Ik gebruik het echt alleen om te kunnen slapen. Zie het niet voor me om een avondje te “chillen” met een benzo. Is totaal niet waar ze voor bedoeld zijn überhaupt. Maar ieder zijn ding.
N
Naamloos1#Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Die combinatie had ik wel genomen, het effect kan bij ieder anders zijn. Ik expliciteer dat wat ik gedaan heb niet te proberen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
jan020 zei:
Beste forumleden,

Graag zou ik een trip report schrijven over Clonazolam. Ben er niet heel veel tegengekomen en wilde er om die reden dan een uit mijzelf schrijven.

Eerst iets over mijzelf: jongeman van 25 jaar.
Ervaringen: Coke, basecoke, xtc, 2ce & 2cb, Crystal Meth, oxycodon, Speed, wiet, ketamine en 3MMC.

Verder niet heel veel ervaring met benzo's, oxazepam sporadisch (max 8 tabletten en een paar keer diazepam.

Omgeving en stemming: voel me goed, ben van plan Clonazolam in pilvorm te slikken welke 0,5mg zou zijn. Heb ze niet laten testen. Verder is mijn vriendin bij me die nuchter is. Lekker een filmdagje houden op de bank.

T00:00: inname eerste tablet.
T00:30: eerste effecten komen op. Merk dat ik was wazig wordt en mijn motoriek achteruit gaat. Verder een leuke roes. Klein beetje euforie.
T00:45: begin het nu echt te voelen. Wazig en beetje vermoeid.
T1:30: ben spontaan in slaap gevallen op de bank.
T2:30: mijn vriendin maakt me wakker. Voel niet heel veel meer van de clonazolam en heb besloten er toch nog 1 bij te nemen. Totale dosis nu dus 1mg. Nu proberen niet weer in slaap te vallen.
Klik om te vergroten...
“Proberen niet weer in slaap te vallen” neem je benzo’s voor de fun? 😅 1 mg is al kneiters veel met Clonazolam. Ik zou zeggen probeer eens 0.25. Denk dat je mening dan nog wel wat kan veranderen. Mits je het gebruikt voor slaap doeleinden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
“Proberen niet weer in slaap te vallen” neem je benzo’s voor de fun? 😅 1 mg is al kneiters veel met Clonazolam. Ik zou zeggen probeer eens 0.25. Denk dat je mening dan nog wel wat kan veranderen. Mits je het gebruikt voor slaap doeleinden.
Klik om te vergroten...
En dan te beseffen dat ik 8 tot 10mg per dag gebruikte niet voor slaap doeleinden:anguished: Benzodiazepine addiction suxxx
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
MrJunkieXL zei:
En dan te beseffen dat ik 8 tot 10mg per dag gebruikte niet voor slaap doeleinden:anguished: Benzodiazepine addiction suxxx
Klik om te vergroten...
Oei, hoe lang heb je erover gedaan om af te bouwen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Oei, hoe lang heb je erover gedaan om af te bouwen?
Klik om te vergroten...
Lang maar was op diazepam uiteindelijk overgestapt en gebruikte ook heroine en andere opiaten, heb uiteindelijk alles in een kliniek afgebouwt ondanks dat toch echt strontziek geweest
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
MrJunkieXL zei:
Lang maar was op diazepam uiteindelijk overgestapt en gebruikte ook heroine en andere opiaten, heb uiteindelijk alles in een kliniek afgebouwt ondanks dat toch echt strontziek geweest
Klik om te vergroten...
Dat is niets niks... Lukt het om van alles af te blijven nu?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Ik neem altijd 0.5 en heb nog nooit de dosis hoeven te verhogen. Ben met wakker worden hierop ook niet suf, maar slaap wel als een blok. Ook heb ik wel tolerantie door Etizolam/Diazepam/Oxa.

Op het moment dat ik meer moet gaan nemen, mag ik mezelf toch even achter de oren gaan krabben en mezelf afvragen waar ik mee bezig ben...

Ik gebruik het echt alleen om te kunnen slapen. Zie het niet voor me om een avondje te “chillen” met een benzo. Is totaal niet waar ze voor bedoeld zijn überhaupt. Maar ieder zijn ding.
Klik om te vergroten...
slik je die nog die dia?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Dat is niets niks... Lukt het om van alles af te blijven nu?
Klik om te vergroten...
Enige wat ik nog gebruik is kratom. Ga niet liegen ik open dagelijks nog een website waar je rc's kunt bestellen het is allemaal niet makkelijk :(
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#17
MrJunkieXL zei:
Enige wat ik nog gebruik is kratom. Ga niet liegen ik open dagelijks nog een website waar je rc's kunt bestellen het is allemaal niet makkelijk :(
Klik om te vergroten...
Enorm goed bezig jij!
Hou vol 🥰
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
joetsie zei:
slik je die nog die dia?
Klik om te vergroten...
Al heel lang niet meer aangeraakt!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Krypt0nite zei:
Enorm goed bezig jij!
Hou vol 🥰
Klik om te vergroten...
Heel erg bedankt!!
Deze afbeelding gaat over mijn relatie met drugs, she invited me to the 27 club but i said no!:):upsidedown:
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#20
MrJunkieXL zei:
Heel erg bedankt!!
Deze afbeelding gaat over mijn relatie met drugs, she invited me to the 27 club but i said no!:):upsidedown:
Klik om te vergroten...
Wow dat raakt me zeg.
Veel respect en you got this!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."