Ja kan me voorstellen dat het best een trigger is als je het gewoon online kan bestellen
Goed dat je de verleiding kan weerstaan !
Goed dat je de verleiding kan weerstaan !
Al heel lang niet meer aangeraakt!slik je die nog die dia?
Heel erg bedankt!!Enorm goed bezig jij!
Hou vol 🥰
Wow dat raakt me zeg.Heel erg bedankt!!
Deze afbeelding gaat over mijn relatie met drugs, she invited me to the 27 club but i said no!![]()
wauww goed zeg!Al heel lang niet meer aangeraakt!
Nee zeker niet makkelijk,Enige wat ik nog gebruik is kratom. Ga niet liegen ik open dagelijks nog een website waar je rc's kunt bestellen het is allemaal niet makkelijk![]()
Nee ik bedoel dat ik er iedere dag nog naar loop te staren op die website, maar bestel ze niet✌🏻Nee zeker niet makkelijk,
Dus je gebruikt nu benzo's maar dan via RC'S bestellen,en dan dagelijks?
Of bedoelde je dat niet?
Heb je een trip gehad op clona?Gister genomen om een nachtje door te halen. Maxi-dots van 0,50 mg. Nou ik kwam makkelijk in slaap maar na 5 uurtjes weer wakker en lijkt net of ik heroïne heb gebruikt wtf. Ik ben high af. Maar geen 12 uur ko geweest, wat wel de bedoeling kon zijn. Wel heb ik weer een hele vette trip gehad gister, waarvan ik binnenkort nog een tripreport zal schrijven. Het was een ego-death en het was gelukzalig. Binnenkort meer hierover.
Nu koffie🤩❤️
Nee, er lag plotseling ineens wat 1p onder mijn tong+2f dck, en toen was het allemaal ondersteboven🤩🤣Heb je een trip gehad op clona?
Deze snap ik niet helemaal, als je 25 clonazolam pellets in 1x slikt? Dat je dan bijna 2 dagen slaapt?Het volgende constateerde ik (misschien niet het meest positieve), maar na 25 x 0,5mg clonazolam slaap je bijna 2 dagen en daarna gewoon weer functioneel. Gevaarlijk en verslavend zal het zeer zeker zijn!
Was ook niet echt heel recreatief bedoeld. Wilde de RC benzo's proberen omdat ik met iedere vorm van drugs ben gestopt en nu zelfs al 4 weken met wiet. Wilde gewoon een keertje goed slapen, nou dat is me gelukt.Maar 1 mg is ook wel een hele hoge dosering. Ik vond zelf 0.5 mg clonazolam al behoorlijk sederend, ik werd totaal ongepland de volgende dag pas om twaalf uur ‘s middags wakker. :’) Terwijl ik vermoedelijk wel ietwat benzotolerantie heb (gebruik regelmatig een keer etizolam). Ik moet zeggen dat ik benzo’s niet echt recreatief gebruik, vooral functioneel, maar het is voor mij wel duidelijk dat etizolam een stuk recreatiever is dan clonazolam. Het effect van clonazolam vind ik vergeleken met etizolam killer, leger, klinischer (?). Ik vind verder dat clonazolam wel doet waar het voor is: je word suf en gaat slapen. Maar ik kan me dus voorstellen dat het tegenvalt als je het vooral neemt om een prettig gevoel te krijgen.
Ik merk de clonazolam gedurende de volgende dag niet echt meer, of het moet onbewust zijn. Als je nog zo suf was de volgende dag dan heb je gewoon teveel gehad lijkt me.
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Neem eens 0.25....Was ook niet echt heel recreatief bedoeld. Wilde de RC benzo's proberen omdat ik met iedere vorm van drugs ben gestopt en nu zelfs al 4 weken met wiet. Wilde gewoon een keertje goed slapen, nou dat is me gelukt.
Idd vind ik etizolam een stuk fijner als gevoel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."