Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLivereport: clonazolam vs diazepam

Livereport: clonazolam vs diazepam

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PkchsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht hmmm

Zou ik out gaan ?

19u40: 1×0,5 mg clonazolam + 7 x10 mg diazepam


Word vervolgd !
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je lekker slaapt kan je niet typen ☆
Chillze!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is dat niet een beetje veel?
P
PkchsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heheh thx !

20u28: licht stoned gevoel
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet of dit juist is maar als je een bepaalde hoeveelheid binnen hebt van een benzo word het toch niet zwaarder het gevoel? Ik had dit toch altijd. Zorg dat je niet teveel veel slikt ook al ben je wat ongevoelig. Geniet nog van je avond
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een troll is dit topic joh!🤣
Oud en irrelevant maar toch wel lachwekkend. Typisch voorbeeld dat sommige mensen niet om kunnen gaan met middelen als je berekend dat clonazolam na 2-4 uur ze piek pas berijkt heeft en die hoge dosis diazepam ook 90min kan duren tot piek + nog is 30mg bijneme is sowieso ipv 'lichtelijk stoned' gewoon sluipende ko reactie😂🤣😂🤣🤣
P
PkchsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben vrij ongevoelig voor benzo's...

20:50 licht stoned, nog 3x10mg diazepam erbij
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pkchs zei:
Ben vrij ongevoelig voor benzo's...

20:50 licht stoned, nog 3x10mg diazepam erbij
Klik om te vergroten...
Tolerantie bedoel je?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beetje het gemiddelde benzodiazepine topic dit.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Merk er niet zo veel van. Licht stoned gevoel, hoop dat ik dit bericht no

ZzzZzzzz..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
En? Lekker geslapen? Of in coma
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardcore_frk zei:
Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Klik om te vergroten...
Alles onder de 50mg is een bescheiden dosis😇
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Klik om te vergroten...

Welkom in 2034!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Alles onder de 50mg is een bescheiden dosis😇
Klik om te vergroten...
Als je hem plugged, voel je hem op deze bescheiden dosis wel hoor!
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#16
EtIzoLam NoT WorKinGg
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
AlteredState5862 zei:
EtIzoLam NoT WorKinGg
Klik om te vergroten...
Oke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.

Als wij het zo lezen dat er een kat over je toetsenbord heeft gerend...dan zeg ik..naar bed.

Maar dat zal je dan niet meer kunnen lezen, dus zou toch maar lekker chill gaan liggen. Zonder je etizolam zakje
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mrloverdj zei:
Oke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.

Als wij het zo lezen dat er een kat over je toetsenbord heeft gerend...dan zeg ik..naar bed.

Maar dat zal je dan niet meer kunnen lezen, dus zou toch maar lekker chill gaan liggen. Zonder je etizolam zakje
Klik om te vergroten...
Je weet dat ik alleen een meme vertelde. Ik fok niet meer met grote dosissen benzos na 2 weken terug
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hardcore_frk zei:
Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Klik om te vergroten...
Dat word t meest onleesbare topic ever.
Kan wel 2 dagen duren voordat je je weer scherp voelt . Maar je zal goed slapen!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mrloverdj zei:
Dat word t meest onleesbare topic ever.
Kan wel 2 dagen duren voordat je je weer scherp voelt . Maar je zal goed slapen!
Klik om te vergroten...
Denk je ?
kon nog gerust onder de mensen komen op men dieptepunt met +10 clona en flualpra (samen en niet apart)
Tolerantie weet je wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."