#1
Ik dacht hmmm
Zou ik out gaan ?
19u40: 1×0,5 mg clonazolam + 7 x10 mg diazepam
Word vervolgd !
Zou ik out gaan ?
19u40: 1×0,5 mg clonazolam + 7 x10 mg diazepam
Word vervolgd !
Tolerantie bedoel je?Ben vrij ongevoelig voor benzo's...
20:50 licht stoned, nog 3x10mg diazepam erbij
Alles onder de 50mg is een bescheiden dosis😇Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Als je hem plugged, voel je hem op deze bescheiden dosis wel hoor!Alles onder de 50mg is een bescheiden dosis😇
Oke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.EtIzoLam NoT WorKinGg
Je weet dat ik alleen een meme vertelde. Ik fok niet meer met grote dosissen benzos na 2 weken terugOke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.
Als wij het zo lezen dat er een kat over je toetsenbord heeft gerend...dan zeg ik..naar bed.
Maar dat zal je dan niet meer kunnen lezen, dus zou toch maar lekker chill gaan liggen. Zonder je etizolam zakje
Dat word t meest onleesbare topic ever.Haha, livereport 20 x 0,5 mg clonazolam. Ik zal ieder uur de status posten..
Denk je ?Dat word t meest onleesbare topic ever.
Kan wel 2 dagen duren voordat je je weer scherp voelt . Maar je zal goed slapen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."