Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLivereport: clonazolam vs diazepam

Livereport: clonazolam vs diazepam

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
53C4A006-3FBF-49D2-9D3F-4F0688CFBBDC.jpeg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Denk je ?
kon nog gerust onder de mensen komen op men dieptepunt met +10 clona en flualpra (samen en niet apart)
Tolerantie weet je wel.
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb mijn avontuurtjes ook wel beleefd. Maar verder dan 3 mg clonazolam met 2 mg alprazolam zal het niet zijn geweest. Was ook eenmalig en niet voor herhaling vatbaar.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
AlteredState5862 zei:
EtIzoLam NoT WorKinGg
Klik om te vergroten...

I love this one!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Denk je ?
kon nog gerust onder de mensen komen op men dieptepunt met +10 clona en flualpra (samen en niet apart)
Tolerantie weet je wel.
Klik om te vergroten...

Damn! Wat is er dan nog voor meerwaarde aan. Goed dat je tot de coclusie bent gekomen dat dit niet normaal is. Erg knap!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Oke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.

Als wij het zo lezen dat er een kat over je toetsenbord heeft gerend...dan zeg ik..naar bed.

Maar dat zal je dan niet meer kunnen lezen, dus zou toch maar lekker chill gaan liggen. Zonder je etizolam zakje
Klik om te vergroten...

Etizolam bewaar je op een goed zichtbare plek zodat je er niet teveel naar moet zoeken als je wilt herdoseren. Nooit bij een bekende opslaan of het verstoppen na een dosis of 2.

Pas vanaf 3 mg word het echt leuk!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Damn! Wat is er dan nog voor meerwaarde aan. Goed dat je tot de coclusie bent gekomen dat dit niet normaal is. Erg knap!
Klik om te vergroten...
Helemaal nix.. daarom ben ik er ook met gestopt.
Heeft lang geduurd , maar eens de klik er was kwam het vanzelf..
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eve's drop zei:
Etizolam bewaar je op een goed zichtbare plek zodat je er niet teveel naar moet zoeken als je wilt herdoseren. Nooit bij een bekende opslaan of het verstoppen na een dosis of 2.

Pas vanaf 3 mg word het echt leuk!
Klik om te vergroten...
Oh? Mensen met ietwat tolerantie beleven njet veel van 3mg Etizolam hoor. Kan ik melden
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Oh? Mensen met ietwat tolerantie beleven njet veel van 3mg Etizolam hoor. Kan ik melden
Klik om te vergroten...

Wie heeft het over tolerantie?

En als je 3 mg niet meer voelt? Heb je het dan niet al veel te ver laten komen?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eve's drop zei:
Wie heeft het over tolerantie?

En als je 3 mg niet meer voelt? Heb je het dan niet al veel te ver laten komen?
Klik om te vergroten...
Nou, als je van 3mg niks voelt lijkt het me dat je tolerantie hebt. En die loopt slel op en heeeeel langzaam af.
Ik voel me wat aangesproken want mijn minimaalvoelbare dosis ligt rond de 4mg en KO dosis rond de 12.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Nou, als je van 3mg niks voelt lijkt het me dat je tolerantie hebt. En die loopt slel op en heeeeel langzaam af.
Ik voel me wat aangesproken want mijn minimaalvoelbare dosis ligt rond de 4mg en KO dosis rond de 12.
Klik om te vergroten...

Er is een uitweg kerel!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eve's drop zei:
Er is een uitweg kerel!
Klik om te vergroten...
Huh? Een uitweg? Nee dat is gewoon mijn tolerantie die ik 1 a 1,5 jaar opgebouwd is. Dat gebruik ik niet dagelijks oid en heb er ook geen lichamelijke afhankelijkheid van. Maar benzo tolerantie reset kan maanden tot jaaaaaren duren.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeelanddude zei:
Huh? Een uitweg? Nee dat is gewoon mijn tolerantie die ik 1 a 1,5 jaar opgebouwd is. Dat gebruik ik niet dagelijks oid en heb er ook geen lichamelijke afhankelijkheid van. Maar benzo tolerantie reset kan maanden tot jaaaaaren duren.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik ze ook weleens maar ik heb daar geen last van hoor, je moet het echt wel redelijk ver schoppen om tolerant te zijn voor zoveel etizolam. Dat is niet bepaald verantwoordelijk gebruik want 1mg staat ongeveer gelijk aan 10mg diazepam.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
je moet het echt wel redelijk ver schoppen om tolerant te zijn voor zoveel etizolam
Klik om te vergroten...
Oh zo, ja dat is een feit. Heb wel periodes gehad van flink misbruik van etizolam. Meerdere malen voor een x aantal weken. Dus vandaar dat mijn tolerantie wat omhoog geschoten is.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Is dat niet een beetje veel
Klik om te vergroten...
Absoluut, omdat alles te koop is, en allemaal benzo ook. Wordt t nu misbruikt.
Het is ( sommige benzo ) puur bij onrust, spanning, verdrieg, een kalmerend middel. 1 , en als je tolerant wordt 2 hooguit en niet te vaak
Verder zijn er benzo zoals zolpidem en vast meer die te koop zijn puur voor slaap.
Neem je die overdag , of te vroeg s avonds en ga je nog wat opruimen ofzo, dan kan je er een blackoit van krijgen wat je niet merkt op het moment , maar de dag erna, ziet wat je gedaan hebt, of hoort.
Ik neem 1 zolpidem al 2 jaar. En slaap er meestal goed op.
andere benzo uit webwinkel gebruik ik na 3 MMC , stop tegenwoordig 19.30 en neem dan 1.00 een slaap pil , of als t gezellig is wat later en ga slapen. Benzo's zijn voor mij geen party drugs, werken enkel suf makend, sloom en slaperig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."