Zoals de titel al aangeeft. Na 1,5 jaar niets te hebben gebruikt. Deed voornamelijk wel eens mdma (1x per 3 maanden)maar de laatste trips waren niets aan, kon alleen nog maar met mān ogen dicht liggen en de dips heel vervelend. Ook wel eens coke gebruikt maar vind dit eigenlijk helemaal niet leuk en ben 2 weken strontverkouden. Erg nieuwsgierig naar 3mmc en wat pillen van 200mg weten te bemachtigen. Ik ben 80 kilo dus gekozen voor 100mg. Rond 15.00 genomen en pas rond 16.30 voelde ik licht wat effecten. Zicht werd een beetje troebel en af en toe een heel klein bodyrushje zoals mdma. Heb een playlist aangezet en doordat ik wel een scherpe focus had besloot ik football manager te gaan spelen. Dit 7 uur non stop gedaan en een heel seizoen er doorheen gejaagd. Ik voelde mij voornamelijk heel chill en gefocust, en ook wel een klein beetje liefdevol.
maar verder weinig effect. Voelde wel mijn tandvlees erg samentrekken, en moest voor het slapen gaan wel even afpammen. Daardoor goed nachtje gehad en voel me nu helemaal prima eigenlijk. Geen dip of beroerd gevoel zoals met mdma. Ik heb ooit eenmaal speed gedaan en vind dit eigenlijk het dichtste bij een 100mg dosis in de buurt komen. Wil over een paar weken misschien een wel iets hogere dosis proberen, dan heb ik vakantie en wil ik wel wat zwaarder.
of is over 2 weken gebruiken te snel alweer?
Groetjes en een fijne dag allen !
maar verder weinig effect. Voelde wel mijn tandvlees erg samentrekken, en moest voor het slapen gaan wel even afpammen. Daardoor goed nachtje gehad en voel me nu helemaal prima eigenlijk. Geen dip of beroerd gevoel zoals met mdma. Ik heb ooit eenmaal speed gedaan en vind dit eigenlijk het dichtste bij een 100mg dosis in de buurt komen. Wil over een paar weken misschien een wel iets hogere dosis proberen, dan heb ik vakantie en wil ik wel wat zwaarder.
of is over 2 weken gebruiken te snel alweer?
Groetjes en een fijne dag allen !