#1
Heb je wel eens gehoord/ nagedacht over microdoseren voor je ADHD?Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie.
Heb je wel eens gehoord/ nagedacht over microdoseren voor je ADHD?Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie.
Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook.Wil je die muziek hier delen?
Ja ook gedaan. LSD MD werkt best goed, maar het gevoel van zweten terwijl ik niet zweet weegt niet op tegen de voordelen.Heb je wel eens gehoord/ nagedacht over microdoseren voor je ADHD?
Oh wat vervelend! Soms hoor ik namelijk dat her erg goed werkt. Heb je het ook met truffels geprobeerd?Ja ook gedaan. LSD MD werkt best goed, maar het gevoel van zweten terwijl ik niet zweet weegt niet op tegen de voordelen.
Ja maar dat deed niksOh wat vervelend! Soms hoor ik namelijk dat her erg goed werkt. Heb je het ook met truffels geprobeerd?
Wat zonde!Ja maar dat deed niks![]()
Welke medicatie neem je?Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie.
Ik neem alleen dexWelke medicatie neem je?
Ik neem Wellbutrin + sommige dagen dexamfetamine erbij. Ik weet dat Wellbutrin + MAO-remmer, dus o.a. Changa, Ayuasca, absoluut niet samen genomen mogen worden.
Exact zou ik niet durven zeggen, ik heb geen ervaring met ayahuasca. Maar wel met hemelse zang en muziek tijdens trippen! Ik heb ook ongelofelijke blaasinstrumenten gehoord. Tenminste, zo kan ik ze het beste omschrijven.Wat leuk dat jij ook hemels gezang hebt gehoord. Waarschijnlijk begrijp je dan exact wat ik bedoel in mijn verhaal.
Ik maak inmiddels dagelijks een wandeling van een uur in de natuur, en heb dan muziek opstaan die er op lijkt. (Nou ja, in hoever dat gaat nuchter)
De wandelingen en de muziek geven mij nu nog dagelijks inzichten. Ik ben er zo dankbaar voor ❤️
Ik denk dat dit nooit meer helemaal weg zal gaan na zo'n ervaring. Nou heb ik vaker getript maar vele muziek brengt mij vaak toch weer naar de momenten waar ik in de hemels was met alleen Mezelf. Luisterend naar de muziek die ik het geluid van de stilte noem. Het is dan zo stil in jezelf dat het kosmische gezang is te horen en dat is zo mooi.... Het gezang en muziek van de stilte.Wat leuk dat jij ook hemels gezang hebt gehoord. Waarschijnlijk begrijp je dan exact wat ik bedoel in mijn verhaal.
Ik maak inmiddels dagelijks een wandeling van een uur in de natuur, en heb dan muziek opstaan die er op lijkt. (Nou ja, in hoever dat gaat nuchter)
De wandelingen en de muziek geven mij nu nog dagelijks inzichten. Ik ben er zo dankbaar voor ❤️
Dit is die met het gezang:Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook.
En dit is de lijst die ik heb samengesteld
Ik krijg inderdaad gewoon kippevel !Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook.
En dit is de lijst die ik heb samengesteld
Wauw wat geweldig! Bijzonder dat hij het voorlas, echt leuk!Mooji!
Heb in een ver verleden een vraag aan hem gestuurd per mail, die hij voorlas in 1 van zijn online satsangs. Hij kon mijn naam niet goed uitspreken.Geweldige spreker though! Mijn zusje had een schilderij van hem gemaakt die ik hier in huis heb hangen. Deze had ze ook digitaal opgestuurd naar Mooji en hij vond hem prachtig!
De geposte muziek hier is mooi, maar wat ik heb gehoord tijdens trips is van een ander kaliber. Het zijn ook niet alleen de geluiden die anders zijn, jijzelf bent ook anders. Je hebt een totaal andere beleving en bent veel gevoeliger afgestemd lijkt het wel.
Ja had het echt niet verwacht!Wauw wat geweldig! Bijzonder dat hij het voorlas, echt leuk!
Precies ja, die muziek is niet van hier.Tijdens m'n trip klonk het ook anders, alleen dit kwam voor mij het dichtst in de buurt (van de ayahuasca lijst dan)
Ik denk dat de muziek die ik heb gehoord niet bestaat hier 😉
Ja ik luister nu inderdaad andere muziek dan eerst. Heb altijd een uitgebreide muzieksmaak gehad, maar daar is dit nu aan toegevoegd. Heb hem nu zelfs met succes als afspeellijst tijdens het trainen.Ben je nu meer dit soort muziek genre gaan luisteren? Toen de ceremoniebegeleidster een nummer op haar gitaar speelde kreeg ik net als jij kippenvel. Sindsdien luister en speel ik dit soort nummers graag.
Ik ga later je muzieklijstje beter beluisteren.
Mijn speellijst
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."