Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca report van afgelopen zaterdag

Ayahuasca report van afgelopen zaterdag

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie.
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens gehoord/ nagedacht over microdoseren voor je ADHD?
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mrloverdj zei:
Wil je die muziek hier delen?
Klik om te vergroten...
Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook.


En dit is de lijst die ik heb samengesteld

R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sabine0123 zei:
Heb je wel eens gehoord/ nagedacht over microdoseren voor je ADHD?
Klik om te vergroten...
Ja ook gedaan. LSD MD werkt best goed, maar het gevoel van zweten terwijl ik niet zweet weegt niet op tegen de voordelen.
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Ja ook gedaan. LSD MD werkt best goed, maar het gevoel van zweten terwijl ik niet zweet weegt niet op tegen de voordelen.
Klik om te vergroten...
Oh wat vervelend! Soms hoor ik namelijk dat her erg goed werkt. Heb je het ook met truffels geprobeerd?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sabine0123 zei:
Oh wat vervelend! Soms hoor ik namelijk dat her erg goed werkt. Heb je het ook met truffels geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Ja maar dat deed niks :)
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Ja maar dat deed niks :)
Klik om te vergroten...
Wat zonde!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie.
Klik om te vergroten...
Welke medicatie neem je?
Ik neem Wellbutrin + sommige dagen dexamfetamine erbij. Ik weet dat Wellbutrin + MAO-remmer, dus o.a. Changa, Ayuasca, absoluut niet samen genomen mogen worden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
AcidWarrior zei:
Welke medicatie neem je?
Ik neem Wellbutrin + sommige dagen dexamfetamine erbij. Ik weet dat Wellbutrin + MAO-remmer, dus o.a. Changa, Ayuasca, absoluut niet samen genomen mogen worden.
Klik om te vergroten...
Ik neem alleen dex :)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wow mooi report!
Ik krijg meteen herinneringen naar mijn ayahuasca ceremonie. Is bijzonder en mooi hoe diep moeder ayahuasca je naar je onderbewuste kan brengen en begeleiden. Vaak lief maar soms ook wel streng vooral in het begin maar later zal moeder ayahuasca je altijd omgeven met liefde en vergeving.
Alles is één en verbonden met elkaar en hoe dichter je bij jezelf staat hoe meer je die verbondenheid in het leven ziet en ervaart. Alles heeft invloed op elkaar maar dan ook echt alles. Zelfs hier elkaars teksten lezen veranderd het leven al meer dan we denken en beseffen. Zelfs het briesje wind wat je tijdens een wandeling kan ervaren kan je leven jaren er later zo anders uit laten zien dan wanneer dat briesje er niet geweest zou zijn.
Leven is bijzonder, het bestaan is bijzonder waarin me onszelf als in dualiteit ervaren waar we eigenlijk allemaal 1 zijn.

Bedankt voor het delen van je geweldig bijzondere ervaring @Sabine0123!!!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sabine0123 zei:
Wat leuk dat jij ook hemels gezang hebt gehoord. Waarschijnlijk begrijp je dan exact wat ik bedoel in mijn verhaal.
Klik om te vergroten...
Exact zou ik niet durven zeggen, ik heb geen ervaring met ayahuasca. Maar wel met hemelse zang en muziek tijdens trippen! Ik heb ook ongelofelijke blaasinstrumenten gehoord. Tenminste, zo kan ik ze het beste omschrijven.

Sabine0123 zei:
Ik maak inmiddels dagelijks een wandeling van een uur in de natuur, en heb dan muziek opstaan die er op lijkt. (Nou ja, in hoever dat gaat nuchter)
De wandelingen en de muziek geven mij nu nog dagelijks inzichten. Ik ben er zo dankbaar voor ❤️
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

Wat prachtig! Een hele mooie manier om tot bezinning te komen!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sabine0123 zei:
Wat leuk dat jij ook hemels gezang hebt gehoord. Waarschijnlijk begrijp je dan exact wat ik bedoel in mijn verhaal.
Ik maak inmiddels dagelijks een wandeling van een uur in de natuur, en heb dan muziek opstaan die er op lijkt. (Nou ja, in hoever dat gaat nuchter)
De wandelingen en de muziek geven mij nu nog dagelijks inzichten. Ik ben er zo dankbaar voor ❤️
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dit nooit meer helemaal weg zal gaan na zo'n ervaring. Nou heb ik vaker getript maar vele muziek brengt mij vaak toch weer naar de momenten waar ik in de hemels was met alleen Mezelf. Luisterend naar de muziek die ik het geluid van de stilte noem. Het is dan zo stil in jezelf dat het kosmische gezang is te horen en dat is zo mooi.... Het gezang en muziek van de stilte.
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sabine0123 zei:
Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook.


En dit is de lijst die ik heb samengesteld

Klik om te vergroten...
Dit is die met het gezang:
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Top voor het wandelen
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sabine0123 zei:
Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook.


En dit is de lijst die ik heb samengesteld

Klik om te vergroten...
Ik krijg inderdaad gewoon kippevel !
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooji! :hearteyes:

Heb in een ver verleden een vraag aan hem gestuurd per mail, die hij voorlas in 1 van zijn online satsangs. Hij kon mijn naam niet goed uitspreken. :tearsofjoy: Geweldige spreker though! Mijn zusje had een schilderij van hem gemaakt die ik hier in huis heb hangen. Deze had ze ook digitaal opgestuurd naar Mooji en hij vond hem prachtig!

De geposte muziek hier is mooi, maar wat ik heb gehoord tijdens trips is van een ander kaliber. Het zijn ook niet alleen de geluiden die anders zijn, jijzelf bent ook anders. Je hebt een totaal andere beleving en bent veel gevoeliger afgestemd lijkt het wel.
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Mooji! :hearteyes:

Heb in een ver verleden een vraag aan hem gestuurd per mail, die hij voorlas in 1 van zijn online satsangs. Hij kon mijn naam niet goed uitspreken. :tearsofjoy: Geweldige spreker though! Mijn zusje had een schilderij van hem gemaakt die ik hier in huis heb hangen. Deze had ze ook digitaal opgestuurd naar Mooji en hij vond hem prachtig!

De geposte muziek hier is mooi, maar wat ik heb gehoord tijdens trips is van een ander kaliber. Het zijn ook niet alleen de geluiden die anders zijn, jijzelf bent ook anders. Je hebt een totaal andere beleving en bent veel gevoeliger afgestemd lijkt het wel.
Klik om te vergroten...
Wauw wat geweldig! Bijzonder dat hij het voorlas, echt leuk!

Tijdens m'n trip klonk het ook anders, alleen dit kwam voor mij het dichtst in de buurt (van de ayahuasca lijst dan)
Ik denk dat de muziek die ik heb gehoord niet bestaat hier 😉
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sabine0123 zei:
Wauw wat geweldig! Bijzonder dat hij het voorlas, echt leuk!
Klik om te vergroten...
Ja had het echt niet verwacht!

Sabine0123 zei:
Tijdens m'n trip klonk het ook anders, alleen dit kwam voor mij het dichtst in de buurt (van de ayahuasca lijst dan)
Ik denk dat de muziek die ik heb gehoord niet bestaat hier 😉
Klik om te vergroten...
Precies ja, die muziek is niet van hier. :) Natuurlijk is er ook prachtige aardse muziek. Het is niet zo dat dat voor mij nu verpest is door die hemelse muziek gehoord te hebben. :wink:
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben je nu meer dit soort muziek genre gaan luisteren? Toen de ceremoniebegeleidster een nummer op haar gitaar speelde kreeg ik net als jij kippenvel. Sindsdien luister en speel ik dit soort nummers graag.
Ik ga later je muzieklijstje beter beluisteren. :)

Mijn speellijst
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kwak zei:
Ben je nu meer dit soort muziek genre gaan luisteren? Toen de ceremoniebegeleidster een nummer op haar gitaar speelde kreeg ik net als jij kippenvel. Sindsdien luister en speel ik dit soort nummers graag.
Ik ga later je muzieklijstje beter beluisteren. :)

Mijn speellijst
Klik om te vergroten...
Ja ik luister nu inderdaad andere muziek dan eerst. Heb altijd een uitgebreide muzieksmaak gehad, maar daar is dit nu aan toegevoegd. Heb hem nu zelfs met succes als afspeellijst tijdens het trainen.

Jij bespeelt zelf instrument? Super leuk, ik wil dat ook graag gaan leren.

Ik ga jouw lijst straks ook even luisteren, bedankt voor het delen!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooi report en ik lees veel herkenning over de ceremonie, wist ook meteen waar je geweest bent ❤️

Mooie reis heb je gehad!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."