Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste Trip Report Van het jaar 2018 ! Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

Beste Trip Report Van het jaar 2018 ! Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

40 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind hem ook lastig, zijn erg mooie reports! Mijn favorieten zijn de Peru serie, het DMT trio en beide reports van Verwondering.

Edit, ik ga toch voor de 5 delen van Psychedelibee!
E

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Eik
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
NiandraLades zei:
Ik vind hem ook lastig, zijn erg mooie reports! Mijn favorieten zijn de Peru serie, het DMT trio en beide reports van Verwondering.
Klik om te vergroten...
Haha dat is precies hoe ik er ook over denk! Behalve dan dat ik jouw report daar ook tussen vind horen. Alsnog een lastige keuze dus...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
NiandraLades zei:
Ik vind hem ook lastig, zijn erg mooie reports! Mijn favorieten zijn de Peru serie, het DMT trio en beide reports van Verwondering.

Edit, ik ga toch voor de 5 delen van Psychedelibee!
Klik om te vergroten...

Kunnen we niet allemaal winnen? :blush: Ik vind het ook heel moeilijk!

Terechte keuze trouwens, dat 5-delen report van Bee is echt baas.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
upload_2019-2-6_15-38-5.png

Ik kon even niet achterblijven met de werving.
Moeilijke keuze vond ik het ook, veel mooie reports.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Bekijk bijlage 3858
Klik om te vergroten...

Haha! Shit, ik geef het op. Jij bent beter. :tearsofjoy:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt wel heel veel goede reports dit jaar! Beter dan ik me van vorige jaren kan herinneren in ieder geval. Ongeacht wie dit gaat winnen een mooi evenement en goede promotie voor ons forum! :sunglasses:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Echt wel heel veel goede reports dit jaar! Beter dan ik me van vorige jaren kan herinneren in ieder geval. Ongeacht wie dit gaat winnen een mooi evenement en goede promotie voor ons forum! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

En bedankt hè. :wink: Zowat al mijn reports zijn de vorige jaren geschreven. Lol.

Grapje hoor.

Het maakt mij echt niet uit wie er wint dit jaar. Ik gun iedereen de winst. Alle reports zijn mooi. Maar het leek me wel leuk om de competitiegeest wat te prikkelen door er wat wilde propaganda tegenaan te gooien. Beetje strijd en lichte oorlog om de titel te kunnen veroveren kan geen kwaad. ^^ Spanning ende sensatie.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze olifant zei:
Haha! Shit, ik geef het op. Jij bent beter. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Geen zorgen, gezien de score bij mijn report heeft mijn werving geen zin gehad.
Volgend jaar maak jij een gruwelijk mooi report en dan google ik een mooie meme voor de werving. Geen garantie!

Deal?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casaan zei:
Geen zorgen, gezien de score bij mijn report heeft mijn werving geen zin gehad.
Volgend jaar maak jij een gruwelijk mooi report en dan google ik een mooie meme voor de werving. Geen garantie!

Deal?
Klik om te vergroten...

Niet zo bescheiden! Ik heb me heeeeeel goed vermaakt met je report, vooral met de orgastische bomen! :grin: De strijd is dit jaar oneerlijk; er zijn téveel goede reports.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt voor de lieve woorden mensen! Het is spannend dit jaar en terecht, want wat zitten er een hoop toppers bij.

Ik kan alvast verklappen dat ik terwijl ik dit schrijf me weer in Zuid-Amerika begeef, jullie mogen raden waarvoor onder andere.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#11
SanneBanne zei:
Januari: 15g MushRocks lemon tek @ Global Aura: mindblowing trip met abrupt einde door @Fenrir
Klik om te vergroten...
Omg, ik zie pas nu dat je mijn naam in mijn modknip-roze hebt gekleurd :hearteyes: wat een lief detail!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Bedankt voor de lieve woorden mensen! Het is spannend dit jaar en terecht, want wat zitten er een hoop toppers bij.

Ik kan alvast verklappen dat ik terwijl ik dit schrijf me weer in Zuid-Amerika begeef, jullie mogen raden waarvoor onder andere.
Klik om te vergroten...
Echte koffie, vers van de plantage!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het een mooi triprapport, laat goed zien wat er allemaal kan gebeuren als het een beetje uit de hand loopt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casaan zei:
Echte koffie, vers van de plantage!
Klik om te vergroten...
Precies!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
We hebben nog even tot 20 maart maar toch: even een reminder! :heartsuit:

Stemmen als je dit nog niet gedaan hebt! :warning::whiteheavycheckmark::uparrow:

Tevens zie ik dat ik januari geen beste trip report verkiezing heb gedaan (Dacht van wel maar kan topic nergens vinden. Zal in de Bermuda Driehoek liggen bij mijn aanstekers denk ik) en zal die samen met februari vanavond plaatsen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
De stemming is al drie dagen afgelopen toch?

We hebben een winnaar! Yay. Gefeliciteerd @verwondering!!! :cheerpompom::mrgreen::nevergonnagiveyouup: Verdiend gewonnen.

Maar ook nóg maar eens credits voor al die andere reporters die wat mij betreft óók terechte winnaars zouden zijn geweest!
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#17
^
Ik vind dit een vreemde uitslag, omdat het een onverantwoorde manier van drugsconsumptie omvatte. Leuk geschreven, maar TS kwam tevens nogal megalomaan over.

Wie wint heeft altijd gelijk. Gefeliciteerd!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Avīci begrijpelijke comment. Ik snap je punt, heeft bij mij ook wel even door mijn hoofd gespeeld bij de stemming. Ik herinner me dat dit (het onverantwoord drugsgebruik) op een bepaald moment door enkele leden duidelijk werd aangekaart in de discussie onder dit report en verwondering heeft dit ook nooit ontkend.

De vraag is ook of het bij dit soort stemmingen überhaupt een rol zou moeten spelen of het drugsgebruik verantwoord was of niet. Als forum staan we natuurlijk voor een zo verantwoord mogelijk drugsgebruik dus in die zin is daarvoor wat te zeggen, maar iedereen is in principe welkom hier (van diehard junk tot roekeloze tripper tot bescheiden gebruiker). En kennelijk stemmen mensen nu eenmaal graag op de wat ‘extremere’ reports als het erop aan komt, dat bleek vorig jaar ook al duidelijk uit de uitslag. Laten we ervan uitgaan dat het niet opgevat zal worden als aanmoediging maar juist als waarschuwing voor hoe de zaken uit de hand kunnen lopen als je ondoordachte en daardoor onverstandige keuzes maakt. :)

De reports van verwondering zijn altijd beeldend en vermakelijk geschreven en tof om te lezen. Ik vind de winst terecht. ^^

Wél lig ik wakker van de Nederlandse verkiezingsuitslagen... maar dat is weer een andere discussie, lol.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gefeliciteerd verwondering! Was een indrukwekkend report!
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gefeliciteerd Verwondering! :smiley:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."