Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal Meth en #4 Heroïne - meest intense euforie ooit

Crystal Meth en #4 Heroïne - meest intense euforie ooit

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Zoals @blue eyes zegt leeft hij nog gewoon, dat is hoe ik het ook begrepen heb. Dus dit zijn echt onzinnige en onware speculaties.

Dat gezegd hebbende, ging (gaat) hij inderdaad op een debiele manier met drugs om
Klik om te vergroten...

Mijn excuus. Na alle rapporten over operaties aan de aorta en het hart had ik niet verwacht dat hij nog zou leven.

Gelukkig maar
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Mijn excuus. Na alle rapporten over operaties aan de aorta en het hart had ik niet verwacht dat hij nog zou leven.

Gelukkig maar
Klik om te vergroten...

Gelukkig inderdaad. :) Je zou het inderdaad misschien niet verwachten op basis van wat hij schreef. (Ik weet niet precies welk deel waar was en welk deel niet, was bij hem niet altijd even duidelijk, maar dat hij zware problemen had, daar was geen twijfel over.)
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Gelukkig inderdaad. :) Je zou het inderdaad misschien niet verwachten op basis van wat hij schreef. (Ik weet niet precies welk deel waar was en welk deel niet, was bij hem niet altijd even duidelijk, maar dat hij zware problemen had, daar was geen twijfel over.)
Klik om te vergroten...
Dat is waar, hij had een gekke schrijfstijl en typte altijd op meth of coke
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Legends never die🙏
John snow als je dit leest snuifze en spuitze ouwe legend!
Laat die mafklappers maar lekker lullen hoor die weten pas hoe goed heroine eigenlijk voor je is als ze het zelf eens hebben geprobeert.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Legends never die🙏
John snow als je dit leest snuifze en spuitze ouwe legend!
Laat die mafklappers maar lekker lullen hoor die weten pas hoe goed heroine eigenlijk voor je is als ze het zelf eens hebben geprobeert.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel 3 keer heroine gerookt haha. Vond het wel chill maar niet zoals dingen als GHB ofzo. Dat vind ik persoonlijk veel leuker. Kotsen kotsen kotsen en als het leuk begint te worden ben je al afhankelijk, Idk not a path for me

Ik hoop dat hij er oud mee wordt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Stonologie zei:
Ik heb wel 3 keer heroine gerookt haha. Vond het wel chill maar niet zoals dingen als GHB ofzo. Dat vind ik persoonlijk veel leuker. Kotsen kotsen kotsen en als het leuk begint te worden ben je al afhankelijk, Idk not a path for me

Ik hoop dat hij er oud mee wordt.
Klik om te vergroten...
Doseerde je niet te hoog dan?
Ik vind 't lekker als subtiel functioneel roesje, ervan knikkerbollen kan ook lekker zijn maar het enige wat je dan nog doet is slapen slapen slapen
En idd je vind het pas echt 'lekker' als je al hooked bent omdat je hersenen je dan voor de gek houden
Anyway je kunt het idd beter bewaren voor ziekenhuis bezoekjes
Liever een gtje inderdaad!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fijn reportje om te lezen, dat zeker, fijn dat je dit zo hebt kunnen beleven en verder niet afhankelijk bent, leid ik af, aangezien het al enkele jaren geleden is en maar enkele keren hebt gedaan. De ongekende euforie die je hebt ervaren, lijkt wel van een level, dat niet te evenaren valt. Qua drugs en euforie zijn voor mij MDMA, 4-FA en 6-APB de high ones en ondanks dat de euforie die jij hebt ervaren waarschijnlijk de mijne verpletterd, blijven dat 2 stofjes waar ik zo ver mogelijk van weg wil blijven, net om hun enorm verslavende kant en dat ranzige beeld dat ik direct associeër met deze stofjes en ook spuiten, bazen, chinezen, snuiven...het zegt me helemaal niets. En heroïne zeker al, gewoon al omdat dit een opiaat is. Ik vond Tramadol al zo'n verslavende meerslapperij, net als heroïne zou ik ook andere in dat rijtje v opioïden als fentanyl, oxycodon mijden als de pest. Crystal, is dan weer de über potente grote broer van de stims/amfetamines, waar ik beter mee gekend ben en zn kleine broertjes me al heel wat plezier hebben gegeven, hou ik deze ook het liefst daar in de States. En het is kort door de bocht, naïef en nonsens om te denken, dat het slikken van pilletjes dan zoveel beter is. Maar bij spuiten, bazen, chinezen...daar komt pak meer voorbereiding aan te pas, het wordt al meer een ritueel, de aanloop naar. Misschien ooit, in een eindfase van dit leven, lijkt deze combo wel fijne afsluiter🙂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."