Fijn reportje om te lezen, dat zeker, fijn dat je dit zo hebt kunnen beleven en verder niet afhankelijk bent, leid ik af, aangezien het al enkele jaren geleden is en maar enkele keren hebt gedaan. De ongekende euforie die je hebt ervaren, lijkt wel van een level, dat niet te evenaren valt. Qua drugs en euforie zijn voor mij MDMA, 4-FA en 6-APB de high ones en ondanks dat de euforie die jij hebt ervaren waarschijnlijk de mijne verpletterd, blijven dat 2 stofjes waar ik zo ver mogelijk van weg wil blijven, net om hun enorm verslavende kant en dat ranzige beeld dat ik direct associeër met deze stofjes en ook spuiten, bazen, chinezen, snuiven...het zegt me helemaal niets. En heroïne zeker al, gewoon al omdat dit een opiaat is. Ik vond Tramadol al zo'n verslavende meerslapperij, net als heroïne zou ik ook andere in dat rijtje v opioïden als fentanyl, oxycodon mijden als de pest. Crystal, is dan weer de über potente grote broer van de stims/amfetamines, waar ik beter mee gekend ben en zn kleine broertjes me al heel wat plezier hebben gegeven, hou ik deze ook het liefst daar in de States. En het is kort door de bocht, naïef en nonsens om te denken, dat het slikken van pilletjes dan zoveel beter is. Maar bij spuiten, bazen, chinezen...daar komt pak meer voorbereiding aan te pas, het wordt al meer een ritueel, de aanloop naar. Misschien ooit, in een eindfase van dit leven, lijkt deze combo wel fijne afsluiter🙂