#1
eerste x lsd
1pLSD 150 UG
22 jaar
72kg
1,81
wie? ik alleen
waar? thuis, me ouders waren op vakantie dus dit was een perfect moment,
voorbereiding: één heerlijke watermeloen gehaald, en mooie lamp met patronen en verschillende kleuren ,3 lekkere hasjies gedraaid en een wietje op het eind, en 2 doosjes patronen besteld, en mentaal natuurlijk helemaal klaar gemaakt.
ik wouw het een jaar gelede al proberen alleen werd ik tegegehouden want ik durfde toen niet meer.. gelukkig gewacht en wat meer evaring in pshycedelics genomen.
me slaap ritme was al nergens te bekennen, dus ik dacht veilig te zijn het om 9:00 in de avond in te nemen ik wouw eerder beginnen maar door de zenuwe stelde ik het steeds uit omdat de tijd zo snel ging ineens naar het moment toe.
Ik zat heel erg te twijfelen over de dosering ‘ wordt het 100? nee 120! uiteindelijk maar voor 150 gegaan want wat overweldigend mag van mij wel
9:00 ik maak het zwarte zakje open en haal der een gripzakje met lsd uit 100 ug en 3 van 20 ug, waarbij ik de laaste doormidde zou knippen.
ik doe er 1 in me mond en neem en slok water, vrij direct een kotsneiging omdat die in me keel bleef plakke, de andere 3 had ik opgevouwen en gelijk doorgeslikt ook, now is het the waiting game...
10:00 ik zou nu tog al wel wat moeten voelen? 4ho met kickt in 5-10minuten in 2cb vrij snel eigelijk alles wel.. maar dit liet zich wachten’ heb ik het verkeerd genomen? is de lsd niet meer goed? gelijk alles opzoeken snap er niks, de zenuwe worden groter en groter nu.. ik neem maar een ballon, dat geeft altijd wel weer een ego boost
11:00 ik voel nog steeds niks, ik heb wel kunnen vinden dat het soms wel tot 2 uur kon duren dus ik had nog hoop, tusse door een ballonentje genomen.. dat haalde veel van me zenuwe weg ik wist dat ik hier klaar voor was.
11:15: ik begon me wat anders te voelen, ik werd gelijk blij, ik me vriendin geappt dat het aan het beginnen is, dus dat ik straks wel wat raarder kan reageren, ik kijk naar de muur en ik zie al lichte patronen komen.. heel subtiel dansen ze op me muur, een grijns op me gezicht , We kunne beginnen!
11:30 ik pak me heerlijke headset en zet hem op bluetooth aan, en begin met me trance muziek, er kwam ineens heel veel energie, een heel warm gevoel vsn binnen, ik moest de energie kwijt ik wist niet hoe ik het kwijt moest het leek net alsof ik een exorcise had.. ik zat op me bed in de kleersmaker sit , de beats worden door me oren geschoten, en ik kon niet anders dan met me romp en schouders heen en weer gaan(naar links en rechts) en tussen door bij de draai op me andere schouder slaan, voor 5 minuutjes of ja zo voelde het , gedaan toen was die goed aan het inkicken.. ik weet niet hoezo ik zo bezig was maar ik moest wel.
12:00 hij is nu lekker bezig, in me kamer is het echt een spectacol, de lsd neemt mooi de kleuren over van all me verlichting.
patronen over me muur, me kamer lamp die uitstond gaf een mooie gloed die steeds veranderde en rond ging om me lamp heen.. het is tijd voor een ballon, de ballon schoot me naar een hele andere plek toe... tjeeesssssss wat is dat bizar kleuren werden nog intenser en intenser en de muziek nam me helemaal mee.
12:30 ik loop naar beneden , pff wat voel ik me raar dit is zo gek nog ff in de spiege gekeken, ik voelde me super gek maar aangekomen bij de koelkast zie ik daar me voorgesneden watermeloen al, ik pak een stuk en neem een hap wat een intens lekkere smaak heeft het. heel me koelkast wordt ook van binnen rood door de watermeloen, wat is dit prachtig.. ik ga ff beneden zitten want ik weet eigelijk niet wat ik wil, ik ben in de war... ik had om 9 uur genomen het kickte rond kwart over 11- half 12 in , betekend dit nu dat ik moet trippen tot 9-10 uur sochtends, o da wil ik nie ik snap het niet wat is het nou... heel dit forum afgezocht maar ik wist niet wat ik zocht
verder geen paniek maar gewoon super confused, okey mind ergens anders naar ik zet een natuur progamma op , hier heb ik een half uur naar gekeken want ik vond het eigelijk een beetje naar soms, wel supermooi!! maar somige beesjes vond ik wel raar, tv uitgezet
en de electrice opehaard aangedaan,
WAUWIE, ik kijk naar de openhaard en als ik draai draait het vuur helemaal mee , ik ga bewegen met me hoofd en het. vuur danst gezellig met me mee en wat zijn de visuels tog mooi en ik zit nog geen eens op de peak, als ik die nog mag meemaken
het is ondertussen al rond 1:30
ik ga weer naar boven, en wat zie ik daar liggen? een heerlijk assitje.. aangestoken en al ga ik in bed liggen , en rook ik hem rustig op terwijl ik nog lekker muziek luister.. de visuels worden elke minuut sterker sterker en anders,
ik doe me ogen efftjes dicht en wat ik dan zie heb ik nog nooit gezien.. hele hoge dosis 2cb dacht ik de mooiste visuels te zijn maar dit overtreft alles zelfs me dmt evaring tbh.. mischien omdat ik me daar nie veel van mag herinneren maarja, prachtig! geen woorden voor, ik zet weer een heerlijk pscytranse muziekje op en maak een ballon klaar, een dubbele gaan we voor!
nadat ik weer geland ben, ben ik nog ff wezen denken over het een en ander ik vond het vrij lastig eigelijk want ik kreeg me gedachtes niet zo ver om met me te praten..
het is nu zo 2;15..
ik weet niet meer op welk platau ik zit maar dit is bizar, me lichjes lamp met patronen bewogen door me kamer, de lsd maakte er 3d blokjes van met lijntjes die ze allemaal verbonden en zo gingen ze door me kamer heen, ik zag prachtige mandela’s of wat het ook zijn.. toen me lamp stil stond maakte de lsd er allemaal smileys van en eentje knipoogte nog naar me.
ik probeerde weer de mooie kleurige wereld in te springen, maar het kon niet ? het mog niet! hoezo kan het nou niet wat is dit nou ik zag hiervoor nog zulke mooie dingen.. en nu nog maar vage visuels , ik kwam er achter ik moes voor mijn gevoel me 3 de oog openen, ontspannen ogen dicht iets omhoog en poef, daar was ik in de wereld, begleid door me muziek.
2:45,
tijd gaat tog voor mijn gevoel wel snel wat ik jammer vind want het is zo machtig we nemen nog wel wat patroontjes, ik zette visuel detection van captain hook op, nog nooit gehoord dus was benieuwd ik neem me ballon, maar wat er op me te wachten stond had ik nooit aanzien komen.. maarja wat zie je wel aankomen met pscy’s
bij het begin van de video hoorde je een geluids effect wat dondersveel op een lachgas patroon klonk die gecrackt werd, tssssss( en dan in de video zag je links en rechts 2 gele strepen komen,,, tssss nog 2 strepen tot er 8 strepen aan elke kant stonden... wat ik weet is dat je naar x16 vlieg door de ballon, 8+8 is 16,
hoe weet die video nou dat ik lachgas gebruik!!
je hoorde de opbouw van de muziek maar er was niks spannends hij was aan het wachtte tot ik die ballon nam,( dat heb ik nog 3x uitgetest en het begin kwam pas als ik begon)
terwijl ik bezig ben met me ballon timde de video ook precies dat ik me ballon uitblies ik kom hem zo lang mogelijk inhouden maar de muziek bleef me uitdagen om hem uit te blazen, ik kon maar niet uitblazen na de drop, het lukte me nie het was een glitch ken nie anders ook dat heb ik nog 2x getest en heb ik een kwartier naar de muur gekeken van verbazig want ik wordt gewoon in de maling genomen.. in de video zelf zag je ook 1 oog met een swipe hand, de (security van de gedachtes naar mijn idee, want elke x als ik wat dacht swipte die hem weg, vond het maar allemaal te vaag worden.. nog 1 ballon dan maar!! zelfde video die ik al gekeken had ik moes het nog een x weten!
(wat ik denk van die situatie is, ‘ als er een (spirtuele gids is, die je gedachtes ken onderscheppen.. maakt niet uit of je nou door x16 vlieg of niet hij beschermt je gedachtes alsnog)
3:50
ik blaas in ik blaas uit ik blaas in en uit.. op me mobiel van de. video zie ik nu een ballon die ik moet hoog houden door in en uit te blazen , hij zakte steeds meer dus ik blies me ballon steeds meer op zodat die weer naar boven ging, het werkte ook nog, ik zat ineens een bsllon spelletje te doen met de muziek video( waar helemaal geen ballon in zit!!) ik probeerde. nog een screenshot van me mobiel te maken maar ik was te laat.., bij den andere video wat een foto was met muziek, kwam er een zuurstof ding boven de hoofd van de foto hoelanger ik bezig was hoe meer je hem zag zakken, en als ik dan weer ademhaalde ging die weer naar boven het zuurstof ding
ik snap er helemaal niks meer van maar het zal wel tijd is ook weg nu heb ook al me 2de blow opgerookt en een pakje patronnen opgeknabbeld.
ietsies later voelde ik iets, ik was met de muziek bezig en in me hoofd , en ik geloofde iets niet ik geloofde iets niet wat me duidelijk gemaakt probeerde te maken,
ik had de clip al geluisterd en gezien.. maar hij veranderde? ik luisterde niet en zei dat het niet zo was, voor me gevoel werd mijn hoofd op me kusse gedrukt en me handen op me bed , toen veranderde de muziek naar kneiterharde beats die ik niet wouw horen( hij wouw me straffen voor het niet luisteren,) ik schrok me de pleuris , ik kon me dat stuk ook echt niet herinneren, want ik zou de uitslag al weten die harde beats die door me oren zoude razen zoude me flink minder late horen, ik probeerde snel me headset van me kop afte gooie en een ander lied op te zetten want nu ben ik er wel klaar mee. voor mijn gevoel had ik ook iets wat op me bed kwam ik voelde een indrukking net als je licht en iemand zn hand naast je op bed leunt dat je die (deuk voel)
ook nog naar wat visuele trip videos gekeken, en ik snapte alles wat ze bedoelde en hoezo ze het zo maakte wat een meesterwerken
tot een uur of 6 een beetje rond gelopen door me huis soms en nog van de prachtige visuels en closed eyes visuels genoten, en me ruimte bezoekjes van de lachgas genoten en een trekker eruit gegooit, toen ben ik uiteindelijk in slaap gevallen
ik vond het een heerlijke evaring met lsd, om de stomste dingen weer gelachen
me volgende trip gaat ook zeker 150 ug worden en na die trip ga ik naar de 175-200 toe, ik heb me trip middel nu zeker gevonden
leerpuntje is wel vroeger nemen wat me eigeweize ik niet deed..
leerpuntje 2 is: onder de tong inplaats inslikken
leerpuntje 3 is, volgende x een wietje in de peak
ik heb me wel op het eind best sip gevoeld maar niet echt storend.. wel wat minder, ik denk dat dat kwam omdat ik best moe was ook en spijt had van de tijd dat ik het genomen had.
1pLSD 150 UG
22 jaar
72kg
1,81
wie? ik alleen
waar? thuis, me ouders waren op vakantie dus dit was een perfect moment,
voorbereiding: één heerlijke watermeloen gehaald, en mooie lamp met patronen en verschillende kleuren ,3 lekkere hasjies gedraaid en een wietje op het eind, en 2 doosjes patronen besteld, en mentaal natuurlijk helemaal klaar gemaakt.
ik wouw het een jaar gelede al proberen alleen werd ik tegegehouden want ik durfde toen niet meer.. gelukkig gewacht en wat meer evaring in pshycedelics genomen.
me slaap ritme was al nergens te bekennen, dus ik dacht veilig te zijn het om 9:00 in de avond in te nemen ik wouw eerder beginnen maar door de zenuwe stelde ik het steeds uit omdat de tijd zo snel ging ineens naar het moment toe.
Ik zat heel erg te twijfelen over de dosering ‘ wordt het 100? nee 120! uiteindelijk maar voor 150 gegaan want wat overweldigend mag van mij wel
9:00 ik maak het zwarte zakje open en haal der een gripzakje met lsd uit 100 ug en 3 van 20 ug, waarbij ik de laaste doormidde zou knippen.
ik doe er 1 in me mond en neem en slok water, vrij direct een kotsneiging omdat die in me keel bleef plakke, de andere 3 had ik opgevouwen en gelijk doorgeslikt ook, now is het the waiting game...
10:00 ik zou nu tog al wel wat moeten voelen? 4ho met kickt in 5-10minuten in 2cb vrij snel eigelijk alles wel.. maar dit liet zich wachten’ heb ik het verkeerd genomen? is de lsd niet meer goed? gelijk alles opzoeken snap er niks, de zenuwe worden groter en groter nu.. ik neem maar een ballon, dat geeft altijd wel weer een ego boost
11:00 ik voel nog steeds niks, ik heb wel kunnen vinden dat het soms wel tot 2 uur kon duren dus ik had nog hoop, tusse door een ballonentje genomen.. dat haalde veel van me zenuwe weg ik wist dat ik hier klaar voor was.
11:15: ik begon me wat anders te voelen, ik werd gelijk blij, ik me vriendin geappt dat het aan het beginnen is, dus dat ik straks wel wat raarder kan reageren, ik kijk naar de muur en ik zie al lichte patronen komen.. heel subtiel dansen ze op me muur, een grijns op me gezicht , We kunne beginnen!
11:30 ik pak me heerlijke headset en zet hem op bluetooth aan, en begin met me trance muziek, er kwam ineens heel veel energie, een heel warm gevoel vsn binnen, ik moest de energie kwijt ik wist niet hoe ik het kwijt moest het leek net alsof ik een exorcise had.. ik zat op me bed in de kleersmaker sit , de beats worden door me oren geschoten, en ik kon niet anders dan met me romp en schouders heen en weer gaan(naar links en rechts) en tussen door bij de draai op me andere schouder slaan, voor 5 minuutjes of ja zo voelde het , gedaan toen was die goed aan het inkicken.. ik weet niet hoezo ik zo bezig was maar ik moest wel.
12:00 hij is nu lekker bezig, in me kamer is het echt een spectacol, de lsd neemt mooi de kleuren over van all me verlichting.
patronen over me muur, me kamer lamp die uitstond gaf een mooie gloed die steeds veranderde en rond ging om me lamp heen.. het is tijd voor een ballon, de ballon schoot me naar een hele andere plek toe... tjeeesssssss wat is dat bizar kleuren werden nog intenser en intenser en de muziek nam me helemaal mee.
12:30 ik loop naar beneden , pff wat voel ik me raar dit is zo gek nog ff in de spiege gekeken, ik voelde me super gek maar aangekomen bij de koelkast zie ik daar me voorgesneden watermeloen al, ik pak een stuk en neem een hap wat een intens lekkere smaak heeft het. heel me koelkast wordt ook van binnen rood door de watermeloen, wat is dit prachtig.. ik ga ff beneden zitten want ik weet eigelijk niet wat ik wil, ik ben in de war... ik had om 9 uur genomen het kickte rond kwart over 11- half 12 in , betekend dit nu dat ik moet trippen tot 9-10 uur sochtends, o da wil ik nie ik snap het niet wat is het nou... heel dit forum afgezocht maar ik wist niet wat ik zocht
verder geen paniek maar gewoon super confused, okey mind ergens anders naar ik zet een natuur progamma op , hier heb ik een half uur naar gekeken want ik vond het eigelijk een beetje naar soms, wel supermooi!! maar somige beesjes vond ik wel raar, tv uitgezet
en de electrice opehaard aangedaan,
WAUWIE, ik kijk naar de openhaard en als ik draai draait het vuur helemaal mee , ik ga bewegen met me hoofd en het. vuur danst gezellig met me mee en wat zijn de visuels tog mooi en ik zit nog geen eens op de peak, als ik die nog mag meemaken
het is ondertussen al rond 1:30
ik ga weer naar boven, en wat zie ik daar liggen? een heerlijk assitje.. aangestoken en al ga ik in bed liggen , en rook ik hem rustig op terwijl ik nog lekker muziek luister.. de visuels worden elke minuut sterker sterker en anders,
ik doe me ogen efftjes dicht en wat ik dan zie heb ik nog nooit gezien.. hele hoge dosis 2cb dacht ik de mooiste visuels te zijn maar dit overtreft alles zelfs me dmt evaring tbh.. mischien omdat ik me daar nie veel van mag herinneren maarja, prachtig! geen woorden voor, ik zet weer een heerlijk pscytranse muziekje op en maak een ballon klaar, een dubbele gaan we voor!
nadat ik weer geland ben, ben ik nog ff wezen denken over het een en ander ik vond het vrij lastig eigelijk want ik kreeg me gedachtes niet zo ver om met me te praten..
het is nu zo 2;15..
ik weet niet meer op welk platau ik zit maar dit is bizar, me lichjes lamp met patronen bewogen door me kamer, de lsd maakte er 3d blokjes van met lijntjes die ze allemaal verbonden en zo gingen ze door me kamer heen, ik zag prachtige mandela’s of wat het ook zijn.. toen me lamp stil stond maakte de lsd er allemaal smileys van en eentje knipoogte nog naar me.
ik probeerde weer de mooie kleurige wereld in te springen, maar het kon niet ? het mog niet! hoezo kan het nou niet wat is dit nou ik zag hiervoor nog zulke mooie dingen.. en nu nog maar vage visuels , ik kwam er achter ik moes voor mijn gevoel me 3 de oog openen, ontspannen ogen dicht iets omhoog en poef, daar was ik in de wereld, begleid door me muziek.
2:45,
tijd gaat tog voor mijn gevoel wel snel wat ik jammer vind want het is zo machtig we nemen nog wel wat patroontjes, ik zette visuel detection van captain hook op, nog nooit gehoord dus was benieuwd ik neem me ballon, maar wat er op me te wachten stond had ik nooit aanzien komen.. maarja wat zie je wel aankomen met pscy’s
bij het begin van de video hoorde je een geluids effect wat dondersveel op een lachgas patroon klonk die gecrackt werd, tssssss( en dan in de video zag je links en rechts 2 gele strepen komen,,, tssss nog 2 strepen tot er 8 strepen aan elke kant stonden... wat ik weet is dat je naar x16 vlieg door de ballon, 8+8 is 16,
hoe weet die video nou dat ik lachgas gebruik!!
je hoorde de opbouw van de muziek maar er was niks spannends hij was aan het wachtte tot ik die ballon nam,( dat heb ik nog 3x uitgetest en het begin kwam pas als ik begon)
terwijl ik bezig ben met me ballon timde de video ook precies dat ik me ballon uitblies ik kom hem zo lang mogelijk inhouden maar de muziek bleef me uitdagen om hem uit te blazen, ik kon maar niet uitblazen na de drop, het lukte me nie het was een glitch ken nie anders ook dat heb ik nog 2x getest en heb ik een kwartier naar de muur gekeken van verbazig want ik wordt gewoon in de maling genomen.. in de video zelf zag je ook 1 oog met een swipe hand, de (security van de gedachtes naar mijn idee, want elke x als ik wat dacht swipte die hem weg, vond het maar allemaal te vaag worden.. nog 1 ballon dan maar!! zelfde video die ik al gekeken had ik moes het nog een x weten!
(wat ik denk van die situatie is, ‘ als er een (spirtuele gids is, die je gedachtes ken onderscheppen.. maakt niet uit of je nou door x16 vlieg of niet hij beschermt je gedachtes alsnog)
3:50
ik blaas in ik blaas uit ik blaas in en uit.. op me mobiel van de. video zie ik nu een ballon die ik moet hoog houden door in en uit te blazen , hij zakte steeds meer dus ik blies me ballon steeds meer op zodat die weer naar boven ging, het werkte ook nog, ik zat ineens een bsllon spelletje te doen met de muziek video( waar helemaal geen ballon in zit!!) ik probeerde. nog een screenshot van me mobiel te maken maar ik was te laat.., bij den andere video wat een foto was met muziek, kwam er een zuurstof ding boven de hoofd van de foto hoelanger ik bezig was hoe meer je hem zag zakken, en als ik dan weer ademhaalde ging die weer naar boven het zuurstof ding
ik snap er helemaal niks meer van maar het zal wel tijd is ook weg nu heb ook al me 2de blow opgerookt en een pakje patronnen opgeknabbeld.
ietsies later voelde ik iets, ik was met de muziek bezig en in me hoofd , en ik geloofde iets niet ik geloofde iets niet wat me duidelijk gemaakt probeerde te maken,
ik had de clip al geluisterd en gezien.. maar hij veranderde? ik luisterde niet en zei dat het niet zo was, voor me gevoel werd mijn hoofd op me kusse gedrukt en me handen op me bed , toen veranderde de muziek naar kneiterharde beats die ik niet wouw horen( hij wouw me straffen voor het niet luisteren,) ik schrok me de pleuris , ik kon me dat stuk ook echt niet herinneren, want ik zou de uitslag al weten die harde beats die door me oren zoude razen zoude me flink minder late horen, ik probeerde snel me headset van me kop afte gooie en een ander lied op te zetten want nu ben ik er wel klaar mee. voor mijn gevoel had ik ook iets wat op me bed kwam ik voelde een indrukking net als je licht en iemand zn hand naast je op bed leunt dat je die (deuk voel)
ook nog naar wat visuele trip videos gekeken, en ik snapte alles wat ze bedoelde en hoezo ze het zo maakte wat een meesterwerken
tot een uur of 6 een beetje rond gelopen door me huis soms en nog van de prachtige visuels en closed eyes visuels genoten, en me ruimte bezoekjes van de lachgas genoten en een trekker eruit gegooit, toen ben ik uiteindelijk in slaap gevallen
ik vond het een heerlijke evaring met lsd, om de stomste dingen weer gelachen
me volgende trip gaat ook zeker 150 ug worden en na die trip ga ik naar de 175-200 toe, ik heb me trip middel nu zeker gevonden
leerpuntje is wel vroeger nemen wat me eigeweize ik niet deed..
leerpuntje 2 is: onder de tong inplaats inslikken
leerpuntje 3 is, volgende x een wietje in de peak
ik heb me wel op het eind best sip gevoeld maar niet echt storend.. wel wat minder, ik denk dat dat kwam omdat ik best moe was ook en spijt had van de tijd dat ik het genomen had.