#1
Ik weet niet of er zo’n groot verschil is tussen blowen in de piek bij truffels of bij LSD. Ik heb bij beide middelen nooit cannabis gerookt in de piek omdat het dus in principe afgeraden werd door mensen hier die ik op hun woord geloof omdat ze simpelweg veel meer tripervaring hebben dan ik. De waarschuwingen die ik op dit forum heb gelezen gingen met name over de combo met LSD. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het stimulerende van LSD niet zo lekker samengaat met het ‘para-randje’ wat cannabis kan geven en dat er dan inderdaad zoals @Rivalrie zegt kans is op loops. Maar dat is speculatie van mij uit, misschien dat dit net zo goed kan gelden voor wiet roken tijdens een truffeltrip… Het is ook absoluut geen zwart/wit of ja/nee verhaal natuurlijk. Iedereen reageert anders. Ik kies ervoor om dat risico liever niet te nemen. Cannabis tijdens de nawerking van LSD kan ik zeker wel waarderen, haalt de trip op een bijzondere, eigen manier weer een paar levels terug. Verbaas me daar altijd weer over, wat een sterk effect het heeft. In de piekfase waag ik het er niet op, maar mocht je ervoor gaan, ben ik sowieso benieuwd naar jouw ervaring.
Lees zeker dat report van Mindless nog eens na, ik ben de titel even kwijt. Misschien kan hij het linken als we hem lief aankijken. 😊 Maar dat is toch een van de meer duistere reports die ik hier heb gelezen.
ik snap ze zeker, ik heb wel is op 4-ho met 50mg een goeie blow gerookt op de peak, dat effect was ook erg overweldigend waarin ik ook denk ik in een gedachte loop ben geraakt( weet niet precies wat een gedachteloop is maar ken mischien wel die kant op denken)
lsd zal de gedachte loop wss 10x sterker zijn dan de 4ho maar ik durf het aan, ik zal t ook alleen doen als me ouders weer wegzijn dan zal ik met liefde een nieuw reportje schrijven als ik er tijd en klaar voor ben