Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd de vriendelijke schimmel ontmoeten

lsd de vriendelijke schimmel ontmoeten

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Ik weet niet of er zo’n groot verschil is tussen blowen in de piek bij truffels of bij LSD. Ik heb bij beide middelen nooit cannabis gerookt in de piek omdat het dus in principe afgeraden werd door mensen hier die ik op hun woord geloof omdat ze simpelweg veel meer tripervaring hebben dan ik. De waarschuwingen die ik op dit forum heb gelezen gingen met name over de combo met LSD. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het stimulerende van LSD niet zo lekker samengaat met het ‘para-randje’ wat cannabis kan geven en dat er dan inderdaad zoals @Rivalrie zegt kans is op loops. Maar dat is speculatie van mij uit, misschien dat dit net zo goed kan gelden voor wiet roken tijdens een truffeltrip… Het is ook absoluut geen zwart/wit of ja/nee verhaal natuurlijk. Iedereen reageert anders. Ik kies ervoor om dat risico liever niet te nemen. Cannabis tijdens de nawerking van LSD kan ik zeker wel waarderen, haalt de trip op een bijzondere, eigen manier weer een paar levels terug. Verbaas me daar altijd weer over, wat een sterk effect het heeft. In de piekfase waag ik het er niet op, maar mocht je ervoor gaan, ben ik sowieso benieuwd naar jouw ervaring.

Lees zeker dat report van Mindless nog eens na, ik ben de titel even kwijt. Misschien kan hij het linken als we hem lief aankijken. 😊 Maar dat is toch een van de meer duistere reports die ik hier heb gelezen.
Klik om te vergroten...

ik snap ze zeker, ik heb wel is op 4-ho met 50mg een goeie blow gerookt op de peak, dat effect was ook erg overweldigend waarin ik ook denk ik in een gedachte loop ben geraakt( weet niet precies wat een gedachteloop is maar ken mischien wel die kant op denken)

lsd zal de gedachte loop wss 10x sterker zijn dan de 4ho maar ik durf het aan, ik zal t ook alleen doen als me ouders weer wegzijn dan zal ik met liefde een nieuw reportje schrijven als ik er tijd en klaar voor ben
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:) zou @Mindless zijn trip report willen linken hier of in pm? ik zou hem graag willen lezen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
mitchieee zei:
ik snap ze zeker, ik heb wel is op 4-ho met 50mg een goeie blow gerookt op de peak, dat effect was ook erg overweldigend waarin ik ook denk ik in een gedachte loop ben geraakt( weet niet precies wat een gedachteloop is maar ken mischien wel die kant op denken)

lsd zal de gedachte loop wss 10x sterker zijn dan de 4ho maar ik durf het aan, ik zal t ook alleen doen als me ouders weer wegzijn dan zal ik met liefde een nieuw reportje schrijven als ik er tijd en klaar voor ben
Klik om te vergroten...

Een loop is echt een loop in de letterlijke zin van het woord. Continu het zelfde cirkeltje van gedachten denken en aan het einde van de cirkel weer op hetzelfde beginpunt uitkomen… en weer helemaal opnieuw beginnen. Telkens weer, again and again, exact hetzelfde. Mensen kunnen hier echt in vast komen te zitten en het kan zeer beangstigend zijn. Ik heb het zelf in trips slechts mild en dus nooit heel heftig meegemaakt (behalve toen ik depressief was, in nuchtere staat, maar dat had dus niks met drugs te maken) maar wel veel over gelezen/gehoord en het kan behoorlijk extreme vormen aannemen. Kan ook samengaan met het continu opnieuw herhalen van bepaalde gedragingen en uitspraken. Als het ware een plaat die vast blijft hangen in je brein.

Van klassieke stimulanten zoals speed staat meen ik ook bekend dat je ze beter niet met psychedelica combineert omdat ze de kans op loops vergroten (ik zie sowieso niet in waarom iemand die zou willen combineren, maar oké). Dus zou me kunnen indenken dat LSD dat ook in zich heeft.

Ik kijk alvast uit naar je reportje tegen die tijd. :) Hopelijk heb je een goede ervaring. Klinkt in ieder geval alsof je een bewuste, weloverwogen keuze maakt.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Een loop is echt een loop in de letterlijke zin van het woord. Continu het zelfde cirkeltje van gedachten denken en aan het einde van de cirkel weer op hetzelfde beginpunt uitkomen… en weer helemaal opnieuw beginnen. Telkens weer, again and again, exact hetzelfde. Mensen kunnen hier echt in vast komen te zitten en het kan zeer beangstigend zijn. Ik heb het zelf in trips slechts mild en dus nooit heel heftig meegemaakt (behalve toen ik depressief was, in nuchtere staat, maar dat had dus niks met drugs te maken) maar wel veel over gelezen/gehoord en het kan behoorlijk extreme vormen aannemen. Kan ook samengaan met het continu opnieuw herhalen van bepaalde gedragingen en uitspraken. Als het ware een plaat die vast blijft hangen in je brein.

Van klassieke stimulanten zoals speed staat meen ik ook bekend dat je ze beter niet met psychedelica combineert omdat ze de kans op loops vergroten (ik zie sowieso niet in waarom iemand die zou willen combineren, maar oké). Dus zou me kunnen indenken dat LSD dat ook in zich heeft.

Ik kijk alvast uit naar je reportje tegen die tijd. :) Hopelijk heb je een goede ervaring. Klinkt in ieder geval alsof je een bewuste, weloverwogen keuze maakt.
Klik om te vergroten...

dan heb ik heb wel is z’n loop gehad, niet altijd negatief soms wel maar ik ken me zelf altijd duidelijk maken dat het nep is en me gedachtes gewoon een spelletje aan het spelen zijn dat ik eigelijk in de maling wordt genomen in je eige hoofd, dat is ook gewoon wat er gebeurd , ik ben nu nog jong denk dat dat er ook mee temaken heeft, oudere mensen hebben meer meegemaakt dus ken er meer gaan spoken,

op 4 ho met had ik toen dat ik loopte dat ik dood was en iemand me lichaam had overgenomen en buite liep maar ik zag dat ik in me kamer was dus ik snapte het niet meer, dat duurde ook wel ff toen ik eruit kwam, de loop moest ik verbreken door te bewijzen dat ik niet dood was, hehe ik vind zulke dingen juist heel intresant

en ik maak zeker een goed gedacht besluit ik weet waar ik aan toe ben en wat ik aan kan
(als je iets niet zeker weet ken je het beter ook niet doen!)

het wordt alleen ff timere tot het moment maar je ziet hem vast verschijnen en hopelijk dat lsd goed uitpakt want ik hou van spelen met doseringen en met lsd valt er genoeg te spelen,
leuk dat je ernaar uit kijkt :grin:

tot de volgende! :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
mitchieee zei:
:) zou @Mindless zijn trip report willen linken hier of in pm? ik zou hem graag willen lezen!
Klik om te vergroten...
Heb hem even voor je opgezocht. :)

Tripreport v/d Maand - ALD-52 trip report - Hello darkness, my old friend...

Wie? - Ik alleen. Man, 31 jaar. 188cm/~70KG Wat? - 1 zegel ALD-52 (100 µg) + wiet (big buddha cheese) + lachgas Waar? - Thuis Wanneer? - 19-11-2016 12:15 uur Man, man, man... wat een trip heb ik zaterdag gehad. Ik denk dat ik na deze maar even een goede pauze moet nemen, want het zal wel even...
drugsforum.nl drugsforum.nl
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi om te lezen! Ik heb nog geen ervaring met lsd maar het staat wel op mijn lijstje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."