Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd 150 mg

1p-lsd 150 mg

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
henkdebadjasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een lange tijd nagedacht te hebben, wil ik dit toch plaatsen. Waarschijnlijk om het van me af te schrijven.

Het gaat over 1p-lsd, een blotter van 150 mg.
Setting was chill.

Een paar maanden geleden had ik besloten om een blotter van 150 mg 1p-lsd te nemen. De blotter moest ik zelf losmaken van de andere blotters. Ze zaten namelijk met 4 bij elkaar.
Ik was alleen thuis met mijn hond. Ik had lekker een muziekje opgezet en was van plan om een paar films te kijken op mijn vrije dag. Ik had nog geen ervaring met 1p-lsd.

Omdat dit al een paar maanden geleden was gebeurd, weet ik niet veel meer helaas. Wel weet ik nog dat ik Game Over Man aan het kijken was op Netflix. (aanrader)
Op dat moment was er plots een bestelbusje van de post. Mijn hond sloeg natuurlijk aan en het was een en al chaos. Ik wist totaal niet wat ik moest doen. Normaal gezien ga je natuurlijk gewoon dat pakketje halen, zeg je even fijne dag, en ga je weer verder. Maar op dat moment dus niet. Terwijl mijn hond al gestopt was met blaffen was ik aan het ijsberen, en toen ging het eigenlijk helemaal fout. Ik dacht namelijk dat ik als enige thuis het huis moest verdedigen! Ik zat letterlijk te denken om die bezorger wat aan te doen. Terwijl ik totaal niet agressief ben. Nu weet ik niet of dit een psychose genoemd word maar voor mij was dit geen fijne ervaring. Ik dacht na als een kleuter in een volwassen lichaam. Zo voelde het. Gelukkig had ik op dat moment valeriaan tabletten, waarvan ik er 2 heb genomen. Ik kon mezelf nog net bedwingen om op mijn kamer te blijven en de postbezorger ging na een paar minuten weg. De valeriaan tabletten namen de stress gelukkig weg. Daarna heb ik nog 3 of 4 uur zitten piekeren over dat moment.

Met deze post wil ik dus laten weten dat 150 mg (of miss meer -blotters!) niet niks is.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou je het nog een keer doen, en zo ja welke dosis?
zelf begin ik het liefst met een lage dosis en neem ik langzaam meer vlak nadat het inwerkt. zo wen je langzaam aan de stof, wat het percies met je doet en hoe je er van gaat voelen enz.
zo kan je stoppen met bijnemen als je heb berijkt wat je wil. en zo kan je er er voor zorgen dat je niet meteen veel te hard gaat :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
henkdebadjas zei:
Na een lange tijd nagedacht te hebben, wil ik dit toch plaatsen. Waarschijnlijk om het van me af te schrijven.

Het gaat over 1p-lsd, een blotter van 150 mg.
Setting was chill.

Een paar maanden geleden had ik besloten om een blotter van 150 mg 1p-lsd te nemen. De blotter moest ik zelf losmaken van de andere blotters. Ze zaten namelijk met 4 bij elkaar.
Ik was alleen thuis met mijn hond. Ik had lekker een muziekje opgezet en was van plan om een paar films te kijken op mijn vrije dag. Ik had nog geen ervaring met 1p-lsd.

Omdat dit al een paar maanden geleden was gebeurd, weet ik niet veel meer helaas. Wel weet ik nog dat ik Game Over Man aan het kijken was op Netflix. (aanrader)
Op dat moment was er plots een bestelbusje van de post. Mijn hond sloeg natuurlijk aan en het was een en al chaos. Ik wist totaal niet wat ik moest doen. Normaal gezien ga je natuurlijk gewoon dat pakketje halen, zeg je even fijne dag, en ga je weer verder. Maar op dat moment dus niet. Terwijl mijn hond al gestopt was met blaffen was ik aan het ijsberen, en toen ging het eigenlijk helemaal fout. Ik dacht namelijk dat ik als enige thuis het huis moest verdedigen! Ik zat letterlijk te denken om die bezorger wat aan te doen. Terwijl ik totaal niet agressief ben. Nu weet ik niet of dit een psychose genoemd word maar voor mij was dit geen fijne ervaring. Ik dacht na als een kleuter in een volwassen lichaam. Zo voelde het. Gelukkig had ik op dat moment valeriaan tabletten, waarvan ik er 2 heb genomen. Ik kon mezelf nog net bedwingen om op mijn kamer te blijven en de postbezorger ging na een paar minuten weg. De valeriaan tabletten namen de stress gelukkig weg. Daarna heb ik nog 3 of 4 uur zitten piekeren over dat moment.

Met deze post wil ik dus laten weten dat 150 mg (of miss meer -blotters!) niet niks is.
Klik om te vergroten...
Geweld willen gebruiken tijdens een LSD trip heb ik niet eerder gelezen volgens mij. Waarom wilde je de bezorger wat aandoen?
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#4
fight or flight response misschien?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
transient zei:
zou je het nog een keer doen, en zo ja welke dosis?
zelf begin ik het liefst met een lage dosis en neem ik langzaam meer vlak nadat het inwerkt. zo wen je langzaam aan de stof, wat het percies met je doet en hoe je er van gaat voelen enz.
zo kan je stoppen met bijnemen als je heb berijkt wat je wil. en zo kan je er er voor zorgen dat je niet meteen veel te hard gaat :)
Klik om te vergroten...
Met LSD heeft bijnemen weinig zin trouwens. De sterkte neemt maar beperkt en de duur van de trip wordt vooral verlengt.

Heb jij ervaring met lsd ?
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Met LSD heeft bijnemen weinig zin trouwens. De sterkte neemt maar beperkt en de duur van de trip wordt vooral verlengt.

Heb jij ervaring met lsd ?
Klik om te vergroten...
oh okay. een andere optie is dan misschien beginen met een hogere dosis de volgende keer. ik heb LSD en 1B-LSD. en binnenkort ga ik 1p-lsd proberen :)
h
henkdebadjasLid
01-01-2024, 00:00
#7
transient zei:
zou je het nog een keer doen, en zo ja welke dosis?
zelf begin ik het liefst met een lage dosis en neem ik langzaam meer vlak nadat het inwerkt. zo wen je langzaam aan de stof, wat het percies met je doet en hoe je er van gaat voelen enz.
zo kan je stoppen met bijnemen als je heb berijkt wat je wil. en zo kan je er er voor zorgen dat je niet meteen veel te hard gaat :)
Klik om te vergroten...
Ik zou het best nog eens willen nemen. Alleen dan een lagere dosis . Omdat ik blotters heb denk ik dat ik de helft neem van een zegel van 150 mg, dus rond de 75 mg. Het is inderdaad stom van me geweest om meteen zon hoge dosis te pakken zonder het ooit geprobeerd te hebben.
h
henkdebadjasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Geweld willen gebruiken tijdens een LSD trip heb ik niet eerder gelezen volgens mij. Waarom wilde je de bezorger wat aandoen?
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk doordat de 1p-lsd je emoties enorm vergroten. Ik zou onder invloed liever geen pakketje willen aannemen van iemand. En door die gedachte raakte ik in paniek ofzo. Die keer had ik mezelf nog in controle om in mijn kamer te blijven. Maar dit deed ik wel met de gedachte om die bezorger wat aan te doen helaas. Nu ik hier op terugkijk was de gedachte om die bezorger wat aan te doen gewoon enorm eng.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
henkdebadjas zei:
Na een lange tijd nagedacht te hebben, wil ik dit toch plaatsen. Waarschijnlijk om het van me af te schrijven.

Het gaat over 1p-lsd, een blotter van 150 mg.
Setting was chill.

Een paar maanden geleden had ik besloten om een blotter van 150 mg 1p-lsd te nemen. De blotter moest ik zelf losmaken van de andere blotters. Ze zaten namelijk met 4 bij elkaar.
Ik was alleen thuis met mijn hond. Ik had lekker een muziekje opgezet en was van plan om een paar films te kijken op mijn vrije dag. Ik had nog geen ervaring met 1p-lsd.

Omdat dit al een paar maanden geleden was gebeurd, weet ik niet veel meer helaas. Wel weet ik nog dat ik Game Over Man aan het kijken was op Netflix. (aanrader)
Op dat moment was er plots een bestelbusje van de post. Mijn hond sloeg natuurlijk aan en het was een en al chaos. Ik wist totaal niet wat ik moest doen. Normaal gezien ga je natuurlijk gewoon dat pakketje halen, zeg je even fijne dag, en ga je weer verder. Maar op dat moment dus niet. Terwijl mijn hond al gestopt was met blaffen was ik aan het ijsberen, en toen ging het eigenlijk helemaal fout. Ik dacht namelijk dat ik als enige thuis het huis moest verdedigen! Ik zat letterlijk te denken om die bezorger wat aan te doen. Terwijl ik totaal niet agressief ben. Nu weet ik niet of dit een psychose genoemd word maar voor mij was dit geen fijne ervaring. Ik dacht na als een kleuter in een volwassen lichaam. Zo voelde het. Gelukkig had ik op dat moment valeriaan tabletten, waarvan ik er 2 heb genomen. Ik kon mezelf nog net bedwingen om op mijn kamer te blijven en de postbezorger ging na een paar minuten weg. De valeriaan tabletten namen de stress gelukkig weg. Daarna heb ik nog 3 of 4 uur zitten piekeren over dat moment.

Met deze post wil ik dus laten weten dat 150 mg (of miss meer -blotters!) niet niks is.
Klik om te vergroten...
Heb toevallig vorige week 150ug 1cp-lsd genomen. ( iets langere werkingsduur dacht ik).

Het enige wat ik herken in uw report is jezelf een kleuter voelen in een volwassen lichaam. Uitleggen lukte net nog, maar dingen snappen totaal niet. 😄
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je 1P-LSD op hebt dan kan je inderdaad wat verward en angstig raken. Dat is waarom een ervaren tripsitter erbij handig kan zijn. Die herkent dan (als het goed is) dat je in een negatieve spiraal raakt en stelt dan slimme vragen die bedoeld zijn om jou te laten realiseren dat er eigenlijk niks aan de hand is. Een iets andere setting kan ook helpen. Dat je ondertussen niet gestoord wordt. Hoewel dat niet altijd volledig uit te sluiten is.

Gedachten loslaten kan ook een kunst zijn. Probeer maar eens NIET aan een @Roze Olifant te denken. Niet aan haar denken he! Niet doen.
Nouja, dat lukt dus niet.

Je hebt wel trucjes om jezelf af te leiden. Dat begint altijd bij het herkennen van het gedachtepatroon. Dus vraag jezelf actief af: wat voel ik precies? Is dat erg? Kan ik daar iets aan doen? Zoek het dus in jezelf en probeer met eenvoudige stappen jezelf af te leiden. Een goed startpunt is altijd om even de basisvoorzieningen voor jezelf te verzorgen. Zet een kopje thee, pak een dekentje en/of een chille plek om te zitten of liggen. Vaak helpt dat al enorm.
J
Job de popLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook ik moet het nooit meer hebben. Ik had 400 mg geslikt (2pilletjes) wat een k.t zooi. Voelde mij er zo klote van. Ja had visuals) voornamelijk vervormingen) maar het onbeschrijfelijke downgevoel wat ik er bij kado kreeg. De ellende was dat het ook nog uren doorging. Was het zo onnoemelijk beu.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Job de pop zei:
Ook ik moet het nooit meer hebben. Ik had 400 mg geslikt (2pilletjes) wat een k.t zooi. Voelde mij er zo klote van. Ja had visuals) voornamelijk vervormingen) maar het onbeschrijfelijke downgevoel wat ik er bij kado kreeg. De ellende was dat het ook nog uren doorging. Was het zo onnoemelijk beu.
Klik om te vergroten...
Was dit je eerste keer? Dan is je inlezen over een goede startdosering namelijk misschien een aanrader.

LSD is inderdaad niet niets, en kan behoorlijk overweldigend zijn. In positieve zin, maar ook in negatieve zin
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Job de pop zei:
Ook ik moet het nooit meer hebben. Ik had 400 mg geslikt (2pilletjes) wat een k.t zooi. Voelde mij er zo klote van. Ja had visuals) voornamelijk vervormingen) maar het onbeschrijfelijke downgevoel wat ik er bij kado kreeg. De ellende was dat het ook nog uren doorging. Was het zo onnoemelijk beu.
Klik om te vergroten...
Waar haal jij 200ug pellets vandaan? Die heb ik nog nooit ergens gezien. 400ug is trouwens echt een absurde beginners dosis. Zou zeker altijd een benzo bij de hand houden bij zulke avonturen.

Lees van psychedelica vaak dat het zich vooral laat sturen door hoe je eigen mindset is. Dus misschien voelde je je (al dan onbewust) heel slecht, of zat je ergens mee?
J
Job de popLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boyman zei:
Waar haal jij 200ug pellets vandaan? Die heb ik nog nooit ergens gezien. 400ug is trouwens echt een absurde beginners dosis. Zou zeker altijd een benzo bij de hand houden bij zulke avonturen.

Lees van psychedelica vaak dat het zich vooral laat sturen door hoe je eigen mindset is. Dus misschien voelde je je (al dan onbewust) heel slecht, of zat je ergens mee?
Klik om te vergroten...
Ik had het gewoon besteld bij een van de grotere aanbieders van RC producten. Dacht dat ze paper tot 150ug hadden en pilletjes tot 200ug. Vond een net te weinig.
Weet niet in hoeverre 1pLSD vergelijkbaar is met bv een aardbeitje of Bart Simpson wat ik jaren geleden enkele keren gedaan had maar dit viel me inderdaad totaal verkeerd.
Met LSD vond ik destijds het een diepe maar leerzame ervaring die mij wat inzichten gaf.
Helaas deze keer was het een duister gebeuren .
Mindset klopt inderdaad wel, ik had veel achter mij aanslepen en dit doe ik dus ook nooit meer zo maar even. Net als canabis kan ik ook niet meer tegen. Ik denk dat het bijna een psychose is op zo moment. Het was in elk geval een grote negatieve vibe.
J
Job de popLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Was dit je eerste keer? Dan is je inlezen over een goede startdosering namelijk misschien een aanrader.

LSD is inderdaad niet niets, en kan behoorlijk overweldigend zijn. In positieve zin, maar ook in negatieve zin
Klik om te vergroten...
Was eerste keer RC 1p lsd vroeger had ik wel eens papertrips genomen enkele keren en dat waren buiten het trippen om, beet eye openers.
Maar toen had ik ook al rare shit ik keek het nieuws en hoorde ze letterlijk haat spuwen en zag allerlei rasters door het beeld. Maar laatste keer was het heel erg op mijn eigen betrokken .
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Job de pop zei:
Was eerste keer RC 1p lsd vroeger had ik wel eens papertrips genomen enkele keren en dat waren buiten het trippen om, beet eye openers.
Maar toen had ik ook al rare shit ik keek het nieuws en hoorde ze letterlijk haat spuwen en zag allerlei rasters door het beeld. Maar laatste keer was het heel erg op mijn eigen betrokken .
Klik om te vergroten...

trippend het nieuws kijken zou ik al niet kunnen, om naar nuchtere mensen te kijke dan ga ik al semi bad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."