Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 4-HO-MET, 25mg: WOW!

Eerste keer 4-HO-MET, 25mg: WOW!

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Fyrckant zei:
Leuk report man. Zit as we speak in een 12.5mg homet tripje en goh het duurt wel erg lang, heb zo een video meeting met de baas 😂
Klik om te vergroten...
Ik heb dit al een paar keer overwogen, om de helft van mijn 25 mg pilletje te nemen! Wat me tegenhield is dat ik had verwacht dat het te weinig is om echt te trippen, maar je wel last hebt van een onaangename bodyload. Maar dat is dus niet zo bij jou?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
HierEnDaarEenFuifje zei:
Heb het al een tijdje liggen en al heel lang nieuwsgierig naar. Toch echt maar eens een moment vinden op korte termijn om dit stofje te proberen, want het klinkt goed!
Klik om te vergroten...
Klinkt goed, ik kijk je tripreport tegemoet :)

Heb sinds bovenstaande trip nog een trip of twee op normale dosis (20-25mg) gehad en eentje op 12,5mg. Die laatste was solo en dat was ook wel vermakelijk, de visuals vond ik een beetje tegenvallen maar ik kon wel enorm genieten van de muziek en het had een prettig euforisch sfeertje. Leuk voor een beginner, maar als je een wat meer ervaren tripper ben zou ik niet voor minder dan 20 gaan.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Ik heb dit al een paar keer overwogen, om de helft van mijn 25 mg pilletje te nemen! Wat me tegenhield is dat ik had verwacht dat het te weinig is om echt te trippen, maar je wel last hebt van een onaangename bodyload. Maar dat is dus niet zo bij jou?
Klik om te vergroten...
Nee al kan het verschillen. Deze keer had ik wel betere visuals dan de eerste keer dat ik een halve nam. En ook de omgeving maakt veel uit. Ik was eerst een beetje verdwaald geraakt in een nogal deprimerende stad en toen gebeurde er nog niet zoveel. Maar vanuit daar fietste ik het bos in en toen begon het ineens allemaal te dansen. Qua visuals voornamelijk kleurverzadiging met de nadruk op groentinten en overal (in de natuur) herhalende fractals in zien, maar als ik dan even naar 1 boom bleef kijken begon alles wel mee te dansen in zo’n wiegend ritme, dat ken je vast wel :). Dus ja meer dan genoeg voor een doordeweekse ochtend met een druk middagprogramma voor de boeg 😃
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fyrckant zei:
Nee al kan het verschillen. Deze keer had ik wel betere visuals dan de eerste keer dat ik een halve nam. En ook de omgeving maakt veel uit. Ik was eerst een beetje verdwaald geraakt in een nogal deprimerende stad en toen gebeurde er nog niet zoveel. Maar vanuit daar fietste ik het bos in en toen begon het ineens allemaal te dansen. Qua visuals voornamelijk kleurverzadiging met de nadruk op groentinten en overal (in de natuur) herhalende fractals in zien, maar als ik dan even naar 1 boom bleef kijken begon alles wel mee te dansen in zo’n wiegend ritme, dat ken je vast wel :). Dus ja meer dan genoeg voor een doordeweekse ochtend met een druk middagprogramma voor de boeg 😃
Klik om te vergroten...
Mooi! Dan ga ik dat ook een keertje proberen. Ik durf nog niet zo goed alleen te trippen en dan durf ik het met zo'n lichte dosis misschien wel! Ik zou ook heel graag de natuur in gaan. Mijn tripmaatje wil, na een nare ervaring buiten, alleen nog maar thuis trippen.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Mooi! Dan ga ik dat ook een keertje proberen. Ik durf nog niet zo goed alleen te trippen en dan durf ik het met zo'n lichte dosis misschien wel! Ik zou ook heel graag de natuur in gaan. Mijn tripmaatje wil, na een nare ervaring buiten, alleen nog maar thuis trippen.
Klik om te vergroten...
Nou ik wil dus écht niet meer alleen binnenshuis trippen. Dan vind ik het overal ineens zo’n rommel. Is het natuurlijk ook haha... 12.5mg 4HO-MET kan echt weinig fout gaan. Het is zeer goed stuurbaar, je kunt het ahw bijna aan en uitzetten. En geen hoge verwachtingen hebben. Ik vind de natuur sowieso al heel gaaf, dat beetje drugs maakt het net ff anders.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Mooi! Dan ga ik dat ook een keertje proberen. Ik durf nog niet zo goed alleen te trippen en dan durf ik het met zo'n lichte dosis misschien wel! Ik zou ook heel graag de natuur in gaan. Mijn tripmaatje wil, na een nare ervaring buiten, alleen nog maar thuis trippen.
Klik om te vergroten...
12.5mg heb ik op een festival gedaan, vond ik prima te doen al was ik wel steeds vergeten wat er achter mij was zodra ik me opdraaide.
Ik had mensen om mij heen die wisten dat ik tripte waardoor ik vrij relaxt kon omgaan met mijn verminderd orientatie vermogen, ik vond het ook wel iets hebben dat een tochtje naar de toiletten mega spannend was. Het enige dat mij tijdens die trip niet gelukt was is een specifiek tent binnenlopen, ik was er van overtuigd dat ik opgegeten zou worden daar binnen.

Wanneer de prikkels minder intens zijn als op een festival dan is 12,5mg goed te doen, zeker als je ongeveer weet wat je kan verwachten van het stofje. Ook vind ik de bodyload reuze meevallen op 12,5mg ten opzichte van hogere dosissen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het al een tijdje liggen en al heel lang nieuwsgierig naar. Toch echt maar eens een moment vinden op korte termijn om dit stofje te proberen, want het klinkt goed!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand wel eens 35-40mg genomen?
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel eens 50mg genomen op de comedown van Moxy en dat was een prima dosis.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
Iemand wel eens 35-40mg genomen?
Klik om te vergroten...
3 maanden terug eens 37,5 mg genomen. Was absoluut geen dosis voor een beginner. Had zelf al wat ervaring met psychedelica maar was toen op een bepaald moment toch net iets te intens. Heeft gelukkig maar maximum een kwartiertje geduurd :) Fantastische visuals (herinner me dat ik veel azteekse figuren kon zien) en ook de headspace is zeer prominent aanwezig. Zou het vergelijken met een LSD trip van 250 microgram of 25-30 gram verse truffels.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
Iemand wel eens 35-40mg genomen?
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb 1 keer 50mg genomen, dat was behoorlijk visueel. Mijn eigen handen en ledematen vervormden tot iets klauwerigs / takkerigs, heel dierlijke pulserende vormen die ook wel wat weg hadden van wortels. Ik vond de trip ook introspectief al kan dat ook te maken hebben gehad met mijn mindset op dat moment.

Op een bepaald moment heb ik even rust willen zoeken ben ik op bed gaan liggen, zelfs naar mijn witte plafond kijken gaf mijn ogen geen rust. Zo veel detail nam ik waar. Ik ben daarna met mijn ogen dicht muziek gaan luisteren, gigantische reizen gemaakt.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik het zo lees zit er toch meer diepgang in het middel dan ik dacht. Truffels is op dat gebied niet te verslaan vind ik, maar zo te lezen is de euforie en headspace zeker goed aanwezig op de hogere doseringen?

Trippen is ook wel eens lekker zonder die emotionele toestanden van truffels haha..

Zorgt bijnemen na een x aantal minuten daadwerkelijk ook voor een langere trip, aangezien de trips dus soms zo "kort" kan zijn? Zorgt wiet ook voor verlenging?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#13
HierEnDaarEenFuifje zei:
Als ik het zo lees zit er toch meer diepgang in het middel dan ik dacht. Truffels is op dat gebied niet te verslaan vind ik, maar zo te lezen is de euforie en headspace zeker goed aanwezig op de hogere doseringen?

Trippen is ook wel eens lekker zonder die emotionele toestanden van truffels haha..

Zorgt bijnemen na een x aantal minuten daadwerkelijk ook voor een langere trip, aangezien de trips dus soms zo "kort" kan zijn? Zorgt wiet ook voor verlenging?
Klik om te vergroten...
Het is wel beduidend minder, in ieder geval als je rond de 20-25 doseert. Wat je vraag betreft, dat hebben wij ook uitgezocht laatst:
Boyman zei:
We hebben het laatst geprobeerd en voor het geval dat anderen hier ook in geïnteresseerd zijn, dit zijn onze bevindingen.

We begonnen met 20mg.
- Na 45 minuten bijnemen (10mg) verhoogt je piek nog. Ook verlengt het de trip van 3 naar ongeveer 5 uur.
- Na een uur bijnemen (na je eerste dosis) verlengt je trip alleen maar, van 3 naar ongeveer 5,5 uur.
- Na anderhalf uur of langer na je eerste dosis is minder. Dan is je eerste piek zo goed als voorbij en dan begint ineens een veel mildere tweede piek. De totale trip werd wel 7+ uur, maar dus met een tussenpauze.
- Tripbuddy heeft twee keer bijgenomen (20 + 12,5 + 12,5). Steeds met ongeveer een uur ertussen. Hierdoor hield de piek bijzonder lang aan en zelfs na bijna 8 uur had hij nog visuals.

Lang verhaal kort: als je de piek wilt verhogen maar niet te veel wilt nemen in 1x (om de comeup mild te houden), neem na ongeveer 45 min je booster dose in. Als je vooral wilt verlengen, laat er dan iets langer tussen maar niet langer dan anderhalf uur want dan ben je tussendoor even bijna nuchter.
Klik om te vergroten...
Ik blow zelf niet, maar mijn tripbuddy wel altijd en die zegt dat het je trip zeker verlengt.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik wiet bij een tripmiddel neem dan word het juist emotioneel. 😅
I
InaxdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Top dat iemand dit doet. Wij waren al opzoek naar info, maar door deze post hebben wij…

ER ZIN IN

🥳

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."