#1
Ben al benieuwd! Klinkt alsof je je goed vermaakt… enjoy!Ik schrijf wss nog wel een tripreportje later.
Ben al benieuwd! Klinkt alsof je je goed vermaakt… enjoy!Ik schrijf wss nog wel een tripreportje later.
Ben al benieuwd! Klinkt alsof je je goed vermaakt… enjoy!
Goedzo… dat was ook de bedoeling! Ben al benieuwd naar je trip-reportje! Fijn om te zien dat de lsd zo goed beviel!Warm om te lezen!
Een echte bad trip lijkt me superkut, maar ik heb niet het idee dat ik er al een heb gehad. Of misschien heb ik gewoon een té positieve instelling, aangezien mijn Aya reizen nou niet echt een feestje waren. Stel dat ik met iemand samen zou trippen met als doel een leuke trip en ik zou me bijvoorbeeld zo voelen als in dit tripreport, acht ik de kans wel aanwezig dat ik behoorlijk zou flippen. Omdat ik weet dat ik andermans trip negatief beïnvloed, omdat het niet de bedoeling was, omdat het leuk had moeten zijn etc. Maar ik ga er zó open in dat eigenlijk niets verkeerd kan zijn.Mooie Post en wat een goede manier om tegen psychedelica aan te kijken!
Wat een mooi inzicht! Ik vermoed dat dit een belangrijk inzicht is voor alle perfectionisten “out there”…
Mooie positieve Houding. Ik heb relatief weinig moeilijke ervaringen gehad tijdens het trippen en probeer bad trips ook echt te voorkomen (zo hedonistisch ben ik wel)… maar de moeilijke momenten die ik heb beleefd waren heel leerzaam!
Precies dat was het probleem! Teveel normale functies kapot, maar te weinig ervoor in de plaats! Ben heel benieuwd hoe je zulke hoge dosissen ervaart, maar ik denk dat ik dat niet zonder tripsitter zou durven haha.Die tussendosis lsd is echt opvallend impopulair blijkt elke keer. Ik deel die mening overigens. Ik vind een microdosis tussen de 10-25 ug heerlijk. Ik vond 35 ug al te hoog… dan kun je eigenlijk niet meer normaal functioneren maar is de trip ook niet interessant genoeg om je volledig te boeien. Vanaf 90 vond ik het wel weer interessant. Laatste tijd ligt mijn voorkeur tussen de 150-200 ug met 220 als hoogste. Wil ooit nog wel eens 250 ug proberen maar denk dat ik het dan wel welletjes vindt 😅
Misschien moet ik er maar een weblog-like tripreport/reisverslag van maken! De trip zelf is niet compleet zonder wat eraan vooraf ging, en ook zéker niet zonder wat er daarna allemaal gebeurde. Niet echt de gemiddelde aya-ervaring tho, en in die zin ook zeker geen reclame ervoor.Ben echt nieuwsgierig naar jouw ayahuasca verhaal.
Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken! Sowieso is echt niet iedereen aan het kotsen en aan de schijt! Ik heb tot vorig jaar een enorme kotsfobie gehad, daar was ik net een beetje vanaf bij mijn eerste reis (Hoe? Kop eraf zuipen, iemands bed onder kotsen. En dan ervaren dat diegene je met een lach van oor tot oor onder de douche parkeert, de boel verschoont met de instelling 'haha, mooi man'. Kreeg simpelweg de kans niet om in paniek te raken. Positieve bekrachtiging werkt bij puppy's en ook bij Pløppies blijkbaar). Het kotsen zelf is wel naar. Ayahuasca is al smerig op de heenweg, de terugweg is zegmaar echt niet beter. Maar ergens is het ook gewoon goed. De eerste reis één keer gekotst, dus toen ik bij de tweede reis één keer had gekotst dacht ik 'ah mooi, dat hebben we gehad'. Boy i was wrong haha. Drie of vier keer, wel naar, maar triggerde echt niets slechts verder, het luchtte eigenlijk wel op. M'n lijf was er meer dan klaar mee, die zooi moest eruit.Ik heb zelf wel ervaring met dmt maar niet met aya. Ik zou het graag een keer willen proberen maar stel het steeds uit. Het fysieke ongemak is tot daar aan toe. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het fysieke ongemak een regelrechte bad trip Triggered. En dat staat Gewoon niet zo heel hoog op mijn verlanglijstje… 🧐
Ik heb zelf geen ervaring met DMT maar kan me goed voorstellen wat je zegt. Denk dat Aya veel meer introspectief is, best heel stuurbaar (als dat is wat je nodig hebtlijkt me dan wel weer heel interessant om meer tijd te hebben om de dmt space te verkennen. Pure dmt is zo kort en heftig dat ik er niet veel mee kan… anders dan “toegeven” dat waarschijnlijk alles heel anders is dan ik ooit voor mogelijk had gehouden…
*maakt een buiging*anyway bedankt voor het delen van je report en visie!
Merci!Love it! Leuk uitgebreid retroperspectiefje ook dit.
Neeee je mag echt trots op jezelf zijn heur!
Of gewoon in delen opdelen!Hahaha oh no, wat een deceptie. Als je weer begint zou ik gewoon beginnen op word en het daar eerst opslaan 😂 Ik kijk er naar uit in elk geval!
Ik wil je daar wel bij helpen, maar ik weet niet of dat mag. Ben zelf afgegaan op ervaring van een vriend, en daar erg blij mee. Ook blind vertrouwen in de begeleiding daar, dus zal niet snel ergens anders heen gaan. Inmiddels diverse vrienden met dezelfde ervaring.Ja dit onderzoek vind ik nog wel wat lastiger mannnnn, of ik vertrouw alles te weinig... dat kan ook😅
Alles op zijn tijd!Hmmmmm zo had ik hem eigenlijk ook nog niet bekeken. Ik dacht alleenmaar "haha grapjas, dacht jij dat je hier klaar voor was" op een gegeven moment...
Maar ik vind het ook wel leuk/interessant een beetje te experimenteren met de spirituele kant van andere psychedelische middelen hoor. Bij mij is het echt nog vooral leuk en reeeete interessant geweest maar ik heb nog nooit zo'n "wow" ervaring of heel intense realisaties gehad.
Ja heb me dus absoluut een tijd lang heel erg geroepen gevoeld! Nu het gevoel dat ik ook wel even kan wachten😶
Als alles wat op je af komt oke is, zal het niet zo snel aanvoelen als 'bad trip'. Er gebeurt niets wat niet had moeten gebeuren, want 'alles is oke'!Woooow heftag, heel indrukwekkend dat je er dan nog zo'n les uit kunt leren en het op het moment zelf niet als badtrip zag...
Wel moooooie les die je eruit hebt gehaald!
Dat bedoel ik inderdaad absoluut niet! Het mag hartstikke leuk zijn! Mijn vorige truffeltrip was ook gewoon heel fijn, met lastige stukjes. En ook dat was, op dat moment, precies wat ik nodig had.Helemaal eens! Betekent niet dat het niet leuk mag zijn natuurlijk, maar dat bedoel je volgens mij ook niet.
Ik heb je reports met plezier gelezenTjsa wat je als "bad trip" omschrijft en wat als "moeilijke ervaring" hangt denk ik een beetje van je definitie af. Ik heb zelf geluk gehad dat ik tijdens al mijn trips maar een paar keer moeilijkheden heb ervaren. Mijn allereerste psychedelische ervaring komt het dichtst in de buurt van een stukje echte "bad-trip" beleving. Toen was ik echt wel even een tijdje in paniek en was ik heilig van overtuigd dat ik gek geworden was. Dat was echt geen fijn gevoel.
20 jaar na dato een tripverhaal uit 1997
Beste forumleden, Ik ga jullie meenemen naar het jaar 1997. Een tijdperk waarin ik de wereld begon te ontdekken als 19 jarige student van de Katholieke Universiteit Nijmegen. 1997 was tevens het jaar waarin mijn blijvende interesse in psychedelica is opgewekt. Voorbereiding Als 18 jarige had...drugsforum.nl
Een ander moeilijk moment was de come-up van mijn eerste full-blown DMT ervaring. Daar heb ik ook eventjes heel kortstondig echt paniek ervaren. Gelukkig duurde dit maar heel erg kort en beleefde ik het ook als heel kort waardoor het goed te doen was.
Tripreport v/d Maand - DMT - "jij=weg"
Het is zaterdagmiddag. Ik zit bij mij thuis op de bank te kletsen met Roze Olifant en Psychedelibee. Het gesprek verloopt vloeiend en gepassioneerd maar toch ontspannen. Het voelt als goede vrienden die elkaar al jaren kennen. En dat terwijl ik Bee pas net 2 uur daarvoor voor het eerst live heb...drugsforum.nl
Tot slot ben ik een keer vrij dicht bij paniek/bad gaan gezeten toen ik een voor mijn begrippen hoge dosis lsd deed terwijl ik een beetje verkouden was.
Tripreport v/d Maand - LSD - de relativiteit van geluk
Zaterdagmiddag 14.00 uur. Vrouw en kindjes zijn net weg en papa heeft het huis alleen! Ik ben al de hele week aan het twijfelen: zal ik nu wel of geen LSD trip doen? Mijn afgelopen LSD trips waren elke keer zo fantastisch dat ik weer terug wil naar die fantastische plek waar alles mooi, nieuw en...drugsforum.nl
Op deze ervaringen na zijn de meeste van mijn trips heel gelukzalig geweest. Mijn intentie is in ieder geval zeker niet om mensen af te schrikken van het trippen met deze links...
Ik ben me al heel lang aan het verdiepen in Ayahuasca en denk dat ik het ooit nog wel eens wil proberen. Ik zie er alleen wel heel erg tegenop omdat het fysiek zo zwaar is en ik de ervaring heb dat fysiek ongemak ook een negatieve impact op je mentale headspace kan hebben.
Bij Ayahuasca klinkt het elke keer zo paradoxaal. Mensen omschrijven allemaal ongemakken en hoe zwaar het is en eindigen dan metKotsen was zeker niet mijn grootste fysieke ongemak haha. En sowieso, het is het echt waard!
Ik kan dat niet kort uitleggen, dus ik zal mezelf er komende week maar toe zetten een begin te maken met mijn reisverslag :')Bij Ayahuasca klinkt het elke keer zo paradoxaal. Mensen omschrijven allemaal ongemakken en hoe zwaar het is en eindigen dan methet was het allemaal waard
Als je daar nog wat meer uitleg over kunt geven wat het dan precies de moeite waard maakt dan hoor ik het graag! Maar misschien moet ik het ook gewoon voor mezelf ervaren. Ik vond de beschrijvingen van Ketamine ook nooit zo aantrekkelijk eigenlijk. En toen ik het een keer gedaan had, begreep ik opeens waarom het ook wel leuk en prettig kan zijn. Ik ben nooit een grote keta-liefhebber geworden maar begrijp nu wel beter waarom mensen het ook leuk kunnen vinden...
Nouuuu heb dus niet zo'n haast nog! Misschien vind ik tzt een manier om je dit conform forumregels te vragen haha😅Ik wil je daar wel bij helpen, maar ik weet niet of dat mag.
Goeie instelling! Ga ik meenemen voor mn volgende reisje!Als alles wat op je af komt oke is, zal het niet zo snel aanvoelen als 'bad trip'. Er gebeurt niets wat niet had moeten gebeuren, want 'alles is oke'!
Yeeeeeheeees excited.Ik kan dat niet kort uitleggen, dus ik zal mezelf er komende week maar toe zetten een begin te maken met mijn reisverslag :')
Mooie muziek idd! Lekker chillIk schrijf wss nog wel een tripreportje later.
Ik was vnl op zoek naar een zacht tripje. Niet de compleet ondersteboven uiteinde van m'n gedachtes of brein willen uitspitten-trip, maar eerder m'n teentje droppen in alleen trippen, een trip kunnen sturen, introspectie, waarnemen van deformaties, gevoelens, sferen, .. kortom eerder wat voorzichtig en nieuwsgierig rondneuzen.
Zit nu op 1/2 zegel en dat is prima zo.
In 't prille begin van de trip was er nog licht buiten, wolken en landschap. Nu is 't buiten donker en zit ik binnen in een nestje van warm licht.
Ik zou veel willen vertellen. (Maar daardoor zit ik natuurlijk iets minder in het moment).
Maar het is ook fijn om een ervaring te delen, dus alvast deze geweldige muziek:
Alvast een kleine notitie:
LSD kan zacht zijn
In het stil staan, waarnemen kan je het op je af laten komen (of er ook weer uit stappen) raak je intenser overspoeld, dan als je bezig bent.
En ik vind het prettig dat LSD ook zo kan zijn, niet super ondersteboven heftig hard, maar zacht. Als een vriendelijke metgezel.
Wow! Ik heb je eerste verhaal gelezen. Zoooo gaaf!! Ik herken er delen van uit mijn eerste trip. Die was buitengewoon gaaf. Was met twee vriendinnen. 1 vriendin kreeg een bad trip. Het kostte me moeite om haar te kalmeren. Helemaal midden in mijn trip kon ik dat ook nog niet. Het was alsof zij alle licht uit de ruimte opzoog als ik naar haar keek. Dat beangstigde me.. Dus keek ik een tijdje niet naar haar, maar juist naar mijn andere vriendin die er als een blij ei uit zag, waardoor al het licht weer terug kwam. In die zin heb ik al een vleugje angst meegekregen (gelukkig).Tjsa wat je als "bad trip" omschrijft en wat als "moeilijke ervaring" hangt denk ik een beetje van je definitie af. Ik heb zelf geluk gehad dat ik tijdens al mijn trips maar een paar keer moeilijkheden heb ervaren. Mijn allereerste psychedelische ervaring komt het dichtst in de buurt van een stukje echte "bad-trip" beleving. Toen was ik echt wel even een tijdje in paniek en was ik heilig van overtuigd dat ik gek geworden was. Dat was echt geen fijn gevoel.
20 jaar na dato een tripverhaal uit 1997
Beste forumleden, Ik ga jullie meenemen naar het jaar 1997. Een tijdperk waarin ik de wereld begon te ontdekken als 19 jarige student van de Katholieke Universiteit Nijmegen. 1997 was tevens het jaar waarin mijn blijvende interesse in psychedelica is opgewekt. Voorbereiding Als 18 jarige had...drugsforum.nl
Een ander moeilijk moment was de come-up van mijn eerste full-blown DMT ervaring. Daar heb ik ook eventjes heel kortstondig echt paniek ervaren. Gelukkig duurde dit maar heel erg kort en beleefde ik het ook als heel kort waardoor het goed te doen was.
Tripreport v/d Maand - DMT - "jij=weg"
Het is zaterdagmiddag. Ik zit bij mij thuis op de bank te kletsen met Roze Olifant en Psychedelibee. Het gesprek verloopt vloeiend en gepassioneerd maar toch ontspannen. Het voelt als goede vrienden die elkaar al jaren kennen. En dat terwijl ik Bee pas net 2 uur daarvoor voor het eerst live heb...drugsforum.nl
Tot slot ben ik een keer vrij dicht bij paniek/bad gaan gezeten toen ik een voor mijn begrippen hoge dosis lsd deed terwijl ik een beetje verkouden was.
Tripreport v/d Maand - LSD - de relativiteit van geluk
Zaterdagmiddag 14.00 uur. Vrouw en kindjes zijn net weg en papa heeft het huis alleen! Ik ben al de hele week aan het twijfelen: zal ik nu wel of geen LSD trip doen? Mijn afgelopen LSD trips waren elke keer zo fantastisch dat ik weer terug wil naar die fantastische plek waar alles mooi, nieuw en...drugsforum.nl
Op deze ervaringen na zijn de meeste van mijn trips heel gelukzalig geweest. Mijn intentie is in ieder geval zeker niet om mensen af te schrikken van het trippen met deze links...
Ik ben me al heel lang aan het verdiepen in Ayahuasca en denk dat ik het ooit nog wel eens wil proberen. Ik zie er alleen wel heel erg tegenop omdat het fysiek zo zwaar is en ik de ervaring heb dat fysiek ongemak ook een negatieve impact op je mentale headspace kan hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."