Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMy first Liquid drop of LSD .... one i will never forget

My first Liquid drop of LSD .... one i will never forget

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Prachtig reportje... Mooi uitgewerkt als je het helemaal moest vertalen :P Hoe oud was je toen?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Transylvania calling - Gathering of the Tribes - Romania - tribe.net
Klik om te vergroten...

is maar klein festivalleke he, ik dacht er ook nartoe te gaan dit jaar, ma zo ver voor zowiet klein (wel gezellig enz wrs ze)
ma kga naar Ozora gaan (Hongarije) denkik
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik was toen pas 34

Toen was ik pas 34, ik heb mijn spaanse VWO papiertje in 2000 behaalt.

:wink:

Het is nu 3 jaar geleden, een volledig trip rapport van Boom 2006 heb ik ook.

:stoned:

Ik ga eerst wat fotos uploaden over de omgeving van de Boom.

Stonie
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heerlijk report :)
Khoop binnenkort ook weer es LSD te deon, maar het is schaars hier :(
Khou van de manier waarop je steeds zegt het leek zo :grin:
Geeft aan dat je ver heen was :beer:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#5
chapeau, chapeau; heel vet beschreven :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trippy :hearteyes: Leuk beschreven :wave:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi reportje man! erg goed geschreven :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
mooi report

op boom festival 2006 heb ik ook de eerste (en 2de :tongueout:) keer LSD genomen, iets wat ik nooit zal vergeten :hearteyes:

kheb er trouwens ook reportjes van geschreven, je moet maar eens zoeken hier
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#9
w0w, lijkt me super spacend om op zo'n locatie te trippen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
The entrance





The camping



The Doom




De omgeving van het meer is oogstrelend.



Deze jongenman heeft teveel drugs genomen .....

J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm zijn dat geen foto's van 2006? lijkt mij the dome van vorig jaar
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
klopt heb niets van 2004 dit jaar waren er bamboeconstructies.

alle drie de fotos zijn van 2006

:)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok een filmpje van de Boom !!

http://www.youtube.com/watch?v=aBeNAGHX ... ed&search=

http://www.youtube.com/watch?v=JeInvAcF4Gs

:hearteyes:

Enjoy ...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd er was geen dome zoals in 2004.. in 2008 ga ik sowieso weer.. de mannen van psylence gaan er mss zelfs voor zorgen da ik er ga mogen spelen, da zou te zot zijn als da doorgaat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."