Ja dat vond ik ook! Mogelijk was het iets meer dan 10 gram. Deze trip kon ik helemaal toelaten. Ik denk dat ik me toch meer op mijn gemak voelde, omdat ik alleen was. Er was niemand waar ik rekening mee moest houden.Uiteindelijk toch nog best een heftige ervaring voor deze redelijk beperkte dosering. Ben je meestal wat gevoeliger voor psychedelica of was deze batch gewoon relatief sterk (kan bij natuurproducten best wel schommelen).
Ja logisch toch. We zijn mensenDat kan echt nooit de juiste boodschap zijn voor een kind. Ik ben best een strenge vader en misschien heb ik soms wel eens teveel kritiek. Maar ik laat ze in ieder geval altijd weten en voelen dat ik enorm veel van ze hou en dat ze er mogen wezen zoals ze zijn!
Herkenbaar! Dat lijkt me ook echt lastig vanaf het moment dat er steeds meer van ze wordt gevraagd vanuit de maatschappij. Maar ik geloof er wel sterk in: als je zelf een goed voorbeeld bent, en meebeleeft met je kind en je vertrouwen voelt in je kind, dan kom je er altijd wel uit. Misschien niet perfect, maar wel goed genoeg.Blijft toch altijd zoeken naar de juiste balans van je kinderen laten zijn wie ze zijn en ze toch nog een beetje een opvoeding meegeven. Teveel sturen en je kind kan zich onzeker/ongewaardeerd voelen, te weinig en je krijgt een verwend kind dat zich niet kan aanpassen aan de maatschappij. Pfff dillema's....
Hahaha nice! Super thnx voor je woorden!Hell yeah!
Hopelijk ga je snel nog eens trippen....want van dit soort tripreports krijg ik niet snel genoeg! Nogmaals dank voor het delen van je ervaring!
Ik denk dat @Dirkjan hier wil zeggen dat het altijd wat link is met trippen als de set niet helemaal oké is. Overigens is jouw ervaring volgens mij ondanks het verdriet gewoon goed uitgepakt!
Het plaatje heeft een blik vanAh zo! Ja, dat snap ik. Goeie @Dirkjan !
Bejaarden!! Grrrrr!!!Het plaatje heeft een blik van
oooeeh linke boel, als dat maar goed gaat!
Maar ik stap wel weer terug op letters. Bejaarden hebben het niet zo met informatie overbrengen met memes.
Exact!Wat jij hebt ervaren in je trip is voor anderen misschien al een reden om het een bad trip te noemen. Je doorleeft je pijn, als mensen daar niet toe bereid zijn verwacht ik niet dat ze naar aanleiding van jou report aan de truffels gaan.
Je geeft je report nota bene de titel terugtrekken als een gewond dier mee. Daarmee verklap je al dat het meer was dan coole visuals en hopsakee, pret voor twee.
Wat je juist laat zien en omschrijft is dat ook pijn en verdriet er mag zijn. Dat je door dat te omarmen jezelf de mogelijkheid geeft om lief te zijn voor jezelf.
Althans, dat is het gevoel dat je mij hebt gegeven met je report.
Ik zou zeggen: doe het!Waaaaauw, ge-wel-dig om te lezen @Gemberthee! Ik zou willen dat ik dat kon, zo trippen
Nope, maar 1 keer solo getript in de avond. Heb er een zeer impopulair tripreport over gemaakt (waarschijnlijk niet zo populair omdat de trip dus best saai was ha-ha). De visuals waren toen best wel sterk! Maar introperspectief komt bij mij gewoon niet zo makkelijk, merk ik... Op geen enkel tripmiddel.Heb je al een keertje een solo trip gedaan overdag? Ik vind dat vooralsnog veel fijner. De visuals waren veel sterker, omdat het lichter is denk ik en omdat ik geen rekening met anderen hoefde te houden, waardoor ik niet steeds afgeleid raakte.
Ga het in de nabije toekomst wel weer opnieuw proberen ja! En ook een beetje met LSD experimenteren... Dat heb ik maar 1 keer gedaan maar was ook geen volwaardige trip te noemen.Ik zou zeggen: doe het!Jij kan dat ook hoor
.
Ik heb je report gelezen. Ken je toevallig felt sense? Dit is een manier om te voelen wat je lijf je te vertellen heeft. Je lichaam slaat belangrijke indrukwekkende ervaringen op en die zijn voelbaar. Denk maar aan de spreekwoorden: met lood in de schoenen, het grijpt me naar de keel, heb er een hard hoofd in, knoop in mijn maag, heb iets op mijn lever, wat draag je op je schouder, etc. Via felt sense maak je contact met met de fysieke gewaarwordingen zonder daar een verklaring aan te geven. Dus bv: het voelen van een hete stroperige brei in het hartgebied. Ik noem maar wat. Daarover tekenen geeft ook inzicht. Daardoor krijg je steeds meer informatie over hoe het met je gaat. Het idee is dat je uiteindelijk zegt: "iets in mij voelt zich verdrietig, en daar ik hallo tegen." Ik vertel het vast nu niet compleet goed, je kunt er wat over opzoeken via internet. Maar het idee ervan is: als je je gevoelens kent, ze er laat zijn, ze de ruimte geeft, dan ontstaat er vanzelf de mogelijkheid om het te reguleren. Je bént niet het gevoel, het gevoel is er, naast alle andere gevoelens, je wordt er niet door opgeslokt, dus je hoeft er niet zo bang voor te zijn. Mensen die bang zijn voor hun gevoel, gaan vaak naar hun hoofd om de controle te houden.Nope, maar 1 keer solo getript in de avond. Heb er een zeer impopulair tripreport over gemaakt (waarschijnlijk niet zo populair omdat de trip dus best saai was ha-ha). De visuals waren toen best wel sterk! Maar introperspectief komt bij mij gewoon niet zo makkelijk, merk ik... Op geen enkel tripmiddel.
Ga het in de nabije toekomst wel weer opnieuw proberen ja! En ook een beetje met LSD experimenteren... Dat heb ik maar 1 keer gedaan maar was ook geen volwaardige trip te noemen.
Wat lief❤️❤️ had het hyperlinkje weer weggehaald want ben er niet zo trots op😂heb je report gelezen.
Ken ik niet! De enige vorm van meditatie die me een beetje past is ook de welbekende bodyscan. Dus nav wat jij uitlegt klinkt het wel als iets wat ik eens zou kunnen proberen!!! Ga eens even googlen zo.Ken je toevallig felt sense? Dit is een manier om te voelen wat je lijf je te vertellen heeft.
Dat is helemaal nergens voor nodig. Ik vond het best een mooi report zelfs! En had er nog inhoudelijk op willen reageren.Wat lief❤️❤️ had het hyperlinkje weer weggehaald want ben er niet zo trots op😂
Ik twijfelde ook even of ik je de tip wilde meegeven, omdat het best overweldigend kan zijn (focussen wordt het ook wel genoemd). Maar omdat je in je tripreport aangaf op zoek te zijn naar inzichten en je in je eerdere post aangaf introspectie moeilijk te vinden, leek me dit een praktische eerste stap voor je. Vaak doen mensen dit met begeleiding en/of steun. Lees je maar eens in en kijk dan of je het überhaupt wil en of je je daar klaar voor voelt. Je hoeft niets te overhaasten.Ken ik niet! De enige vorm van meditatie die me een beetje past is ook de welbekende bodyscan. Dus nav wat jij uitlegt klinkt het wel als iets wat ik eens zou kunnen proberen!!! Ga eens even googlen zo.
Thanks voor de tips Gembertheetje😘
Hahaha stiekem beetje minitraantjes in mijn ogen, dit is PRECIES waar ik toen (en nog steeds) naar opzoek was inderdaad. Tips voor meer introperspectief tijdens mijn trips! Ook écht de reden dat ik me hier aanmelde die dag, maar ben intussen nogal verdwaald geraakt in alle onzin-topics heheh.Dat is helemaal nergens voor nodig. Ik vond het best een mooi report zelfs! En had er nog inhoudelijk op willen reageren.
Ik twijfelde ook even of ik je de tip wilde meegeven, omdat het best overweldigend kan zijn (focussen wordt het ook wel genoemd). Maar omdat je in je tripreport aangaf op zoek te zijn naar inzichten en je in je eerdere post aangaf introspectie moeilijk te vinden, leek me dit een praktische eerste stap voor je. Vaak doen mensen dit met begeleiding en/of steun. Lees je maar eens in en kijk dan of je het überhaupt wil en of je je daar klaar voor voelt. Je hoeft niets te overhaasten.
Eventueel kun je ook een ander soort truffel nemen, waarmee je juist de filosofische hoek induikt en dan voorzichtig beginnen: met 10 gram, een uur na de eerste effecten besluiten of je nog 5 gram meer neemt. Dan zou ik dat wel overdag doen. Licht geeft ook lichtere gedachten. De reden dat ik zo diep kon gaan, was naar mijn idee ook omdat ik de eerste paar minuten een overweldigende golf aan liefde heb ervaren. Het is makkelijker om iets moeilijks te doorvoelen als je het naast het fijne en mooie kan plaatsen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."