#1
EN DA ZIJN WIJ WEL!!
Ja joh? Ai jammer, hoop dat 't nog eens komt! Denk dat het er miss mee te maken heeft met dat het je uit je lichaam haalt dus als je jezelf ziet is 't 'pohh lekkere meid' ipv 'oh dat ben ik' ahaha
Jazeker! Heb een half jaartje oid geen disso aangeraakt, toen nam 'k (2 maandjes geleden?) een paar puntjes 2fdck en mijn god de dingen die 'k dacht en zag.. Paar dagen later weer gedaan, voelde me een beetje halfbakken dronken haha. Nee als je een redelijke dosering doet en er hele lange tijden tussen houdt kan het echt wel een enorme ervaring zijn! Voel me er nog steeds vrolijk van🥰 Maar heb dat eig. altijd na disso gebruik![]()
Ja, in extreme hoor je ook wel eens God-ervaringen, mensen die zichzelf ineens God voelen op disso’s (wat een nogal bizarre maar ook wel vette ervaring schijnt te zijn). Wel interessant, want bij psychedelica hoor je dit toch relatief minder, omdat die bij veel mensen de neiging hebben het ego juist te verkleinen. Ik snap trouwens wel wat je zegt denk ik ja, zou goed kunnen dat jij ‘uit je lichaam’ gewoon objectiever naar jezelf kijkt en dan pas als buitenstaander ziet dat je gewoon een keilekker ding bent, ongeacht dat je het zelf bent, en vanuit je eigen ik naar jezelf moet/hoort te kijken, haha. 😅☺️
Lage doseringen disso’s - of inderdaad na tolerantie - doen niet zoveel en heeft wat weg van alcohol, is ook mijn ervaring ja. Kan chill zijn, maar is pas op de tripdoseringen dat ‘the magic happens’ en dan kan de grens ook wel weer dun zijn tussen genoeg en too much, dat enorm scheve moet je van houden.
Leuk dat je zo’n afterglow ervaart, lees/hoor je ook regelmatig ja. ^^ Enjoy!