Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive trip report o-pce! (edit: 10 mg o-pce+ 3 mg bromazolam))

Live trip report o-pce! (edit: 10 mg o-pce+ 3 mg bromazolam))

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
nausea zei:
EN DA ZIJN WIJ WEL!! :tongueclosed:


Ja joh? Ai jammer, hoop dat 't nog eens komt! Denk dat het er miss mee te maken heeft met dat het je uit je lichaam haalt dus als je jezelf ziet is 't 'pohh lekkere meid' ipv 'oh dat ben ik' ahaha

Jazeker! Heb een half jaartje oid geen disso aangeraakt, toen nam 'k (2 maandjes geleden?) een paar puntjes 2fdck en mijn god de dingen die 'k dacht en zag.. Paar dagen later weer gedaan, voelde me een beetje halfbakken dronken haha. Nee als je een redelijke dosering doet en er hele lange tijden tussen houdt kan het echt wel een enorme ervaring zijn! Voel me er nog steeds vrolijk van🥰 Maar heb dat eig. altijd na disso gebruik :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja, in extreme hoor je ook wel eens God-ervaringen, mensen die zichzelf ineens God voelen op disso’s (wat een nogal bizarre maar ook wel vette ervaring schijnt te zijn). Wel interessant, want bij psychedelica hoor je dit toch relatief minder, omdat die bij veel mensen de neiging hebben het ego juist te verkleinen. Ik snap trouwens wel wat je zegt denk ik ja, zou goed kunnen dat jij ‘uit je lichaam’ gewoon objectiever naar jezelf kijkt en dan pas als buitenstaander ziet dat je gewoon een keilekker ding bent, ongeacht dat je het zelf bent, en vanuit je eigen ik naar jezelf moet/hoort te kijken, haha. 😅☺️

Lage doseringen disso’s - of inderdaad na tolerantie - doen niet zoveel en heeft wat weg van alcohol, is ook mijn ervaring ja. Kan chill zijn, maar is pas op de tripdoseringen dat ‘the magic happens’ en dan kan de grens ook wel weer dun zijn tussen genoeg en too much, dat enorm scheve moet je van houden.

Leuk dat je zo’n afterglow ervaart, lees/hoor je ook regelmatig ja. ^^ Enjoy!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Ja, in extreme hoor je ook wel eens God-ervaringen, mensen die zichzelf ineens God voelen op disso’s (wat een nogal bizarre maar ook wel vette ervaring schijnt te zijn).
Klik om te vergroten...
Huh echt? Da heb 'k nou nog nooit gehoord, gelukkig dat je met dat soort doseringen je stoeltje niet uitkomt haha klinkt een beetje eng eigenlijk, brrr
Roze Olifant zei:
Wel interessant, want bij psychedelica hoor je dit toch relatief minder, omdat die bij veel mensen de neiging hebben het ego juist te verkleinen. Ik snap trouwens wel wat je zegt denk ik ja, zou goed kunnen dat jij ‘uit je lichaam’ gewoon objectiever naar jezelf kijkt en dan pas als buitenstaander ziet dat je gewoon een keilekker ding bent, ongeacht dat je het zelf bent, en vanuit je eigen ik naar jezelf moet/hoort te kijken, haha. 😅☺️
Klik om te vergroten...
Hahahha precies deze!
Roze Olifant zei:
Lage doseringen disso’s - of inderdaad na tolerantie - doen niet zoveel en heeft wat weg van alcohol, is ook mijn ervaring ja. Kan chill zijn, maar is pas op de tripdoseringen dat ‘the magic happens’ en dan kan de grens ook wel weer dun zijn tussen genoeg en too much, dat enorm scheve moet je van houden.
Klik om te vergroten...
Ja dat merk 'k ook altijd, vaak achter mekaar gaat echt de magie d'r af en kan je het net zo goed zien als een slap aftreksel van alcohol (gevoeliger voor prikkels maar wel dat lompe idiote gedrag, zowel lichamelijk als uhh wat je uitkraamt lol)
Roze Olifant zei:
Leuk dat je zo’n afterglow ervaart, lees/hoor je ook regelmatig ja. ^^ Enjoy!
Klik om te vergroten...
:heartsuit:
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Het wordt vooral eng als mensen nuchter denken dat ze God zijn. Die heb je er ook tussen! :')
Klik om te vergroten...
Haha, truer words were never spoken :tongueclosed:
Roze Olifant zei:
En dat verdovende effect is inderdaad een voordeel van ketamine/2-F: wat dat betreft zijn 3-MeO-PCP/PCE etc. dan wel weer potentieel gevaarlijker, rondspookrisico in (sub-)manische toestanden.
Klik om te vergroten...
Nou nu geef je me de kriebels hoor, brrr wanne enge toestand eig (wanneer het zo mis gaat dan)
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
nausea zei:
Ahhhhhh wanne serenade, waar heb ich dit aan te danken Rikie?? :heartsuit: :heartsuit: 🥰 Super lief!!
Klik om te vergroten...
Hij probeert in jouw dm te sporen die glibberige aal, wat denk je zelf?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sporen is sliden trouwens. Geen idee wat auto correct dacht
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Sporen is sliden trouwens. Geen idee wat auto correct dacht
Klik om te vergroten...
Hahaha ik voelde je hoor man
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dacht dus ik gooi er gewoon een pilletje in voor de lol, niks aan het handje. Wel wat aan het handje! Compleet vergeten wat een gek spul dit is, alsof alcohol en lsd een baby hadden! Zit nu naar king gizzard te luisteren, waar k ook bij mn eerste lsd trip naar luisterde, ben helemaal nostalgisch nu🥰 Zo maar Zappa opzetten en een ibuprofennetje erin gooien want heb beetje buikpijn. Enfin, ‘k lul hier vanavond maar verder! En dan morgen denken ‘wat lulde ik’ hahaha!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Okeuj d'r is geen hond online dus lul lekker tegen mezelf :tongueclosed: Keek net in de spiegel en toen dacht 'k poahh mooie meid! Had 'k nooit met lsd, altijd dacht k 'god ben net ene aap' haha. Zappa staat nu op, voel m'n ziel m'n lijfje verlaten, heerlijk! Kaarsjes staan aan, weet niet hoe lang (is een Chinees!) die aan blijven, hoef het huis ook niet afgebrand haha. Algemeen disso gevoel, heurlijk! Note: Disso's zijn verreweg mijn livelingsdrugs, wellicht is dit ook omdat 'k ze vrijwel nooit neem. Gaat het speciale d'r af. Poah wat kan muziek toch een verschil maken ook, die jaren 60 70 rock hippie trippy shit doet het helemaal goed! Wil eig. m'n Ekseption 3 LP afspelen maar ben bang dat 'k dat ding in tweeën breek oid lol.Enfin, lekkere sfeer, lekker muziekie, beetje doen en dingesen.. Moet nog wel naar Freak Out van Zappa luisteren! EN pink floyd en al die standaard bullshit, guided meditatie?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekker bezig @nausea
en nooit vergeten dat je 1 van de mooiste jongen vrouwen bent die er is
je schrijven je slimheid je muziek je chill heid
daar staat niks tegen over.
your one of a kind <3
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
lekker bezig @nausea
en nooit vergeten dat je 1 van de mooiste jongen vrouwen bent die er is
je schrijven je slimheid je muziek je chill heid
daar staat niks tegen over.
your one of a kind <3
Klik om te vergroten...
Ahhhhhh wanne serenade, waar heb ich dit aan te danken Rikie?? :heartsuit: :heartsuit: 🥰 Super lief!!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
In ander nieuws, vriendinnetje heeft ene nieuwe piercing en 't staat d'r godvergeten goed!! :heartsuit: En ze had 'onze' piercer nog de groeten gedaan van mij, aaaaaa🥰🥰:heartsuit::heartsuit::heartsuit:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
nausea zei:
In ander nieuws, vriendinnetje heeft ene nieuwe piercing en 't staat d'r godvergeten goed!! :heartsuit: En ze had 'onze' piercer nog de groeten gedaan van mij, aaaaaa🥰🥰:heartsuit::heartsuit::heartsuit:
Klik om te vergroten...
ik ga effe off topic
ga naar een liedje voor je zetten <3
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
ik ga effe off topic
ga naar een liedje voor je zetten <3
Klik om te vergroten...
AAAhhhhhH schattteboutje!!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."