Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive trip report o-pce! (edit: 10 mg o-pce+ 3 mg bromazolam))

Live trip report o-pce! (edit: 10 mg o-pce+ 3 mg bromazolam))

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht dus ik gooi er gewoon een pilletje in voor de lol, niks aan het handje. Wel wat aan het handje! Compleet vergeten wat een gek spul dit is, alsof alcohol en lsd een baby hadden! Zit nu naar king gizzard te luisteren, waar k ook bij mn eerste lsd trip naar luisterde, ben helemaal nostalgisch nu🥰 Zo maar Zappa opzetten en een ibuprofennetje erin gooien want heb beetje buikpijn. Enfin, ‘k lul hier vanavond maar verder! En dan morgen denken ‘wat lulde ik’ hahaha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Okeuj d'r is geen hond online dus lul lekker tegen mezelf :tongueclosed: Keek net in de spiegel en toen dacht 'k poahh mooie meid! Had 'k nooit met lsd, altijd dacht k 'god ben net ene aap' haha. Zappa staat nu op, voel m'n ziel m'n lijfje verlaten, heerlijk! Kaarsjes staan aan, weet niet hoe lang (is een Chinees!) die aan blijven, hoef het huis ook niet afgebrand haha. Algemeen disso gevoel, heurlijk! Note: Disso's zijn verreweg mijn livelingsdrugs, wellicht is dit ook omdat 'k ze vrijwel nooit neem. Gaat het speciale d'r af. Poah wat kan muziek toch een verschil maken ook, die jaren 60 70 rock hippie trippy shit doet het helemaal goed! Wil eig. m'n Ekseption 3 LP afspelen maar ben bang dat 'k dat ding in tweeën breek oid lol.Enfin, lekkere sfeer, lekker muziekie, beetje doen en dingesen.. Moet nog wel naar Freak Out van Zappa luisteren! EN pink floyd en al die standaard bullshit, guided meditatie?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekker bezig @nausea
en nooit vergeten dat je 1 van de mooiste jongen vrouwen bent die er is
je schrijven je slimheid je muziek je chill heid
daar staat niks tegen over.
your one of a kind <3
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ricorieks zei:
lekker bezig @nausea
en nooit vergeten dat je 1 van de mooiste jongen vrouwen bent die er is
je schrijven je slimheid je muziek je chill heid
daar staat niks tegen over.
your one of a kind <3
Klik om te vergroten...
Ahhhhhh wanne serenade, waar heb ich dit aan te danken Rikie?? :heartsuit: :heartsuit: 🥰 Super lief!!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#5
In ander nieuws, vriendinnetje heeft ene nieuwe piercing en 't staat d'r godvergeten goed!! :heartsuit: En ze had 'onze' piercer nog de groeten gedaan van mij, aaaaaa🥰🥰:heartsuit::heartsuit::heartsuit:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
nausea zei:
In ander nieuws, vriendinnetje heeft ene nieuwe piercing en 't staat d'r godvergeten goed!! :heartsuit: En ze had 'onze' piercer nog de groeten gedaan van mij, aaaaaa🥰🥰:heartsuit::heartsuit::heartsuit:
Klik om te vergroten...
ik ga effe off topic
ga naar een liedje voor je zetten <3
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricorieks zei:
ik ga effe off topic
ga naar een liedje voor je zetten <3
Klik om te vergroten...
AAAhhhhhH schattteboutje!!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
TELL ME SOMETHING I DONT KNOW LOL
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zit dus naar oracolo va skinshape te luisteren en voel me zo vrij als ene vogeltje, leven is mooi man. Ga maar beetjte ekseption en tom waits en weet ik het luisteren, hihaho!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
TELL ME SOMETHING I DONT KNOW LOL
Klik om te vergroten...
:heartsuit: :heartsuit: :heartsuit: :heartsuit: :heartsuit:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
nausea zei:
Jongens ik zie me toch zo wazig als de neten, moet maar ff in m'n bedje gaan liggen of ene cd opzetten oid lol
Klik om te vergroten...
GOODNYT
ALS JE ME NODIG HEBT
BEN NOG EFFE WAKKER ...<3
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jongens ik zie me toch zo wazig als de neten, moet maar ff in m'n bedje gaan liggen of ene cd opzetten oid lol
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
nausea zei:
vogeltje
Klik om te vergroten...
WAT VOOR VOGELTJE ZOU JE WILLEN ZIJN?
nausea zei:
hihaho!
Klik om te vergroten...
EFFE CAPS UIT HEHE

Dat willen we horen <3
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
WAT VOOR VOGELTJE ZOU JE WILLEN ZIJN?
Klik om te vergroten...
EEN PELIKAAN
ricorieks zei:
EFFE CAPS UIT HEHE

Dat willen we horen <3
Klik om te vergroten...
Neujj gaat lekker hier man, lekker zappa cd'tje op (freak out, dat boekie erbij ook hahaha), zit te genieten :) M'n kat kijkt me wel aan van 'nausea wtf'
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
nausea zei:
EEN PELIKAAN

Neujj gaat lekker hier man, lekker zappa cd'tje op (freak out, dat boekie erbij ook hahaha), zit te genieten :) M'n kat kijkt me wel aan van 'nausea wtf'
Klik om te vergroten...
Zappa
gooi eens een liedje daarvan
weet niet of ik die ken
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
Zappa
gooi eens een liedje daarvan
weet niet of ik die ken
Klik om te vergroten...
WHOOOOOOO AREEEEEE THE BRAINNNNN POLIIICDEEEEEE???

Frank Zappa man! Hot rats, muffin man, waxcht ik zoke ff een liedje

r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
nausea zei:
WHOOOOOOO AREEEEEE THE BRAINNNNN POLIIICDEEEEEE???

Frank Zappa man! Hot rats, muffin man, waxcht ik zoke ff een liedje

Klik om te vergroten...
verkeerde vibe pop hehe


n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou jongens ‘k ben weer op aarde (of iets wat daar op lijkt), ga over een uurtje of 2 maar tukken. Zit naar ene heerlijk album te luisteren dus doe die graftelefoon snel weg😝 Wellicht volgt er morgen een of andere bespiegeling, waarschijnlijk niet. Sentiment bij psychedelica, disso’s en weet ik veel wat is dat het leven een grote grap is en je de tijd moet nemen het te waarderen (had het niet irritanter kunnen verwoorden maar enfin! Ai m’n lievelingslied komt nu op! Slaap lekker speeskeesjes😝
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
nausea zei:
voel m'n ziel m'n lijfje verlaten
Klik om te vergroten...
Beste ooit he 😋 en hem lekker overal naartoe laten zweven
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
nausea zei:
Huh echt? Da heb 'k nou nog nooit gehoord, gelukkig dat je met dat soort doseringen je stoeltje niet uitkomt haha klinkt een beetje eng eigenlijk, brrr

Hahahha precies deze!

Ja dat merk 'k ook altijd, vaak achter mekaar gaat echt de magie d'r af en kan je het net zo goed zien als een slap aftreksel van alcohol (gevoeliger voor prikkels maar wel dat lompe idiote gedrag, zowel lichamelijk als uhh wat je uitkraamt lol)

:heartsuit:
Klik om te vergroten...

Het wordt vooral eng als mensen nuchter denken dat ze God zijn. Die heb je er ook tussen! :')

En dat verdovende effect is inderdaad een voordeel van ketamine/2-F: wat dat betreft zijn 3-MeO-PCP/PCE etc. dan wel weer potentieel gevaarlijker, rondspookrisico in (sub-)manische toestanden.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."