#1
Wat een hdp tripreport 😍
En buiten het forum... Mag dat gewoonDus hieruit begrijp ik dat je met een mod aan het speculeren was hoeveel er in je zegeltje zit
0_0
Maar mag je het dan wel hier melden dat je buiten het forum aan het speculeren was, en wat daar dan het resultaat van was? 😋En buiten het forum... Mag dat gewoon![]()
Jaaa dat het geen gevaarlijke zooi was wisten we al wel hoor, van die batch was al genomen. Maar niet door mij dus ik geloofde niet dat het zoooo sterk was. Voor de zekerheid gewoon nog een keer een kwart en dus lekker bij een vendor bestellen nu joeeee.Maar mag je het dan wel hier melden dat je buiten het forum aan het speculeren was, en wat daar dan het resultaat van was? 😋
/jk
Het geeft overigens maar eens aan dat de huidige LSD-25 zegeltjes nog steeds niet te vertrouwen zijn qua dosis.
En blij dat je het eerst op deze manier probeerde @ljuv, voorproeven is met middelen van onbekende bron altijd verstandig.
Samen LSD nemen met iemand die je kan vertrouwen is overigens iets moois in mijn ervaring, dus geniet ervan wanneer je eindelijk diep kan gaan! 👍Jaaa dat het geen gevaarlijke zooi was wisten we al wel hoor, van die batch was al genomen. Maar niet door mij dus ik geloofde niet dat het zoooo sterk was. Voor de zekerheid gewoon nog een keer een kwart en dus lekker bij een vendor bestellen nu joeeee.
Noot:Samen LSD nemen met iemand die je kan vertrouwen is overigens iets moois in mijn ervaring, dus geniet ervan wanneer je eindelijk diep kan gaan! 👍
Samen LSD nemen met iemand die je kan vertrouwen is overigens iets moois in mijn ervaring, dus geniet ervan wanneer je eindelijk diep kan gaan! 👍
Ja ik dacht precies hetzelfde, ik zit toch dagelijks op het forum terwijl deze er al een tijdje opstaat. Wat is er gebeurd? Ben ik dement?Waarom lees ik dit nu pas?
Wat. Kom dan kill.
Ik mistte je aaaaaaaaaal😂❤️ Zenks OlifantjeWaarom lees ik dit nu pas? Heel lekker reportje El-Juffie! 😛😍
Mais oui! Maar had sws bedacht meer lsd te doen... Komt er alleen steeds niet van aaaahrg.Alvast aan het oefenen voor Psy-Fi? ^^
We waren vet blij met iedereen, dus besloten een andere vriend te bellen oftie ook langskwam. Hij was net ergens brak wakker geworden, dus de 1e vriend zou hem wel even ophalen met de scooter en nog langs een protest komen. Ik vond het wel chill, want ik wilde wel even kijken hoe het was als ik alleen was. Nadat iedereen vertrokken was wilde ik een van mijn aller lievelings dingen doen: lekker op het balkon een boekje lezen IN DE ZON. Even voor de duidelijkheid: het was windstil dus dat balkon is heerlijk warm, ik zat daar gewoon in een hemdje, geweldig! Heerlijk dat er niets visueels gaande was ook. Ik had het idee dat ik zelfs nog had kunnen werken, maar merkte wel dat ik me significant chiller en opgewekter voelde. Ik twijfelde wel elke keer of het niet gewoon kwam omdat ik zo'n chille dag had gehad en mezelf eens niks had opgelegd enzo. Na anderhalf uur komen mijn vrienden weer terug en drinken we met zijn 3en wat hertogjes op het balkon. Ik lach me rot om de verhalen die ik de vorige avond heb gemist en we hebben eigenlijk alleen maar een fucking chille tijd.Gebeurt veel te weinig, maar dat maakt niet uit want de zon is tering lekker.
We vinden het nog te vroeg om te eten dus bakken wat veganuggets waar ik echt teeeering erg van geniet. Had toch nog best honger. Ik begin nu toch wel echt een verschil te merken met hoe een jonko normaal bij me valt, terwijl ik wel bijna dagelijks 1 jointje rook. Ik waardeer vooral mijn vrienden veel meer, net zo als mijn omgeving. Zo vond ik deze lucht echt prachtigJonkootje


We hadden eten besteld wat precies zou komen tijdens studiosport, waar ik me normaal zo de tyfus van verveel dat het frustreert, maar nu vond ik het zelfs overwegend leuk, met een bord heeeeeerlijk Indonesisch op schoot.Jointjes tijdens zo'n kleine md zijn wel fucking heerlijk. Maar verder... duidelijk dat dit niet de door de dealer beloofde hoeveelheid was😂 Op basis hiervan wel zeker 2 zegeltjes nodig, maar ik heb nog om te testen.
Zoals te lezen genoot ik gewoon extra van alles. We sloten de dag nog af met wat filmpjes en serietjes terwijl we bier dronken, ook nadat de laatste vriend vertrokken was. Oja! Ik werd ook herinnerd aan een gedichtje dat ik ooit moest vertalen voor Latijn wat ik praaaaaachtig vond, waar ik zo blij van werd dat ik hem jullie ook niet wilde onthouden:Indonesisch besteld dus fuuuuucking heerlijke vegan rendang.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."