Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestdosis LSD-25

Testdosis LSD-25

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een hdp tripreport 😍
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geneesmiddel zei:
Dus hieruit begrijp ik dat je met een mod aan het speculeren was hoeveel er in je zegeltje zit

0_0
Klik om te vergroten...
En buiten het forum... Mag dat gewoon :wink:
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
En buiten het forum... Mag dat gewoon :wink:
Klik om te vergroten...
Maar mag je het dan wel hier melden dat je buiten het forum aan het speculeren was, en wat daar dan het resultaat van was? 😋

/jk

Het geeft overigens nog maar eens aan dat de huidige LSD-25 zegeltjes nog steeds niet te vertrouwen zijn qua dosis.

En blij dat je het eerst op deze manier probeerde @ljuv, voorproeven is met middelen van onbekende bron altijd verstandig.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proxima zei:
Maar mag je het dan wel hier melden dat je buiten het forum aan het speculeren was, en wat daar dan het resultaat van was? 😋

/jk

Het geeft overigens maar eens aan dat de huidige LSD-25 zegeltjes nog steeds niet te vertrouwen zijn qua dosis.

En blij dat je het eerst op deze manier probeerde @ljuv, voorproeven is met middelen van onbekende bron altijd verstandig.
Klik om te vergroten...
Jaaa dat het geen gevaarlijke zooi was wisten we al wel hoor, van die batch was al genomen. Maar niet door mij dus ik geloofde niet dat het zoooo sterk was. Voor de zekerheid gewoon nog een keer een kwart en dus lekker bij een vendor bestellen nu joeeee.

Heheh en sorry voor de speculatieverwarring... Geen seconde aan gedacht😬
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Jaaa dat het geen gevaarlijke zooi was wisten we al wel hoor, van die batch was al genomen. Maar niet door mij dus ik geloofde niet dat het zoooo sterk was. Voor de zekerheid gewoon nog een keer een kwart en dus lekker bij een vendor bestellen nu joeeee.
Klik om te vergroten...
Samen LSD nemen met iemand die je kan vertrouwen is overigens iets moois in mijn ervaring, dus geniet ervan wanneer je eindelijk diep kan gaan! 👍
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Proxima zei:
Samen LSD nemen met iemand die je kan vertrouwen is overigens iets moois in mijn ervaring, dus geniet ervan wanneer je eindelijk diep kan gaan! 👍
Klik om te vergroten...
Noot:
Dit lijkt mij ook zo te zijn.
Moet je alleen wél iemand kennen, die je hierin volledig kunt vertrouwen, en dit soort echte vrienden zijn verrekte dun gezaaid.
Ikzelf heb dus niet een vriend van die categorie....dus bij mij gaat dit hem niet worden.
Sneu, sneu.....maar het is nu eenmaal niet anders.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Proxima zei:
Samen LSD nemen met iemand die je kan vertrouwen is overigens iets moois in mijn ervaring, dus geniet ervan wanneer je eindelijk diep kan gaan! 👍
Klik om te vergroten...

Kan het ook fucking lastig vinden (trippen als je in de connect stand staat), heeft ook zeker met eerdere persoonlijke ervaringen te maken op dat gebied, maar ook zeker heel mooi ja :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom lees ik dit nu pas? Heel lekker reportje El-Juffie! 😛😍

Alvast aan het oefenen voor Psy-Fi? ^^
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
veganuggets
Klik om te vergroten...
1382rv.jpg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Waarom lees ik dit nu pas?
Klik om te vergroten...
Ja ik dacht precies hetzelfde, ik zit toch dagelijks op het forum terwijl deze er al een tijdje opstaat. Wat is er gebeurd? Ben ik dement?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Grapje Ljuv, nu mijn boze smiley binnen is kan ik zeggen mooi report :wink:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 41154
Klik om te vergroten...
Wat. Kom dan kill.
Ik pak je.

Roze Olifant zei:
Waarom lees ik dit nu pas? Heel lekker reportje El-Juffie! 😛😍
Klik om te vergroten...
Ik mistte je aaaaaaaaaal😂❤️ Zenks Olifantje

Roze Olifant zei:
Alvast aan het oefenen voor Psy-Fi? ^^
Klik om te vergroten...
Mais oui! Maar had sws bedacht meer lsd te doen... Komt er alleen steeds niet van aaaahrg.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dag zonnestraaltjes!

Dit is wellicht niet echt een volwaardig tripreport te noemen, maar ik wilde het vooral voor mezelf opschrijven, dus waarom niet delen. Sowieso VET veel zin even wat over drugs te schrijven. Dus ik begin lekker met een uitgebreid introductietje.

OKE DUS toen ik dit account aanmaakte was ik vastbesloten om veeeeeeeel meer en serieuzer te experimenteren met psychedelica. In eerste instantie omdat ik in het jaar daarvoor een complete hyperfocus op ayahuasca kreeg en me daarover kapot informeerde. Ik had/ heb er totaal geen geld of tijd/"ruimte" voor toen en nu, maar ook vond ik dat ik nog wel wat kon leren als psychonaut. Ik had al behoorlijk wat truffeltrips erop zitten, vooral met 1 of meerdere vrienden en dus ook vooral recreatief. Als enige van mijn vrienden was ik ook mega geïnteresseerd in het "reizen" in plaats van "trippen" op psychedelica, dus wilde ik die kant meer ontdekken. Dat begon met een eerste keer ALLEEN truffels doen, hence mijn allereerste bijdrage op het forum. Al had (heb) ik daar nog niet helemaal uitgehaald waar ik zelf naar opzoek was, wilde ik ook erg graag experimenteren met LSD. Dit had ik nog maar een keer eerder gedaan, in een heel suboptimale set en setting (beetje dom van mij heheh) waardoor ik eigenlijk vond dat ik helemaal nog geen ervaring had.
Naja, door een hoop afstudeer drama waardoor ik zeker niet optimaal in mijn vel zat, bleef het van trippen(spacen/reizen/avonturieren) een beetje uit sinds die tijd. Maar! Eind december had ik een LSD trip gepland met een goede vriend, de enige vent in mijn directe omgeving die psychedelica ook graag benadert zoals ik, dus met hem wilde ik wel graag op avontuur. Enige probleem: waar ik liever zekerheid op de juist doseringen verkoos en dus een analoog wilde bestellen (1p-lsd leek mij voor de hand liggend), verkoos mijn maatje de échte LSD-25 van onze dealer. Hij had hier zelf al vaker mee gemicrodosed en dacht dat 1 zegel, door de dealer als "Echte Hofmann zegels van 220 microgram" aangeprijsd, ook een prima trip zou opleveren. Ik had hier uiteraard enorme vraagtekens bij, maar vond het ook wel prima."Dan ga ik lekker zelf met analogen aan de slag, doen we het nu zo," dacht ik. Omdat hij onverwacht een paar maanden naar het buitenland vertrok, vroeg ik hem wat zegels achter te laten zodat ik zelf zou kunnen testen hoeveel erop zit, en zo geschiedde.

Omdat ik geen risico durfde te nemen én geen afspraak-vrije dag voorgeschoteld kreeg, kwam het er afgelopen zondag pas van. 1 keer eerder had ik bedacht een kwart zegel in mijn mik te douwen, maar mijn vriend (bij sommigen van jullie ook bekend als toekomstige ex én huisgenoot) was er skeptisch en vond het geen fijn idee, dus toen heb ik het laten gaan. Afgelopen zaterdag eindigde mijn avond niet zoals ik bedacht had, en ik was echt toe aan een verzetje toen ik zondagochtend rond 11:00 wakker werd, dus ik zei tegen hem datie zich niet moest aanstellen en ik het heel graag wilde proberen, juist voor de veiligheid! Ineens was meneer helemaal om en wenste hij mij veel plezier. Hij moest zelf nog heen en weer naar 020, maar anders hadtie zelfs mee willen doen tot mijn grooooote vermazing. Iets over half 12 knipte ik de halve zegel die ik had gekregen door 2en en legde ik de kwart zegel onder mijn tong.
Ik stapte nog even onder de douche, met de zegel onder mijn tong. Toen ik daaronder vandaan kwam, was er een vriend langsgekomen die eigenlijk alleen zijn (elektrische, uiteraard) scooter op kwam halen (maar, je raad het, de hele middag bleef). Bedacht me pas na een half uur dat ik het zegeltje ook wel door kon slikken . Ik was een beetje ongeduldig wel, dus bedacht me wat klusjes om af te leiden, maar eindigde al snel op het zonnige balkon, waar ik me rot lach met mijn toekomstige ex en die vriend. Ik app wat mensen dat ik nog niet veel voel maar ondertussen blijf maar zeggen dat ik de zon in mijn rug zo chill vind en heb ik keer op keer tanen in mijn ogen van het lachen.
Om 1 uur, anderhalf uur naar inname merk ik nogsteeds niets significants, en ik had al een beetje trek dus ik besloot wat te eten. Ik weet niet eens meer zo goed wat. Mijn vriend moest even heen en weer naar Amsterdam, maar die vriend en ik zaten te chill op mijn balkon en we besloten daar een beetje sigaretjes te roken en te chillen. We werden een beetje filosofisch en analyseerde onze vriendengroep een beetje. Ik dacht nogsteeds niets echt te merken, maar vond het wel een bizar chille dagbesteding.
ljuv zei:
Gebeurt veel te weinig, maar dat maakt niet uit want de zon is tering lekker.
Klik om te vergroten...
We waren vet blij met iedereen, dus besloten een andere vriend te bellen oftie ook langskwam. Hij was net ergens brak wakker geworden, dus de 1e vriend zou hem wel even ophalen met de scooter en nog langs een protest komen. Ik vond het wel chill, want ik wilde wel even kijken hoe het was als ik alleen was. Nadat iedereen vertrokken was wilde ik een van mijn aller lievelings dingen doen: lekker op het balkon een boekje lezen IN DE ZON. Even voor de duidelijkheid: het was windstil dus dat balkon is heerlijk warm, ik zat daar gewoon in een hemdje, geweldig! Heerlijk dat er niets visueels gaande was ook. Ik had het idee dat ik zelfs nog had kunnen werken, maar merkte wel dat ik me significant chiller en opgewekter voelde. Ik twijfelde wel elke keer of het niet gewoon kwam omdat ik zo'n chille dag had gehad en mezelf eens niks had opgelegd enzo. Na anderhalf uur komen mijn vrienden weer terug en drinken we met zijn 3en wat hertogjes op het balkon. Ik lach me rot om de verhalen die ik de vorige avond heb gemist en we hebben eigenlijk alleen maar een fucking chille tijd.
Rond 5 uur is mijn vriend inmiddels thuis, en de 1e vriend weggescooterd en met zijn 3en steken onze eerste jonko op.
ljuv zei:
Jonkootje
Klik om te vergroten...
We vinden het nog te vroeg om te eten dus bakken wat veganuggets waar ik echt teeeering erg van geniet. Had toch nog best honger. Ik begin nu toch wel echt een verschil te merken met hoe een jonko normaal bij me valt, terwijl ik wel bijna dagelijks 1 jointje rook. Ik waardeer vooral mijn vrienden veel meer, net zo als mijn omgeving. Zo vond ik deze lucht echt prachtig
1647543695335.png
en dit soort dingen
1647543677877.png
We roken wat kleine jonkootjes en drinken nog wat hertogjes en ik geniet enorm. Intussen komen @Eik en ik tot de conclusie dat dit zéker niet de door de dealer beloofde hoeveelheid was, maar dat ik wel een perfecte MD dagje heb gehad tot nu toe. We schatten een kwart zegel tussen de 8-12mcg.
ljuv zei:
Jointjes tijdens zo'n kleine md zijn wel fucking heerlijk. Maar verder... duidelijk dat dit niet de door de dealer beloofde hoeveelheid was😂 Op basis hiervan wel zeker 2 zegeltjes nodig, maar ik heb nog om te testen.
Klik om te vergroten...
We hadden eten besteld wat precies zou komen tijdens studiosport, waar ik me normaal zo de tyfus van verveel dat het frustreert, maar nu vond ik het zelfs overwegend leuk, met een bord heeeeeerlijk Indonesisch op schoot.
ljuv zei:
Indonesisch besteld dus fuuuuucking heerlijke vegan rendang.
Klik om te vergroten...
Zoals te lezen genoot ik gewoon extra van alles. We sloten de dag nog af met wat filmpjes en serietjes terwijl we bier dronken, ook nadat de laatste vriend vertrokken was. Oja! Ik werd ook herinnerd aan een gedichtje dat ik ooit moest vertalen voor Latijn wat ik praaaaaachtig vond, waar ik zo blij van werd dat ik hem jullie ook niet wilde onthouden:

Laten we leven, mijn Lesbia en van elkaar houden
en laten we alle geruchten van al te strenge oude mannen
1 as waard achten.
De zon gaat onder en kan terug opkomen;
wanneer voor ons het korte licht is ondergegaan,
is het een eeuwige nacht die door ons geslapen moet worden.
Geef mij 1000 kussen en dan 100
en dan nog eens 1000 en dan een 2de keer 100
en daarna onafgebroken 1000 en vervolgens 100.
Daarna,wanneer we vele duizenden kussen zullen gemaakt hebben,
zullen we de optelsom in wanorde brengen,
zodat geen slechterik jaloers zou kunnen zijn,
wanneer hij weet hoeveel kussen er zijn.


Rond een uur of half 1 val ik zonder moeite in slaap. Mijn conclusie was dat ik het niet een heel bijzondere ervaring vond, maar goed van de lente had genoten. De volgende dag word ik heerlijk fris wakker en heb ik een van de leukste en zonnigste werkdagen in tijden. Nu ik afgelopen dagen weer in de zon op mijn balkon zat, vond ik zondag een heerlijke herrinnering maar merkte ik toch ook wel echt heel andere waarnemingen. Ik denk dat ik achteraf meer heb gemerkt van de lsd dan ik toen doorhad. Ik denk dat de zegels inderdaad niet mega sterk zijn, maar dat deze kwart perfeeeeect was voor zo'n dag als zondag. En nu kennik echt niet meer wachten om lsd meer te ontdekken, dus ik ga binnenkort lekker 1p voor mezelf bestellen! Als die vriend terug is uit het buitenland, komt er een volwaardig tripje met hem op deze zegels.

Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een lekker enthousiast verhaal. Misschien niet de lsd trip die je voor ogen had maar wel zo'n heerlijk flowing perfect dagje :)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van 220 naar 40 real quick

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."