#1
Merk nog steeds geen risico's. Sowieso zijn RC's vrij onbekend om hier over risico's te spreken. Maar goed, we leven maar een keer, toch? Dan kan het maar beter ƩƩn goed leven zijn dan een saaie šSohee, dit klinkt als een leuke ervaring, dat wel.
Maarrr, niet geheel zonder risico⦠Oei.