Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-CMC x 6APB

3-CMC x 6APB

56 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
Tipsy ChickenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh god.. waar begin ik 😅

Laat ik het zo zeggen:
Vorige week was ik op een feestje, alles goed voorbereid en gemaakt.
- 10 capsules 3-CMC (100mg)
- 2 capsules 6APB (100mg)
- 2 gram poeder 3-CMC

Ongeveer na 2 uurtjes op het feest wilde ik wel eens 3-CMC proberen, nooit eerder gedaan. Dus hop; capsule erin. Aangezien ik wel bekend ben met 4MMC & 3MMC wist ik ongeveer wat ik kon verwachten. Van te voren weinig kunnen eten want ja, spanning krijgt de overhand bij mij. Zal proberen een tripreport te maken met inschattingen.

14:00) Capsule 3-CMC genomen.

15:00) Voel nog niets. Heb een wat forser lichaam dus nog een capsule 3-CMC genomen.

16:00) Ik vraag aan mijn vrienden of we even buiten kunnen staan, ik voel wat opkomen maar het zet niet door. Dit gevoel heb ik wel eens eerder maar nooit met 4MMC of 3MMC gehad.

16:30) Ik neem nog een capsule 3-CMC.

16:45) Iets gaat zijn werk doen, mijn lichaam voelt te zweven, lichten zijn erg mooi en alles voelt goed. Ik heb mijn vraagtekens, dit is niet bekend met wat ik heb gelezen over 3-CMC.

17:15) Vrienden van mij zien dat ik hard ga, misschien wel te hard op dat moment maar ik ga me er niet druk om maken en geniet van het moment. Mijn kaken leiden een eigen leven en mijn ogen hebben genoeg om naar te kijken; elk lampje/lichtje ziet er anders uit en lijkt te vervormen. Af en toe is recht staan ook een hele opgave en moet ik al mijn aandacht daarvoor gebruiken en niet afgeleid worden.

18:00) Iemand van mijn vrienden wil graag een capsule 6APB proberen. Ik kom tot de conclusie dat ik deze niet (meer) heb. Afvragend of ik deze wel echt had meegenomen.

18:00-23:00) Heel de avond lekker gegaan, de grond voelde onder mij weg te schuiven (net of je op wolken loopt). Af en toe nog een capsule 3-CMC bijgepakt.

Eenmaal thuisgekomen bekijk ik de voorraad 6APB. Heb er nog maar 3 van de 5 over.

Nu blijkt dus dat ik ergens begin van de dag, de capsules 6APB heb aangezien voor de capsules van 3-CMC. Geen idee of het kwaad kan maar ik ben wel een ervaring rijker, wat heb ik genoten 😅

Niet alles van wat ik bijhad is opgegaan. Ik zorg altijd dat ik teveel bijheb dan te weinig 😆

Als ik nu, bijna een week later, terug denk aan dit moment.. vond ik het heel bijzonder om te ervaren. De vlagen van 6APB hebben best lang volgehouden en werden na de eerste piek steeds minder maar wel duidelijk merkbaar. Om eerlijk toe te geven is dit zoveel leuker dan XTC.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
6-APB >>>>>>>> 3-CMC geluk bij een ongeluk, zoiets. Klinkt als goed feestje :)
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sohee, dit klinkt als een leuke ervaring, dat wel.
Maarrr, niet geheel zonder risico… Oei.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan heb je dus een stevige dosis 6 APB ingenomen?
Nog brak geweest de dag hierna?
T
Tipsy ChickenLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Dan heb je dus een stevige dosis 6 APB ingenomen?
Nog brak geweest de dag hierna?
Klik om te vergroten...
200mg 6APB, valt op zich ook wel mee als ik zo het internet lees haha. En brak, nee totaal niet. Nachtje doorgehaald op 3CMC, was ook prima te doen. Helaas de volgende dag hetzelfde effect geprobeerd op te zoeken, maar dit zonder succes.
T
Tipsy ChickenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
6-APB >>>>>>>> 3-CMC geluk bij een ongeluk, zoiets. Klinkt als goed feestje :)
Klik om te vergroten...
Was 't zeker 😉
T
Tipsy ChickenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Numiah zei:
Sohee, dit klinkt als een leuke ervaring, dat wel.
Maarrr, niet geheel zonder risico… Oei.
Klik om te vergroten...
Merk nog steeds geen risico's. Sowieso zijn RC's vrij onbekend om hier over risico's te spreken. Maar goed, we leven maar een keer, toch? Dan kan het maar beter één goed leven zijn dan een saaie 😜
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tipsy Chicken zei:
Merk nog steeds geen risico's. Sowieso zijn RC's vrij onbekend om hier over risico's te spreken. Maar goed, we leven maar een keer, toch? Dan kan het maar beter één goed leven zijn dan een saaie 😜
Klik om te vergroten...
het risico is dat je niet weet wat het met je lichaam doet, dat is het risico.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9

3-CMC x 6APB​

In de wiskunde is X een variabele (en niet “keer” stelletje apen) maar sinds deze variabele nog niet is gedefinieerd is deze vergelijking nog niet op te lossen. Daarbij staan er geen andere berekeningen bij.
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:

3-CMC x 6APB​

In de wiskunde is X een variabele (en niet “keer” stelletje apen) maar sinds deze variabele nog niet is gedefinieerd is deze vergelijking nog niet op te lossen. Daarbij staan er geen andere berekeningen bij.
Klik om te vergroten...
Hatsee!
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:

3-CMC x 6APB​

In de wiskunde is X een variabele (en niet “keer” stelletje apen) maar sinds deze variabele nog niet is gedefinieerd is deze vergelijking nog niet op te lossen. Daarbij staan er geen andere berekeningen bij.
Klik om te vergroten...

3-CMC + 6-APB of is het 3-CMC • 6-APB?
Dirkjan mag het weten
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wiskunde....en drugs vermenigvuldigen? Dat kan mss op papier, maar volgens mij niet in de praktijk.
Je kunt drugs alleen bij elkaar optellen (met alle risico van dien).
En ik heb af en toe nog nachtmerries ( ja, dat is weer eens wat andere koek) van dat ik een wiskundig tentamen moet maken.
Wat een ellende als je geen wiskunde inzicht hebt!
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Gaan we nou wiskunde combineren met dichtkunst? Want dan ben ik weg.
Klik om te vergroten...
Oeps doe ik het weer hè
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er
Dirkjan zei:
Je krijgt voedselvergiftiging van rauw kippenvlees. Ik wil niet weten welke enge ziekte ik krijg als ik in jouw dijen bijt.
Klik om te vergroten...
is maar 1 manier om daar achter te komen Dirk
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Het kamertje bij de conrector is vol, dus je mag de kelder in.
Klik om te vergroten...
Wie zitten daar nog meer?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kippenman zei:
Wie zitten daar nog meer?
Klik om te vergroten...
If u wanna know, u gotta go 😏
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Het kamertje bij de conrector is vol, dus je mag de kelder in.
Klik om te vergroten...
Mag ik daar inmiddels al weg? 🤓
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Mag ik daar inmiddels al weg? 🤓
Klik om te vergroten...
Dan neem ik jouw plaats wel in, heb wel om 15.30 schaakles dus moet daarna weg
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kippenman zei:
Dan neem ik jouw plaats wel in, heb wel om 15.30 schaakles dus moet daarna weg
Klik om te vergroten...
@Dirkjan is best streng 🤓
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kippenman zei:
Dan neem ik jouw plaats wel in, heb wel om 15.30 schaakles dus moet daarna weg
Klik om te vergroten...
Jij gaat pas weg als ik tevreden ben :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."