Top report man 👏🏻 lekker kort maar krachtig ! Net me lul
#3
Wat een knaller van een report. Leest makkelijk weg!
#4
Hahaha gvd dit was het lachje wat 'k ff nodig had
#5
Moeilijk bedankt hiervoor. Ik was al tijden opzoek naar een uitgebreid gedetailleerd report over odmst. Helder en duidelijk beschreven. Zou je 567mg dan als startdosis adviseren?
Kleine tip: werk met hoofdletters, interpunctie en alinea's. Dan lezen die lange stukken wat makkelijker weg.
#6
In ieder geval het eerste rapport welke ik in een keer heb uitgelezen. Zouden meer mensen rekening mee moeten houden.
#7
Ik heb ooit 3 tabletjes van 50 mg O-DSMT ingenomen en ik merkte er vrijwel niets van....alleen dat ik wat meer Ad rem was. Verder helemaal niets positiefs over te zeggen.
Ik sluit me dan ook bij de TS aan.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.