Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 APB gruwelijke nacht

6 APB gruwelijke nacht

46 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag je als Belg niet gewoon in 1 van onze zuidelijke testlokaties je drugs laten testen? Ik bedoel, test al jaren mijn drugs, maar heb mij nog nooit hoeven legitimeren.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#2
O man wat een vreselijke trip. Als ik via Google Image Search zoek op "6-apb capsules" krijg ik de vendor te zien die deze capsules verkoopt. Kan dit kloppen?
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#3
VJ_LSD72 zei:
Als ik via Google Image Search zoek op "6-apb capsules" krijg ik de vendor te zien die deze capsules verkoopt. Kan dit kloppen?
Klik om te vergroten...
Op die foto zien ze er inderdaad uit zoals de caps die ik besteld heb. Maar vreemd genoeg is dat niet de vendor waarbij ik ze besteld heb. Die op dat afbeelding beschouw ik wel als betrouwbaar voorlopig. Jammer dat we geen lijst/poll kunnen opstellen met potentieel onbetrouwbare vendors/middelen, en we ze ook niet mogen opnoemen (of juist de betrouwbare). Het zou de kans zeker een stuk verlagen om foute boel te bestellen volgens mij. Soort van recensie gebaseerd op echte ervaring of uitgevoerde tests, of gewoon op basis van hoeveel keer er melding gemaakt wordt over welke vendor en middel. Misschien enkel manipuleerbaar door ietwat ervaren gebruikers om (tegen-)reclame te voorkomen. Maar wel raadpleegbaar door iedereen.

SneeuwStorm zei:
Mag je als Belg niet gewoon in 1 van onze zuidelijke testlokaties je drugs laten testen?
Klik om te vergroten...
Geen idee eigenlijk. Dacht dat je daarvoor in Nederland zou moeten wonen. Maar ik zal die weg wel aftasten, denk ik. Misschien bestaat er wel een efficiëntere manier dan het spul naar Energy Control te moeten sturen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
SneeuwStorm zei:
Mag je als Belg niet gewoon in 1 van onze zuidelijke testlokaties je drugs laten testen? Ik bedoel, test al jaren mijn drugs, maar heb mij nog nooit hoeven legitimeren.
Klik om te vergroten...
Nouja het DIMS is een monitoringsysteem voor de Nederlandse drugsmarkt. De overheid wil zo in de gaten houden in welke woonplaatsen er acuut gevaarlijke drugs worden verkocht, zodat er meteen een Red Alert uitgegeven kan worden als er levensgevaarlijke drugs in omloop zijn.

Er wordt altijd gevraagd waar je de drugs hebt gekocht. Maar stel je liegt daarover en de drugs blijken heel gevaarlijk, dan kan er mogelijk een verkeerde Red Alert uitgestuurd worden en dan help je het hele systeem om zeep. Mensen denken dan bij de volgende Red Alert van 'ja doei, vorige keer was het ook een Belg die de boel had belazerd'.

In Brussel zit ook een testsysteem met zeer beperkte testcapaciteit, van Modus Vivendi.
Verder is het een kwestie van druk zetten op de Belgische politiek. In Nederland, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk en Spanje zijn er al testssystemen met zeer positieve ervaringen. Kwestie van lobbyen en druk zetten dus.

In de tussentijd kun je dus proberen om met wat vrienden groter in te kopen en bijvoorbeeld met zijn tienen een test te betalen. Dan is het 8 euro p.p., dat is best op te hoesten lijkt me.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wow wat een nare trip man😮 Ondanks dit van paar maand terug dateert, wou ik hier toch nog ff op reageren. Zit momenteel zelf aan het einde vd een té hoog gedoseerde 6APB rush. Maar wat jij ervaren hebt is totaal on 6-APB, oké er is zeker mate van licht psychedelische randje aan, maar uit eigen ervaring is het stimulerende, perfecte balans tussen energy, euforie, empathie en langwerkend, de na-stimulatie is nog aanwezig 12-15u na inname. Zelfs nu met te hoge dosis, nl 200mg (67kg), was het vooral een overdrive vh stimulerende, nl strak, trillend zicht, zweten, heel warm, dan weer trillend koud...daarna, nu dus wat opkomende hoofdpijn, zwaar hoofd. Maar jouw ervaring is meer een bad trip op echte psychedelica als truffs, paddo's, LSD. Op truffs heb ik zelf ook ferme en diepe trips gehad, vaak met zo'n duister mystiek randje.
Hier zijn het wel rood witte capsules en is het poeder eerder gebroken wit, zeker niet bruin, , lees dat het meetal wit van kleur is, soms bruin of beige, weet niet of hier wat v afgeleid kan worden. Aja en de blauw witte zijn hier 4-FMA. Wat dit heeft veroorzaakt, of je hebt een uitzonderlijke reactie op 6-APB, mr dan zouden jullie beide net zo raar reageren op 6-APB, wat eerder uiteindelijk lijkt en dit eerder neigt naar een vervuild, fout gedoseerd en/of totaal ander stofje. Weet ook de interactie van 6-APB met wiet en alcohol niet.
Heb je die 6apb trouwens laten testen?
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja inderdaad, dat is ook de meest logische verklaring. Wat we gevoeld hebben had haast niks weg van 6-APB. Wat het was? Geen idee. Het leek inderdaad iets psychedelisch, sowieso. Maar ik heb het uiteindelijk niet laten testen, dus kan er niet veel meer op zeggen.

Deze ervaring, daarna eentje wat leek op serotoninesyndroom (maar het eigenlijk niet kon zijn) veroorzaakt door een pellet 3-MMC, en daarna nog een heel ander soort van narigheid (ontwenning van Clonazolam), wat maanden bleef aanhouden, hebben ertoe geleid dat ik het beu ben geraakt om m'n eigen proefkonijn te zijn. Waardoor dat ik helemaal gestopt ben met recreatieve RC's. 't Is veel te onstabiel geworden allemaal. Ik wil niet meer iets innemen dat een kans heeft om willekeurig iets anders te zijn, of resten van andere stoffen te bevatten, waardoor ik uiteindelijk geen idee heb wat ik juist inneem (en neen, ik heb geen makkelijke/betaalbare manier om middelen te laten testen).
Liever iets traditioneels, zoals alcohol, wiet of kratom, waarvan ik geen verrassingen moet verwachten. Minder spannend, maar hele stukken veiliger.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heftig man, wat een absurde ervaring. Verstandig dat je ervoor gekozen hebt om te stoppen met RC's als het zo'n effect op je heeft!

Om op je originele post in te haken, ik zou mensen aanraden om echt voorzichtig te zijn met wiet combineren met andere drugs. Zeker mensen die juist dagelijks blowen hebben de verwachting dat de wiet niks doet behalve ze mellow maken, maar gecombineerd met andere drugs kan wiet een totaal andere werking hebben. Met psychedelica (wat 6-APB niet is, maar wel een randje van heeft) zorgt het voor mij dat ik veel minder helder word in mijn hoofd en mijn gedachten niet meer de baas ben. Los daarvan schopt het ook altijd de trip in een hogere versnelling. Daardoor werd het vrijwel altijd een overweldigende en vervelende ervaring, soms zelfs op het psychotische af. Terwijl ik daar zonder wiet 0% last van heb.

Als ik zo jouw ervaring lees dan vermoed ik echt dat het de combinatie was die zorgde dat je zo slecht ging, want het komt niet overeen met andere reports van 6-APB die ik gelezen heb. Heb je het sindsdien nog geprobeerd of maar besloten om er helemaal van af te blijven?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja begrijp je keuze wel om rc's achter te laten. Ik heb wel 1x zeer nare ervaring gehad met O-DSMT, een Tramadol rc. Echt zot ziek van geweest, van 2-10u onuitstaanbare jeuk over gans m'n lijf, alsof het onderhuids krioelde vd beestjes, hevigste buikkrampen en misselijkheid ever, 6 x overgeven, trillen en pure angst. Toen ook contact opgenomen met vendor, was echt zo verbolgen over deze abnormale reactie en of ze eventueel weet hebben v anderen met deze ervaring of er slechte badge was, mr kreeg zo'n standaard afwimpelend antwoord, is niet voor menselijke consumptie, bam. Sindsdien deze vendor, mee met de overige O-DSMT vuilbak ingekieperd. Uiteindelijk werd ook wel duidelijk dat meerdere deze vendor op hun zwarte lijst hadden staan en dat deze vendor ook andere namen vr stofjes gebruikte en een bepaalde combinatie van een stofje, verdund met iets anders.
Ik heb toen niet alleen beslist, die vendor te mijden, mr ook O-DSMT. Uiteindelijk jaar later, dit stofje bij mn huidige vendor besteld, het was echt bizar n dubbel gevoel, wil ik dit stofje echt 2de kans geven, wetende wat het 1ste x veroorzaakt heeft en is de nieuwschierigheid of het nu wel normaal werkt, groot genoeg. Met toch kleine angst, deze uiteindelijk geprobeerd en oef, het was nu echt wel het effect van een Tramadol variant, de typische roes duurde nu ook ca zolang v toen ik 300-400mg Tramadol nam, zo'n 4-5u, de jeuk aan de benen is n blijft wel intenser dan bij Tramadol n kan je in bed echt wakker houden n hierdoor neem ik het zelden tot nooit, nog 1x genomen toen ik wel al wat andere verdovende middelen op had n heeft dit alles de O-DSMT redelijk nr de achtergrond gebracht, ook niks jeuk. Maar dit stofje, staat laag, onderaan mn lijstje n zal dit niet meer kopen, kans is reëel dat de rest vd pillen ook vuilbak zal in belanden. Ik vind deze drug echt geen aanrader, maar begrijp wel als je de jeuk niet zo aanwezig ervaart, dit chill avond-drugje vr languit in de sofa is.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Regel 1: bij gebruik nieuwe substantie niet allerlei drugs door elkaar gebruiken.
Regel 2: ook bij gebruik niet nieuwe substantie niet allerlei drugs door elkaar te gebruiken.
Regel 3: bij gebruik allerlei drugs door elkaar niet miepen dat het aan de nieuwe drug ligt.
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exp zei:
Dag allemaal

Een long-time lurker hier. Maar heb gisteren zo'n ingrijpende ervaring gehad dat ik besloten heb om het te delen met jullie.

Wat achtergrondinfo:
  • Ben een man van 28j, normaal gebouwd, 84kg, 187cm
  • Lange tijd weed-gebruiker ('s avonds een jointje meeste dagen; bij periodes helemaal niet)
  • Laatste jaar kennisgemaakt met RC's, zoals 4FMA, 3MMC, 3CMC, 1cp-LSD, en aantal benzo's zoals Clonazolam en Etizolam
  • Andere zaken die ik bij tijden gebruikt heb: Ketamine, truffels, kratom, hasj
Dus ja, over het algemeen behoorlijk wat ervaring (vooral qua tijdsbestek) met een aantal middelen. Maar nooit veelmalig hetzelfde gebruikt of dosering opgeschroefd, buiten wat betreft weed en kratom die ik meestal dagelijks gebruik (hoewel op quasi vaste en lage dosis)

Trip
Een vriend van mij (die ik voortaan R zal noemen) en ik hebben besloten om gisteravond rond 17u allebei een capsule 6-APB (100mg) in te nemen voor de eerste keer. Om te zien hoe het zou bevallen, en omdat we ook effe iets anders wouden proberen dan 3MMC of 4FMA. Ik had veel goede ervaringen gelezen over de zogenaamde Benzofury; dat het een beetje op MDMA leek en dat 100mg zeker een lichte/gemiddelde dosis zou zijn. Ik had deze caps ook besteld van dezelfde vendor waarbij ik altijd quasi al mijn andere RC's van besteld heb gehad, dus ik voelde me redelijk op mijn gemak, zeker bij deze dosis.
Ik had wel gehoord dat 6-APB een licht-psychedelisch karakter zou kunnen hebben bij hoge dosissen, en ik ben over het algemeen niet zo'n fan van psychedelica (vooral na de ervaring met een overdosis truffels), maar 6-APB is uiteindelijk een stimulant/entactogeen en het psychedelische zou louter maar een lichte bijwerking zijn, Dus het ging wel meevallen, dacht ik.

Rond 17u dus allebei een 100mg cap ingeslikt. na 30min niks ervan te bekennen natuurlijk, 't is geen 3MMC. Zou binnen 2u wel beginnen werken. R is even naar de winkel gegaan om wat bier te gaan halen, en ik was wat aan het chillen op de pc.

17u45 We gaan samen naar buiten, 't is een mooie zonnige avond. Wat in de tuin chillen en een jointje opsteken. Nog steeds niks van de 6-APB te merken

18u15 Even een biertje of twee naar binnen gekegeld en wat sigaretten opgestoken. Een beetje aan het wachten op de opkomst, zeg maar. Nog altijd niks; alleen begin ik mij wel een beetje belabberd/mellow te voelen; net zoals wanneer 4FMA bijv. nog aan het opkomen is voordat het stimulerend wordt en je geen zin meer hebt om te zitten. Maar nu prefereer ik juist om te gaan zitten. Na een tijdje besluiten we om nog een jointje te gaan rollen.

18u45 Net een licht jointje opgebrand, en begin me nu een beetje onrustig te voelen. Ik heb soms zin om op te staan en gaan wandelen, en daarna voel ik me weer te mellow en wil ik weer gaan zitten. Ik voel ook duidelijk de lichaamstemperatuur de hoogte ingaan en wat koud zweet aan mn voeten. R heeft ongeveer dezelfde ervaring. Op dit moment weet ik niet wat ik ervan moet denken. In kort zou ik het effect samenvatten als "onzuiver, schommelend". Geen euforie of stimulatie, juist het tegenovergestelde, en praten gaat moeilijker, omdat er vanalles in je hoofd begint te dwalen en je een beetje in jezelf gekeerd wordt. Ik krijg ook megaveel dorst en wil om de 5min water drinken. Maar hoeveel ik ook drink, de dorst blijft.

19u45 Het onzuiver en schommelend aspect wordt nog feller. Ik ga nu permanent zitten, want mijn hartslag begint de pan uit te swingen. Gevoel slaat om naar lichte angst. WTH heb ik juist genomen? Het was toch gewoon een gemiddelde dosis 6-APB en niks anders? Dit kan toch niet louter de weed zijn die het effect eventjes wat heviger maakt? Dan had het nu al afgenomen moeten hebben, 't is al een uur geleden... Nee, het is de 6-APB zelf. Ik kijk naar R en zie aan z'n gezicht hoe ook hij aan het ondergaan is van het spul; 't is geen toeval dus. Shit... Wat heb ik onszelf aangedaan? Gaat dit effect nu afnemen of nog altijd toenemen en voor hoelang, vraag ik me af. Onrustwekkende gedachten beginnen binnen te sijpelen. Het psychedelische heeft ondertussen ook ingeslagen; perfect op het slechtste moment. Mijn hart gaat tekeer en de misselijkheid is bijna niet uit te houden. Ik voel me echt klote. Ik begin overal lichtpuntjes te zien en mijn beeld wordt ingezoomd op de plaats waar ik op het ogenblik aan het kijken ben, daarna weer uitgezoomd. Het gras begint onrealistich te schommelen en wanneer ik knipper blijven er "na-beelden" achter. Lichaamstemperatuur begint ondertussen ook knettergek te schommelen. Bij tijden ben ik aan het zweten, andere momenten aan het bibberen. Ik voel me gewoon ziek. Ziek in mijn lichaam, en in mijn geest. Ik betrap me er zelfs op een kruisteken te maken, terwijl ik atheïstisch ben. Mijn enige en vurigste wens op dat moment was dat het zou ophouden. Dat het zijn greep zou lossen, wat het ook was.

20u15 Er komt een tijdje dat de effecten wat beginnen af te zwakken (of zo voelt het toch), en ik begin weer een sprankeltje hoop te krijgen dat we er wel uitgeraken zonder al teveel kleerscheuren. Maar niets is minder waar. Op dit ogenblik komt ook het besef dat het verdomde spul in vlagen komt, maar dan ook in duidelijke, hevige vlagen. Soms gaat het wat liggen, en dan denk je, OK, het begint eindelijk af te bouwen.. En dan komt er opeens weer een nieuwe vlaag die nog heviger is dan eender welke ervoor. Holy crap.. Ik begin gek te worden. Ik heb iets nodig om mij aan vast te houden. Iets wat me in de realiteit houdt of mij tot rust brengt.. Maar ik zie R met ijle ogen kijken en met een blik alsof hij een hele dag aan het kruis genageld heeft gehangen, met een bleek, somber gezicht, glimmend van het zweet. De man is in gevecht met zijn innerlijke demonen, lijkt het, en ik twijfel er over wie gaat winnen. Ik zie hem spreekwoordelijk dwalen in dezelfde hel als waarin ik ons beland heb gekregen. Mijn gemoedstoestand gaat haast over in paniek, met een vlaag berouw en spijt over de weg die ik gekozen heb, alsof het een bewuste keuze was. De wereld lijkt ver weg en ik zit ergens vast tussen de realiteit en Silent Hill. Ik weet dat ik niks meer kan doen. Het spul zit allang in het bloed. En de benzo's weet ik zelfs niet meer waar die liggen, en of ik überhaupt in staat ga zijn om die te gaan halen.. En kotsen gaat niks meer helpen. Er lijkt geen uitweg meer. Fuck.. De enige optie is om het te ondergaan voor zolang dat het duurt. Er is geen keuze.

20u45 En duren dat het doet... Minuten lijken uren te worden. De langste uren die ik in mijn leven gevoeld heb. Alles krijgt een duister karakter. Wanhoop en angst beuken hun weg door alles heen. In mijn ooghoeken zie ik bij momenten donkere schimmen tevoorschijn komen, en dan zijn ze plots weer weg. Andere momenten komt er een donkere waas over alles heen, schaduwen worden dieper en kleuren bleker. Gevoelens springen van hak naar tak, en ontspruiten allemaal uit angst of een variant ervan; zoals je vlagen euforie zou krijgen van een opiaat, maar dan in plaats van euforie krijg je gruwelijke, paniekzaaiende negativiteit, als een emmer koude, corrosieve, zwarte smurrie over je hoofd geslingerd. En dan nog eens, en dan nog eens, nog eens... Het lijkt geen einde te hebben. Allerlei negatieve gevoelens en ideeën komen opdoemen; wantrouwen in alles om je heen, de zinloosheid en nietigheid van het leven, alsof je gevangen zit in je eigen lichaam of eigenlijk het universum, (zelf)medelijden, minachting en waardeloosheid van al je doen en laten, het gevoel alsof je enkel in leven werd geroepen om te lijden voor god-weet-welk experiment... Het is een regelrechte nachtmerrie. Maar ik kan er niet van ontwaken. En ik heb geen idee hoelang ik dit nog ga kunnen volhouden.

21u30 Na de lijdensweg voor wat wel leek op een halve dag komt er eventjes weer een periode van rust; de laatste vlaag is weg en er dreigt op het moment geen nieuwe aan te komen. Ik sta op en zeg aan R dat we beter naar binnen gaan, al is het maar om de omgeving te veranderen. Want ik begon langzamerhand alles om mij heen te haten. Ik wou daar niet meer zijn. Het associeerde me meteen weer met hetgeen ik er meegemaakt heb. R was ook meteen akkoord en we gingen richting huis. De trappen op en we gingen zitten voor het projector, wat opzetten op Youtube over de natuur. OK, de rust leek weer een beetje wedergekeerd. Maar natuurlijk laat dit spul je niet zo snel gaan.. En daar kwam dan weer een nieuwe vlaag. De hulpeloosheid en angst kwamen weer dik opzetten. "Hier is geen ontsnappen aan, waar je ook bent, het blijft je gewoon achtervolgen.." dacht ik. Doodgewone beelden werden enger dan het ergste wat je ooit in een horror-film gezien of gevoeld hebt. Mede te danken aan het feit dat de WIFI-ontvangst in die kamer niet zo goed is en Youtube soms moet terugschakelen naar 480p of zelfs lagere kwaliteit. Dit maakte het hallucinogeen effect (en het "er klopt iets niet"-aspect) nog 'ns 10x erger. Zelfs zo erg dat ik het ding per direct afsloot, het venster minimaliseerde en gewoon het desktop met wallpaper (van een afbeelding van het melkwegstelsel) liet opstaan. Ik wou er niks meer van horen. En het was ook beter zo. Alleen begon daarop de afbeelding dan maar te bewegen uit zichzelf, wat had je gedacht. Maar het was nog altijd beter dan die video. Rustiger. Minder chaos.

22u30 Uiteindelijk lijkt de effect nu echt wel af te zwakken over het algemeen. De vlagen zijn er nog altijd, maar lijken gemiddeld zwakker. Dit is een zekere opluchting. Maar de vlagen die nog geregeld komen veroorzaken nog altijd een erg onaangename mystiek horror-gevoel. Na een tijdje ga ik de kamer uit, doe ik alle lichten aan die er zijn, en begin ik op en af te wandelen in de gang. Ik moet gewoon volhouden en me niet laten leiden door de angst. Ik probeer zoveel mogelijk mijn gedachten bij de realiteit te houden. Even de gsm checken, veel water drinken (misschien dat dit het spul sneller helpt af te breken), en het toilet "klaar hebben staan".. Voor het geval dat ik moest kotsen of iets. Dit was natuurlijk gewoon bullshit, maar het gaf me op de een of andere manier wat gemoedsrust + het hielp dat er in het toilet een felle licht hing. Geen idee waarom, maar felle lichten leken de hallucinaties minder uitgesproken te maken, dus ik was blij dat dat dicht in mijn buurt was. En zo heb ik daar zeker een halfuur rondgedwaald (voor mijn gevoel leek het eerder 2 uur natuurlijk). Dan kwam R naar me toe en vroeg me of ik naar buiten wou gaan. Ik zei van "ja, ik weet het niet man, 't is al donker buiten en ik voel me wel goed hier eigenlijk..". Dus ik bleef maar binnen terwijl hij naar beneden ging.

23u30 Dan maar toch naar beneden gegaan toen R weer kwam opdagen en me vroeg mee te komen. Het was inderdaad pokke-donker buiten (achteraf bekeken niet zo donker, maar voor mij leek het toen erg schimmig). En er hing daar maar een flauw lampje die niet genoeg scheen om zo'n grote oppervlakte te belichten. Maar de negatieve effecten waren intussen gelukkig ook al een heel deel afgezwakt. En het (hoewel stokkerig) praten deed wel deugd na uren in mezelf opgesloten te hebben gezeten. Daarna maar besloten om een glas kratom klaar te maken met 8g voor ons beiden. Dit wou ik eigenlijk al eerder gaan doen, omdat ik weet dat een redelijk tot hoge dosis kratom psychedelische effecten normaal gezien afzwakt en het lichaam tot rust brengt, maar ik was zo angstig onder de invloed van de 6-APB dat ik een beetje vreesde dat de kratom misschien wat averechts zou kunnen werken (nader gezien bullshit), en ik wou er echt geen klop meer bij doen van wat dan ook.. Dat het maar op z'n eigen afzwakte, want ik had echt geen zin meer in verrassingen.. Maar nu voelde ik me dus wel "stabiel" genoeg om het te gaan doen. Een grote glas, sinaasappelsap erin kletsen, een rode strain erbij gooien en roeren maar.

22u45 Na het glas kratom geroerd te hebben voor wat wel een halfuur leek, kletste ik het goedje gulzig naar binnen tot aan de helft. De kratom was bijlange niet goed opgelost omdat het sap koud was, maar dat kon me op dit moment echt niet schelen. De brokjes halfopgeloste kratom leken juist lekker toen. Dan gaf ik het glas aan R die het ook happig naar binnen schoot, al kon de smaak hem niet bepaald bekoren, dit af te leiden van zijn gezicht. Maar da's gewoon omdat hij weinig ervaring heeft met kraatje. Ik voel haast niks meer van de bittere nasmaak.

23u00 Anyway, vanaf dit moment besloten we om naar ons nest te gaan. We voelden ons allebei al genoeg "wakker" om het af te bollen en na een tijdje het bed in te duiken, hopelijk zonder plafonddienst. Ik ben dan een uur aan mn pc gaan hangen en naar ASMR video's kijken met aangename geluiden en rustige beelden. Om me nog wat te bedaren en te vergeten van wat er eerder allemaal gebeurd was. Dit was inderdaad erg aangenaam na zo'n nachtmerrie meegemaakt te hebben. Ik begon ook langzaamaan in een slaperige bui te geraken (waarschijnlijk door de kratom ook). En ondertussen ging ik ook het pakje met benzo's gaan halen, voor als ik later de slaap toch niet kon pakken.

00u00 R was blijkbaar nog wakker en ging bij me kijken of ik dat ook was. Toen gingen we nog wat buiten om bij te praten over heel de ervaring, wat de oorzaak wel kon zijn, en hoe opgelucht we waren om er eindelijk van af te zijn. Kort daarna weer naar bed gegaan.

00u30 nog wat ASMR gekeken. Een halve clonazolam genomen. En na een halfuurtje nog een halve, en ik geraakte makkelijk in slaap. Gelukkig.
R zei me de dag erna dat die ook geen moeite had met slapen.

De volgende dag een aantal keren wakker geworden, maar uiteindelijk opgestaan om 15u, en ik was nog altijd slaperig. Geen nare dromen, godzijdank.

Aftermath
Hoe dan ook, de 6-APB (of wat dan ook) is er uit. Soms heel lichtjes wat after-effects, maar zo lichtjes dat je het haast niet merkt.
Het lijkt alsof ik letterlijk in de hel heb gezeten gisteren.

Weet iemand wat the fuck dit kon veroorzaakt hebben? Waarom is het zo gruwelijk misgegaan bij zo'n normale dosis (100mg)?
Was het wel 6-APB ?
In ieder geval, dit goedje komt er nooit meer in bij mij. Dit was bijna even erg als de overdosis truffels die ik ooit heb mogen ervaren. En dit van een stimulant/entactogeen... :coldsweat:
Wat een vreselijke avond

Conclusie en leerschool
Wanneer je nieuw spul gaat uitproberen, ga dan nooit de volle laag pakken (of de normale gemiddelde dosis).
Eerst altijd een kleine dosis om na te gaan hoe je lichaam erop reageert. Dit lijkt me een erg belangrijke voorzorgsmaatregel om dit soort situaties te voorkomen. Dit is toch wat ik ervan geleerd heb op de harde manier. Ik zou deze ervaring niemand toewensen.
Klik om te vergroten...
GE-WeL-DIG! Dit moest ik eerst kwijt. Als 2de wil ik me even uiten over het feit dat ik het naar vind dat jullie dit hebben meegemaakt! Ik heb me nooit aan RC gewaagd, ze zijn onvoorstelbaar en testen is nog moeilijker, hier in Be kan je enkel regent testen doen, labs nee joh! Wel een streng belijd, maar veiligheid geven ze hier niet om tenzij het goed misloopt. Dan is het medisch verplicht.

de geweldig slaagt om je verhaal! Heel knap geschreven. Ik ging er echt in mee! Ik kan wel voelen en reflecteren wat je ervaarde. Het bracht ook wat herinneringen aan slecht gaan boven. Moedig en knap hebben jullie dat aangepakt en wat super sympathiek dat je nog steeds uitkeek voor je makker! Mocht het een boek zijn, wou het meteen kopen!

wat je schreef over het licht: “fel belichte plekken lijken de hallucinaties te onderdrukken.” Ik heb daar denk ik wel een spirituele/psychologische verklaring voor.
Onze geest en vooral het brein werkt in patronen. Het zoekt in alles patronen. Als je bv onregelmatig gaat tikken op iets, dan gaat je brain dat toch als een melodie laten klinken, in wolken zien we vaak gezichten, dieren, demonen. De test (wetenschappelijke na ontbreekt me) met de inktvlek is namelijk hierop gebaseerd. Het vertelt namelijk niks over de persoon zelfs zoals vele mensen denken, maar geeft de natuur van de denkwijzen weer. Men kan er goed uit afleiden of iemand angstig is, negatieve, kwaadaardige gedachten heeft of trauma ervaart, onze fantasie uit zich namelijk vaak via onze demonen, die schuil zitten in het onderbewustzijn

mij denk dat het precies dat is wat het bij een trip erger kan maken. Donker! Volledige duisternis is dan soms nog beter, afhankelijk waar je gevoel zit, want als je erg angstig bent is het duister niet fijn! Denk dat iedereen het hier wel in vind, als je nu licht hebt maakt dat schaduwen en de samenstelling van licht en schaduw kan er idd voor zorgen dat je veel harder gaat hallucineren. Neem dr meeste schaduw val weg en er is minder “leeg” canvas beschikbaar voor je geest om hiermee te werken. Het is iets dat ik wel erken als ik eens een speedpsychose had. Gelukkig kan je daar wel nog redelijk boven zetten.

ik weet niet wat je hebt gehad en hoop dat iemand het je kan vertellen. Toch zou ik vooral bij een nieuwe chemical, voorzichtig beginnen en zeker alcohol en cannabis weglaten! Ik denk dat dat een van de mooiste tips is die ik je kan geven bij een volgend experiment.



ik hoop nog veel schitterende verhalen van je te mogen lezen, maar wat minder schimmig dan! Je hebt een talent voor schrijven en verhalen ik vond het echt geweldig om te lezen 😂🙏

zijn jullie oké nu? Hebben jullie kunnen relativeren? Wat heeft deze ervaring jullie bijgebracht? Die laatste vraag ben ik wel benieuwd naar. Uit mijn ervaring weet ik dat uit de engste, angstigste, trips, vaak ook veel inspirerende en verlichtende lessen worden meegenomen. Spirituele lessen, indien je erna wat hebt kunnen relativeren.

Je vertelde over het opzetten van een docu over de natuur en een foto over het universum, je gebruikt geest verruimende middelen dus ik denk dat je daar erg in geïnteresseerd bent? Docu, film, boeken, pagina’s die over bewustwording, verlichting, spirituele toetsen hebben, quantum theories, obe, astrale projectie lucide dromen, remote vieuwing, meditatie, hersengolven en coherence ect...linken zijn altijd welkom! Ik kan het verkeerd voelen, maar denk dat je er wat interessante weet 😅

Ps: ik hou ook niet van trip middelen, na op jonge leeftijd een erg heftige paddo trip te hebben gehad, moest ik er niet meer van weten op 1 bijzondere na en dat is Ketamine. Ketamine heeft me de mooiste ervaring in mijn leven gegeven! Hoewel toen al spirituele, echt iets tastbaar had ik niet. Tot die K hole, waar tijd en ruimte niet bestonden, waar alles in geometrische vormen en licht in het duister bestond. Ga hier niet te lang over uitlopen, maar het was alsof ik het universum zelf was.

ik hoor het graag terug en nogmaals bedankt voor je prachtig geschreven trip report!
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Waarom doe je het niet zelf dmv een grignardreactie van 3-methylbenzaldehyde met ethylmagnesiumbromide en oxidatie met pyridiniumchlorochromaat, dan weet je wat je in huis hebt.
Klik om te vergroten...

Ik kijk even tussen de kerrie , pepper en nootmuskaat ...
.....
Nope, niet in huis. Wel bleekwater en azijn 😳😂
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeetje, klinkt heftig. Ik zou zelf niet weten wat de oorzaak hiervan is, heb zelf nog geen ervaring met dit spul. Ben het wel van plan deze zomer te gaan doen.
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dag allemaal

Een long-time lurker hier. Maar heb gisteren zo'n ingrijpende ervaring gehad dat ik besloten heb om het te delen met jullie.

Wat achtergrondinfo:
  • Ben een man van 28j, normaal gebouwd, 84kg, 187cm
  • Lange tijd weed-gebruiker ('s avonds een jointje meeste dagen; bij periodes helemaal niet)
  • Laatste jaar kennisgemaakt met RC's, zoals 4FMA, 3MMC, 3CMC, 1cp-LSD, en aantal benzo's zoals Clonazolam en Etizolam
  • Andere zaken die ik bij tijden gebruikt heb: Ketamine, truffels, kratom, hasj
Dus ja, over het algemeen behoorlijk wat ervaring (vooral qua tijdsbestek) met een aantal middelen. Maar nooit veelmalig hetzelfde gebruikt of dosering opgeschroefd, buiten wat betreft weed en kratom die ik meestal dagelijks gebruik (hoewel op quasi vaste en lage dosis)

Trip
Een vriend van mij (die ik voortaan R zal noemen) en ik hebben besloten om gisteravond rond 17u allebei een capsule 6-APB (100mg) in te nemen voor de eerste keer. Om te zien hoe het zou bevallen, en omdat we ook effe iets anders wouden proberen dan 3MMC of 4FMA. Ik had veel goede ervaringen gelezen over de zogenaamde Benzofury; dat het een beetje op MDMA leek en dat 100mg zeker een lichte/gemiddelde dosis zou zijn. Ik had deze caps ook besteld van dezelfde vendor waarbij ik altijd quasi al mijn andere RC's van besteld heb gehad, dus ik voelde me redelijk op mijn gemak, zeker bij deze dosis.
Ik had wel gehoord dat 6-APB een licht-psychedelisch karakter zou kunnen hebben bij hoge dosissen, en ik ben over het algemeen niet zo'n fan van psychedelica (vooral na de ervaring met een overdosis truffels), maar 6-APB is uiteindelijk een stimulant/entactogeen en het psychedelische zou louter maar een lichte bijwerking zijn, Dus het ging wel meevallen, dacht ik.

Rond 17u dus allebei een 100mg cap ingeslikt. na 30min niks ervan te bekennen natuurlijk, 't is geen 3MMC. Zou binnen 2u wel beginnen werken. R is even naar de winkel gegaan om wat bier te gaan halen, en ik was wat aan het chillen op de pc.

17u45 We gaan samen naar buiten, 't is een mooie zonnige avond. Wat in de tuin chillen en een jointje opsteken. Nog steeds niks van de 6-APB te merken

18u15 Even een biertje of twee naar binnen gekegeld en wat sigaretten opgestoken. Een beetje aan het wachten op de opkomst, zeg maar. Nog altijd niks; alleen begin ik mij wel een beetje belabberd/mellow te voelen; net zoals wanneer 4FMA bijv. nog aan het opkomen is voordat het stimulerend wordt en je geen zin meer hebt om te zitten. Maar nu prefereer ik juist om te gaan zitten. Na een tijdje besluiten we om nog een jointje te gaan rollen.

18u45 Net een licht jointje opgebrand, en begin me nu een beetje onrustig te voelen. Ik heb soms zin om op te staan en gaan wandelen, en daarna voel ik me weer te mellow en wil ik weer gaan zitten. Ik voel ook duidelijk de lichaamstemperatuur de hoogte ingaan en wat koud zweet aan mn voeten. R heeft ongeveer dezelfde ervaring. Op dit moment weet ik niet wat ik ervan moet denken. In kort zou ik het effect samenvatten als "onzuiver, schommelend". Geen euforie of stimulatie, juist het tegenovergestelde, en praten gaat moeilijker, omdat er vanalles in je hoofd begint te dwalen en je een beetje in jezelf gekeerd wordt. Ik krijg ook megaveel dorst en wil om de 5min water drinken. Maar hoeveel ik ook drink, de dorst blijft.

19u45 Het onzuiver en schommelend aspect wordt nog feller. Ik ga nu permanent zitten, want mijn hartslag begint de pan uit te swingen. Gevoel slaat om naar lichte angst. WTH heb ik juist genomen? Het was toch gewoon een gemiddelde dosis 6-APB en niks anders? Dit kan toch niet louter de weed zijn die het effect eventjes wat heviger maakt? Dan had het nu al afgenomen moeten hebben, 't is al een uur geleden... Nee, het is de 6-APB zelf. Ik kijk naar R en zie aan z'n gezicht hoe ook hij aan het ondergaan is van het spul; 't is geen toeval dus. Shit... Wat heb ik onszelf aangedaan? Gaat dit effect nu afnemen of nog altijd toenemen en voor hoelang, vraag ik me af. Onrustwekkende gedachten beginnen binnen te sijpelen. Het psychedelische heeft ondertussen ook ingeslagen; perfect op het slechtste moment. Mijn hart gaat tekeer en de misselijkheid is bijna niet uit te houden. Ik voel me echt klote. Ik begin overal lichtpuntjes te zien en mijn beeld wordt ingezoomd op de plaats waar ik op het ogenblik aan het kijken ben, daarna weer uitgezoomd. Het gras begint onrealistich te schommelen en wanneer ik knipper blijven er "na-beelden" achter. Lichaamstemperatuur begint ondertussen ook knettergek te schommelen. Bij tijden ben ik aan het zweten, andere momenten aan het bibberen. Ik voel me gewoon ziek. Ziek in mijn lichaam, en in mijn geest. Ik betrap me er zelfs op een kruisteken te maken, terwijl ik atheïstisch ben. Mijn enige en vurigste wens op dat moment was dat het zou ophouden. Dat het zijn greep zou lossen, wat het ook was.

20u15 Er komt een tijdje dat de effecten wat beginnen af te zwakken (of zo voelt het toch), en ik begin weer een sprankeltje hoop te krijgen dat we er wel uitgeraken zonder al teveel kleerscheuren. Maar niets is minder waar. Op dit ogenblik komt ook het besef dat het verdomde spul in vlagen komt, maar dan ook in duidelijke, hevige vlagen. Soms gaat het wat liggen, en dan denk je, OK, het begint eindelijk af te bouwen.. En dan komt er opeens weer een nieuwe vlaag die nog heviger is dan eender welke ervoor. Holy crap.. Ik begin gek te worden. Ik heb iets nodig om mij aan vast te houden. Iets wat me in de realiteit houdt of mij tot rust brengt.. Maar ik zie R met ijle ogen kijken en met een blik alsof hij een hele dag aan het kruis genageld heeft gehangen, met een bleek, somber gezicht, glimmend van het zweet. De man is in gevecht met zijn innerlijke demonen, lijkt het, en ik twijfel er over wie gaat winnen. Ik zie hem spreekwoordelijk dwalen in dezelfde hel als waarin ik ons beland heb gekregen. Mijn gemoedstoestand gaat haast over in paniek, met een vlaag berouw en spijt over de weg die ik gekozen heb, alsof het een bewuste keuze was. De wereld lijkt ver weg en ik zit ergens vast tussen de realiteit en Silent Hill. Ik weet dat ik niks meer kan doen. Het spul zit allang in het bloed. En de benzo's weet ik zelfs niet meer waar die liggen, en of ik überhaupt in staat ga zijn om die te gaan halen.. En kotsen gaat niks meer helpen. Er lijkt geen uitweg meer. Fuck.. De enige optie is om het te ondergaan voor zolang dat het duurt. Er is geen keuze.

20u45 En duren dat het doet... Minuten lijken uren te worden. De langste uren die ik in mijn leven gevoeld heb. Alles krijgt een duister karakter. Wanhoop en angst beuken hun weg door alles heen. In mijn ooghoeken zie ik bij momenten donkere schimmen tevoorschijn komen, en dan zijn ze plots weer weg. Andere momenten komt er een donkere waas over alles heen, schaduwen worden dieper en kleuren bleker. Gevoelens springen van hak naar tak, en ontspruiten allemaal uit angst of een variant ervan; zoals je vlagen euforie zou krijgen van een opiaat, maar dan in plaats van euforie krijg je gruwelijke, paniekzaaiende negativiteit, als een emmer koude, corrosieve, zwarte smurrie over je hoofd geslingerd. En dan nog eens, en dan nog eens, nog eens... Het lijkt geen einde te hebben. Allerlei negatieve gevoelens en ideeën komen opdoemen; wantrouwen in alles om je heen, de zinloosheid en nietigheid van het leven, alsof je gevangen zit in je eigen lichaam of eigenlijk het universum, (zelf)medelijden, minachting en waardeloosheid van al je doen en laten, het gevoel alsof je enkel in leven werd geroepen om te lijden voor god-weet-welk experiment... Het is een regelrechte nachtmerrie. Maar ik kan er niet van ontwaken. En ik heb geen idee hoelang ik dit nog ga kunnen volhouden.

21u30 Na de lijdensweg voor wat wel leek op een halve dag komt er eventjes weer een periode van rust; de laatste vlaag is weg en er dreigt op het moment geen nieuwe aan te komen. Ik sta op en zeg aan R dat we beter naar binnen gaan, al is het maar om de omgeving te veranderen. Want ik begon langzamerhand alles om mij heen te haten. Ik wou daar niet meer zijn. Het associeerde me meteen weer met hetgeen ik er meegemaakt heb. R was ook meteen akkoord en we gingen richting huis. De trappen op en we gingen zitten voor het projector, wat opzetten op Youtube over de natuur. OK, de rust leek weer een beetje wedergekeerd. Maar natuurlijk laat dit spul je niet zo snel gaan.. En daar kwam dan weer een nieuwe vlaag. De hulpeloosheid en angst kwamen weer dik opzetten. "Hier is geen ontsnappen aan, waar je ook bent, het blijft je gewoon achtervolgen.." dacht ik. Doodgewone beelden werden enger dan het ergste wat je ooit in een horror-film gezien of gevoeld hebt. Mede te danken aan het feit dat de WIFI-ontvangst in die kamer niet zo goed is en Youtube soms moet terugschakelen naar 480p of zelfs lagere kwaliteit. Dit maakte het hallucinogeen effect (en het "er klopt iets niet"-aspect) nog 'ns 10x erger. Zelfs zo erg dat ik het ding per direct afsloot, het venster minimaliseerde en gewoon het desktop met wallpaper (van een afbeelding van het melkwegstelsel) liet opstaan. Ik wou er niks meer van horen. En het was ook beter zo. Alleen begon daarop de afbeelding dan maar te bewegen uit zichzelf, wat had je gedacht. Maar het was nog altijd beter dan die video. Rustiger. Minder chaos.

22u30 Uiteindelijk lijkt de effect nu echt wel af te zwakken over het algemeen. De vlagen zijn er nog altijd, maar lijken gemiddeld zwakker. Dit is een zekere opluchting. Maar de vlagen die nog geregeld komen veroorzaken nog altijd een erg onaangename mystiek horror-gevoel. Na een tijdje ga ik de kamer uit, doe ik alle lichten aan die er zijn, en begin ik op en af te wandelen in de gang. Ik moet gewoon volhouden en me niet laten leiden door de angst. Ik probeer zoveel mogelijk mijn gedachten bij de realiteit te houden. Even de gsm checken, veel water drinken (misschien dat dit het spul sneller helpt af te breken), en het toilet "klaar hebben staan".. Voor het geval dat ik moest kotsen of iets. Dit was natuurlijk gewoon bullshit, maar het gaf me op de een of andere manier wat gemoedsrust + het hielp dat er in het toilet een felle licht hing. Geen idee waarom, maar felle lichten leken de hallucinaties minder uitgesproken te maken, dus ik was blij dat dat dicht in mijn buurt was. En zo heb ik daar zeker een halfuur rondgedwaald (voor mijn gevoel leek het eerder 2 uur natuurlijk). Dan kwam R naar me toe en vroeg me of ik naar buiten wou gaan. Ik zei van "ja, ik weet het niet man, 't is al donker buiten en ik voel me wel goed hier eigenlijk..". Dus ik bleef maar binnen terwijl hij naar beneden ging.

23u30 Dan maar toch naar beneden gegaan toen R weer kwam opdagen en me vroeg mee te komen. Het was inderdaad pokke-donker buiten (achteraf bekeken niet zo donker, maar voor mij leek het toen erg schimmig). En er hing daar maar een flauw lampje die niet genoeg scheen om zo'n grote oppervlakte te belichten. Maar de negatieve effecten waren intussen gelukkig ook al een heel deel afgezwakt. En het (hoewel stokkerig) praten deed wel deugd na uren in mezelf opgesloten te hebben gezeten. Daarna maar besloten om een glas kratom klaar te maken met 8g voor ons beiden. Dit wou ik eigenlijk al eerder gaan doen, omdat ik weet dat een redelijk tot hoge dosis kratom psychedelische effecten normaal gezien afzwakt en het lichaam tot rust brengt, maar ik was zo angstig onder de invloed van de 6-APB dat ik een beetje vreesde dat de kratom misschien wat averechts zou kunnen werken (nader gezien bullshit), en ik wou er echt geen klop meer bij doen van wat dan ook.. Dat het maar op z'n eigen afzwakte, want ik had echt geen zin meer in verrassingen.. Maar nu voelde ik me dus wel "stabiel" genoeg om het te gaan doen. Een grote glas, sinaasappelsap erin kletsen, een rode strain erbij gooien en roeren maar.

22u45 Na het glas kratom geroerd te hebben voor wat wel een halfuur leek, kletste ik het goedje gulzig naar binnen tot aan de helft. De kratom was bijlange niet goed opgelost omdat het sap koud was, maar dat kon me op dit moment echt niet schelen. De brokjes halfopgeloste kratom leken juist lekker toen. Dan gaf ik het glas aan R die het ook happig naar binnen schoot, al kon de smaak hem niet bepaald bekoren, dit af te leiden van zijn gezicht. Maar da's gewoon omdat hij weinig ervaring heeft met kraatje. Ik voel haast niks meer van de bittere nasmaak.

23u00 Anyway, vanaf dit moment besloten we om naar ons nest te gaan. We voelden ons allebei al genoeg "wakker" om het af te bollen en na een tijdje het bed in te duiken, hopelijk zonder plafonddienst. Ik ben dan een uur aan mn pc gaan hangen en naar ASMR video's kijken met aangename geluiden en rustige beelden. Om me nog wat te bedaren en te vergeten van wat er eerder allemaal gebeurd was. Dit was inderdaad erg aangenaam na zo'n nachtmerrie meegemaakt te hebben. Ik begon ook langzaamaan in een slaperige bui te geraken (waarschijnlijk door de kratom ook). En ondertussen ging ik ook het pakje met benzo's gaan halen, voor als ik later de slaap toch niet kon pakken.

00u00 R was blijkbaar nog wakker en ging bij me kijken of ik dat ook was. Toen gingen we nog wat buiten om bij te praten over heel de ervaring, wat de oorzaak wel kon zijn, en hoe opgelucht we waren om er eindelijk van af te zijn. Kort daarna weer naar bed gegaan.

00u30 nog wat ASMR gekeken. Een halve clonazolam genomen. En na een halfuurtje nog een halve, en ik geraakte makkelijk in slaap. Gelukkig.
R zei me de dag erna dat die ook geen moeite had met slapen.

De volgende dag een aantal keren wakker geworden, maar uiteindelijk opgestaan om 15u, en ik was nog altijd slaperig. Geen nare dromen, godzijdank.

Aftermath
Hoe dan ook, de 6-APB (of wat dan ook) is er uit. Soms heel lichtjes wat after-effects, maar zo lichtjes dat je het haast niet merkt.
Het lijkt alsof ik letterlijk in de hel heb gezeten gisteren.

Weet iemand wat the fuck dit kon veroorzaakt hebben? Waarom is het zo gruwelijk misgegaan bij zo'n normale dosis (100mg)?
Was het wel 6-APB ?
In ieder geval, dit goedje komt er nooit meer in bij mij. Dit was bijna even erg als de overdosis truffels die ik ooit heb mogen ervaren. En dit van een stimulant/entactogeen... :coldsweat:
Wat een vreselijke avond

Conclusie en leerschool
Wanneer je nieuw spul gaat uitproberen, ga dan nooit de volle laag pakken (of de normale gemiddelde dosis).
Eerst altijd een kleine dosis om na te gaan hoe je lichaam erop reageert. Dit lijkt me een erg belangrijke voorzorgsmaatregel om dit soort situaties te voorkomen. Dit is toch wat ik ervan geleerd heb op de harde manier. Ik zou deze ervaring niemand toewensen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb je nog over? Kan je beter de zuiverheid laten testen.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Heb je nog over? Kan je beter de zuiverheid laten testen.
Klik om te vergroten...
Eens, laten testen dit spul!

De kans dat dit daadwerkelijk 6APB is lijkt me klein gezien de werking die jij hebt gehad.
Wat voor een soort poeder zat in de cap? (Wat voor een soort kleur?)
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het spul nog, ja. Had er 10 besteld, en gisteren dus 2 gebruikt. Heb er nu eentje opengemaakt.
Er zit een lichtbruin, licht-brokkelend poeder in dat ruikt zoals 3CMC (zijnde de enige stimulant die ik geroken heb die er zo fel op lijkt).
Foto's hieronder:
IMG_20210721_210844.jpg
IMG_20210721_210916.jpg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laten testen die handel. Kan vervuiling in zitten. 6-apb zou dicht in de buurt moeten komen van MDMA en geen zwarte trip.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heftig! Heel apart verhaal. 6-APB lijkt erg op MDMA, alleen heeft het een langere duur en is het wat minder intens qua werking. Dit kan natuurlijk een uitzonderlijke reactie erop zijn. Maar ik zou het laten testen… Dit is zeker niet het ‘normale’ effect van deze RC.

Overigens zonder verder te willen gaan speculeren ziet het spul er op je foto wel uit als 6-APB. Ik zou toch willen weten of er iets bij zit/het onzuiver is. Maar misschien hebben jullie elkaar ook onbewust versterkt in het angstige. Het kan natuurlijk wel gewoon, bad gaan op een entactogeen.

Vind zelf trouwens 6-APB zeker niet psychedelischer dan MDMA, al hoor ik wel eens dat mensen het zo kunnen ervaren. Maar dan alsnog, het is geen psychedelicum, normaal ga je er niet echt van trippen op een gebruikelijke dosering.

Hoe dan ook sterkte met het verwerken van deze hele nare ervaring.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vertrouw die vendors sowieso niet zo meer. Ze verkopen zo ontzettend veel verschillende stofjes. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Ik ben tegenwoordig altijd bang dat mijn poedertje verkeerd gelabeld is en ik een of ander potent tripmiddel ofzo heb. Dus ik durf nooit meer in 1 keer 100 mg van iets te pakken.

Ook kan het idd onzuiver zijn. Je weet bij god niet waar dit geproduceerd wordt en ze denken daarbij echt niet aan jouw gezondheid, ze willen geld verdienen.

Mijn ervaringen met 6apb waren mooi, ik herken dan ook niets in wat je beschrijft. Wat ik wel weet is dat het duurder is geworden en een tijdje bijna niet te krijgen was.

Ga je het nog laten testen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Raar, ik vond 6-apb altijd goddelijk, dus ik denk dat je het moet laten testen omdat dit niet klinkt als de 6-apb die ík gewend ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."