Wow wat een nare trip man😮 Ondanks dit van paar maand terug dateert, wou ik hier toch nog ff op reageren. Zit momenteel zelf aan het einde vd een té hoog gedoseerde 6APB rush. Maar wat jij ervaren hebt is totaal on 6-APB, oké er is zeker mate van licht psychedelische randje aan, maar uit eigen ervaring is het stimulerende, perfecte balans tussen energy, euforie, empathie en langwerkend, de na-stimulatie is nog aanwezig 12-15u na inname. Zelfs nu met te hoge dosis, nl 200mg (67kg), was het vooral een overdrive vh stimulerende, nl strak, trillend zicht, zweten, heel warm, dan weer trillend koud...daarna, nu dus wat opkomende hoofdpijn, zwaar hoofd. Maar jouw ervaring is meer een bad trip op echte psychedelica als truffs, paddo's, LSD. Op truffs heb ik zelf ook ferme en diepe trips gehad, vaak met zo'n duister mystiek randje.
Hier zijn het wel rood witte capsules en is het poeder eerder gebroken wit, zeker niet bruin, , lees dat het meetal wit van kleur is, soms bruin of beige, weet niet of hier wat v afgeleid kan worden. Aja en de blauw witte zijn hier 4-FMA. Wat dit heeft veroorzaakt, of je hebt een uitzonderlijke reactie op 6-APB, mr dan zouden jullie beide net zo raar reageren op 6-APB, wat eerder uiteindelijk lijkt en dit eerder neigt naar een vervuild, fout gedoseerd en/of totaal ander stofje. Weet ook de interactie van 6-APB met wiet en alcohol niet.
Heb je die 6apb trouwens laten testen?