Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 APB gruwelijke nacht

6 APB gruwelijke nacht

46 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou het spul wel willen laten testen, om er achter te komen wat er nu allemaal juist in zit. Maar helaas woon ik niet in Nederland, en kan ik nu niet gauw 120 euro + verzendkosten ophoesten om een aantal caps naar Energy Control in Spanje te versturen.

Natozlato zei:
Er is een speciaal topic voor onveilige vendors. Hierin mogen alleen moderators posten,als ik het goed heb.
Klik om te vergroten...
Ahja? Dus ik mag de specifieke vendor bij wie ik dit besteld heb wel doorgeven aan een Mod dan?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Exp zei:
Ahja? Dus ik mag de specifieke vendor bij wie ik dit besteld heb wel doorgeven aan een Mod dan?
Klik om te vergroten...
Ja, dit kan je in een privébericht doorgeven aan @Roze Olifant
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mag je als Belg niet gewoon in 1 van onze zuidelijke testlokaties je drugs laten testen? Ik bedoel, test al jaren mijn drugs, maar heb mij nog nooit hoeven legitimeren.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
O man wat een vreselijke trip. Als ik via Google Image Search zoek op "6-apb capsules" krijg ik de vendor te zien die deze capsules verkoopt. Kan dit kloppen?
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#5
VJ_LSD72 zei:
Als ik via Google Image Search zoek op "6-apb capsules" krijg ik de vendor te zien die deze capsules verkoopt. Kan dit kloppen?
Klik om te vergroten...
Op die foto zien ze er inderdaad uit zoals de caps die ik besteld heb. Maar vreemd genoeg is dat niet de vendor waarbij ik ze besteld heb. Die op dat afbeelding beschouw ik wel als betrouwbaar voorlopig. Jammer dat we geen lijst/poll kunnen opstellen met potentieel onbetrouwbare vendors/middelen, en we ze ook niet mogen opnoemen (of juist de betrouwbare). Het zou de kans zeker een stuk verlagen om foute boel te bestellen volgens mij. Soort van recensie gebaseerd op echte ervaring of uitgevoerde tests, of gewoon op basis van hoeveel keer er melding gemaakt wordt over welke vendor en middel. Misschien enkel manipuleerbaar door ietwat ervaren gebruikers om (tegen-)reclame te voorkomen. Maar wel raadpleegbaar door iedereen.

SneeuwStorm zei:
Mag je als Belg niet gewoon in 1 van onze zuidelijke testlokaties je drugs laten testen?
Klik om te vergroten...
Geen idee eigenlijk. Dacht dat je daarvoor in Nederland zou moeten wonen. Maar ik zal die weg wel aftasten, denk ik. Misschien bestaat er wel een efficiëntere manier dan het spul naar Energy Control te moeten sturen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
SneeuwStorm zei:
Mag je als Belg niet gewoon in 1 van onze zuidelijke testlokaties je drugs laten testen? Ik bedoel, test al jaren mijn drugs, maar heb mij nog nooit hoeven legitimeren.
Klik om te vergroten...
Nouja het DIMS is een monitoringsysteem voor de Nederlandse drugsmarkt. De overheid wil zo in de gaten houden in welke woonplaatsen er acuut gevaarlijke drugs worden verkocht, zodat er meteen een Red Alert uitgegeven kan worden als er levensgevaarlijke drugs in omloop zijn.

Er wordt altijd gevraagd waar je de drugs hebt gekocht. Maar stel je liegt daarover en de drugs blijken heel gevaarlijk, dan kan er mogelijk een verkeerde Red Alert uitgestuurd worden en dan help je het hele systeem om zeep. Mensen denken dan bij de volgende Red Alert van 'ja doei, vorige keer was het ook een Belg die de boel had belazerd'.

In Brussel zit ook een testsysteem met zeer beperkte testcapaciteit, van Modus Vivendi.
Verder is het een kwestie van druk zetten op de Belgische politiek. In Nederland, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk en Spanje zijn er al testssystemen met zeer positieve ervaringen. Kwestie van lobbyen en druk zetten dus.

In de tussentijd kun je dus proberen om met wat vrienden groter in te kopen en bijvoorbeeld met zijn tienen een test te betalen. Dan is het 8 euro p.p., dat is best op te hoesten lijkt me.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wow wat een nare trip man😮 Ondanks dit van paar maand terug dateert, wou ik hier toch nog ff op reageren. Zit momenteel zelf aan het einde vd een té hoog gedoseerde 6APB rush. Maar wat jij ervaren hebt is totaal on 6-APB, oké er is zeker mate van licht psychedelische randje aan, maar uit eigen ervaring is het stimulerende, perfecte balans tussen energy, euforie, empathie en langwerkend, de na-stimulatie is nog aanwezig 12-15u na inname. Zelfs nu met te hoge dosis, nl 200mg (67kg), was het vooral een overdrive vh stimulerende, nl strak, trillend zicht, zweten, heel warm, dan weer trillend koud...daarna, nu dus wat opkomende hoofdpijn, zwaar hoofd. Maar jouw ervaring is meer een bad trip op echte psychedelica als truffs, paddo's, LSD. Op truffs heb ik zelf ook ferme en diepe trips gehad, vaak met zo'n duister mystiek randje.
Hier zijn het wel rood witte capsules en is het poeder eerder gebroken wit, zeker niet bruin, , lees dat het meetal wit van kleur is, soms bruin of beige, weet niet of hier wat v afgeleid kan worden. Aja en de blauw witte zijn hier 4-FMA. Wat dit heeft veroorzaakt, of je hebt een uitzonderlijke reactie op 6-APB, mr dan zouden jullie beide net zo raar reageren op 6-APB, wat eerder uiteindelijk lijkt en dit eerder neigt naar een vervuild, fout gedoseerd en/of totaal ander stofje. Weet ook de interactie van 6-APB met wiet en alcohol niet.
Heb je die 6apb trouwens laten testen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."