Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 MeO DMT

5 MeO DMT

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BenjaminnnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste lezers,

Ik heb al een 20 tal keer NN-DMT gerook in mijn leven. Ik heb het ontdekt in 2016. Het heeft me toen enorm geholpen van de coke af te geraken en mijn leven op de rails te krijgen. Ik heb met overleden vrienden en Goddelijke wezens gecommuniceerd op de NN-DMT (Al was ik me toen niet bewust van de "NN", ik kende het gewoon als DMT). De laatste DMT trip was een 3 tal jaar geleden en met die leverancier heb ik al een tijdje geen contact meer helaas. Maar ik voelde dat de tijd rijp was om opnieuw achter de schermen van het leven te kijken, om sommige dingen te kunnen plaatsen, om terug dat contact met het Goddelijke te maken.

Dus dacht ik, lekker even online bestellen. DMT = DMT toch? Niet dus.

Wat ik nu besteld had was 5 MeO DMT. Ik was me er niet van bewust dat er een verschil was

Het is zondagavond en ik ben maandag vrij. Ik voel me goed, vredig en stabiel dezer maanden. Ik leg op het zicht een portie op de pijp, een 30mg schat ik, nog steeds niet wetende dat 5 MeO DMT en NN-DMT niet hetzelfde zijn.

Ik steek enkele kaarsen aan op het kastje voor mij en doe het licht uit. De reflectie van het kaarslicht fonkelt op het schilderij en de boeken die er achter staan. Er spelen rustige klanken uit de speaker. De setting is erg vredig. Hier voel ik me goed, comfortabel. Ik neem een zware hijs en zet het flesje weg. De smaak is exact zoals ik hem kende, de smaak van DMT, geen vuiltje aan de lucht dacht ik.

Met mijn longen pompvol rook leun ik achterover in de zetel. Al na een seconde of 3 voel ik een volledige verandering van mijn bewustzijn. Dit wordt heftig bedenk ik, terwijl ik de rook verder inhoud. Na een geschatte 10 seconden blaas ik de rook uit. Dit is anders realiseer ik me nog, waar blijft de vrede, de visuals, het mooie?

Veel tijd heb ik niet voor deze gedachtes. Het laatste wat ik denk is damn, ben ik te ver gegaan, wat is dit, zal ik wel terug geraken? Hierna worden gedachtes vrijwel onbestaande.

Emoties zijn er nog wel, en geen positieve. Angst, paniek zelfs, ik voel mijn hart hard in mijn keel kloppen. De daarop volgende periode, (ook tijd bestaat niet meer voor mij, maar ook “mij” bestaat niet meer) het zullen minuten geweest zijn, ben ik out. Het is donker en er zijn negatieve vibraties. Verder is er niets. Hier kan ik dan ook weinig over schrijven.

Iets in mij tracht terug grip te krijgen, tracht de gedachte “Benjamin, je hebt dmt gerookt” bijeen te boetseren, maar de puzzelstukken van die gedachte blijven niet samen, ze vallen uit elkaar voor ze een geheel kunnen vormen. Maar er zijn alweer puzzelstukken, iets in mij, een primitief overlevingsinstinct, komt terug in werking. PATS, de eerste gedachte vormt zich, ik ben Benjamin, ik heb DMT gerookt.

Het duurt een geschatte 30 seconden voor ik terug de eerste mentale constructies kan bouwen. Ik sleur als het ware mijn ogen open, ik zie door de duisternis het schilderij. Mijn eerste connectie met het materiĂ«le lijkt weer gelegd te zijn. Ik ben vooral opgelucht nu. Ik ben nog compleet weg, maar ik ben niet meer onbestaande. Ik praat luidop tegen mezelf. “Alles komt goed” herhaal ik. Alles komt goed. Niet enkel in deze situatie, maar een overtuiging die deel vormt van mijn identiteit. Ik denk, dus ik ben. De daarop volgende minuten valt alles terug op zijn plaats, ik ben vooral verschoten.

Ik luister nog wat muziek en bel met een vriend. Een uur later kruip ik in bed en ga ik slapen. Opgelucht en ergens dankbaar terug in onze wereld te zijn. Voor het slapen zoek ik nog wel wat op en kom ik tot de constatatie (zwart op wit) dat wat ik net gerookt heb niet de DMT is die ik van vroeger ken.

Ik voel me nu de dagen erna emotioneel wat onstabiel en vermoeid. Van eerder positief tot erg geagiteerd. Ik vind mijn plaats niet goed. Moodswings. Waar ik vroeger “het hiernamaals” als een vredige plaats zag en overtuigd was dat het universum het goed voor had met ons (mijn eerdere ervaringen met nn dmt) was deze trip eigenlijk een kennismaking met wat ik als de hel kan omschrijven, al is dat misschien wat drastisch, het had ook erger kunnen zijn. Ik hoop dat ik snel terug in balans kom (waar ik overigens niet aan twijfel).

En ik hoop dat ik nog eens aan NN-DMT geraak al lijkt dat niet makkelijk. Niet om direct te doen, maar om op termijn, als deze ervaring verwerkt heb. Nog eens te proberen. Het heeft me toen enorm geholpen en ik geloof dat ik er nu ook veel aan zou hebben.

Bedankt allemaal voor lezen.

Groeten
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oei oei, ik voel de pijn van deze fout :grimacing::grimacing::grimacing:. Wat een dosis ook. Gelukkig ben je er heel vanaf gekomen. De les heb je denk ik wel geleerd :sweatsmile:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sick... Ik kreeg per ongeluk 5-meo-dmt ipv 5-meo-mipt binnen, dus goeie waarschuwing dit.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oei. Dat is een best verschil: N,N-DMT en 5-MeO-DMT (zelf alleen enige ervaring met de eerste, maar veel gelezen over de tweede). Ook lichamelijk. Je kunt nog blij zijn dat je voor een voor N,N-DMT-begrippen relatief bescheiden dosis van 30 mg ging wat voor 5-MeO-DMT al heel sterk is! Fysiek is deze stof gevaarlijker, als in makkelijker over te doseren, en kan ook niet zomaar overal mee samen (MAOi’s). Deze middelen werken echt anders!

Ik vind het zelf ook heel jammer dat van de ‘heilige drie-eenheid’ N,N-DMT, 5-MeO-DMT en DPT de eerste - volgens mij de meest ‘toegankelijke’ van de drie qua effecten - verboden is. Die andere twee werden/worden blijkbaar te weinig gebruikt om te verbieden. đŸ€·đŸ»â€â™€ïž Waarschijnlijk grotendeels vanwege de wat donkerdere aard en heftigheid, al is gewone DMT toch ook al zeer heftig.

Kun je wat meer vertellen over je eerdere interactie met overleden naasten op DMT? Dit heb ik niet zo veel gelezen, vaak gaat het om entiteiten uit heel andere universa of realiteiten/dimensies.

@ljuv: Jeetje dat is ook een flinke blunder van de webshop zeg! :openmouth:
B
BenjaminnnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Kun je wat meer vertellen over je eerdere interactie met overleden naasten op DMT? Dit heb ik niet zo veel gelezen, vaak gaat het om entiteiten uit heel andere universa of realiteiten/dimensies.
Klik om te vergroten...
Zeker! Ik maak er later op de dag werk van.
B
BenjaminnnLid
01-01-2024, 00:00
#6
En iedereen, bedankt voor jullie reacties
B
BenjaminnnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Benjaminnn zei:
Zeker! Ik maak er later op de dag werk van.
Klik om te vergroten...
Dat was de laatste keer dat ik dmt rookte. 3 jaar geleden. Nadat ik 2 kleine hijsjes nn dmt deed en relatief weinig voelde gooide ik een flink bergje op de pijp. Diepe hijs
 en ja hoor, daar ging ik

Na enkele seconden verwarring en turbulentie belande ik bij de perfect geometrische dimensies vol kleur, vrede en licht. Zo druk en toch zo kalmerend.

Op een gegeven moment construeert zich rechts van mij vanuit de diepte een soort mathematische wenteltrap. Een vriend van me die 5 jaar geleden is omgekomen wandelt die trap op (in het echt ging het er complexer aan toe, maar ik ga hier niet te veel in op de visuals) als hij bovenaan komt stapt hij “in” mijn trip. Er straalt een enorme rust van hem af en hij glimlacht vredig. “Benjamin, ik heb hier alles georganiseerd” zegt hij, “maak je geen zorgen”. Hij was tijdens zijn leven vrij geordend, hield vast aan structuur. Dus ik kan het helemaal plaatsen. Hij blijft nog enkele momenten en wordt dan terug opgenomen in de constructies van kleur, licht en vorm. Iets later komt hij nog 1 keer kijken. Zonder te communiceren (behalve zijn uitstraling van rust). Deze keer eerder links in mijn beleving. Ik voelde zijn aanwezigheid heel sterk. Ik was ook niet vaak meer bewust met deze persoon bezig. Zijn “bezoek” kwam als een totale verrassing

De trip neemt stilletjesaan af en zodra ik terug ben in onze realiteit zeg ik tegen mijn vriendin: Ik heb Bart gezien, en barst ik in tranen uit. Ik voel een grote ontlading, ik sta zo perplex van de intense ervaring die ik net gehad heb.

Na enkele minuten goed door te janken bekom ik. Ik hou na deze trip nog weken lang een vredig gevoel vast.
a
abcgigiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat naar om te lezen dat je zo’n ervaring hebt mee gemaakt. Ik hoop dat je inmiddels wat “stabieler” bent na je heftige reis. Ik heb gisteren voor het eerst NN dmt geprobeerd en ik had zoveel euforie. Ik heb mijn trip report zojuist geplaatst. Aangezien jij ervaring hebt met NN dmt ben ik onwijs benieuwd of jij iets in mijn trip herkent.
Mocht je de tijd hebben om op mijn vragen in mijn trip report te reageren zou ik dat enorm waarderen!
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#9
30 mg op 5-MEO? dat is echt veel. Veel potenter dan N. Waarschijnlijk al tig keer gezegd, maar 5-MEO-DMT heeft niets met N te maken. Jammer dat er veel mensen zijn die die fout maken. Ik heb zelf ook 5-MEO geprobeerd na tig keer paddo's/LSD en zon 20x N,N-DMT. Dat was meteen ook de laatste keer dat ik 5-MEO heb gebruikt. En ik heb maar zo'n 5 a 10 mg gebased. Niet voor tere zieltjes, zelfs niet voor mensen die al een paar keer een paddo of LSD hebben geslikt. Mijn ervaring met 5-MEO: Alles was normaal, geen visuals, kon bij wijze van spreken gewoon een boodschappenlijstje maken, maar... het enige dat ik zo'n 20 minuten niet kon was bepalen of ik dood was of leefde... Ik weet inmiddels dat ik rare shit kan verwachten en raak daardoor ook eigenlijk nooit in een bad trip, nou ja ik ben er nooit bang van laat ik het zo zeggen. Maar 5-MEO... heeft me wel even een weekje gekost om dat een plek te geven. Absoluut de meest rare ervaring die ik heb gehad. Lekker bij N blijven, is veel leuker, mooier, spiritueler en zachtaardiger (ondanks de extreem heftige trip natuurlijk :wink: N moet ook niet onderschat worden)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
N,N-DMT
Klik om te vergroten...
Wat ben je toch een geil olifantje als je correcte chemische benamingen gebruikt. Maar N, N -DMT is toch gewoon DMT (Dimethyltrypamine)? Of is er ook een DMT zonder N, N? Dat 5-meo-DMT (5-methoxy-N,N-dimethyltryptamine) weer iets anders is weet ik, met een andere werking en andere potentie.

Maar je hebt helemaal gelijk, dan noem ik het voortaan ook N, N-DMT. Zouden die twee N's dan staan voor de twee stikstof atomen? Want dat is gek, die worden zelden zo vooraan gezet, dan zou het eerder 2-N-DMT moeten heten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Wat ben je toch een geil olifantje als je correcte chemische benamingen gebruikt. Maar N, N -DMT is toch gewoon DMT (Dimethyltrypamine)? Of is er ook een DMT zonder N, N? Dat 5-meo-DMT (5-methoxy-N,N-dimethyltryptamine) weer iets anders is weet ik, met een andere werking en andere potentie.

Maar je hebt helemaal gelijk, dan noem ik het voortaan ook N, N-DMT. Zouden die twee N's dan staan voor de twee stikstof atomen? Want dat is gek, die worden zelden zo vooraan gezet, dan zou het eerder 2-N-DMT moeten heten.
Klik om te vergroten...

Ik schrijf meestal (en zeg sowieso altijd) gewoon DMT. Maar als ik in een correct politieke bui ben, en niet lui genoeg om het niet te doen, dan wil ik wel eens N,N-DMT schrijven. 😆 Het is hetzelfde inderdaad, ik werd het verderop in m’n tekst zo te zien beu om steeds die N,N- weer te moeten typen. #zwaarleven
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Ik schrijf meestal (en zeg sowieso altijd) gewoon DMT. Maar als ik in een correct politieke bui ben, en niet lui genoeg om het niet te doen, dan wil ik wel eens N,N-DMT schrijven. 😆 Het is hetzelfde inderdaad, ik werd het verderop in m’n tekst zo te zien beu om steeds die N,N- weer te moeten typen. #zwaarleven
Klik om te vergroten...
Mijn 2-(3,4-dihydroxyfenyl)ethaanamine's staan te kletteren in mijn schedelpan als ik dit lees (dat is dopamine).
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vandaag 0.1 gram fumarate aanekomen. Ga ik zo meteen opsnuiven zie, eens zien wat dat geeft

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."