Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, Voor degene die mij nog niet kennen. Ik heb gisteravond mijn eerste trip report online gezet. Voor degene die daar geïnteresseerd in zijn; ik zal het report hier onder linken en ik raad je aan om voor de achtergrond informatie eerst dat report te gaan lezen. Mijn eerste keer NN-DMT met GEEK Vape Hi Allemaal, - (Inleiding) Ik heb gister avond mijn eerste DMT ervaring mee gemaakt en dit wil ik graag met jullie delen. Even wat voor informatie om een goed beeld te geven van mijn situatie: Ik ben een vrouw van ongeveer 50kg en ben 1.63 lang. Het afgelopen jaar heb ik de diagnose PTSS... drugsforum.nl - (Vervolg van trip report 1) Nadat ik mijn emoties had gedeeld met mijn man en ik een beetje was bij gekomen vertelde ik aan mijn man dat ik graag terug wilde. Het voelde alsof mijn doel daar nog niet voldaan was. Niet dat ik echt dacht dat ik een doel had ofzo, maar ik bedoel gewoon meer dat het gevoel van liefde en warmte zo sterk was dat ik graag verder wilde onderzoeken wat dit allemaal voor mij betekende. Inmiddels waren wij 1 uur verder en maakte ik mij klaar voor mijn 2de keer. Dit keer was ik gewoon even nerveus als de eerste keer maar toch voelde het anders. Het was tegelijkertijd een gevoel van enthousiasme en verlangen. Ik wilde zo zo zo graag terug. Maar er gingen ook wel wat vragen door mij heen; wat nou als de boodschap was dat ik er nu nog niet klaar voor ben, omdat ik bijvoorbeeld antidepressiva slik. Of wat nou als er werd bedoeld dat ik nog eerst aan mijzelf moet werken voordat ik nog een keer op ‘’reis’’ ga. En zo gingen er 1001 vragen door mijn hoofd. Mijn man zag dit aan mij en vroeg of ik zeker wist of ik dit wilde doen. Volmondig zei ik: Ja, laten we het gaan doen! Nadat mijn man de DMT had afgewogen; weer 20mg en alles had klaar gemaakt ging ik weer comfortabel zitten. Dit keer was ik voorbereid op wat er zou komen. Naast mij had ik een kots emmer staan (want ja.. die smaak en die tunnel hebben mij zowel misselijk als duizelig gemaakt tijdens de eerste trip dus dit keer kan ik eventueel spugen als ik misselijk bij kom). Ik had water staan, we hadden de ventilator aangezet (want ik merkte dat ik tijdens mijn vorige trip de deken over mij heen heel fijn vond, maar jeetje wat kreeg ik het er warm van). Ik vertelde aan mijn man dat ik tijdens het lezen van een trip report een hele goeie tip had gelezen namelijk; als je tripsitter ziet dat de smile (waar NN DMT om bekend staat) van je gezicht raakt je soms jezelf kunt kalmeren als iemand zachtjes een hand op je voorhoofd legt. Ik had ook aan mijn man verteld dat ik het fijner vindt als hij tijdens het nemen van de hit hardop zou tellen voor mij. Zodat ik precies wist waar ik aan toe was zonder zelf al te veel inspanning hoeven te verrichten. - (De heis) Ik lag achterover en nam de hit; PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPP De eerste trip 1 uur geleden begon met figuurtjes recht voor mijn gesloten ogen en kleuren die vorm begonnen te krijgen en dat vormde een tunnel. BAM! Ik zat gelijk in de tunnel en damn wat ging die hard. Ik was helemaal overweldigd en ik raakte enorm in paniek. Ik dacht echt bij mezelf voor zover ik nog kon nadenken; WTF. De tunnel leek eindeloos en ZOEF! Ineens was ik in een witte kamer. De kamer kan ik omschrijven als een geluidsdichte ruimte die je in films ziet helemaal wit met een soort kussenachtige demping. Sorry voor mijn verschrikkelijke beschrijving maar ik ben heel slecht in dingen omschrijven. Het leek alsof ik weer zweefde en 360 graden zicht had. Op het moment dat ik mij om draaide zag ik mijzelf zitten in een hoek van de ruimte. Met mijn knieën gebogen en mijn ellebogen die steunen op mijn benen. Mijn hoofd steunde op mijn handen en ik leek enorm verdrietig/angstig. Het leek alsof ik een eeuwigheid naar mijzelf aan het kijken was en in die ruimte was. Ik wilde eruit, ik begon voor mijn gevoel te bonken op de muren maar er gebeurde niks. Ik wilde schreeuwen maar er kwam geen geluid uit mijn keel en ik wilde rennen maar ik kon niet lopen. Het leek op een regelrechte nachtmerrie. Waar was ik hemelsnaam beland? Hoe kom ik hier uit? Waar is iedereen? Uit het niets leek er uit kleine zwarte moleculen een soort zwarte rook te ontstaan. Het zwarte rook begon te zweven richting mij. Althans richting de ik die verdrietig en bang in het hoekje zat. Nee, nee, nee dit wil ik niet. En ineens lukte het mij om mijn ogen te openen, eindelijk was het mijn lichaam gelukt om contact te krijgen met de echte wereld. Ik zag niks behalve wit. En het leek rokerig in de kamer. Ik hoorde de stem van mijn man die duidelijk de angst van mijn gezicht kon aflezen. Rustig maar zei die.. je hebt DMT gebruikt en je kan rustig bij komen. Veel kon ik niet verstaan van wat die zei het enige wat mij nog lukte was om net op tijd mijn kots emmer erbij te pakken. Na een paar keer een klein beetje gespuugd te hebben vroeg ik aan hem of hij mij de tuin in kon begeleiden. Ik moest hier uit. Ik voelde een verstikkend gevoel, ik begon tranen te krijgen en ik was zo blij terug te zijn. Lopen naar de tuin ging heel lastig, mijn lichaam wilde niet meewerken, mijn benen waren zwaar en ik was helemaal klam. Eenmaal de koude tegels onder mijn blote voeten te voelen was ik opgelucht. Eindelijk het besef dat ik echt terug ben in de realiteit. Mijn ogen dachten er anders over. De struiken in de tuin namen de vorm aan van chineze draken. De kleuren waren fel oranje, rood en geel. Wat was het prachtig zeg. Ondanks dat ik helemaal onderste boven was en voor mijn gevoel 1000% een bad trip te hebben meegemaakt was ik niet de euforie en liefde van de eerste keer vergeten. Ik vertelde aan mijn man dat ik te wanhopig opzoek was naar de warmte van de eerste trip en dat moeder natuur mij duidelijk heeft laten zien dat alles op zijn tijd gebeurt. Geen haast, verwerk eerst je reis en wees niet te inhalig. - (Vragen) Mijn man verteld dat het zomaar zo kan zijn dat ik in de waiting room zat. Dit is een theorie waar hij veel over heeft gelezen, zou dit kunnen kloppen? Wat is jouw theorie over? Heeft iemand iets soort gelijks mee gemaakt? Bedankt voor het lezen van mijn tweede trip report, ik merk dat ik het best leuk vind om te schrijven. Ik weet alleen niet of jullie mijn reports te lang vinden? Ik hoor het graag in de comments!"
"Wat naar om te lezen dat je zo’n ervaring hebt mee gemaakt. Ik hoop dat je inmiddels wat “stabieler” bent na je heftige reis. Ik heb gisteren voor het eerst NN dmt geprobeerd en ik had zoveel euforie. Ik heb mijn trip report zojuist geplaatst. Aangezien jij ervaring hebt met NN dmt ben ik onwijs benieuwd of jij iets in mijn trip herkent. Mocht je de tijd hebben om op mijn vragen in mijn trip report te reageren zou ik dat enorm waarderen!"
"Hi Allemaal, - (Inleiding) Ik heb gister avond mijn eerste DMT ervaring mee gemaakt en dit wil ik graag met jullie delen. Even wat voor informatie om een goed beeld te geven van mijn situatie: Ik ben een vrouw van ongeveer 50kg en ben 1.63 lang. Het afgelopen jaar heb ik de diagnose PTSS gekregen en ruim 3 maanden geleden kreeg ik te horen dat ik in een zware depressie zat en waarschijnlijk zonder hulp van medicatie mijzelf niet beter zou kunnen voelen. Ik had continue last van paniekaanvallen en was angstig, ik kwam mijn huis niet meer uit en stond op auto-pilot gedurende dag. Nadat ik met de antidepressiva was gestart en er een beetje op was ingesteld kreeg ik voor mijn gevoel weer ademruimte. Momenteel slik ik 15mg ecitalopram (Let op; niet alle medicatie gaat samen met verschillende DMT soorten en ik zeg niet dat je DMT moet gebruiken als je antidepressiva slikt). Gedurende de afgelopen weken begon het steeds meer te kriebelen nadat ik verschillende artikelen had gelezen over DMT en Magic Mushrooms die worden ingezet binnen de psychiatrische gezondheidszorg om verschillende aandoeningen te bestrijden. Mijn man waar ik al bijna 6 jaar mee samen ben, is al ruim 10 jaar geïnteresseerd in DMT. Hij heeft bijna iedere documentaire die online staat over dit stofje gezien, honderen trip reports gelezen en ga zo maar door. Maar hij heeft het nog nooit gebruikt, hij besloot een aantal weken geleden dat het tijd was om het zelf te maken aangezien het zeer moeilijk te verkrijgen is. Zo gezegd zo gedaan, hij had zijn research gedaan en alles besteld. Daar stonden hij dan; op een zondagmiddag met een schort, mondkapje en een veiligheidsbril. Hij kon zo in de serie Breaking Bad de rol als Walter White zijn broer spelen 👨🔬. Het eindproduct was af.. nu hadden we het tot onze beschikking. Mocht 1 van ons er klaar voor zijn en het willen proberen, dan hadden we het 😊. - (De Trip) Gister avond was het zo ver.. We hadden een fijne setting, in huis was het de juiste temperatuur, we hadden een rustig achtergrond muziekje en mijn man zou mijn begeleiden tijdens mijn reis. Ik zat op de bank in onze woonkamer en mijn dosering was 20mg. Doordat ik het met een GEEK-Vape ging roken was dit een prima dosis voor de eerste keer volgens mijn man, doordat de GEEK-Vape geen DMT verspilt. Ik ging achterover liggen op de bank met een lekker kussentje achter mijn rug. Ik inhaleerde 10 seconde lang rustig de rook in. Tijdens de laatste 3 seconde begon de omgeving een beetje te trillen en had ik nog erg veel moeite om nog eens 10 seconde mijn adem in te houden. Eenmaal tijdens het inhouden van de rook merkte ik dat mijn lichaam een soort van heel zwaar werd en ik echt heel graag mijn hoofd wilde neerleggen. Gezien ik net voor mijn gesloten ogen allemaal figuurtjes begon te zien; de kleuren waren blauw, groen, geel maar niet een soort blauw, groen of geel die wij hier op deze wereld kennen. De kleuren waren veel intenser en levendiger. Dit was trouwens met alle kleuren die ik tijdens deze trip report ga opnoemen. De kleuren die ik daar heb gezien bestaan gewoon weg niet op deze wereld. BAM! Daar ging ik dan ik zat in een eindeloze tunnel en de figuurtjes die vormde een soort van pijltjes. De pijltjes wezen naar links en naar rechts. Rechts hoorde ik gelach in mijn oor. Het was een hele vrolijke een aanstekelijke lach, ik kan me niet herinneren of het de lach van 1 persoon of van meerdere personen was. En links.. well daar hoorde ik niks. Ik besloot om voor rechts te kiezen aangezien ik wel het gevoel had om een bepaalde richting op te gaan. ZOEF! Ik was in een soort van weiland en werd overweldig met een gevoel van liefde, vreugde, euforie, blijdschap, letterlijke alle positieve gevoelens die je je maar kan voorstellen op deze wereld maar dan duizenden malen intenser. Terwijl ik overweldigd was en van mijn tunnelrit nog aan het bijkomen was keek ik in het rond. Wat was het hier prachtig, het leek alsof ik 360 graden zicht had. En daar was het dan. Ineens hoorde ik weer het gelach en zag ik een heuvel.. ik besloot om daar naar toe te gaan. Tijdens de trip weet ik niet of ik een mens was of dat ik een geest was. Het voelde alsof ik door de weiland aan het zweven was. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar het voelde heel vrij. Dus ik was onderweg naar de heuvel en het gelach, het voelde als een doel. Ik werd er echt naar toe gezogen. Nog steeds was ik intens blij maar hoe dichterbij ik kwam hoe minder ik het gelach kon horen en hoe verder weg de berg/heuvel leek te gaan. Ineens was de heuvel weg en kreeg ik sterk het gevoel dat het nog niet mijn tijd is. Er was niemand anders aanwezig op de weiland maar ik kreeg wel een duidelijke boodschap die echt bij mij binnen kwam. In het begin begreep ik het niet zo goed, ik was in de war. Waarom niet? Ik wil naar het gelach toe. Ik hoor hier thuis, hier wil ik zijn. Dit gevoel wil ik voor altijd hebben! Hierna besefte ik dat ik rustig de muziek op de achtergrond hoorde en werd ik overspoeld door een lading van emoties. Ik ben weer terug in de realiteit. Althans tot ik mijn ogen open deed. De muur in ons huis kon ineens ademen en de plant in de hoek van de kamer was veel groter en groener. Ik nam even mijn tijd om bij te komen en mijn man die stond echt te trappelen om te horen wat er was gebeurd. Ik was de eerste 20 minuten zo emotioneel. Het voelde als afscheid, ik hoor niet op deze wereld, dat is mijn thuis. Ik wil terug. Na ongeveer 3 kwartier later mijn verhaal aan mijn man gedaan te hebben en over mijn reis te hebben verteld kreeg ik allemaal vragen. - (Vragen) Waar was ik? Was ik in de hemel? Wat werd er bedoeld met mijn tijd? Waarom ging het gelach weg en de heuvel verder weg? Heb ik een breakthrough gehad? Dit zijn enkele vragen die nu nog door mijn hoofd spoken.. Heeft iemand iets soort gelijks mee gemaakt? Of heb jij antwoorden op mijn vragen dan hoor ik dit heel graag! Ik ben zo onwijs benieuwd en ik hoop oprecht dat jullie wat aan mijn trip report hebben gehad. - (Eind woord) Al met al ondanks dat ik zo emotioneel was toen ik terug kwam heb ik echt een magische eerste keer gehad. Woorden kunnen niet uitdrukken hoe mooi, vredig en warm het was. Wat dingen die ik persoonlijk vond tegen vallen is de verschrikkelijke smaak van verbrandde plastic en ik werd een beetje misselijk van alle figuurtjes en de tunnel. Hierdoor was ik na trip dan ook een beetje misselijk. Dit trok echter wel na een paar uurtjes weg. Ik heb heel diep geslapen vannacht en niet echt gedroomd (maar ik droom sowieso minder/kan ze slechter onthouden door het gebruik van mijn medicatie)."
"Casrus zei: Nee, nog nooit DMT gerookt/gevaped of wat dan ook. Wel Ayahuasca gedronken, maar dat is waarschijnlijk iets heel anders. Dank je voor het delen van dit mooie trip report! Het was erg fijn na mijn half geslaagde, half tegenvallende avond uit om te lezen. Klik om te vergroten... Bedankt voor het nemen van de tijd & het reageren! Ik hoop dat je lekker kunt slapen.. morgen weer een nieuwe dag met nieuwe rondes en kansen ☺️."
"Natozlato zei: Ik vind het prachtig hoe je het beschrijft! Ik lees graag mee. Fijne begeleiding van je man ook, zo te lezen. Klik om te vergroten... Hi! Bedankt voor lieve comment & ik ben inderdaad heel blij met de fijne begeleiding van mijn man tijdens deze bijzondere ervaring ✨."
"DoeMaarDieMaar zei: Ik ken die ervaring wel. Je wilt te snel en je wilt wat je de vorige keer had. Dan ga je een soort van forceren. Als het dan even niet dezelfde kant op dreigt te gaan, dan gaat het meteen goed fout. Elke trip is anders en je kan je het beste laten meevoeren en positief blijven. Klik om te vergroten... Hi! Ja daar kan ik mij helemaal in vinden, ik denk ook dat ik oprecht te geforceerd terug wilde naar dezelfde plek. Achteraf gezien klinkt het ook enorm stom.. maar ik zie het als een ervaring. Ik weet nu in ieder geval dat ik het rustig aan moet doen en mijn best moet doen om positief te blijven, de trip duurt immers maar maximaal 5 minuten."
"Gemberthee zei: Ik heb geen ervaring met DMT, maar wil wel mijn bewondering voor je moed uitspreken! Ik ben benieuwd hoe je over een tijdje terug kijkt op deze twee intense en uiteenlopende ervaringen. (Je hebt me wel onwijs nieuwsgierig gemaakt met je prachtige reports!) Klik om te vergroten... Hi! Oh mag ik vragen waarom jij nog geen reis hebt gemaakt? Ik ben enorm benieuwd! Bedankt voor je lieve woorden, ik ben blij om te horen dat de reports fijn weg lezen ☺️"
"Proxima zei: Heel mooi reisverslag van je ervaring met DMT, dank daarvoor! Waar je was daar is denk ik geen consensus over, de antwoorden variëren van 'in de ruime mogelijkheden van je eigen hoofd en lichaam' tot een multiverse. Eigenlijk zijn alle mogelijkheden fascinerend als je er goed over nadenkt. 😊 Over de andere vragen van je reis hier een mogelijke interpretatie: Ik denk dat het gelach wegging omdat je reis ten einde begon te lopen en je teruggetrokken werd naar onze werkelijkheid. Dat het nog niet je tijd was lijkt mij een eigen interpretatie/invulling van jezelf van wat je op dat moment voelde toen de reis langzaam ten einde liep. Wellicht ingegeven door levenservaringen uit het verleden? En of je een breakthrough hebt gehad? Zoals @Eik al aangaf is dat best nog steeds een vaag begrip. Ik denk dat je met meerdere (wellicht ook diepere?) ervaringen daar zelf een beter antwoord op kan geven. Love de veiligheidsmaatregelen, top! 😍👍 Dan nog een vraagje aan je man als het mag: heb je hiervoor DMT-citraat met PG/VG gebruikt of heb je direct alleen de DMT freebase in de Geekvape gedaan? (En welke coil en setting is er gebruikt?) Wederom dank voor je mooie reisverslag! 💛 Klik om te vergroten... Dan nog een vraagje aan je man als het mag: heb je hiervoor DMT-citraat met PG/VG gebruikt of heb je direct alleen de DMT freebase in de Geekvape gedaan? (En welke coil en setting is er gebruikt?) -> Om even hierop te reageren: Dit is de link waar alles precies wordt uitgelegd (ik weet niet of ik links zo mag plaatsen indien dit niet mag, sorry dan verwijder ik de link) Hij heeft de spiritvegtek gebruikt, zie reddit Verder wilde ik je graag bedanken voor het nemen van de tijd om mijn reisverslag te lezen en te reageren! Iedere interpretatie is inderdaad anders en hopelijk zal de tijd mij laten zien wat ermee werd bedoeld tijdens de trip. Hahaha we loved de veiligheidsmaatregelen too, we hebben dood gelachen tijdens het hele proces 😂."
"mitchieee zei: machtig! zelf heb ik ook de geek vape en dat werkt perfect gewoon Klik om te vergroten... Ja hij is fijn he! Je hoeft ook maar 1 goeie hit te nemen. Zonder al te veel gedoe met een pijpje etc. ☺️"
"Eik zei: Hoi @abcgigi , Welkom op het forum! Leuke binnenkomer zo'n dmt tripreport. Het klinkt alsof je een bijzonder mooie, liefdevolle en vredige kennismaking met DMT hebt gehad. Dat is wel echt heel fijn! Zelf vond ik het de eerste keer best angstaanjagend. Ik heb verdeeld over twee sessies een paar keer DMT gerookt. Van de eerste dag en van de belangrijkste trip van de tweede keer heb ik tripreports geschreven voor het geval je het interessant vind om te lezen: Tripreport v/d Maand - DMT - "jij=weg" | DrugsForum DMT - opnieuw op verkenning | DrugsForum Ik herken wel een aantal dingen die je noemt zoals die opvallende 360 graden visuele waarneming en de bijzondere kleuren. Tjsa dmt zet je wel aan het denken he?! Ik denk niet dat ik antwoord kan geven op je vragen. Die zijn wel echt specifiek voor jouw ervaring en jouw persoonlijkheid. Ik vind de definitie van een Breakthrough maar een lastige. Ik denk dat als je besef van je eigen ego (je persoonlijkheid en het idee dat je uberhaupt een mens bent) volledig wegvalt en je het gevoel hebt in een andere dimensie te zijn... dat dat wel ongeveer doorgaat voor een Breakthrough. In hoeverre dat bij jou het geval is kun je alleen zelf beoordelen. 20mg is voor veel mensen te weinig daarvoor maar bij een perfecte opname wellicht mogelijk. Ik ben al benieuwd naar eventuele vervolg ervaringen! Ben wel weer gemotiveerd om ook weer eens een reis te gaan maken. Is alweer lang geleden... Klik om te vergroten... Hi en bedankt voor het warme welkom! 😜💪 Bedankt voor je mooie en duidelijke uitleg. Ik denk dat wij allemaal een andere theorie hebben en dat niemand echt weet wat er precies gebeurd tijdens zo’n trip. Jeetje wat een magische ervaring & ik hoop dat je gauw een mooie reis kan maken ☺️. Ik ga zeker je trip report lezen, ik ben altijd benieuwd naar de ervaringen en theorieën van anderen! Zo leerzaam en zo bijzonder."