Ik doe m'n best. Komedie is slechts een hobby nogBekijk bijlage 33857
Het is zo heerlijk als je een beetje grappen kan sparren met iemand die iets teruggeeft.
Ja heel vaak maar dan vooral door eerst alcohol te drinken en dan methylfenidaat te snuiven!Gebruik je (of ooit gebruikt) deze nasaal? Ik heb van dit stofje van slechts een gram of 3 een septumperforatie opgelopen. Was niet best kan ik je vertellen
Gehehe. Smart thinkingJa heel vaak maar dan vooral door eerst alcohol te drinken en dan methylfenidaat te snuiven!
wat een goede samenvatting die sla ik op, op mijn computerIk zou het omschrijven als
Koude stimulanten, Die geven alleen de Dopamine en noradrenaline waardoor ze eigenlijk alles behalve empatisch en gesprekverdiepend zijn op emotioneel of connectie gebied maar hierdoor wel vaak recht door zee en soms ook perfect voor studeren Denk aan methylfenidaat, a-pihp( bijna alle pyros op mdpv en mdphp na) modafinil, troparil etc
Dan de (tussen stimulanten) zoals coke en speed want die zijn door een hele lichte sero afgifte en balans van afgifte behoorlijk sociaal maken en daardoor toch wat warmer en geven een praatkick. 3-mmc vind ik al neigen naar een stap hoger.
n-ethylpentedrone en hexen vallen hier ook wel onder.
dan de stimulanten met duidelijk warme sero werking als 3-mmc/4-mmc (2-mmc miste dat natuurlijk weer en is meer een straight kaal sim) maar ook 3-cmc en 3-mec vallen daaronder en de pyro MDPHP. 3-fa en 4-fa vallen er ook net onder denk ik.\\
Dan de pure serotonine stimulanten die dus eigenlijk geen stim meer zijn want van 4-cmc, 4-emc, 5-mapb, 4-mec, (mdma is voor mij ook geen echte stim) en 4-mmc vind ik op hogere doseringen eigenlijk ook best wel sloom en hebben weinig weg van een stimulant en zijn pure entactogenisch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."