Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-emc bommetjes

4-emc bommetjes

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Allemaal. En greep ook constant mn ballen vast en was ineens blank
Klik om te vergroten...
qJiM1tI9.jpg

Het is zo heerlijk als je een beetje grappen kan sparren met iemand die iets teruggeeft.
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke het is nu een tijdje verder en ik dacht ik laat even weten of er een dinsdag dip is. Nee die is er niet. Wat ik nog wel vergeten was in het tripreport is de hoeveelheid dat je moet plassen. Volgends (a) ben ik zo'n beetje elk uur naar de wc geweest. Ik heb dat zelf niet echt door gehad maar nu terug denkende kan dat wel kloppen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ik doe m'n best. Komedie is slechts een hobby nog
Klik om te vergroten...
Fear not, young padawan

2466de30271aa006ad99064af264c55b207ec6bc.jpeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 33857

Het is zo heerlijk als je een beetje grappen kan sparren met iemand die iets teruggeeft.
Klik om te vergroten...
Ik doe m'n best. Komedie is slechts een hobby nog
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Gebruik je (of ooit gebruikt) deze nasaal? Ik heb van dit stofje van slechts een gram of 3 een septumperforatie opgelopen. Was niet best kan ik je vertellen
Klik om te vergroten...
Ja heel vaak maar dan vooral door eerst alcohol te drinken en dan methylfenidaat te snuiven!

A.k.a : ethylfenidaat
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Ja heel vaak maar dan vooral door eerst alcohol te drinken en dan methylfenidaat te snuiven!
Klik om te vergroten...
Gehehe. Smart thinking :wink:

Had ik ook beter kunnen doen idd
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Ik zou het omschrijven als
Koude stimulanten, Die geven alleen de Dopamine en noradrenaline waardoor ze eigenlijk alles behalve empatisch en gesprekverdiepend zijn op emotioneel of connectie gebied maar hierdoor wel vaak recht door zee en soms ook perfect voor studeren Denk aan methylfenidaat, a-pihp( bijna alle pyros op mdpv en mdphp na) modafinil, troparil etc

Dan de (tussen stimulanten) zoals coke en speed want die zijn door een hele lichte sero afgifte en balans van afgifte behoorlijk sociaal maken en daardoor toch wat warmer en geven een praatkick. 3-mmc vind ik al neigen naar een stap hoger.
n-ethylpentedrone en hexen vallen hier ook wel onder.

dan de stimulanten met duidelijk warme sero werking als 3-mmc/4-mmc (2-mmc miste dat natuurlijk weer en is meer een straight kaal sim) maar ook 3-cmc en 3-mec vallen daaronder en de pyro MDPHP. 3-fa en 4-fa vallen er ook net onder denk ik.\\

Dan de pure serotonine stimulanten die dus eigenlijk geen stim meer zijn want van 4-cmc, 4-emc, 5-mapb, 4-mec, (mdma is voor mij ook geen echte stim) en 4-mmc vind ik op hogere doseringen eigenlijk ook best wel sloom en hebben weinig weg van een stimulant en zijn pure entactogenisch.
Klik om te vergroten...
wat een goede samenvatting die sla ik op, op mijn computer
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoooi ben ik weer,

gisteren voor het eerst 4-emc nasaal geprobeerd en zoals je in mijn vorige trip report hebt kunnen lezen was er niet veel aan.
ik had heb wat advies gehad van een mede forum genoot om het te proberen met bommetjes.
nu had ik mij voorgenomen om eigenlijk hier mee een week of 4 te wachten.

echter komt er vanavond een goede vriendin van mij langs.
en na mijn verhaal over gisteren aan te hebben aangehoord stelde ze voor om vanavond bommetjes te proberen omdat ze zelf ook wel zin had in een tripje.

even wat over onszelf
(A) vrouw, 28 jaar, 60 kilo 1m68ish, al best wel wat ervaring met xtc en wiet.
(K) ikzelf man 35 jaar oud 87 kilo 1m85, ervaring met coke xtc en gister dus 4-emc.

wellicht beginnen we wat laat maarja na de nodige biertjes en zij wijntjes hebben we besloten om het toch maar te proberen.

T00:00 voor haar een bommetje gemaakt van 175mg en voor mezelf eentje gemaakt van 275mg.

we nemen allebei het bommetje met een glas sinas (ik had ergens gelezen dat fanta trip versterkend werkt als je het voor het actief word neemt).
terwijl we afwachten wat ons gaat overkomen besluit ik haar wat les te geven in dj-ing.
we beginnen met wat euphoric hardstyle om lekker een beetje in de sfeer te komen.

ik zal dit report verder uitbreiden als we verder in de nacht komen.

--------------------------------------------------------------------------------------------
ehh helemaal vergeten dat ik een tripreport aan het maken was sorry hehe

T00:30 (A) zegt dat ze al wat voelt op komen, ik zelf nog helemaal niet, maar we zijn we lekker bezig met muziek en alles is toch al gezellig.

T01:00 (A) zit er nu helemaal in en bij mij voel ik ook al wat gebeuren.
ik merk dat ik vooral een beetje trillerige handen heb en een beetje begin te zweten.
(A) is nu meer bezig met verhaaltjes vertellen over vorige drugs avondjes dan dat ze nog met muziek bezig is

T01:30 ik voel een euforie opkomen die heel anders is dan wat ik gewend ben van MDMA.
dit is denk ik het best te beschrijven als de lucht zit vol spanning.
er gaan tintelingen over mijn hele lichaam.
ook ik vind het zo enorm fijn om over van alles en nog wat te praten.
(A) zit er vol in en zegt dat alles eigenlijk wel lekker en energiek aanvoelt.
wel heeft ze net zoals mij last van ontzettende zweethanden en geeft aan dat ze dit wel een beetje vies vind

T02:00 na nog ruim een half uur lekker kletsen besluiten we om maar iets aan die zweethanden te gaan doen
(A) stelt voor om wat rustigere muziek op te zetten en een douche te nemen.
volgends haar is een douche echt goddelijk als je in een euforische stemming bent dus ik volg haar naar de douche

T03:00 (ongeveer) o jezus wat was dat lekker, het gevoel van de regendouche op je huid.
de tintelingen zijn niet te omschrijven zo fijn!
(A) geeft aan dat ze een beetje horny begint te worden en begint een beetje met mij te spelen.
echter blijft het gevoel eenzijdig en word ik niet echt opgewonden.
dit is zo anders dan wat ik bij mdma merk, daar werd ik zo geil als boter.
nu niet, ik heb meer zin om ff lekker een rondje te gaan lopen echter gezien het tijdstip en ik midden in de stad woon lijkt het mij toch niet zon strak plan.
als een soorrt compromis besluiten we dan maar een livesetje van een festival waar we samen zijn geweest op te zetten en dan maar te gaan dansen.

T03:30 we merken dat het gevoel wat minder aan het worden is dus besluiten we een 2e bommetje te nemen.
allebei nemen we 150mg.

--------------------------------------------------------

T04:30 2e bommetje begint nu ook te werken en we hebben het prima naar ons zin,
als ik mijn gevoel nu moet omschrijven is het alles is prima en ik vind (A) super interessant!
ik wil echt alles weten en ik heb echt de behoefte om haar alles over mijn leven te vertellen.
de zweethandjes beginnen weer terug te komen en mijn hartslag voel ik ook weer sneller gaan.

----------------------------------------------------------

T05:30 denk ik, de euforie van het 1ste bommetje is bij de 2e niet echt terug gekomen.
we gaan nu lekker in bed ff serietje kijken.

conclusie:
bommetjes zijn echt beter dan nasaal, bijnemen in een kleine dosis zorgt er niet voor dat je eerste euforie momentje verlengt word.
nog steeds krijg je niet echt de energie die je bij een mdma oid wel hebt.
maar je hebt wel extreem veel zin om te socializen en leuke dingen te doen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind 4-EMC te omschrijven als de geestelijke power en euforie van wat 4-mmc heeft en 3-mmc net niet had. Maar mist totaal de dopamine kick en energie want los van die sero actie voelt die bijzonder kaal en vermoeiend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."