Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMA en dopamine reset

4-FMA en dopamine reset

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
IkweetgeengoeienAmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nihilist88 zei:
Was omdat jij over scheikundige godslastering begon😉

Voor de rest geef ik jou mbt effecten, 1000% gelijk, zeker op vlak vd 6apb, da's ook geen stim waar ik iets v pep ervaar en wat jij ook beschrijft.
4-FMA is duidelijk meer de pep energie, maar niet kei strak en toch duidelijk met een extra touch, socialer, vrolijker, gewoon niet zo'n opgefokt Duracell konijn.
Klik om te vergroten...
Hi,
Ik zie dat jij redelijk bekend bent met drugs en 4fa en 6amp.
Zou fijn zijn als je mee wilt lezen:). Ik heb zaterdag 4fmp gedaan, volgens m’n broer 4fmp en geen 4fa, maar kon ook 4fa zijn volgens hem, hij heeft deze pillen al een tijdje liggen ( logisch aangezien ze nu niet meer te krijgen zijn ), in Duitsland gingen wij naar een festival, mn broer waarschuwde al dat ik er niet teveel van moest verwachten, ik wilde namelijk een keertje lekker goed gaan, festival in Duitsland heb je niet elke week ( normaal doseer ik heel laag, Max 300mg mdma, 190cm, 75KG EN 18J btw ). Daarin tegen gooien vrienden 2/3/4 pillen achterover en staan er idioot achtig bij. Dit wil ik niet. Maar een beetje hard gaan wil ik wel, dus 4fmp geprobeerd op aanrader van m’n broer.
21:00 genomen, 21:45 voelde ik wat, veel energie, pijn in rug en benen was volledig weg. Ben lekker gaan dansen en was goed gefocust op de muziek, beetje mdma achtig. Ik merkte idd een kleine serotonine rush, maar niet veel en dit heb ik sowieso snel op festivals ook nuchter, de vibe en de mensen en het aanwezig mogen en kunnen zijn, ook ben ik heeel sociaal met of zonder drugs, ik praat met iedereen. Toch merkte ik wel wat verschil, met gesprekken voeren merkte ik dat ik super geïnteresseerd was in iemands verhaal en alles heel goed in me opnam, 1 op 1 gesprek gehad met een Nederlander en ik weet alles nog wat die deed, daardoor klikte het ook heel goed, ik wilde hem echt goed leren kennen dus de gesprek stof was niet zo basis zoals vaker op een festival wel het geval is. Dit effect herken ik overigens van 3mmc. Die jongen een knuffel gegeven dus kleine serotonine rush was er zeker, voor de rest heeel energiek gedanst, de muziek was top en ik werd maar niet moe. 2:00 kwam waar m’n broer voor waarschuwde, energiek en wat meer praten, dat is het eigenlijk. Toen ben ik mdma gaan likken, rond de 250mg heb ik gelukt toen de klok 6:00 aantikte ( +1u achteruit gegaan ), nog nooit zo hard gegaan op mdma, m’n scherm was eventjes beetje wazig en ogen voelde alsof ze er uit vielen, nu voelde ik hoe m’n vrienden erbij liepen. Eventjes gaan zitten en alles ging voor de rest goed en tot einde ( 9:00, 13u lang geweest en maximaal 30min gezeten ) volgehouden uiteraard door de 4f. Daarna ketamine geslikt, air ketamine, jij had het over ketaminerc misschien is dat hetzelfde. 150mg in een bommetje gedaan en 12:00 geslikt, joint gerookt en 12:25 werkte het, air keta is vooral op geest zegt m’n broer en dit klopt, ik tripte echt wel heel hard, maar had wel controle en ik tripte leuk! Icm jonko en mdma en 30u wakker ook beetje gaan hallucineren, al met al goede 4f en keta ervaring.
Maar 4f is leuk, maar merkte toch dat ik meer wilde, vandaar mdma gaan likken. Heb jij een drug die iets meer geeft dan 4f, maar niet zo erg als xtc, is 6amp zoiets of totaal anders?
Zou hier graag antwoord op willen en sorry voor het extreem lange verhaal
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
IkweetgeengoeienAm zei:
4fmp gedaan, volgens m’n broer 4fmp en geen 4fa,
Klik om te vergroten...
4fmp bestaat niet. Je hebt 4-Fluoramphetamine (4fa) en 4-fluormethylphenidate (4-FMPH). Een of andere clown heeft ooit die naam bedacht die alleen maar verwarring bedacht.
I
IkweetgeengoeienAmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
4fmp bestaat niet. Je hebt 4-Fluoramphetamine (4fa) en 4-fluormethylphenidate (4-FMPH). Een of andere clown heeft ooit die naam bedacht die alleen maar verwarring bedacht.
Klik om te vergroten...
Aha, dan zal het wel 4fma geweest zijn
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
IkweetgeengoeienAm zei:
Aha, dan zal het wel 4fma geweest zijn
Klik om te vergroten...
Dat zou kunnen, dat is de methyl versie van 4-fluoramphetamine, oftewel 4-fluoromethampetamine. Of, om te mierenneuken, 4-fluor-alpha-methylmethphenethylamine.
I
IkweetgeengoeienAmLid
01-01-2024, 00:00
#5
IkweetgeengoeienAm zei:
Aha, dan zal het wel 4fma geweest zijn
Klik om te vergroten...
4fa
Dirkjan zei:
Dat zou kunnen, dat is de methyl versie van 4-fluoramphetamine, oftewel 4-fluoromethampetamine. Of, om te mierenneuken, 4-fluor-alpha-methylmethphenethylamine.
Klik om te vergroten...
jemig, wat een namen allemaal!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
IkweetgeengoeienAm zei:
4fa
Klik om te vergroten...
Ah. Typfoutje?
IkweetgeengoeienAm zei:
jemig, wat een namen allemaal!
Klik om te vergroten...
Heel veel drugs, amphetamines, cathinones, 2c's, mescaline, MDMA (wat in feite ook een gesubtitueerde amphetamine is) en nog wel een hoop meer zijn allemaal gecreerd vanuit de basisstructuur genaamd phenethylamine. Het zijn eigenlijk allemaal gesubstitueerde phenetylamines. 2c-b bijvoorbeeld? Dat is een phenethylamine met 2 dimethoxy (di-twee-methyl-oxygen) groepen en één atoom broom.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
IkweetgeengoeienAm zei:
Hi,
Ik zie dat jij redelijk bekend bent met drugs en 4fa en 6amp.
Zou fijn zijn als je mee wilt lezen:). Ik heb zaterdag 4fmp gedaan, volgens m’n broer 4fmp en geen 4fa, maar kon ook 4fa zijn volgens hem, hij heeft deze pillen al een tijdje liggen ( logisch aangezien ze nu niet meer te krijgen zijn ), in Duitsland gingen wij naar een festival, mn broer waarschuwde al dat ik er niet teveel van moest verwachten, ik wilde namelijk een keertje lekker goed gaan, festival in Duitsland heb je niet elke week ( normaal doseer ik heel laag, Max 300mg mdma, 190cm, 75KG EN 18J btw ). Daarin tegen gooien vrienden 2/3/4 pillen achterover en staan er idioot achtig bij. Dit wil ik niet. Maar een beetje hard gaan wil ik wel, dus 4fmp geprobeerd op aanrader van m’n broer.
21:00 genomen, 21:45 voelde ik wat, veel energie, pijn in rug en benen was volledig weg. Ben lekker gaan dansen en was goed gefocust op de muziek, beetje mdma achtig. Ik merkte idd een kleine serotonine rush, maar niet veel en dit heb ik sowieso snel op festivals ook nuchter, de vibe en de mensen en het aanwezig mogen en kunnen zijn, ook ben ik heeel sociaal met of zonder drugs, ik praat met iedereen. Toch merkte ik wel wat verschil, met gesprekken voeren merkte ik dat ik super geïnteresseerd was in iemands verhaal en alles heel goed in me opnam, 1 op 1 gesprek gehad met een Nederlander en ik weet alles nog wat die deed, daardoor klikte het ook heel goed, ik wilde hem echt goed leren kennen dus de gesprek stof was niet zo basis zoals vaker op een festival wel het geval is. Dit effect herken ik overigens van 3mmc. Die jongen een knuffel gegeven dus kleine serotonine rush was er zeker, voor de rest heeel energiek gedanst, de muziek was top en ik werd maar niet moe. 2:00 kwam waar m’n broer voor waarschuwde, energiek en wat meer praten, dat is het eigenlijk. Toen ben ik mdma gaan likken, rond de 250mg heb ik gelukt toen de klok 6:00 aantikte ( +1u achteruit gegaan ), nog nooit zo hard gegaan op mdma, m’n scherm was eventjes beetje wazig en ogen voelde alsof ze er uit vielen, nu voelde ik hoe m’n vrienden erbij liepen. Eventjes gaan zitten en alles ging voor de rest goed en tot einde ( 9:00, 13u lang geweest en maximaal 30min gezeten ) volgehouden uiteraard door de 4f. Daarna ketamine geslikt, air ketamine, jij had het over ketaminerc misschien is dat hetzelfde. 150mg in een bommetje gedaan en 12:00 geslikt, joint gerookt en 12:25 werkte het, air keta is vooral op geest zegt m’n broer en dit klopt, ik tripte echt wel heel hard, maar had wel controle en ik tripte leuk! Icm jonko en mdma en 30u wakker ook beetje gaan hallucineren, al met al goede 4f en keta ervaring.
Maar 4f is leuk, maar merkte toch dat ik meer wilde, vandaar mdma gaan likken. Heb jij een drug die iets meer geeft dan 4f, maar niet zo erg als xtc, is 6amp zoiets of totaal anders?
Zou hier graag antwoord op willen en sorry voor het extreem lange verhaal
Klik om te vergroten...
Allereerst, zie ik dit niet als compliment🙂

300mg MDMA, is geen lage dosis, integendeel, mijn dosis was tussen de 180-220mg. En ook enkel dat, geen andere stims erbij, buiten paar keer met LSD, de fameuze candyflip 🤪

Maar u haalt nogal wat afkortingen door elkaar en alles komt nogal rommelig over, misschien nog deels onder invloed 😜.
Ten eerste is 4-FA na de ban echt al 2j geleden fzo en heb ik het hier weinig echt uitgebreid over gehad. 4-FMP was/is gewoon een verkeerde benaming vr 4-FA, zoals @Dirkjan reeds zé.
4-FA is gewoon speedy energy, met wel lekkere bodyhigh, geil, remloos, maar heel ver weg van MDMA. Het entactogene en über euforische vd MDMA is er gewoon niet.
Wel ben ik een te grote fan van 4-FMA (dat je ook ff verwarde met 4fa), maar daar heb u het blijkbaar totaal niet over, maar dit is een verbeterde en potentere versie van 4-FA, langwerkender en ondanks duidelijke pep energy, toch meer euforie en wat entactogene effecten, maar nog steeds focus op pep.

6amp ken ik zelfs niet, nog nooit van gehoord, of bedoel je 6-APB?
Dus zal het maar over 6-APB hebben. Dit is voor mij en vele anderen de beste stim rc op de markt. Geen pep energy, maar een stabiele en vrij potente rush, met de kenmerken van MDMA, maar dan minder bombastisch, niet in golven, niet wausy en volledig weg, maar alles meer lekker gedoseerd, waardoor je lange fijne rush vol vrolijkheid, empathie, zweverige energie en zeker ook visuals ervaart en algemene veranderlijke zintuigen. Ik ervaar dit echt als langwerkend, met tot 12u-14u nog grote kijkers en lichte veranderlijke waarnemingen en dat zweverige. Je merkt dat dit stofje vd de stim rc's, sterk op je serotonine werkt, want net te veel qua dosis, geeft bijwerkingen als irritant trillend zicht, oververhitte hersenpan, gewoon minder fijne rush, te overdrive.

Je mag me ook steeds pm sturen, bij vragen of dingen te delen 🙂
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Anunnaki zei:
Tja dat heb je toch echt zelf veroorzaakt vrees ik🤣
Klik om te vergroten...
Ja tuurlijk, op korte tijd tot 6apb en 4fma promotor gecatapulteerd😆

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."