Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-fma

3-fma

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenacht.
Ik ben net begonnen met het nemen van 3-fma.
Manier van inamen is snuiven,
was benieuwd wat het dan zou doen omdat daar niet veel van bekend is omdat het enorm zou branden, nou is na all die 3mmc mn neus wel wat gewend en van de pep maar kan zeggen brand wel ergen dan speed maar kort en vind ik goed te handelen.

Setting in mn bed luisterend naar muziek.

Hoeveelheid weet ik nog niet pak gewoon af en toe een puntje. Heb ongeveen nog 300mg denk ik

00.41 pak 3/4 redelijke puntjes 70 mg als aftrapper.
eerste effecten is dat de muziek gewoon heerlijk klinkt en ik me in een soort roes voel Hetzelfde als bij meth wat ik overigens maar 1 keer gerookt heb.
Heb een soort heerlijke calmte over me heen.
Wat raar klinkt voor een stim, maar zal het ff uitleggen,
Als ik speen of amphetamines pak op een festival werlt het bij mij zoals bij iedereen heel oppepend, maar als ik het in een rustigge setting pak kan ik er heerlijk op ontspannen en achterover liggen en uren muziek luisteren en relanxen voel me in een soort eigen bubel/roes wat sommige beschriven van morfine dat heb ik dan ook maar met een wat alerter randje weet niet of amderen dit ook hebben.

Zal blijven posten dezen uren dus tot zo
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
01.17 heb nog 2 puntjes gepakt ondertussen
Ben nu iets verder met de effecten
Heb veel behoeften om te kletsen en daarom ook op chat sites gegaan heb wel nogsteeds dat muziek enorm lekker klinkt en ontspannend werkt ook je libido stijgt enorm van dit mideltje dit is het voor nu

Ik houd jullie op de hoogte groetjes een maatje
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
1.29 mischien doe ik het te snel achter elkaar posten in mn eerste trip report hahaha maar anyways.

Heb ondertuusen al best wat op je blijft lekker helder van dit spul heb wel nog steeds die roes over me heen van ontspanning maar toch helemaal helder zijn.

En een enorme behoefte aan contact met mensen niet normaal chatten is zo leuk nu.

En ja dat libido dingetje hoort er gewoon bij dat je bij je genitalie gewoon zon aangenaame kriebel/gevoel hebt en je heel erg word gewezen op de aanwezigheid er van weet niet of die info van toepassing is zo niet zeg het gerus in de comments. Ben een rookie op trip report gebied dus weet niet of die effecten ook beschreven moeten worden of liever niet.

Lieve mensjes tot zo x
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zijn iets meer dan 1 uur verder en effecten hebben een soort stabiele lijn er in heb nog wel af en toe een puntjw gepakt maar het voelt een beetje alsof je een hele natuurlijke enrgie in je hebt die je lichamelijk kan gebruiken maar niet perse hoeft en je hem ook gestelijk kan maken een beetje of je daar co trole over hebt

Dit was het voor nu tot dadelijk
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniet ervan man
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
4.44 Jo we zijn 2.5 uur verder en heb flink wat bij genomen het fijna aan deze drugs en dat is bij veel amphetamine of methamphetamine rc is dat je lekker helder blijft en in mijn geval ik er heerlijk op kan ontspannen weet niet of dat voor iedereen geld heb nog ongeveer 60 mg en ga deze ook opmaken.
Tot zo mensjes
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enjoy
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
5.37 gaat nog steeds lekker vloeiend wel een beetje stress omdat mn familie op bezoek komt on 12 maar heb er zelfs tot nu toe geen grote pupillen van hopelijk blijft dat zo.
Heb zelfs t gevoel dat als ik zou willen ik nu zou kunnen slapen merk wel dat het love effect wel wat minder is nu na een paar uur.

Tot zo luitjes
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Btw zou het leuk vinden om een reactie of iets te zien zodat ik weet of iemand het leest groetjes
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geniet ervan!! Ik ben zelf echt fan van 3-FA, wil als ik wat beter in mijn vel zit nog een keer 3-FMA proberen. Heb het al eens gebruikt in een FMA mix (2, 3 en 4-FMA) maar ik ben wel benieuwd hoe het is op zichzelf.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mark247 zei:
Btw zou het leuk vinden om een reactie of iets te zien zodat ik weet of iemand het leest groetjes
Klik om te vergroten...
Niet om negatief te doen maar ik zou dit van mijn leven niet aanraken, het is net als andere halogeneerde Methamphetamine analogen een krachtige releaser van D2 en SERT. Dit is echt heel schadelijk voor je hersenen (excitotoxiciteit)
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kdenk dat je nogal snel was met het beschrijven vd effecten, inname 00u45 en meteen over kalm effect spreken 😉 Ik snuif zelf niet en op psychonautwiki staan ook enkel dosissen en werkingsduur bij oraal nemen. Bij snuiven is de werkingsduur toch steeds beduidend korter, vandaar, makkelijk bijnemen I guess.

3-FMA, is eigenlijk 1 vd weinige stim/amfetamine rc's die ik nog niet gedaan heb. Wel reeds gedaan, 4-FA (pep met net wat meer euforie, empathie en nood aan contact), 4-FMA (amfetamine met duidelijke werking op je serotonine, hierdoor ook meer euforie en entactogeen en meest potente amfetamine rc, de potentere versie van 4-FA), 3-FA (puur pep rc, maar zeker lekker) en recent 2-FMA ook (een wat langere versie van 3-FA), 4F-MPH (meer potente rilatine, zie deze volledig los van bovenstaande rc's).

Van alle pure amfetamine stims, heb ik ook nooit grote kijkers, dit heb ik wel bij giga bij MDMA, 6-APB, 5-APB en LSD, vooral bij 6APB is dit +12u nog van toepassing.

Minder dan 5u na eerste dosis en daarna nog genoeg bijgenomen, schrijf je, dan had je toch geen intentie om al om 6u te slapen, wel straf als dit toch ging. Lukte dit uiteindelijk goed, het slapen.
Wel zou ik dergelijke stuff zelf nooit nemen, als er 6u later familie op bezoek komt.
Ikzelf blijft 9/10 gans de dag wakker.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is 3-FMA wat? Het lijkt me mogelijk zo’n ‘van alles wat en dus net niet’-je. Dezelfde zorg heb ik bij 4-FMA, die heb ik al tijden liggen, maar nog altijd niet geprobeerd.

Vind zelf 2-FMA wel fijn voor af en toe, maar dat is een functionele stim, komt voor mij nog het dichtst in de buurt van dexamfetamine van de RC’s die ik geprobeerd heb.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Is 3-FMA wat?
Klik om te vergroten...
Als je houdt van jezelf energiek en euforisch voelen, met de effeccten als een mengeling tussen cocaine, ametamine en MDMA, maar dan een minder geforceerde high dan 4-FMA, ga ervoor.

Maar als je liever van dysforie houdt, laten liggen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Dezelfde zorg heb ik bij 4-FMA, die heb ik al tijden liggen, maar nog altijd niet geprobeerd.
Klik om te vergroten...
4-FMA is qua positieve effecten zeker de moeite waard! Net een MDMA-gevoel, maar scherper en iets minder waus naar mijn ervaring. Echter, op het moment dat het uitwerkt, heb je wel last van een extreem lange en oncomfortabele nastimulatie van ik gok 12 tot 14 uur.

Roze Olifant zei:
Vind zelf 2-FMA wel fijn voor af en toe, maar dat is een functionele stim, komt voor mij nog het dichtst in de buurt van dexamfetamine van de RC’s die ik geprobeerd heb
Klik om te vergroten...
Ja! Exact. Maar 2 kan ook leuk zijn voor een avondje samen lekker doorzakken.

Wacht, ik dwaal af. Het ging om 3-FMA, dat ik nog niet heb geprobeerd...
Dirkjan zei:
Als je houdt van jezelf energiek en euforisch voelen, met de effeccten als een mengeling tussen cocaine, ametamine en MDMA, maar dan een minder geforceerde high dan 4-FMA, ga ervoor.

Maar als je liever van dysforie houdt, laten liggen.
Klik om te vergroten...
Dus, in feite een zwakkere 4-FMA als ik het goed begrijp?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetalGuy zei:
4-FMA is qua positieve effecten zeker de moeite waard! Net een MDMA-gevoel, maar scherper en iets minder waus naar mijn ervaring. Echter, op het moment dat het uitwerkt, heb je wel last van een extreem lange en oncomfortabele nastimulatie van ik gok 12 tot 14 uur.
Klik om te vergroten...

Is het een beetje vergelijkbaar met 3-MMC, of sterker? 3-MMC vond ik altijd wat te flauw. En hoe is de kater in verhouding tot MDMA/6-APB? (Op normale dosering uiteraard.)

Ik ben een hele grote 6-APB fan. Vandaar dat ik de spaarzame keren dat ik voor een seroslurper mag gaan, toch vrijwel altijd daarvoor kies. Langdurig plezier.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Als je houdt van jezelf energiek en euforisch voelen, met de effeccten als een mengeling tussen cocaine, ametamine en MDMA, maar dan een minder geforceerde high dan 4-FMA, ga ervoor.

Maar als je liever van dysforie houdt, laten liggen.
Klik om te vergroten...

Ah, die reactie had ik even gemist, lijkt me prima spul dan. ^^ Toch eens proberen. Dysforie... mwoaaah... klinkt heel aantrekkelijk dus de verleiding is groot, maar toch maar liever niet. :tongueout:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trouwens, die effecfen beschreven op psychonautwiki en tripsit, ze kloppen wel enigszins maar die nasleep kan echt tering lang duren. Plafonddienst zoiezo als je na 4 uur smiddags gaat doseren.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Trouwens, die effecfen beschreven op psychonautwiki en tripsit, ze kloppen wel enigszins maar die nasleep kan echt tering lang duren. Plafonddienst zoiezo als je na 4 uur smiddags gaat doseren.
Klik om te vergroten...

Vind de nastimulatie van 2-FMA al vrij lang duren, en dat neem ik op functionele doseringen en overdag. Dan is uiteindelijk het effect wel echt weg verder (dat duurt maar enkele uurtjes), alleen die wakkere nasleep. Vaak toch nog een halve benzo - minimaal - nodig om te kunnen slapen. Ergens wel handig, want ik kom daardoor niet in de verleiding om het vaak te doen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Is het een beetje vergelijkbaar met 3-MMC, of sterker? 3-MMC vond ik altijd wat te flauw. En hoe is de kater in verhouding tot MDMA/6-APB? (Op normale dosering uiteraard.)

Ik ben een hele grote 6-APB fan. Vandaar dat ik de spaarzame keren dat ik voor een seroslurper mag gaan, toch vrijwel altijd daarvoor kies. Langdurig plezier.
Klik om te vergroten...
Het entactogene ervan heeft meer weg van MDMA, maar met een veel sterkere energieboost. Toch blijf je ook redelijk helder. En betreft de kater... zullen we het daar maar even niet over hebben? 🤭

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."