Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-fma

3-fma

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
5.37 gaat nog steeds lekker vloeiend wel een beetje stress omdat mn familie op bezoek komt on 12 maar heb er zelfs tot nu toe geen grote pupillen van hopelijk blijft dat zo.
Heb zelfs t gevoel dat als ik zou willen ik nu zou kunnen slapen merk wel dat het love effect wel wat minder is nu na een paar uur.

Tot zo luitjes
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geniet ervan!! Ik ben zelf echt fan van 3-FA, wil als ik wat beter in mijn vel zit nog een keer 3-FMA proberen. Heb het al eens gebruikt in een FMA mix (2, 3 en 4-FMA) maar ik ben wel benieuwd hoe het is op zichzelf.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mark247 zei:
Btw zou het leuk vinden om een reactie of iets te zien zodat ik weet of iemand het leest groetjes
Klik om te vergroten...
Niet om negatief te doen maar ik zou dit van mijn leven niet aanraken, het is net als andere halogeneerde Methamphetamine analogen een krachtige releaser van D2 en SERT. Dit is echt heel schadelijk voor je hersenen (excitotoxiciteit)
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kdenk dat je nogal snel was met het beschrijven vd effecten, inname 00u45 en meteen over kalm effect spreken 😉 Ik snuif zelf niet en op psychonautwiki staan ook enkel dosissen en werkingsduur bij oraal nemen. Bij snuiven is de werkingsduur toch steeds beduidend korter, vandaar, makkelijk bijnemen I guess.

3-FMA, is eigenlijk 1 vd weinige stim/amfetamine rc's die ik nog niet gedaan heb. Wel reeds gedaan, 4-FA (pep met net wat meer euforie, empathie en nood aan contact), 4-FMA (amfetamine met duidelijke werking op je serotonine, hierdoor ook meer euforie en entactogeen en meest potente amfetamine rc, de potentere versie van 4-FA), 3-FA (puur pep rc, maar zeker lekker) en recent 2-FMA ook (een wat langere versie van 3-FA), 4F-MPH (meer potente rilatine, zie deze volledig los van bovenstaande rc's).

Van alle pure amfetamine stims, heb ik ook nooit grote kijkers, dit heb ik wel bij giga bij MDMA, 6-APB, 5-APB en LSD, vooral bij 6APB is dit +12u nog van toepassing.

Minder dan 5u na eerste dosis en daarna nog genoeg bijgenomen, schrijf je, dan had je toch geen intentie om al om 6u te slapen, wel straf als dit toch ging. Lukte dit uiteindelijk goed, het slapen.
Wel zou ik dergelijke stuff zelf nooit nemen, als er 6u later familie op bezoek komt.
Ikzelf blijft 9/10 gans de dag wakker.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is 3-FMA wat? Het lijkt me mogelijk zo’n ‘van alles wat en dus net niet’-je. Dezelfde zorg heb ik bij 4-FMA, die heb ik al tijden liggen, maar nog altijd niet geprobeerd.

Vind zelf 2-FMA wel fijn voor af en toe, maar dat is een functionele stim, komt voor mij nog het dichtst in de buurt van dexamfetamine van de RC’s die ik geprobeerd heb.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Is 3-FMA wat?
Klik om te vergroten...
Als je houdt van jezelf energiek en euforisch voelen, met de effeccten als een mengeling tussen cocaine, ametamine en MDMA, maar dan een minder geforceerde high dan 4-FMA, ga ervoor.

Maar als je liever van dysforie houdt, laten liggen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Dezelfde zorg heb ik bij 4-FMA, die heb ik al tijden liggen, maar nog altijd niet geprobeerd.
Klik om te vergroten...
4-FMA is qua positieve effecten zeker de moeite waard! Net een MDMA-gevoel, maar scherper en iets minder waus naar mijn ervaring. Echter, op het moment dat het uitwerkt, heb je wel last van een extreem lange en oncomfortabele nastimulatie van ik gok 12 tot 14 uur.

Roze Olifant zei:
Vind zelf 2-FMA wel fijn voor af en toe, maar dat is een functionele stim, komt voor mij nog het dichtst in de buurt van dexamfetamine van de RC’s die ik geprobeerd heb
Klik om te vergroten...
Ja! Exact. Maar 2 kan ook leuk zijn voor een avondje samen lekker doorzakken.

Wacht, ik dwaal af. Het ging om 3-FMA, dat ik nog niet heb geprobeerd...
Dirkjan zei:
Als je houdt van jezelf energiek en euforisch voelen, met de effeccten als een mengeling tussen cocaine, ametamine en MDMA, maar dan een minder geforceerde high dan 4-FMA, ga ervoor.

Maar als je liever van dysforie houdt, laten liggen.
Klik om te vergroten...
Dus, in feite een zwakkere 4-FMA als ik het goed begrijp?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."