Kdenk dat je nogal snel was met het beschrijven vd effecten, inname 00u45 en meteen over kalm effect spreken 😉 Ik snuif zelf niet en op psychonautwiki staan ook enkel dosissen en werkingsduur bij oraal nemen. Bij snuiven is de werkingsduur toch steeds beduidend korter, vandaar, makkelijk bijnemen I guess.
3-FMA, is eigenlijk 1 vd weinige stim/amfetamine rc's die ik nog niet gedaan heb. Wel reeds gedaan, 4-FA (pep met net wat meer euforie, empathie en nood aan contact), 4-FMA (amfetamine met duidelijke werking op je serotonine, hierdoor ook meer euforie en entactogeen en meest potente amfetamine rc, de potentere versie van 4-FA), 3-FA (puur pep rc, maar zeker lekker) en recent 2-FMA ook (een wat langere versie van 3-FA), 4F-MPH (meer potente rilatine, zie deze volledig los van bovenstaande rc's).
Van alle pure amfetamine stims, heb ik ook nooit grote kijkers, dit heb ik wel bij giga bij MDMA, 6-APB, 5-APB en LSD, vooral bij 6APB is dit +12u nog van toepassing.
Minder dan 5u na eerste dosis en daarna nog genoeg bijgenomen, schrijf je, dan had je toch geen intentie om al om 6u te slapen, wel straf als dit toch ging. Lukte dit uiteindelijk goed, het slapen.
Wel zou ik dergelijke stuff zelf nooit nemen, als er 6u later familie op bezoek komt.
Ikzelf blijft 9/10 gans de dag wakker.