Niet dat ik me genoodzaakt voel mezelf te verantwoorden, maar ik doe het toch.
Nogmaals, ik lees me altijd goed in. Ik overdrijf niet met hoeveelheden. Ik ben op de hoogte van verhoogd risico hart-/ en vaatziekten bij combineren etc. etc.
Ik weet ook wel dat de pep niet ultiem tot zijn recht gaat komen. Ik hoef niet dé perfecte speed trip ná mijn MDMA trip (het is dus ook niet "zonde" van mijn MDMA, want de positieve effecten ervan zijn voor mij dan al weg).
Zoals ik al zei. De MDMA hou ik netjes op 2mg/kg, ik ga in de comedown een beetje pep (ca. 50mg) pakken om het inkakken mee te overleven en wakker te blijven die laatste paar nachtelijke uurtjes. Ik ga niet een handvol pillen pakken om vervolgens als een zombie nog een halve gram pep door mijn neus te jagen. Daarnaast drink ik er tijdens drugsgebruik geen alcohol bij, rust ik altijd voldoende, en drink ik een glas water per uur.
Desalniettemin bedankt voor de, ongetwijfeld goed bedoelde, adviezen.
Thanks. Lichaamstemperatuur is voor mij al een hete douche![]()
Het is zeker niet aan te raden zoals je zelf zegt, maar een of twee snuifjes pep als de M uitgewerkt is zal geen grote ramp zijn, en wordt ook wel vaker gedaan op festivals. Ik nam vroeger wel eens een snuifje coke op feestjes in het allerlaatste uur (of twee uur) om niet in te kakken/de crash nog even te overleven, als ik niet meer MDMA wilde pakken omwille van de kater. Ook geen aanrader, maar deed de truc prima. Je moet het dan wel op een hele lage dosis houden, anders wordt het echt te belastend voor je lichaam.
Speed tijdens MDMA nemen heeft geen zin en remt de M-rush, plus dat je hart en bloedvaten er niet blij van worden, maar dat was je ook niet van plan.