Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLast van erge comedown dexamfetamine.

Last van erge comedown dexamfetamine.

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi.
Ik heb vandaag 30mg dexamfetamine gehad verdeeld over de dag. Het is nu uitgewerkt en het gaat niet goed. Hartkloppingen, onrustig en angstig. Ik heb daarom 1mg xanax genomen. Ik vind de comedown van dexamfetamine veel erger dan dat van speed. Echt niet leuk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
JackAss69 zei:
Hoi.
Ik heb vandaag 30mg dexamfetamine gehad verdeeld over de dag. Het is nu uitgewerkt en het gaat niet goed. Hartkloppingen, onrustig en angstig. Ik heb daarom 1mg xanax genomen. Ik vind de comedown van dexamfetamine veel erger dan dat van speed. Echt niet leuk.
Klik om te vergroten...
Waarom neem je 30mg dan?
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Waarom neem je 30mg dan?
Klik om te vergroten...
Ik ben nieuw met dex en zoek nog mijn ideale dosering...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
al die comedown effecten zijn vrij normaal
zeker voor zoan dosis
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
robinjoo1 zei:
al die comedown effecten zijn vrij normaal
zeker voor zoan dosis
Klik om te vergroten...
Raar. Want sommige vrienden van mij namen weleens 10 van 10mg.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
ieder zijn eigen gevoeligheid imo

ben je nu al beetje rustiger dankzij de xanax?
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
robinjoo1 zei:
ieder zijn eigen gevoeligheid imo

ben je nu al beetje rustiger dankzij de xanax?
Klik om te vergroten...
Ja gelukkig wel. Ik denk dat het kwam omdat ik gister ook al heb gehad.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
goedzo

ik heb/had zelf alleen als medicatie ervaring met dex
maar vaak genoeg speed/coke gebruikt en ikzelf werd daar echt extreem rustig van

ook neem ik zelf nooit een downer met een upper (misschien is dat wat overdreven bezorgd vanuit mijzelf ) maar ik zit het gewoon uit ben wel heftigere middelen gewend (voor uren een hartslag van 180bpm + ) is ook niet echt leuk zegmaar
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#9
robinjoo1 zei:
goedzo

ik heb/had zelf alleen als medicatie ervaring met dex
maar vaak genoeg speed/coke gebruikt en ikzelf werd daar echt extreem rustig van

ook neem ik zelf nooit een downer met een upper (misschien is dat wat overdreven bezorgd vanuit mijzelf ) maar ik zit het gewoon uit ben wel heftigere middelen gewend (voor uren een hartslag van 180bpm + ) is ook niet echt leuk zegmaar
Klik om te vergroten...
Ja normaal zit ik het ook uit. Heb vaak de comedown van pep geaccepteerd en dat ging prima. Maar dit had ik niet verwacht zeg.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
ben in ieder geval blij voor je dat het al wat beter te doen is/gaat
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
robinjoo1 zei:
ben in ieder geval blij voor je dat het al wat beter te doen is/gaat
Klik om te vergroten...
Jazeker. Denk dat je dit spul maximaal 1x p week kan gebruiken.. voor mij in iedergeval.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit zijn gewoon normale comedown effecten. Hartkloppingen, onrust, angst, paranoia. Niets vreemds aan in de comedown. Dat zijn nou eenmaal de gevolgen van gebruik. En die worden heviger met hogere dosissen.

30mg is ook best een stevige dosis. Zeker als je die dosis in één keer innam. Dexamfetamine is behoorlijk potent.

JackAss69 zei:
Raar. Want sommige vrienden van mij namen weleens 10 van 10mg.
Klik om te vergroten...
100mg dex? 😧

Heftig. Ik heb geen idee hoe ik er nu op zou reageren na mijn drugsmisbruik. Maar in de tijd dat ik dex tot mijn beschikking had, had ik geen tolerantie en ging ik al keihard op 20-25mg. Ik kan me niet voorstellen dat 100mg straffeloos genomen kan worden. Al dacht ik dat over wel meer dosissen en middelen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn logboek/dagboek

kijk goed naar de doseringen


logboek dexamfetamine


1ste dag iname 9 uur ochtend na ontbijt 20-1-2021

ochtend licht zweverig na iname wel minder moe gevoel heel de dag door wel goede focus zolang ik maar bezig blijf met datgene wat ik aan het doen was en tussendoor wel misselijk en vaak naar de wc (verandering in stofwisseling ? )
in de middag avond duidelijk een dip voelbaar rond 3 a 4 uur en dan voel ik echt heel erg moe/neerslachtig worden en wat makkelijker misselijk hopelijk vergaat deze bijwerking de komende paar dagen

2de dag iname 08:47 21-1-2021
wel af en toe nog last van hoofdpijn en misselijk hopen dat ik komende nacht wat beter kan slapen steeds in het begin warm gevoel (dopamine rush?)


3de dag iname 09:00 22-2-2021
voelt op zich wel ok denk iets minder last van de misselijkheid in het begin nog heel warm gevoel (dopamine rush ?) en vannacht 7 uur een 1 stuk door kunnen slapen

4de dag iname 08:45 23-2-2021

minder energie
licht zweverig en af en toe koude rillingen


24-01-2021
ging wel goed licht trillerig nog maar veel minder


25-01-2021
kan niet wachten om te zien hoe het met 5mg gaat gaat nu nog steeds goed met de 2.5mg


29-01-2021

veel pijn op de borst in de avond 22:33
22:38 paracetamol ingenomen
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Dit zijn gewoon normale comedown effecten. Hartkloppingen, onrust, angst, paranoia. Niets vreemds aan in de comedown. Dat zijn nou eenmaal de gevolgen van gebruik. En die worden heviger met hogere dosissen.

30mg is ook best een stevige dosis. Zeker als je die dosis in één keer innam. Dexamfetamine is behoorlijk potent.


100mg dex? 😧

Heftig. Ik heb geen idee hoe ik er nu op zou reageren na mijn drugsmisbruik. Maar in de tijd dat ik dex tot mijn beschikking had, had ik geen tolerantie en ging ik al keihard op 20-25mg. Ik kan me niet voorstellen dat 100mg straffeloos genomen kan worden. Al dacht ik dat over wel meer dosissen en middelen.
Klik om te vergroten...
Ik nam 30mg niet in een keer, denk in totaal verdeeld over 8 uur. En ik ging niet hard. Maar weet ik dat ook weer:wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
robinjoo1 zei:
al die comedown effecten zijn vrij normaal
zeker voor zoan dosis
Klik om te vergroten...

Ik vind dit eerlijk gezegd best flinke come down verschijnselen voor die dosering. Zeker voor dex, wat over het algemeen subtieler is in bijwerkingen dan gewone speed. Misschien is de dosering dan toch aan de hoge kant voor je en ben je er gevoelig voor.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
100mg dex? 😧

Heftig. Ik heb geen idee hoe ik er nu op zou reageren na mijn drugsmisbruik. Maar in de tijd dat ik dex tot mijn beschikking had, had ik geen tolerantie en ging ik al keihard op 20-25mg. Ik kan me niet voorstellen dat 100mg straffeloos genomen kan worden. Al dacht ik dat over wel meer dosissen en middelen.
Klik om te vergroten...

Echt?? Al lang geen dex tot m’n beschikking gehad, pep trouwens ook niet, maar ik ga/ging echt niet keihard op 20-25 mg dex hoor. Dat zou voor mij gewoon nog een therapeutische dosis zijn waarmee ik een betere focus zou hebben op m’n werk. (Misschien klein recreatief randje.) In potentie gevoelsmatig vergelijkbaar met zo’n 30-40 mg speed? Ook dat is voor mij niet perse heftig.

Ietwat tolerantie voor stims misschien vanwege m’n vermoedelijke ADD, maar die is dan echt bescheiden want ik krijg maar lage doseringen methyl voorgeschreven. En voordat ik dit op recept kreeg, had ik ook al mentaal vaak niet zo’n sterke reactie op stims.

Ik heb ooit eenmaling om het recreatieve effect te testen 80 mg dex genomen en dat voelde ongeveer gelijk aan 100 mg pep. Hoge dosering, maar alsnog niet bijzonder intens, al lul je wel een flink eind weg natuurlijk. :’)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
1672903878640.png
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vandaag voel ik mij weer goed. Geen last van een kater ofzo. Conclussie: dexamfetamine is niet echt wat voor mij :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
JackAss69 zei:
Vandaag voel ik mij weer goed. Geen last van een kater ofzo. Conclussie: dexamfetamine is niet echt wat voor mij :)
Klik om te vergroten...
Conclusie: je dosering was te hoog
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Echt?? Al lang geen dex tot m’n beschikking gehad, pep trouwens ook niet, maar ik ga/ging echt niet keihard op 20-25 mg dex hoor. Dat zou voor mij gewoon nog een therapeutische dosis zijn waarmee ik een betere focus zou hebben op m’n werk. (Misschien klein recreatief randje.) In potentie gevoelsmatig vergelijkbaar met zo’n 30-40 mg speed? Ook dat is voor mij niet perse heftig.
Klik om te vergroten...
Oh voor mij voelde dex veel potenter dan speed als wat jij omschrijft. Eerder keer 4.

Roze Olifant zei:
Ik heb ooit eenmaling om het recreatieve effect te testen 80 mg dex genomen en dat voelde ongeveer gelijk aan 100 mg pep. Hoge dosering, maar alsnog niet bijzonder intens, al lul je wel een flink eind weg natuurlijk. :’)
Klik om te vergroten...
80mg dex wow 😂

Ik heb ook al lang geen dex meer gehad. En had destijds nog weinig ervaring met amfetamines. Misschien dat het voor mij nu ook heel anders zou zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."