#1
Hoi.
Ik heb vandaag 30mg dexamfetamine gehad verdeeld over de dag. Het is nu uitgewerkt en het gaat niet goed. Hartkloppingen, onrustig en angstig. Ik heb daarom 1mg xanax genomen. Ik vind de comedown van dexamfetamine veel erger dan dat van speed. Echt niet leuk.
Ik heb vandaag 30mg dexamfetamine gehad verdeeld over de dag. Het is nu uitgewerkt en het gaat niet goed. Hartkloppingen, onrustig en angstig. Ik heb daarom 1mg xanax genomen. Ik vind de comedown van dexamfetamine veel erger dan dat van speed. Echt niet leuk.
