#1
Dit zijn gewoon normale comedown effecten. Hartkloppingen, onrust, angst, paranoia. Niets vreemds aan in de comedown. Dat zijn nou eenmaal de gevolgen van gebruik. En die worden heviger met hogere dosissen.
30mg is ook best een stevige dosis. Zeker als je die dosis in één keer innam. Dexamfetamine is behoorlijk potent.
Heftig. Ik heb geen idee hoe ik er nu op zou reageren na mijn drugsmisbruik. Maar in de tijd dat ik dex tot mijn beschikking had, had ik geen tolerantie en ging ik al keihard op 20-25mg. Ik kan me niet voorstellen dat 100mg straffeloos genomen kan worden. Al dacht ik dat over wel meer dosissen en middelen.
30mg is ook best een stevige dosis. Zeker als je die dosis in één keer innam. Dexamfetamine is behoorlijk potent.
100mg dex? 😧Raar. Want sommige vrienden van mij namen weleens 10 van 10mg.
Heftig. Ik heb geen idee hoe ik er nu op zou reageren na mijn drugsmisbruik. Maar in de tijd dat ik dex tot mijn beschikking had, had ik geen tolerantie en ging ik al keihard op 20-25mg. Ik kan me niet voorstellen dat 100mg straffeloos genomen kan worden. Al dacht ik dat over wel meer dosissen en middelen.
